Ik zou dan echt denken dat ik mijn huis te goedkoop te koop heb staanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef bleiblei het volgende:
Nou, hier ook even een huizers update dan.
Net (aankopende) makelaar aan de telefoon gehad, er zijn er gisteren 4 kijkers geweest, alle 4 de kijkers van gisteren hebben een bod gedaan en er zijn biedingen geweest van de vraagprijs. Onze makelaar gaat kijken of hij er tussen kan wurmen en of we het voor de vraagprijs kunnen kopen(tering hey, dit slaat ff nergens op
, dit heb ik iig. nog nooit meegemaakt
). Hopelijk hebben we gisteravond indruk gemaakt met onze spontane aanbel actie
.
Even voor de duidelijkheid, huis staat net anderhalve dag op Funda.
haha zal dat het zijn? kheb eigenlijk geen idee of dat zou kunnen? misschien ben je wel gewoon echt afgevallen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:10 schreef Sjeen het volgende:
Leuk Beessie!
Hier ook heerlijk weer... en ik zit binnenMaar morgen lekker bbqen met de buren, zondag een verjaardag ergens in een tuin en dan van maandag in Zeeland op de camping
Weegschaal was erg lief vanmorgen, maar ik ben bang dat dat ook te maken heeft met de halve liter bloed die ik gisteren gegeven heb
Proficiat!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
we hebben het huis
Inmiddels thuis en nu zie ik ze allebeiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke is het rewino? zwart/ wit of paars/groen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:16 schreef Stormqueen het volgende:
ow, en we hebben net de koop ingeluid met veel bier en voor het eerst was bleiblei dronkener dan ik
Jah, dat zei die vriend van haar ook al: je weet dat je er een kind en 3 katten bij koopt he?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Hee SQ, zo te zien krijg je er meteen een kind bijgeleverd
Ah, dat klinkt goed, daar ga ik dan maar op hopenquote:Op zondag 11 mei 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Zonne-allergie is vervelend
Ik heb het ook 2x gehad, maar de jaren daarvoor, daarna en daartussen niet, dus misschien is het eenmalig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |