abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58175111
... en dat terwijl Bruin brood gezonder is

Fok!Dieetclub #245 - Zonnig clubje

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
pi_58175163
Hihi, grappige TT

De wittebroodsweken komen hier nu wel héél erg dichtbij. Nog maar 2 nachtjes slapen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 12:23:33 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58175177
Klinkt erg leuk, Levi

Fannetje, dat schiet al heel hard op ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58175179
waarom heet dat eigenlijk zo
pi_58175302
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef Miss_S het volgende:
waarom heet dat eigenlijk zo
kleine moeite om dat even te googlen:
quote:
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.

De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.

In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.
Ja doei.
pi_58175478
tvptje:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58175550
Ik herhaal mijn vraag: Levi, laat die foto's eens zien, alsjeblieft?
pi_58175751
Klinkt als een geweldig vrijgezellenfeestje Levi! Ben benieuwd naar de foto's
pi_58175878
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 13:13:45 #10
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58176164
Goedemorgen dames!
Druk geweest de afgelopen par dagen, dus heb veeeel gemist... Heb de puf niet om alles helemaal bij te lezen, dus dan maar de laatste pagina van het vorige topic
Was afgelopen vrijdag wezen wandelen, en merkte de dag erna hoe slecht het met mijn wandelconditie gesteld is... Spierpijn en vreselijk last van mijn rug, terwijl de wandeling niet eens zo heel ver was (11 km). (was trouwens wel een erg mooie wandeling op de Veluwe) Verder alles eet-technisch goed hier Vanmiddag lekker asperges bij de lunch, had er zo'n zin in!

Liejannuhh en Isa: veel succes!!

En leuk levi, dat vrijgezelenfeestje!

Oeh, en ik las iets over een meet binnenkort! Lijkt me erg gezellig, ik kan alleen nooit dat meet topic vinden, wil iemand een linkje posten??
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 20 april 2008 @ 13:32:06 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58176556
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58176786
ik begin 1 mei met afvallen. Begint nu aardig uit de hand te lopen.
  zondag 20 april 2008 @ 14:03:34 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_58177221
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
disclaimer
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 14:12:50 #14
43556 miss_dynastie
pi_58177456
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoi! Lianne en ik zitten al in de startblokken om zo lekker relaxt naar de start te wandelen. Ik moet binnen 1 uur en een kwartier binnen zijn (dat was de langzaamste deelnemer vorig jaar )
Succes
pi_58177842
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
lianne en Saskia (Isa toch) veeeeeel succes! ik ga zo ook die kant op, eens kijken of ik nog een glimp van jullie opvang... zal niet makkelijk zijn met 3000 deelnemers
lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
  zondag 20 april 2008 @ 14:33:34 #16
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_58178022
Bla.

[ Bericht 94% gewijzigd door Q_Orianka op 20-04-2008 14:45:07 ]
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  zondag 20 april 2008 @ 16:10:27 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180664
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

lief dat je mij ook aanmoedigt
leuk jurkje trouwens maar vind je kapsel altijd nog het leukst
ow ja jij bent natuurlijk ook Saskia naja ook succes dan maar haha (weet niet waarmee)

maar ik ben dus geweest en heb Lianne en Isa niet gespot, maar het was ook heeeeel erg druk maar leuk sfeertje.
Heb mezelf ook voorgenomen om volgend jaar ook mee te lopen.

en bedankt, maar ik moet eigenlijk naar de kapper, het zit al niet meer zo goed de laatste 2 weken ... wordt een beetje te lang

hebben net besloten om straks chinees te halen veel zin in... niet gezond, maar moet een keertje kunnen... eet verder eigenlijk heel gezond, dus zou geen probleem moeten zijn om chinees te eten...
pi_58180681
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 april 2008 @ 16:19:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58180962
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoi!! Ik heb je niet gezien of gehoord, maar dat kan ook komen omdat ik steeds in de buurt van een isa liep en heel vaak "zet hem op Isa!!" hoorde

Liejannuh is binnen de 50 minuten gefinisht en ik binnen het uur (ongetraind en geblesseerd )
netjes hoor knap dat je het toch gehaald hebt j
ik ga volgend jaar ook een poging doen , was toch wel een enorm leuk sfeertje daar ....
pi_58181450
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben de foto's nog niet, CF
Maar als ze er zijn zullen we ze posten
Dat dus...
Was vanmiddag weg, vandaar dat ik niet reageerde. Eerst naar het DAFmuseum geweest in Einhoven en daarna gewandeld bij een kasteeltje in de tuinen (in Geldrop). Zijn fotolocaties aan het screenen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † zondag 20 april 2008 @ 16:53:19 #21
43556 miss_dynastie
pi_58182042
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat knap
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 april 2008 @ 17:03:38 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58182296
Goed gedaan allebei
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58183079
Netjes gefeliciteerd:D

Ik gaat nu maar even simpele macaroni maken, blikje gepelde tomaten in de blender, knoflookje erin, wat smack, en macaroni, was vergeten boodschappen te doen. Wie wilt ook meeeten:P?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58183119
tof dames

het was iig prachtig weer
Ja doei.
  zondag 20 april 2008 @ 17:54:08 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58183365
Super, dames
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo