abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58431207
Fok! Dieetclub Deel 247

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_58431260
Goeiemorgen..

Wat een mooi weer is het nu. Jammergenoeg kunnen we vanavond niet gaan skaten, we hebben een afspraak..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58431436
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzik van de zon genieten op het balkon!
pi_58431550
Als ik vandaag nog besluit, om aan te kleden (ja zit nog lekker in pyjama).
Ga ik de tuinmeubelen schoonmaken, en de rest van de dag, genieten van de zon
pi_58431661
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzik van de zon genieten op het balkon!
Zijn ze er alweer?

Teigan, nog gefeliciteerd met je 'officiele' verloving!

Ik hrb gister best veel gegeten (heel gezond, maar wel een beetje vet af en toe), dus ik spijbel eens een dagje van de weegschaal
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:39:10 #6
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431663
Goeiemorgen. Mooi weertje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:44:52 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_58431772
Morgen is levi de bruiuiuiuiuid
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:45:51 #8
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431798
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen is levi de bruiuiuiuiuid
hihi, toch wel een raar idee.
***Levi was here***
pi_58431800
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:47:17 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_58431818
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagen Maar het zonnetje was de moeite waard

ben verbrand
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:47:50 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_58431832
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

hihi, toch wel een raar idee.
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:49:22 #12
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431865
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
***Levi was here***
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:54:00 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_58431951
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik maakte alleen een "in case" scenario
disclaimer
pi_58431966
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagen Maar het zonnetje was de moeite waard

ben verbrand
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
pi_58431968
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zijn ze er alweer?
Ik heb één betaalbaar schaaltje gezien en gekocht de afgelopen tijd. En die moest eerst een dag of 5 staan voor ze eetbaar waren. Dat is nu en het is het wachten meer dan waard

Spannend Levi! Vandaag wordt vast een lange dag voor je
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:02:52 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_58432113
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
disclaimer
pi_58432250
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb destijds mijn huisgenootje bijna een hersenschudding bezorgd met het boeket
pi_58432580
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad

Maar goed het was echt geweldig in Parijs
pi_58432626
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad

Maar goed het was echt geweldig in Parijs
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizen Dan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg

Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
pi_58432664
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizen Dan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg

Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
pi_58432815
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijg Meer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.

Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:42:27 #22
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58432821
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die stoelen vind ik eigenlijk wel meevallen. Heb eigenlijk best goed gezeten.
Een keer ben ik eerste klas gereisd naar Parijs, dat was vet. Kreeg je ook eten en drinken boord, net als in 't vliegtuig.
***Levi was here***
pi_58432871
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijg Meer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.

Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo

En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
pi_58432962
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo

En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
5 Dagen en dan geen museum Parijs heeft de mooiste kunstcollecties ter wereld, zowat!

Graf van Chopin nog gezien? En de Bibliotheque Francois Mitterand? En, en, en... Ik moet ook maar weer 's een keertje gaan
pi_58433021
Leuk hoor, Parijs

en ik hoef het boeket niet te vangen, dat gun ik Isa wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')