abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58263427
Fok! Dieetclub Deel 246: Wittebroodsweken komen eraan!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58263461
Nog 10 nachtjes slapen en dan word ik mevrouw V.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 20:33:18 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58263550
Kreeg net een mailtje van bubseltje dat ze weer in het ziekenhuis ligt Er is opnieuw een vernauwing geconstateerd en er wordt nu gekeken wat daar eventueel aan gedaan moet worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 april 2008 @ 20:34:40 #4
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58263589
he, wat vervelend! *knuffel op afstand voor bubsel*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58263596
Mijn eerste dieetclub-post als getrouwde vrouw!

-edit-: Bah, vervelend zeg, voor bubsel...
pi_58263653
Arme Bubsel. Hopelijk maken ze het nu wel echt helemaal in orde. Ongelofelijk hoeveel ellende ze heeft.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 april 2008 @ 20:42:16 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58263780
Fannetje, vertel, hoe was het?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 april 2008 @ 20:42:52 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58263795
Jeetje... het zit Bubseltje echt niet mee zeg.Ook van hier uit het Zuiden een knuffel voor haar

Fannetje, je bent een mevrouw nu! Proficiat! En Levi al bijna een mevrouw Ik ga nooit een mevrouw worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58264047
Nog een keer gefeliciteerd Fannetje! Jullie stralen echt op die foto's!

Wat kut trouwens voor Bubsel. Ze heeft wel heel veel pech na die operatie zeg.
pi_58265051
Blegh... ik zit met mijn hardloopkleren aan tv te kijken/te fokken. Het regent zo ontzettend hard.
Ik wil rennen!!
***Levi was here***
  woensdag 23 april 2008 @ 21:47:02 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58265487
ik had zó geen zin in wat ik eigenlijk moest doen vanavond dat ik afgebeld heb met een smoes *bloos*

vind t heel flauw van mezelf maar ik trek t echt even niet om de deur uit te gaan. ik moet steeds huilen en ben vet gestresst voor de komende tournee (was was was was en nog eens was) en alles wat voor die tijd nog moet gebueren dat ik van schrik helemaal niks meer doe :S

[/zeikmodus]
pi_58265563
Kwak: kun je het niet wat overzichtelijker voor jezelf maken door een duidelijke to-do -list te maken? Streep je daarop af wat je gedaan hebt. Geeft misschien wat rust. Ik blokker ook vaak als ik veel te doen heb en alles chaotisch is... lijstjes willen nog wel eens helpen om mijn gedachten op een rijtje te zetten en te voorkomen dat ik als een kip zonder kop rondren.
***Levi was here***
pi_58266015
Lijstjes zijn goed.

Beterschap Bubsel, het zit je wel tegen.

Jullie zien er zo stralend uit Fannetje, echt leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 23 april 2008 @ 22:17:07 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_58266231
Arme Bubsel Fannetje, welkom!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58266559
jeetje, sterkte bubsel (waarschijnlijk lees je dit pas na de tijd)

Kwak, zoals levi al zei, maak lijstjes voor jezelf, dit maakt het duidelijk voor je

en gefeli fannetje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_58267408
Bubsel: veel sterkte!

Fannetje: gefeliciteerd mevrouw!

Lijstjes , maar dan wel uitvoeren he
pi_58267669
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:06 schreef Pandorah het volgende:
Lijstjes , maar dan wel uitvoeren he
Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.
pi_58267704
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:19 schreef Liejannuh het volgende:

Jaha! Ik ga zo mn rekeningen betalen.
Ben nu eerst een vlucht aan het regelen van Ams naar Londen. Er was iets gecancelled.

Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled! En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
  woensdag 23 april 2008 @ 23:23:25 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58267752
ben zojuist aan mn lijstje begonnen... vooral voor wat er vóór en ná de tournee moet gebeuren, zodat dat uit mn hoofd is.

ik weet wel dat lijstjes helpen, maar soms maak ik er teveel, of te chaotische... en in bepaalde omstandigheden kan ik gewoon het idee van drukte en verantwoordelijkheid even niet hebben. maar een avondje rust heeft al aardig geholpen (oh en de laatste was draait )
pi_58267788
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Da's lekker dat de vlucht van AMS naar Londen wordt gecancelled! En dan moet JIJ wat regelen? Het is ook wat zeg!
Nouja, ik hang aan de telefoon. Met de VS, dat wel. Cheaptickets heeft wel hele ontspannende wachtmuziekjes.
Er was te weinig tijd voor een overstap. Komen ze nu mee. Hadden ze eersder ook kunnen bedenken toen ze die optie aanboden ofzo.
pi_58267852
BIj teveel lijstjes maken, dan moet je gaan plannen (a la flylady). Ik probeer me nu weer aan te leren om een week vooruit te gaan plannen anders sla ik helemaal vast. Ja, zo'n vakantie van 6 weken doet echt goed op dit gebied

Avondjes rust kan je dan gerust ook plannen! Af en toe rust is goed

Liejannuh: Wat noemen ze te weinig tijd voor de overstap? Minder dan 2 uur? Ik weet dat toen we in Shanghai waren een paar nederlanders een vliegtuig eerder hadden naar AMS. Dat was stressen want ze moesten hun koffers halen, de douane door en weer inchecken. Dat moest in 2 uur geloof ik.
pi_58267964
We zouden iets minder dan 1,5 uur hebben. En dat is dan toch kennelijk niet genoeg? Geen idee!
Nouja, ik hang al 20 minuten aan de telefoon en het wordt opgelost.
Gelukkig kost bellen naar de VS een stuk minder dan mobiel bellen.
pi_58268062
Geregeld! We vertrekken om 14.50 uur vanaf Schiphol ipv 16.25 uur. Dan met koninginnedag maar een uurtje minder rondlummelen op de vrijmarkt.
pi_58268187
Misschien bedachten ze dat met het nieuwe koffersysteem op Londen dat het misschien wel te kort zou zijn? Maar goed, het is geregeld

En gewoon vroeg Koninginnedag vieren! Of de nach vieren . In Utrecht zijn de koopjes al vanaf 1800 vorige dag te vinden . Ik ben ook een keer met Koninginnedag naar Griekenland gegaan, vliegtuig gaat prima. Je moet dan alleen wat eerder met OV gaan: het gaat niet of het gaat een beetje laat
pi_58268271
Ik denk dat ik mijn ouders of broer even lief aan kijk of ze ons even wegbrengen. Ik gok zomaar dat de treinen die rijden, wel een beetje overvol zijn.
Zit nog te twijfelen of ik met koninginnenach nog Den Haag in ga. Nouja, heb nog een paar dagen om het te verzinnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')