quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef Muck het volgende:
Ik weet nog goed dat er bij onze muziekvereniging een heel gezinnetje op crocs binnenkwam.. Pa croc, Ma croc en 2 kiddie crocs. The horror
Ik was én zwaar én ik ben blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te maken
We gaan gewoon heel rustig opbouwen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te maken
die discipline moeten we dan maar forceren, anders moet je me straks rollenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan gewoon heel rustig opbouwen.
3 keer per week, om de dag en dan eerste week heel kort rondje (straat uit, oversteken Aalsterweg, Le Sage de Broeklaan en aan het einde van de Le Sage de Broeklaan weer richting huis). Rondje hoeft niet volgas in 1 keer, gewoon rustig aan doen en uiteindelijk elke week het rondje stukje groter maken tot we met ons tweetjes 30min aan 1 stuk volhouden.
Is toch prima te doen?
Ik denk alleen wel dat ons grootste struikelblok "discipline" is.
Jibbitzquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
crocs zijn zooo lelijk! En al helemaal erg met die klipjes erop!
Oei discipline, komt niet voor in mijn woordenboek ben ik bang
Je wilt toch niet beweren dat mijn roze crocs niet mooi zijn?!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
zolang ze een redelijk neutrale kleur zijn en niet roze ofzo, dan zal het toch wel meevallen octo?
Weet je wat ze moeten verbieden? Kniebroeken! Die zijn pas lelijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:32 schreef ymme het volgende:
Die lelijke klompen van rubber... In 1 woord gewoon erg lelijk.
Het zou verboden moeten worden
Check.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat mijn roze crocs niet mooi zijn?!
[..]
Weet je wat ze moeten verbieden? Kniebroeken! Die zijn pas lelijk!
Maar afijn, er is behoorlijk wat comfortabel en leuk schoeisel te vinden.![]()
Ik baal alleen dat ik geen teva's heb kunnen kopen in de VS, ze hadden nergens leuke.
Met hoge laarzen er onder?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Check.Ik heb een knie-spijkerbroek aan.
En ik ben desondanks nog steeds een lekker ding.
er zijn genoeg professionele mensen die wél op hakken kunnen lopen, wát een vergelijking zegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geef overigens gelijk toe dat ik heel opgelucht was toen ik een verpleegster aan zag komen lopen op die dingen op de nieuwe afdeling van opa. Op de vorige afdeling werd er niet zo hard gewerkt en liepen sommige medewerksters zelfs op hakken (in de verpleging), die crocs gaven me gelijk de indruk dat het om iemand ging die van aanpakken wist-> en dat was zo
![]()
Laarzen bij 26C?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Met hoge laarzen er onder?
Wat heb je er op aan?
Ik heb een hip jurkje aan, met een enorme inkijk die ik met behulp van een paar collega's heb dichtgeklust met een veiligheidsspeld.Volgende keer maar een hemdje er onder.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laarzen bij 26C?Neh, heb witte balerinaatjes aan.
En er boven heb ik een stom shirt, maar dat komt omdat ik alle shirts in mijn kast vanmorgen stom vond.
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: de mensen op hakken in dat tehuis werkten absoluut niet door en waren mijns inziens niet gekleed op 'veel lopen', hetgeen ze dus ook niet deden. De conclusie lijkt me dan vrij voor de hand liggend. Net als dat ik zelf andere schoenen aandeed als ik orders moest lopen dan wanneer ik op kantoor zat. Tussen lopen en lopen zit een heel verschil imhoquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
er zijn genoeg professionele mensen die wél op hakken kunnen lopen, wát een vergelijking zeg
niet dat ik op hakken kan lopen, maar genoeg mensen die er bij zweren. Ze staan vaak netjes, en als je er op kunt lopen, dan vind ik dat een zegen. Zegt m.i. niets over de professionaliteit van mensen
een conclusie voortkomend uit generalisatie is m.i. ongeldigquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het dan zo zeggen: de mensen op hakken in dat tehuis werkten absoluut niet door en waren mijns inziens niet gekleed op 'veel lopen', hetgeen ze dus ook niet deden. De conclusie lijkt me dan vrij voor de hand liggend. Net als dat ik zelf andere schoenen aandeed als ik orders moest lopen dan wanneer ik op kantoor zat. Tussen lopen en lopen zit een heel verschil imho(en uiteraard zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen en die makkelijk 10 kilometer afleggen op stiletto's
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |