Zijn ze er alweer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzikvan de zon genieten op het balkon!
quote:
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octoquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
Ik maakte alleen een "in case" scenarioquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
![]()
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagenMaar het zonnetje was de moeite waard
![]()
ben verbrand
Ik heb één betaalbaar schaaltje gezien en gekocht de afgelopen tijd. En die moest eerst een dag of 5 staan voor ze eetbaar waren. Dat is nu en het is het wachten meer dan waardquote:
Dat paste niet in het budget helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
Ik heb destijds mijn huisgenootje bijna een hersenschudding bezorgd met het boeketquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
![]()
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad
Maar goed het was echt geweldig in Parijs
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenDan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg
Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijgquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
Die stoelen vind ik eigenlijk wel meevallen. Heb eigenlijk best goed gezeten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenDan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg
Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijgMeer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.
Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
5 Dagen en dan geen museumquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo
En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |