Hij valt meequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Die had ik ook openstaan ja, SQ. Hoe is de badkamer in het echt? Dat heeft wel zo'n 'wow' effect op de foto
![]()
Nouhou, waarom nou niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:38 schreef allsystemshalt het volgende:
LOL ik ga trouwens niet in een rokje lopen
hè, wat flauw.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:38 schreef allsystemshalt het volgende:
LOL ik ga trouwens niet in een rokje lopen
Grenzen zijn gemaakt om overschreden te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou misschien een kilt maar das dan ook de grens he.
Ik ga liever zelf de stad in. Gister twee zomerbroeken gekocht en drie shirtjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://www.kik-textilien.de/index.php?id=1
Ehm, ik ben er gisteren ook gewoon heen geweest hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ga liever zelf de stad in. Gister twee zomerbroeken gekocht en drie shirtjes.
Ik post 't wel ff op dat andere forumquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef teigan het volgende:
Ja, als je het via pm wel aandurft hou ik me ook aanbevolen natuurlijk...
Ik denk al, wat doe ik hier nu weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:27 schreef bleiblei het volgende:
MoBlo, wat stoer!
Teigan, ik heb wel een linkje maar die plaats ik nu nog even niet, ik wacht nog even de reactie van de verkoper af
Shit, dit is dus SQ onder de verkeerde account
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk al, wat doe ik hier nu weer.
Goedemorgen dames.
Toch niet van die uberduitse gebloemde jaren 50 shirtjes hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Toffe motor, MoBlo
SQ, wat spannend, doe es een linkje naar het huis (per PM als je dat liever doet natuurlijk)?
Hier geen rokkenmaar ik heb gisteren wel een stel zomerbroeken gekocht. Daar moesten natuurlijk ook een paar shirtjes bij
Leve de KIK
Ik zou dan echt denken dat ik mijn huis te goedkoop te koop heb staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef bleiblei het volgende:
Nou, hier ook even een huizers update dan.
Net (aankopende) makelaar aan de telefoon gehad, er zijn er gisteren 4 kijkers geweest, alle 4 de kijkers van gisteren hebben een bod gedaan en er zijn biedingen geweest van de vraagprijs. Onze makelaar gaat kijken of hij er tussen kan wurmen en of we het voor de vraagprijs kunnen kopen(tering hey, dit slaat ff nergens op
, dit heb ik iig. nog nooit meegemaakt
). Hopelijk hebben we gisteravond indruk gemaakt met onze spontane aanbel actie
.
Even voor de duidelijkheid, huis staat net anderhalve dag op Funda.
haha zal dat het zijn? kheb eigenlijk geen idee of dat zou kunnen? misschien ben je wel gewoon echt afgevallen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Leuk Beessie!
Hier ook heerlijk weer... en ik zit binnenMaar morgen lekker bbqen met de buren, zondag een verjaardag ergens in een tuin en dan van maandag in Zeeland op de camping
Weegschaal was erg lief vanmorgen, maar ik ben bang dat dat ook te maken heeft met de halve liter bloed die ik gisteren gegeven heb
Proficiat!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
Inmiddels thuis en nu zie ik ze allebeiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke is het rewino? zwart/ wit of paars/groen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:16 schreef Stormqueen het volgende:
ow, en we hebben net de koop ingeluid met veel bier en voor het eerst was bleiblei dronkener dan ik
Jah, dat zei die vriend van haar ook al: je weet dat je er een kind en 3 katten bij koopt he?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee SQ, zo te zien krijg je er meteen een kind bijgeleverd
Ah, dat klinkt goed, daar ga ik dan maar op hopenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Zonne-allergie is vervelend
Ik heb het ook 2x gehad, maar de jaren daarvoor, daarna en daartussen niet, dus misschien is het eenmalig!
Jup, en dan heb ik nog niet verteld dat de mannen overdag in jacquet en 's avonds in smoking "gewenst zijn"quote:Op zondag 11 mei 2008 10:25 schreef freecell het volgende:
Lastig zulke kledingwensen! Vooral omdat je dus eigenlijk 2 outfits moet hebben. Wel een manier om mensen op kosten te jagen! Ik heb namelijk geen mantelpakje en ook geen fatsoenlijke galajurk meer! Zou voor mij een dure bruiloft zijn dus
Come As You Arequote:Op zondag 11 mei 2008 10:38 schreef freecell het volgende:
Oi, dan hoop ik inderdaad ook dat ze goede champagne hebben!
Ik zit hier te twijfelen of ik op teenslippers naar de kerk kan of nietHet is een vrije baptisten gemeente.
Bij mijn eigen kerk zou ik het gewoon doen, maar die is dicht, omdat bijna iedereen op de new-frontiers conferentie of op opwekking zit
Yofreshquote:Op zondag 11 mei 2008 10:50 schreef yvette1982 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goede mayo? Bij de AH had ik een pot maya gekocht met weinig calorien, alleen smaakte die ook ranzig.
Ik dacht vorige week al: jij bent echt een veel beter mens dan ikquote:Op zondag 11 mei 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vrijdag een bruiloft dus van een hele goede vriendin, maar ze heeft nogal bizarre kledingwensen. Zo wil ze graag dat vrouwen overdag in een mantelpak met hoed komen en 's avonds in cocktail/gala. Ik heb naar sjieke hoeden gekeken maar den tering, wat zijn die dingen duur
Gelukkig vond ik gister bij de bijenkorf een zomerhoedje afgewerkt met paillettensnoer, en die was maar 25 euro. Normaal zou ik me weinig aantrekken van kledingeisen, maarja, ik ben bruidsmeisje
Dit deed me ineens denken aan een heel leuk gevalletje dat aan Beatrijs werd voorgelegd:quote:Op zondag 11 mei 2008 14:45 schreef Stiemie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je het niet kan maken hoor om mensen zo op kosten te jagen. Je kan best op je uitnodiging iets zetten van feestelijk of een andere dresscode, maar 2 verschillende outfits
Van die mensen die niet eens weten waar ze nou precies om vragenquote:Beste Beatrijs,
Ik wil eind mei mijn verjaardag vieren met mijn vriendinnen. Ik wil een high tea houden, waarbij iedereen een hoed op heeft. Een ik wil dat ze iets zomers’ aantrekken, een jurk die kan fladderen. Wat voor dress code zet ik dan op de uitnodiging? En mag ik het ook een soirée noemen?
Beetje sjiek, graag
Beste Beetje sjiek,
Een soirée is iets anders dan een high tea. Een soirée is ’s avonds. Een high tea is gewoon een kopje thee overdag met verschillende lekkere dingen erbij, taartjes, sandwiches, fruit, zoetigheid. Een high tea is overdag, duurt niet langer dan twee uur, en eindigt niet later dan 17.00 uur. Tegen die tijd hebben mensen meestal geen zin meer in nog meer thee.
Een kledingcode voorschrijven is lastig. ‘Avondkleding’ is nogal belachelijk, want het is niet ’s avonds en er zijn niet eens heren bij. Normaal voor zoiets is: ‘Tenue de ville’, maar daar valt ook een duf mantelpakje onder. Er bestaat geen formele manier om uw vriendinnen zo ver te krijgen dat ze opwaaiende zomerjurken aantrekken voor uw verjaardagsfeestje. Het enige wat u kunt doen is het hun persoonlijk vragen. Maar wie weet regent het en is het dertien graden. Stuurt u uw vriendinnen dan weg, als ze een broek hebben aangetrokken? Die hoeden lijken me ook niet zo’n geweldig idee. Niemand heeft er een, natuurlijk. En een beetje leuke hoed is snel begrotelijk. Wilt u uw vriendinnen dwingen om zowel een verjaardagscadeautje voor u te kopen, als pakweg 50 euro te besteden aan een hoed die ze verder niet zullen dragen? Ik vraag me af of ze blij zijn met zo’n uitnodiging.
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb trouwens ooit een verhaal van iemand gelezen die een hele hoop vrienden met bizarre wensen had en die had op hun kaart speciaal gezet:
kleding: gewenst
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik had voor mijn moeder een ontbijt besteld, vanmorgen tussen 9 en 10. Kwamen ze het pas om 13.15 uur brengen, nadat ze al geluncht hadEn het had ook nog veel te lang in een warme auto gelegen, dus de kaas en vleeswaren waren niet meer om aan te zien. Leuke verrassing
Gelukkig hoef ik niet te betalen nadat we geklaagd hadden, maar leuk is anders
Vertel!quote:Op maandag 12 mei 2008 20:54 schreef Troel het volgende:
Mijn leuke buurman komt ook op mijn verjaardagsfeestje
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:44 schreef teigan het volgende:
Jij ook al weer terug Levitation, het wordt hier nog weer druk joh!
Fijn dat je het leuk hebt gehad, krijgen we nu foto's te zien?
Dat was precies mijn gedachte! Mooi voorbeeld!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ BJ: echt, je bent bij deze mijn held... ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom!
bedankt dames, doet me goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachte! Mooi voorbeeld!![]()
Die heb ik in het zwart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Zeeltje het volgende:
ben zo blij met mijn nieuwe schoenen/slippers
[ afbeelding ]
net een raketje gehad.. mmm
Ja, maar, maar, maar ze zijn niet oudbollig als alle andere Birkenstocks.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn Birkenstocks
Mijn vader had gisteren ineens Crocs aan, ik ben spontaan weggerend
Ah, ok, ongesteld... dat verklaart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:15 schreef Levitation het volgende:
Gewicht vanmorgen was een dikke "oei".Vanaf vandaag de teugels maar weer aantrekken en weer een nieuwe poging starten om richting de 80 te gaan.
Bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wel tof dat het afvallen bij iedereen zo goed gaat trouwens.
That's still no excuse for wearing ugly shoesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, maar ze zijn niet oudbollig als alle andere Birkenstocks.En ze lopen heel fijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wel tof dat het afvallen bij iedereen zo goed gaat trouwens. bb gaat zaterdag goede hardloopschoenen voor me kopenIk ben nog steeds niet overtuigd, maarja, zondag kon ik geen 1 rokje vinden dat me nog paste, dus ik zal er vanaf zaterdag echt aan moeten geloven
(vrijdag eerst nog die bruiloft)
Zie het eerste deel van m'n post. Deze zijn hip.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
That's still no excuse for wearing ugly shoes
Ik moet wel, ik ben onderhand een solide vetklontquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hardloopschoenen voor SQ?
![]()
Gewoon héééééél langzaam beginnen.
![]()
Op hardloopschema.nl hebben ze een schema dat heel langzaam opbouwt: "van 0 naar 20 minuten (hele rustige opbouw met 3 x trainen p/w)". Daar heb ik eerst een stuk of 5 trainingen van gedaan voor ik met Evy begon. Dan is het goed te doen. Zou het wel heel tof vinden als je het weer probeert!
Van 0 naar 20 minuten..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
"van 0 naar 20 minuten (hele rustige opbouw met 3 x trainen p/w)".
We moeten ook weer gaan zwemmen. Al vrees ik dat ik woensdag niet kan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik ben onderhand een solide vetklont
"het"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
We moeten ook weer gaan zwemmen. Al vrees ik dat ik woensdag niet kan.Mijn man (
)moet morgen onder het mes en ik moet het daarna ophalen en vertroetelen enzo.
Ik dacht dat die mode alweer voorbij was, maar wat schetst mijn verbazing toen ik afgelopen zaterdag ineens op een verjaardag van een 19 jarig Amsterdams meisje stond (hipper kan je het bijna niet krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie het eerste deel van m'n post. Deze zijn hip.![]()
Al moet ik bekennen dat ik, na twijfel, m'n havaianas aan heb gedaan toen ik naar m'n vriend ging en niet m'n Birkenstocks.![]()
Die tip had je al eens gegevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef freecell het volgende:
Crocs vind ik echt écht spuuglelijk! Er zijn grenzen in wat ik aandoe qua schoeisel en die liggen bij crocs.
Tip met dit weer: Sap van 1 limoen en anderhalve liter heel koud water!
Fris drinken en nét even iets lekkerder dan gewoon water.
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef octopussy het volgende:
SQ, even niet lullig bedoeld, maar is hardlopen wel zo'n goed idee voor jou? Het is zo'n blessuregevoelige sport en als je redelijk overgewicht hebt dan is dat zoooo hard voor je knieen. Ik zeg het omdat ik dezelfde fout heb gemaakt en te vroeg ben begonnen. Begin anders gewoon met flink doorstappen een paar keer per week.
Levi, succes met je doorstart. De motivatie is er![]()
En V natuurlijk veel succes en beterschap enzo.
oh en Crocs![]()
ik heb nu mijn crocs slippers op werk aan omdat ik anders met mijn motorlaarzen hier zit.Ik voel me wel een klein beetje voor lul staan, maar ik heb even geen andere luchtige schoenen die in mijn tas passen.
zelfs dan vind ik ze heel, heel erg lelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
zolang ze een redelijk neutrale kleur zijn en niet roze ofzo, dan zal het toch wel meevallen octo?
kijk, dat is heel wat anders! Dat ziet er best okee uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef octopussy het volgende:
ok, ik heb dus deze slippers:
[ afbeelding ]
en de gewone crocs klompen in het blauw. Maar die draag ik alleen thuis of op camping of strand ofzo.
Ik ben in ieder geval helemaal fan van de slippers omdat ze door het voetbed ontzettend lekker lopen (het is niet massief, het zijn soort van microbubbeltjes) en ik zweet er niet in.
Voor iemand met weinig ervaring neem je ze wel snel mee naar huisquote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ zeeltje: dikke knuffel, wat naar voor je!
@ BJ: echt, je bent bij deze mijn held... ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom!
momenteel lijn ik niet echt bewust... ik heb mn hoofd bij hele andere dingen![]()
[zwijmel alert]
eigenlijk vandaag mn stranddate, maar we hadden gisteravond al afgesproken m te gaan eten, en daarna naar scheveningen gegaan, en ehhh naar mijn huis. en toen hadden we vanochtend geen zin om alsnog naar t strand te gaan dus zijn we lekker in de hortus gaan liggen met picknick voer....en nu issie net naar huis....
ik had altijd verwacht dat ik bij een man heel onzeker zou zijn over hoe ik eruit zie, maar bij hem dus helemaal niet...ik voel me wel ok eigenlijk....t is wel spannend allemaal, maar vooral gewoon heel fijn en gezellig en knus...
[/zwijmelmodus]
dusch, ik ben nu zowel niet gemotiveerd, als uit mn ritme, en enorm aan de snoeperij ipv gewoon eten...
hmmm we zullen zien hoe snel ik dat weer onder controle heb...
*zucht*
Deze zijn wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef octopussy het volgende:
ok, ik heb dus deze slippers:
[ afbeelding ]
en de gewone crocs klompen in het blauw. Maar die draag ik alleen thuis of op camping of strand ofzo.
Ik ben in ieder geval helemaal fan van de slippers omdat ze door het voetbed ontzettend lekker lopen (het is niet massief, het zijn soort van microbubbeltjes) en ik zweet er niet in.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef Muck het volgende:
Ik weet nog goed dat er bij onze muziekvereniging een heel gezinnetje op crocs binnenkwam.. Pa croc, Ma croc en 2 kiddie crocs. The horror
Ik was én zwaar én ik ben blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te maken
We gaan gewoon heel rustig opbouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te maken
die discipline moeten we dan maar forceren, anders moet je me straks rollenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan gewoon heel rustig opbouwen.
3 keer per week, om de dag en dan eerste week heel kort rondje (straat uit, oversteken Aalsterweg, Le Sage de Broeklaan en aan het einde van de Le Sage de Broeklaan weer richting huis). Rondje hoeft niet volgas in 1 keer, gewoon rustig aan doen en uiteindelijk elke week het rondje stukje groter maken tot we met ons tweetjes 30min aan 1 stuk volhouden.
Is toch prima te doen?
Ik denk alleen wel dat ons grootste struikelblok "discipline" is.
Jibbitzquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
crocs zijn zooo lelijk! En al helemaal erg met die klipjes erop!
Oei discipline, komt niet voor in mijn woordenboek ben ik bang
Je wilt toch niet beweren dat mijn roze crocs niet mooi zijn?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
zolang ze een redelijk neutrale kleur zijn en niet roze ofzo, dan zal het toch wel meevallen octo?
Weet je wat ze moeten verbieden? Kniebroeken! Die zijn pas lelijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef ymme het volgende:
Die lelijke klompen van rubber... In 1 woord gewoon erg lelijk.
Het zou verboden moeten worden
Check.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat mijn roze crocs niet mooi zijn?!
[..]
Weet je wat ze moeten verbieden? Kniebroeken! Die zijn pas lelijk!
Maar afijn, er is behoorlijk wat comfortabel en leuk schoeisel te vinden.![]()
Ik baal alleen dat ik geen teva's heb kunnen kopen in de VS, ze hadden nergens leuke.
Met hoge laarzen er onder?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check.Ik heb een knie-spijkerbroek aan.
En ik ben desondanks nog steeds een lekker ding.
er zijn genoeg professionele mensen die wél op hakken kunnen lopen, wát een vergelijking zegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geef overigens gelijk toe dat ik heel opgelucht was toen ik een verpleegster aan zag komen lopen op die dingen op de nieuwe afdeling van opa. Op de vorige afdeling werd er niet zo hard gewerkt en liepen sommige medewerksters zelfs op hakken (in de verpleging), die crocs gaven me gelijk de indruk dat het om iemand ging die van aanpakken wist-> en dat was zo
![]()
Laarzen bij 26C?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Met hoge laarzen er onder?
Wat heb je er op aan?
Ik heb een hip jurkje aan, met een enorme inkijk die ik met behulp van een paar collega's heb dichtgeklust met een veiligheidsspeld.Volgende keer maar een hemdje er onder.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laarzen bij 26C?Neh, heb witte balerinaatjes aan.
En er boven heb ik een stom shirt, maar dat komt omdat ik alle shirts in mijn kast vanmorgen stom vond.
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: de mensen op hakken in dat tehuis werkten absoluut niet door en waren mijns inziens niet gekleed op 'veel lopen', hetgeen ze dus ook niet deden. De conclusie lijkt me dan vrij voor de hand liggend. Net als dat ik zelf andere schoenen aandeed als ik orders moest lopen dan wanneer ik op kantoor zat. Tussen lopen en lopen zit een heel verschil imhoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er zijn genoeg professionele mensen die wél op hakken kunnen lopen, wát een vergelijking zeg
niet dat ik op hakken kan lopen, maar genoeg mensen die er bij zweren. Ze staan vaak netjes, en als je er op kunt lopen, dan vind ik dat een zegen. Zegt m.i. niets over de professionaliteit van mensen
een conclusie voortkomend uit generalisatie is m.i. ongeldigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: de mensen op hakken in dat tehuis werkten absoluut niet door en waren mijns inziens niet gekleed op 'veel lopen', hetgeen ze dus ook niet deden. De conclusie lijkt me dan vrij voor de hand liggend. Net als dat ik zelf andere schoenen aandeed als ik orders moest lopen dan wanneer ik op kantoor zat. Tussen lopen en lopen zit een heel verschil imho(en uiteraard zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen en die makkelijk 10 kilometer afleggen op stiletto's
)
quote:Crocs Clogs Big Sale
Fantastic collection of Crocs footwear, hundreds of styles!
www.shoebuy.com/crocs/Crocs
Crocs Official European Website - Comfy and colorful - Order Direct!
www.crocs.euClogs
Bestel schoenen 14 dagen op proef bij Neckermann.com: vele acties.
www.neckermann.com
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
een conclusie voortkomend uit generalisatie is m.i. ongeldig
iddquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: de mensen op hakken in dat tehuis werkten absoluut niet door en waren mijns inziens niet gekleed op 'veel lopen', hetgeen ze dus ook niet deden. De conclusie lijkt me dan vrij voor de hand liggend. Net als dat ik zelf andere schoenen aandeed als ik orders moest lopen dan wanneer ik op kantoor zat. Tussen lopen en lopen zit een heel verschil imho
er is een verschil tussen hoge hakken en stiletto'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk geen rare conclusie. Ik zou ook mijn twijfels hebben bij een verpleegster op stiletto's. Tenzij ze natuurlijk stiekem een ander beroep uitoefent
wat zijn Birks?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:44 schreef Brighteyes het volgende:Ik heb crocs én Birks!
Hebben me toch mooi mijn zwangerschap doorgeholpen!
En ze ontzwangeren ook heerlijk.
En ze zitten gewoon lekker.
Nou, in een ziekenhuis welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er zijn genoeg professionele mensen die wél op hakken kunnen lopen, wát een vergelijking zeg
niet dat ik op hakken kan lopen, maar genoeg mensen die er bij zweren. Ze staan vaak netjes, en als je er op kunt lopen, dan vind ik dat een zegen. Zegt m.i. niets over de professionaliteit van mensen
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog nooit verpleegsters op hakken gezien
ik ook niet op stiletto's, maar wel op nette schoenen met een (flinke) hakquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog nooit verpleegsters op hakken gezien
tja, er zijn wel meer achterlijke vergelijkingenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:06 schreef Faithy het volgende:
die ervaring heb ík niet, dus ik VIND het nog steeds een achterlijke vergelijking
Ik ben echt wel minder actief als ik hakken aan heb ipv mijn gympiesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:10 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ook niet op stiletto's, maar wel op nette schoenen met een (flinke) haken niets in hun nadeel betreffende de verzorging van mijn grootouders
![]()
Zag ze nog wel eens, toen ik nog in Den Haag woonde, en altijd een 'goeiemiddag' oid.
Nee, schoenen zeggen m.i. niets over professionaliteit..
Ik loop ook op mn afgetrapte gympen/motorlaarzen, maar dat doet mijn werkwijze niet aantasten
ja, wat wat je daar tikt is ook een achterlijke vergelijkingquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
tja, er zijn wel meer achterlijke vergelijkingen![]()
je doet me trouwens denken aan iemand die ik kenAls 10 mensen a zeiden en het ook daadwerkelijk echt a was, dan hield zij alsnog vol dat het b was, alleen maar om het volhouden en het niet willen toegeven
![]()
oh ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben echt wel minder actief als ik hakken aan heb ipv mijn gympies
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, in een ziekenhuis welVeel mensen die op hoge hakken lopen hebben een baan waarbij het niet nodig is om de hele dag te staan/lopen en dan gaat het prima, maar kijk voor het gemak eens in het ziekenhuis wie daar op hakken lopen en kijk dan vervolgens hoeveel werk ze verzetten
Mijn ervaring met ziekenhuizen is heel simpel: degene met die leren klompen, birkenstocks en crocs werken stukken harder dan de mensen op hakken.
Overigens weet ik uit ervaring dat het in de horeca ook zo is![]()
Alsof het niet overduidelijk is dat het hier om de verple(e)g(st)ers gaat. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Arme telefonistes, receptionistes en ander administratief personeel... Die werken sowieso niet hard?
Ik vind het wel een beetje heel erg kort door de bocht hoor!
Oh nou sorry hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof het niet overduidelijk is dat het hier om de verple(e)g(st)ers gaat. Kom op zeg.
eten!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor...
Het was blijkbaar voor mij niet overduidelijk...
Nouja, zie het eerste berichtje van miss_dquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor...
Het was blijkbaar voor mij niet overduidelijk...
Ik ook.. dan ben ik meer bezig met hoe ik me staand moet houden..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben echt wel minder actief als ik hakken aan heb ipv mijn gympies
Dán heb jij vast ook van die skai kniestukken op je broeken, want dat is echt 1985.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
ik heb ook geen kniebroekenen geen bricks
en geen jibnogwattes.. ik ben zó 1985
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef Zeeltje het volgende:
check kniebroek, check bricks,
check aarbei check appel,
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dán heb jij vast ook van die skai kniestukken op je broeken, want dat is echt 1985.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenvan die paardrijleggings
![]()
en dan met zo'n suffe kermiskleurige lapagayo trui erbij
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor iemand met weinig ervaring neem je ze wel snel mee naar huis
*meldtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenvan die paardrijleggings
![]()
en dan met zo'n suffe kermiskleurige lapagayo trui erbij
die had ik ook jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, die leggings... die noemden we skiebroeken, geen idee waarom.
![]()
Goeie oude tijd.
inderdaad, je bent oud en wijs genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
ook mensen met weinig ervaring hebben gevoelens en behoeftes. ik ben zo snel gegaan als ik zelf wilde, als wat goed voelde, en ik heb niet zo'n zin om me daarover te moeten verdedigen.
birkenstocks! ze mogen eindelijk weerik vind die teendingen wel leuk, ik wil zwarte of donkerbruine...
Oh my.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw in de collectie bij Klingel
Sexyquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
zo een had ik in t dennengroen!!!! met inderdaad een felgekleurde trui (met daaronder een witte blouse met grote kraag met kantjes) bovenop aan. wha! (jaren 80 kledij is bij mij tot kinderkleding bepekt geblevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
*Proest*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Die skibroek had ik in het zwart. daarop ging een turquoise glimmende blouse met heupceintuur. Daaronder van die veterenkellaarsjes met hak (modelletje fin du siecle) en om het geheel te vervolmaken: eroverheen een oversized colbert met schoudervullingen. M'n haar getoupeerd als Madonna + haarband.
Crocs zijn een streling voor het oog hierbij vergeleken
Schoudervullingen alsof je een heuse quarterback was bij American Football, alleen de helm ontbrak nog!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Die skibroek had ik in het zwart. daarop ging een turquoise glimmende blouse met heupceintuur. Daaronder van die veterenkellaarsjes met hak (modelletje fin du siecle) en om het geheel te vervolmaken: eroverheen een oversized colbert met schoudervullingen. M'n haar getoupeerd als Madonna + haarband.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Ik zie niemand zeuren en mopperen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:49 schreef Maeghan het volgende:
Wat kunnen jullie soms toch zeuren en op elkaar mopperen om dingen die er totaal niet toe doen...![]()
Ga toch gewoon lekker van het weer genieteneet een laagcalorisch waterijsje
maak een flinke wandeling
neem een lekker frisse salade
![]()
*positieve energie straalt*
Hee, ik doe administratief werk met uitsluitend platte zolen. Leg dat dan eens uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:22 schreef Brighteyes het volgende:Arme telefonistes, receptionistes en ander administratief personeel... Die werken sowieso niet hard?
Ik vind het wel een beetje heel erg kort door de bocht hoor!
Jij valt onder de mensen met platte zolen die niet hard werkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, ik doe administratief werk met uitsluitend platte zolen. Leg dat dan eens uit
Moet je dat nou weer verklappen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:15 schreef Troel het volgende:
Jij valt onder de mensen met platte zolen die niet hard werken
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb slippers van de Action
Top! zullen we elkaar even opjutten, ik kan wel een schop onder mijn kont gebruiken!!! En jij ook geloof ik... dus "samen" sporten?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
volgende week is het uit met het niet sporten
ga écht weer 3 keer hardlopen per week.. gewoon even schema erop aanpassen en gaan met die banaandan zijn er geen vrije dagen meer, geen feestdagen, geen weekendjes weg, etc.
![]()
gaan met die banaan
Bron. Ook interessant: vervolgartikelquote:Teveel water drinken is dodelijk
DEN HAAG; - Water lijkt een wondermiddel waar je niet genoeg van kunt drinken. Althans, op veel afslank- en voedingssites op internet. Het is 'goed voor je huid', schrijven ze daar, goed voor de lijn en voor 'de zuivering'. Maar niets is minder waar. Vocht is nodig, maar te veel vocht kan dodelijk zijn.
Volgens cardioloog Peter Klootwijk van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam, is 2,5 liter vochtinname per dag normaliter 'de bovengrens'. Drink je onder normale omstandigheden veel meer dan dreigt gevaar in de vorm van een watervergiftiging.
Sinds een aantal marathonlopers aan een overdosis water is overleden, is het verschijnsel onder duursporters wel bekend. Maar die kennis ontbreekt nogal eens onder de andere risicogroepen, en dat zijn XTC-gebruikers, mensen die willen afvallen en toeristen die naar de tropen reizen en in die hitte behalve extra vocht ook extra zout moeten innemen. Watervergiftiging, zegt Klootwijk, is eigenlijk hyponatriëmie, zouttekort. "Door te veel water wordt het natrium in het bloed te veel verdund; dat kan schadelijke gevolgen hebben."
De eerste symptomen van het zouttekort zijn hoofdpijn, opgezette vingers en een flauw gevoel. Als dit niet wordt opgeheven met extra zout dan kan het tot hartfalen leiden, en soms ook hersenoedeem; het slachtoffer kan in coma raken en overlijden.
2,5 liter is toch wel het minimum wat ik op een dag drink, als ik minder drink voel ik me ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bron. Ook interessant: vervolgartikel
Oeps, toch blij dat ik laatst heb besloten wat minder water te drinken, ik dronk ongeveer 3.5 liter water per dag.Onder normale omstandigheden. Mijn record staat op 6 liter water op 1 dag, maar dat was bij +52C in de woestijn van Egypte.
![]()
Volgens mij is dat toch al minstens de derde keer dat ik dat bericht hier lees Leviquote:Op woensdag 14 mei 2008 08:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bron. Ook interessant: vervolgartikel
Oeps, toch blij dat ik laatst heb besloten wat minder water te drinken, ik dronk ongeveer 3.5 liter water per dag.Onder normale omstandigheden. Mijn record staat op 6 liter water op 1 dag, maar dat was bij +52C in de woestijn van Egypte.
![]()
Minimaal 2.5 liter water? Hmm... da's echt wel teveel. Je kunt beter wat andere dingen drinken naast dat water. Probleem is namelijk dat je een zouttekort krijgt en dat is gewoon slecht voor je lijf.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2,5 liter is toch wel het minimum wat ik op een dag drink, als ik minder drink voel ik me ook niet zo lekker
Maarja er zijn zoveel onderzoeken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |