Hij speelt nog goed ook vind ik, gaat zelfs in de rally met Robredo mee. Iig serveert 'ie nu voor de set.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:03 schreef XL het volgende:
Heerlijk Andy![]()
Tot z'n knieen in het gravel, oranje van de baan... genieten man!
bannedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:25 schreef Federer-fan het volgende:
1e set met 6-3 voor Roddick. Waar is KS?
Is dat echt zo? Waarom dan?quote:
Vervelend. Ik merk er nooit veel van. Ze is best grappig in het topic en ze doet ook altijd heel crea dingen en is heel hulpvaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:34 schreef Tim86 het volgende:
ik volg het allemaal niet meer...zal wel vaak lopen te rellen ofzo
Geruild voor zijn dropshotquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef Tim86 het volgende:
waar komt het geweldige volleren van Rodlul ineens vandaan?
Niet slechts banned, maar door de shredder.quote:
Laat hij morgen dan ook maar winnen, dan heb ik nog een keuze in XL's tennisgame.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
GSM Roddick
Inderdaad, Robredo heeft z'n kansen niet gepakt.. Maar het moet gezegd dat Roddick beter speelt, dat volleerwerk levert 'm veel op en hij straalt ook uit dat hij op gravel kan winnen en niet zoals voorheen tegen de eerste de beste kleiduif in de problemen komt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Robredo had echt moeten winnen...zoveel kansen gehad om het al veel eerder af te maken maar zijn passeerwerk was wat minder dan normaal en roddick's volleerwerk juist erg goed. Normaliter is Robredo gek op die targets aan het net..
Dit is nauwelijks een graveltoernooi te noemen als Roddick er nog in zit, mannen als Blake en Karlovic die wedstrijden winnen, Stepanek die de ene na de andere topper eruitslaat, dit lijkt wel beton met een centimeter gravel erop. Maar Djoko zal het toernooi nu inderdaad wel zonder al te veel moeite winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:45 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ik schat zo in dat de winnaar van deze match het toernooi gaat winnen. Almagro is de laaste echte graveltijger en Djokovic is natuurlijk Djokovic.
de hele week al ja...maar het is een unicum wanneer ze 100% fit is dus dat is niet gekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:50 schreef eentwee het volgende:
Liep Jelena nou eigenlijk ook weer te jank(ovic)en over een ziekte ofzo?
'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
Heb je de uitslag van hun vorige ontmoeting gezien?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:55 schreef Norrage het volgende:
en dit wordt echt een walkover voor djoko denk ik...tsjonge..die jongen staat echt binnen no time #1 :/
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:19 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
'k vind het ook wel schattig dat sommige mensen dachten (laat dat hopen zijn) dat Almagro hem van de baan zou slaan...
Ik denk dat het inderdaad ook niet heel lang meer duurt, zeker niet nu Federer kwetsbaar blijkt. Djokovic heeft, dit toernooi meegerekend, het meeste punten binnengehaald dit jaar (staat dan weer 1 op de race).
Jammer dat hij wat mindere trekjes heeft en geen wees is en ook geen enig kind,
Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:24 schreef TheArt het volgende:
En opgave. Je zou maar een kaartje gekocht hebben,
Dat zeg je omdat je geen fan van Djoko bentquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. En gister gaf Almagro natuurlijk ook al op. En wie weet geeft Djoko op tegen Stepanek als Stepanek voor komt.
Waar ligt zijn top he. Kan op iedere ondergrond goed uit de voeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:53 schreef Wopper1 het volgende:
Vind hem alleen nog weleens wat aan de ''zware'' kant lijken, maar dat zit hem volgens mij niet in de weg.
Jep. Het zit daar in die regiones van de ranking sowieso enorm dichtbij elkaar. Zo is er amper verschil tussen Wawrinka (10e met 1545 punten) en Hewitt (19e met 1370 punten). Stepanek komt bij winst op Nole de top-20 in.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:47 schreef wimderon het volgende:
Ome Stan komt hiermee de top-10 in trouwens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegnerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O wee degene die nu weer een "subtiele" grap over Nalbandian maakt....
Wat zegt 'ie nou net.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach die is toch dikke vrienden met zijn angstgegner
Nee, wat een drama dit zeg. Lijkt het ABN Amro-toernooi wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:06 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Break Djokovic. Nog niet echt veel spektakel.
Ja, goed punt. Da's inderdaad een enorme sprong.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:03 schreef Norrage het volgende:
Ach...Het is in ider geval bizar zo dicht als de top 30 bij elkaar zit....Wawa komt ook vanaf plats 27 nu ineens binnen op 10!
Ik vind het verre van spannend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |