quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:44 schreef teigan het volgende:
Jij ook al weer terug Levitation, het wordt hier nog weer druk joh!
Fijn dat je het leuk hebt gehad, krijgen we nu foto's te zien?
Dat was precies mijn gedachte! Mooi voorbeeld!quote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ BJ: echt, je bent bij deze mijn held... ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom!
bedankt dames, doet me goedquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was precies mijn gedachte! Mooi voorbeeld!![]()
Die heb ik in het zwart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:14 schreef Zeeltje het volgende:
ben zo blij met mijn nieuwe schoenen/slippers
[ afbeelding ]
net een raketje gehad.. mmm
Ja, maar, maar, maar ze zijn niet oudbollig als alle andere Birkenstocks.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn Birkenstocks
Mijn vader had gisteren ineens Crocs aan, ik ben spontaan weggerend
Ah, ok, ongesteld... dat verklaart.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:15 schreef Levitation het volgende:
Gewicht vanmorgen was een dikke "oei".Vanaf vandaag de teugels maar weer aantrekken en weer een nieuwe poging starten om richting de 80 te gaan.
Bij mij niet hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wel tof dat het afvallen bij iedereen zo goed gaat trouwens.
That's still no excuse for wearing ugly shoesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar, maar, maar ze zijn niet oudbollig als alle andere Birkenstocks.En ze lopen heel fijn.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
Wel tof dat het afvallen bij iedereen zo goed gaat trouwens. bb gaat zaterdag goede hardloopschoenen voor me kopenIk ben nog steeds niet overtuigd, maarja, zondag kon ik geen 1 rokje vinden dat me nog paste, dus ik zal er vanaf zaterdag echt aan moeten geloven
(vrijdag eerst nog die bruiloft)
Zie het eerste deel van m'n post. Deze zijn hip.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
That's still no excuse for wearing ugly shoes
Ik moet wel, ik ben onderhand een solide vetklontquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hardloopschoenen voor SQ?
![]()
Gewoon héééééél langzaam beginnen.
![]()
Op hardloopschema.nl hebben ze een schema dat heel langzaam opbouwt: "van 0 naar 20 minuten (hele rustige opbouw met 3 x trainen p/w)". Daar heb ik eerst een stuk of 5 trainingen van gedaan voor ik met Evy begon. Dan is het goed te doen. Zou het wel heel tof vinden als je het weer probeert!
Van 0 naar 20 minuten..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
"van 0 naar 20 minuten (hele rustige opbouw met 3 x trainen p/w)".
We moeten ook weer gaan zwemmen. Al vrees ik dat ik woensdag niet kan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik ben onderhand een solide vetklont
"het"quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
We moeten ook weer gaan zwemmen. Al vrees ik dat ik woensdag niet kan.Mijn man (
)moet morgen onder het mes en ik moet het daarna ophalen en vertroetelen enzo.
Ik dacht dat die mode alweer voorbij was, maar wat schetst mijn verbazing toen ik afgelopen zaterdag ineens op een verjaardag van een 19 jarig Amsterdams meisje stond (hipper kan je het bijna niet krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie het eerste deel van m'n post. Deze zijn hip.![]()
Al moet ik bekennen dat ik, na twijfel, m'n havaianas aan heb gedaan toen ik naar m'n vriend ging en niet m'n Birkenstocks.![]()
Die tip had je al eens gegevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:20 schreef freecell het volgende:
Crocs vind ik echt écht spuuglelijk! Er zijn grenzen in wat ik aandoe qua schoeisel en die liggen bij crocs.
Tip met dit weer: Sap van 1 limoen en anderhalve liter heel koud water!
Fris drinken en nét even iets lekkerder dan gewoon water.
Naja, ik ben niet blessuregevoelig, heb geen last van gewrichten en ook niet gehad in het verleden. Daarbij is hardlopen een groot woord, want ik hou het hoogstens 2 minuten vol. Levi was net zo zwaar als ik toen ze er mee begon en dat ging ook prima. Dus ik zie eigenlijk geen reden om me daar zorgen over te makenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:13 schreef octopussy het volgende:
SQ, even niet lullig bedoeld, maar is hardlopen wel zo'n goed idee voor jou? Het is zo'n blessuregevoelige sport en als je redelijk overgewicht hebt dan is dat zoooo hard voor je knieen. Ik zeg het omdat ik dezelfde fout heb gemaakt en te vroeg ben begonnen. Begin anders gewoon met flink doorstappen een paar keer per week.
Levi, succes met je doorstart. De motivatie is er![]()
En V natuurlijk veel succes en beterschap enzo.
oh en Crocs![]()
ik heb nu mijn crocs slippers op werk aan omdat ik anders met mijn motorlaarzen hier zit.Ik voel me wel een klein beetje voor lul staan, maar ik heb even geen andere luchtige schoenen die in mijn tas passen.
zelfs dan vind ik ze heel, heel erg lelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
zolang ze een redelijk neutrale kleur zijn en niet roze ofzo, dan zal het toch wel meevallen octo?
kijk, dat is heel wat anders! Dat ziet er best okee uitquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef octopussy het volgende:
ok, ik heb dus deze slippers:
[ afbeelding ]
en de gewone crocs klompen in het blauw. Maar die draag ik alleen thuis of op camping of strand ofzo.
Ik ben in ieder geval helemaal fan van de slippers omdat ze door het voetbed ontzettend lekker lopen (het is niet massief, het zijn soort van microbubbeltjes) en ik zweet er niet in.
Voor iemand met weinig ervaring neem je ze wel snel mee naar huisquote:Op maandag 12 mei 2008 17:16 schreef kwakveense het volgende:
@ zeeltje: dikke knuffel, wat naar voor je!
@ BJ: echt, je bent bij deze mijn held... ik hoop dat ik ooit ook zo ver kom!
momenteel lijn ik niet echt bewust... ik heb mn hoofd bij hele andere dingen![]()
[zwijmel alert]
eigenlijk vandaag mn stranddate, maar we hadden gisteravond al afgesproken m te gaan eten, en daarna naar scheveningen gegaan, en ehhh naar mijn huis. en toen hadden we vanochtend geen zin om alsnog naar t strand te gaan dus zijn we lekker in de hortus gaan liggen met picknick voer....en nu issie net naar huis....
ik had altijd verwacht dat ik bij een man heel onzeker zou zijn over hoe ik eruit zie, maar bij hem dus helemaal niet...ik voel me wel ok eigenlijk....t is wel spannend allemaal, maar vooral gewoon heel fijn en gezellig en knus...
[/zwijmelmodus]
dusch, ik ben nu zowel niet gemotiveerd, als uit mn ritme, en enorm aan de snoeperij ipv gewoon eten...
hmmm we zullen zien hoe snel ik dat weer onder controle heb...
*zucht*
Deze zijn wel leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:33 schreef octopussy het volgende:
ok, ik heb dus deze slippers:
[ afbeelding ]
en de gewone crocs klompen in het blauw. Maar die draag ik alleen thuis of op camping of strand ofzo.
Ik ben in ieder geval helemaal fan van de slippers omdat ze door het voetbed ontzettend lekker lopen (het is niet massief, het zijn soort van microbubbeltjes) en ik zweet er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |