Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:24 schreef TheArt het volgende:
En opgave. Je zou maar een kaartje gekocht hebben,
Dat zeg je omdat je geen fan van Djoko bentquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.
Waar ligt zijn top he. Kan op iedere ondergrond goed uit de voeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:53 schreef Wopper1 het volgende:
Vind hem alleen nog weleens wat aan de ''zware'' kant lijken, maar dat zit hem volgens mij niet in de weg.
Jep. Het zit daar in die regiones van de ranking sowieso enorm dichtbij elkaar. Zo is er amper verschil tussen Wawrinka (10e met 1545 punten) en Hewitt (19e met 1370 punten). Stepanek komt bij winst op Nole de top-20 in.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegnerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Wat zegt 'ie nou net.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegner
Nee, wat een drama dit zeg. Lijkt het ABN Amro-toernooi wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Break Djokovic. Nog niet echt veel spektakel.
Ja, goed punt. Da's inderdaad een enorme sprong.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:03 schreef Norrage het volgende:
Ach...Het is in ider geval bizar zo dicht als de top 30 bij elkaar zit....Wawa komt ook vanaf plats 27 nu ineens binnen op 10!
Ik vind het verre van spannend.quote:
Ja, ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:22 schreef Nalbandian het volgende:
Mensen die een kaartje hebben gekocht, krijgen echt waar voor hun geld!
Daar heb je wat aan als je al je spaargeld aan het kaartje voor de halve finale uitgegeven hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Maar wel een droomfinale morgen.
Ja: "Nou, we hebben een heel jar gespaard en we gaan eindelijke naar de halve finales van Rome. De hele dag toptennis."quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:25 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als je al je spaargeld aan het kaartje voor de halve finale uitgegeven hebt
Ik roep er dan ook altijd een. Maar ze komen nooit.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou er ook een fysio bijhalen als ik de eerste set met 6-0 zou verliezen!
Of Stepanek geeft op...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:33 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik gok dat Djokovic nog zo'n 20 puntjes gaat maken en dat het dan over is. Met nog zo'n 6 tegen of zo.
Wat is een kafworm?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:35 schreef eentwee het volgende:
Wat een fucking joke zeg, dit toernooi.. waarom wint die kafworm dan van Federer
Ja, inderdaad. Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Opgave Radek dus.
Anderhalf uur tennis in de laatste drie partijen. Dat is normaal 1 set van Nadal.
gastquote:
quote:
Dat moet hij dit jaar ook nog wel een paar keer horen denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Djokovic krijgt dit toernooi echt op een gouden blaadje.
Vage Belg, slechte Rus, opgevende Almagro, opgevende Stepanek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |