Zijn ze er alweer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzikvan de zon genieten op het balkon!
quote:
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octoquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
Ik maakte alleen een "in case" scenarioquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
![]()
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagenMaar het zonnetje was de moeite waard
![]()
ben verbrand
Ik heb één betaalbaar schaaltje gezien en gekocht de afgelopen tijd. En die moest eerst een dag of 5 staan voor ze eetbaar waren. Dat is nu en het is het wachten meer dan waardquote:
Dat paste niet in het budget helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
Ik heb destijds mijn huisgenootje bijna een hersenschudding bezorgd met het boeketquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
![]()
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad
Maar goed het was echt geweldig in Parijs
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenDan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg
Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijgquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
Die stoelen vind ik eigenlijk wel meevallen. Heb eigenlijk best goed gezeten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizenDan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg
Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zoquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijgMeer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.
Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
5 Dagen en dan geen museumquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo
En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
5 dagen met 2 dagen reizen en 1 dag Disney, we hadden zoveel meer willen doenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
5 Dagen en dan geen museumParijs heeft de mooiste kunstcollecties ter wereld, zowat!
Graf van Chopin nog gezien?En de Bibliotheque Francois Mitterand? En, en, en... Ik moet ook maar weer 's een keertje gaan
mij niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:52 schreef octopussy het volgende:
Leuk hoor, Parijs![]()
en ik hoef het boeket niet te vangen, dat gun ik Isa wel
Ik had anders een relaxte 1.5 persoons stoelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch wel zo'n beetje het grootste museum van het Europese vasteland, me dunktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
5 dagen met 2 dagen reizen en 1 dag Disney, we hadden zoveel meer willen doen
Maar ik vond dat we moesten van de dingen die we wel kozen om te zien dus daar ook echt de tijd voor nemen
En van Chopin niet wel van Piaf en Morrison
Verder nog lekker gelegen in Jardin Luxembourg en op de grasvelden gezeten voor de Eifeltoren in de avond.
De Sacre Coeur gezien en naar La Defense geweest. Daarna naar versailles en de Notre Dame bezocht.
Toen een avondwandeling langs de Seine.
Toen een dagje Disney en in de avond de Moulin Rouge zoeken en de buurt bezoeken.
En de laatste dag naar het Louvre, Invalides en de vlam aangestoken zien worden bij het graf van de onbekende Soldaat.
Als laatste het museum L'erotisme
Ja maar niet er binnenin geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch wel zo'n beetje het grootste museum van het Europese vasteland, me dunkt
Hartige aardappeltaartquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:05 schreef Jojogirl het volgende:
Die hartige taart ziet er ook lekker uit freecell. Receptje?
tis meer: go schoonpappa GB, go pappa GB, go mamma GBquote:
ik loop meer als een kip zonder kop rond, en dan vragen ze aan mij: wat moet er nu gedaan worden, en dan zeg ik: vraag het aan pappa, ik weet het nietquote:
Ik ga zo slapen. Echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef Yoni het volgende:
Grappig, ik ben juist compleet into Parijs en Berlijn trekt me veeeel minder.
Ga van de zomer wel met vriendje naar Berlijn. We gaan op vakantie naar Polen en toen de eerste stop dus bij Berlijn. Gaan we daar even een of twee dagen rondhangen en dan weer verder. Als ik het dan toch leuk blijk te vinden kan ik altijd nog een keer langer gaan![]()
Verder gaat het met lijnen echt superkutMaandag ga ik weer streng zijn!
Nee, ik ben gewoon overdressedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! cute!
Begin bijna te denken dat ik er iets te casual uitzie![]()
![]()
Mijn ouders hadden laatst de neef van ons mam op bezoek met zijn vriendin... die had ook gewoon d'r jurk in d'r motorbroek gefrotquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:ik heb net nog even mn knalroze (ja, knalroze
) jurk aangehad, maar dat durf ik écht niet
![]()
daarbij is het zo rot, onder een motorbroek
een jurk...
Als je d'r maar bent toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:ik doe 'm morgen wel aan
![]()
heb nu mijnmaat 38
broek aan
en nieuw truitje, moet ook kunnen
Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
Ze gaat niet met Verbal trouwen, maar ik zie je puntquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stoms
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon overdressed
Over 2 weken trouwt een andere vriendin van me en die wil graag dat ik overdag in een mantelpak met hoed kom en 's avonds in feestjurk, ik liep vanmorgen tegen deze aan als feestjurk en vind 'm zo cute dat ik 'm vandaag maar vast aan doe
Hij stond je goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Levi komt hier toch niet meer vandaag, dus ik ga ff mijn outfit showen:
[ afbeelding ]
Mijn tieten gingen er zonder problemen in
Hij is van Principles en ze hebben massa's jurken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurk
Welk merk is het eigenlijk en hebben ze nog meer van zulke jurken (andere kleuren, modelletjes en dergelijke?)
Miss_d is echt heeeeel liefquote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was een erg leuke dag, ben net thuis en ga ook zometeen naar bed
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef octopussy het volgende:
hou eens op met dat slijmen![]()
![]()
![]()
Ik heb een topdag gehad hoorleuk gezelschap, mooie ceremonie, prachtige bruid
, heerlijk zonnetje en lekker eten.
En jij bent ook een lekker wijfquote:Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!
Chapeau!
Mijn jurk is zijn 125 euro waard geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook een heeeele leuke dag gehadWas zo gezellig!
Ik heb alleen nu camera RSIOf in ieder geval morgen spierpijn
Oh en ik ben verliefd op de jurk van Stormqueen! Die is echt moooi! En hij staat je ook echt superleuk
Het kan verkeren. Ik was ook echt anti-hardlopen. Omdat ik het eigenlijk niet kon uitstaan dat ik het niet kon en het me een praktische sport leek voor een mama met beperkte tijd, toch maar eens aan Evy's MP3's begonnen. Na een paar weken ging m'n conditie met sprongen vooruit en begon ik het echt leuk te vinden. Zo leuk dat ik momenteel jaloers ben als ik mensen zie hardlopenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:49 schreef Maeghan het volgende:
Net voor de tweede keer wezen hardstrompelen. Eerst tien minuutjes naar het park gefietst, daar tien minuutjes rondgedraafd (met veel tussenstops....) en toen tien minuutjes terug naar huis. Ik ben echt geen loper, nooit geweest, en ik vraag me af of ik het ooit ga worden.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:10 schreef Levitation het volgende:
Even heel snel. Moet eigenlijk gaan slapen...
Het was fantastisch en zo gezellig. Allemaal leuke gasten. Heb er echt van genoten.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef Yoni het volgende:
Héél charmante foto hierboven. Ik heb van SQ en Levi ook nog heeeeeele charmante foto's van op de bruiloft![]()
De Jurk (ja, die van SQ dus) hangt voor mij apart in mijn maat in Rijswijk. Duimen jullie voor me dat ik 'm pas? Het is echt de perfecte jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje in september.
Gelukkig wonen we ook niet bij elkaar om de hoekquote:Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk compliment hoor
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, de oom van V. die op Rembrandt leek verbaasde zich over jou:
"Ik heb nog nooit een fotograaf op een bruiloft gezien die plat op de buik ging liggen om een foto te maken!"
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Maar ik vind de wii nogal prijzig, of ligt dat aan mij?
Tja, het is natuurlijk net wat je ervoor over hebt. Andere spelcomputers zijn ook duur, vaak nog duurder. En ik vind het zo leuk dat je met de Wii niet stilzit en alleen maar op knopjes drukt, maar echt moet bewegenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?
Volgens mij ligt dat bij iedereen aan zichzelf, het is maar net wat je ervoor over hebt. De Wii is inderdaad de goedkoopste console, dus in absolute getallen is het de goedkoopste keuze, maar als je het er niet voor over hebt, is het een hoop geld, teveel geld zelfsquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Ja oke maar je weet dat alles geld kostquote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.
Kan me voorstellen dat je heel blij bent te weten dat er een duidelijke oorzaak voor je aankomen is.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Riann het volgende:
jojo: ik begreep van de dokter ook ja dat we eerst moeten gaan uitzoeken welke dosis ik nodig ga hebben we beginnen met de lichtste dosis. En dat kan ook allemaal een tijdje gaan duren.
Ik hoop dat ze snel gaan werken zeker nu we richting de zomer gaan. En ben eigenlijk ergens wel blij dat het nu onderzocht is en dat het dat blijkt te zijn. Want het is zo frusterend als je zo goed je best doet en dat je alleen maar aankomt en dat de dietiste ook tegen me zegt ja ik kan er niet meer afhalen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
En een vrijgezellenfeest organiseren en een kadootje bedenken
Helemaal mee eens, het ding (de wii in het algemeen, niet specifiek de fit) is relatief makkelijk te foppen, da's gewoon een feit.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:57 schreef teigan het volgende:
de wii is leuk, maar als je lui bent kom je heel ver met gewoon alleen de beweging van je pols, en dan kun je ook zitten tennissen...
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net drie kwartier gewiidZelfs gejogd en ik hield het vol
En gestept
Tot nu toe vind ik het in elk geval erg leuk om te doen. Ben eerst tig keer van de schans gevallen voor ik doorhad hoe je moet springen
Ja, dat wil ik wel, maar dat gaat momenteel niet door mijn schouderquote:Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Troel het volgende:
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
@allemaal: ja, die Wii fit lijkt me helemaal te gek! Ik heb een PS2 met zo'n dansmat (geleend), dat is ook erg leuk en heeft een workout-modus. Ik ben dol op spelcomputers, alleen heb ik er vaak het geld ook niet voor over. De console kan dan wel goedkoop zijn, maar die spellen! Je bent zo 80 euro kwijt...
WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balanceboard bij. En naar het schijnt gaan ze daarvoor dan weer nieuwe spellen ontwikkelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minder
Ja, dat weet ik, vandaar ook het 'doorgaans'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balaceboard bij.
Het was te proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef kwakveense het volgende:
straks (van mn jurk, niet van de bassist, heb t idee dat ie zn privacy wel waardeert...) eerst even douchen en een enooooorme was aanzetten...
Ja, tuurlijk, anders had ik 'm niet gekochtquote:
valt mee, utrecht leiden is te doen... maar ja, t is altijd even afwachten hoe t voelt in nederland terug, met je eigen dingen weer te doen allemaal, en in een heel andere sfeer. we kennen elkaar natuurlijk eigenlijk pas een week, waarvan we elkaar 4 dagen gezien hebben... dus ja, ik noem t nog niks, t is gezellig en we proberen in NL weer af te spreken en dan zien we wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef teigan het volgende:
kwakveense, woont de bassist een beetje in de buurt dan? Of zou het iets lange afstands achtigs worden..
ik vind die legging niet zo flatterendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:
oh en dit is t jurkje (van 17 E)
[ afbeelding ]
nu mét taille
hmmm hij doet t niet echt zo te zien... even dit proberen
[ afbeelding ]
Mijn schoonvader lag in de aula, hier in het dorp.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat teigan zegt idd.
En als het echt heel warm is dan doen ze het ook nog weleens zo dat iemand even(voor 1 nacht) meegenomen wordt naar een rouwcentrum om daar idd 'diepgevroren' te worden en dan terug naar huis waar de bed- of kistkoeling hun werk dan prima kunnen doen, maar zo warm is het nu nog niet, dan moet je echt denken aan 30+
ik geloof jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef kwakveense het volgende:
@ Riann: je mag t best lelijk vinden hoor
ik vind t zelf wel mooi staan. ik heb niet t idee dat t me dikker maakt, ik bén echt zo klein en dik namelijk....mensen lijken vaak te onderschatten hoe dik ik eigenlijk ben. belangrijkste vind ik dat ik me lekker voel erin en feestelijk en vrouwelijk. zal t niet snel dragen naar iets anders dan een speciale gelegenheid.
Hier moest ik even om lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik geloof jeje hebt wel dikke benen (niet lullig bedoeld) maar wel mooi strak dik. Dus niet met gekke uitstulpingen of zo.
Ik heb dat helaas niet in de handquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
@MoBlo: sterkte met opa... ik hoop dat hem verder lijden bespaart gaat worden...
@kwakveense; ik vind het jurkje (zonder) legging je wel leuk staan hoor, vooral die lekker rode kleur.
en owww ja morgen is het weer woensdagweeg en updatedag
ennuh ik zit nog steeds te wachten op foto's van dat fantastische jurkjehaha
Succes met wachten dan, want ik gok dat dat nog wel even duurtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ik zit nog steeds te wachten op foto's van dat fantastische jurkjehaha
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Proficiat Teigan![]()
![]()
Ik vier helemaal mee, want heb vandaag de laatste ronde doorgeworsteld van mijn sollicitatieprocedure en ik heb dadelijk een contract gekregen![]()
![]()
![]()
Nu het spannendste van allemaal, mijn huidige bana opzeggen... en dat vlak voor de drukste periode... Dat is voor morgen.
Nu nog effe verder feesten!
-edit- niet goed gelezenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:30 schreef teigan het volgende:
Octo, als het me daar bevalt en ik een vast contract krijg(ik krijg ws. eerst een jaarcontract), dan gaan we zeker die kant wel uit verhuizen denk ik. Voormaakt het toch niet heel veel uit waar we wonen, hij blijft toch de hele dag wel aan het rijden. Volgens mij zou het voor mij al bijna een half uur op een dag schelen door aan de zuidkant van Groningen te gaan wonen..
Yoni, probeer anders eens de wat duurdere schoenenzaken. Ik heb laatst bij een jurk een paar schoenen gekocht die heel zomers zijn, en ook nog eens fantastisch zitten. Ze zijn dan wel iets duurder(ik heb er geloof ik 50 euro voor betaald), maar ik blijf ze wel dragen!
Gecondoleert en heel veel sterkte de aankomende dagenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:dankjulliewelallemaal
even een c/p weer uit het Slank de Zomer in - topic:
Gelukkig heeft René goed geslapen,en dus slaap ik dan ook wel goed
Werden om half 9 'wakker' gebeld door de moeder van René, die vertelde dat de begrafenis iig op zaterdag plaats vindt. Tijd en verdere details horen we nog.
Hij is inmiddels er 'al netjes bijgelegd', dus gaan we vanmiddag even langs om oma een knuffel te geven en René wil graag zijn opa nog even zien.. logisch.. of ik ga kijken weet ik nog niet..
Qua huis is het even afwachten. Ik heb net de woningbouw gebeld om te zeggen dat we het graag willen hebben, en volgens die mevrouw waren we tot nu toe de enige, maargoed... dat blijft even afwachten natuurlijkmensen hebben de hele dag nog om het te laten weten. Dus nogmaals, we gaan er maar niet van uit dat we het krijgen
kan het alleen maar meevallen
zo maar eens richting Nijmegen, met de
motor
denk dat ik een dezer dagen uit dit lijstje kanquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
update:
- Octo: 80,3 (81,4) (83,7) (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,2 (85,9) (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)
Leuke update
Voor iedereen een dikke knuffel als troost, om te feliciteren of gewoon zomaar
Ik word zo blij van dit weer![]()
huh zie dat ik helemaal geen update had gedaan haha!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
update:
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
Leuke update
Voor iedereen een dikke knuffel als troost, om te feliciteren of gewoon zomaar
Ik word zo blij van dit weer![]()
Waarschijnlijk wel ja is het tijdens de 1ste operatie misgegaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:05 schreef Zeeltje het volgende:
Wat een vervelende nieuws bubseltje!.. Komt dat door de operatie?
Ja ik sowieso nog een afspraak staan met dr Schweitser in juli. En ik zit nog te denken om toch weer eens een bezoekje te brengen aan dr. Himpens. Die is iets anders qua aanpak die ziet er misschien wel heil in om de maag te verwijderen ofzo. Maar dat heeft nu geen echte haast.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, balen zegHad net ook al je berichtje op WLS gelezen. Ga je nog naar een andere arts voor mogelijke nieuwe invalshoeken?
jemigquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik doe wel aan leggings
Verder niet zo'n goed nieuws hier. Ze kunnen zeer waarschijnlijk niks meer aan mijn maagje doen. Waarschijnlijk is er een zenuw geraakt ofzo.
Een kleine kans nog dat het diabetes is ofzo maar daar geloofde de chirurg zelf ook niet in.
Best balen dus de rest van je leven half vloeibaar![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
Studeerhoek op de vide? Je weet dat de vide juist dat gedeelte is waar geen vloer is
Kan je Rewimo zo lekker mee pesten![]()
het loont met leggings nog wel eens om kleinere maten te kopen. ik heb bijvoorbeeld XS van de WE omdat ik zo kort ben en de breedte toch wel rekt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:49 schreef Yoni het volgende:
Bubseltje, wat een rotnieuws zeg![]()
En Moblo wat spannend van het huisWat voor huis is het en waar enzo??
En leggings bij de WE...daar ga ik zaterdag dan maar eens langsHEMA had ze ook, maar alleen roze en grijs en maar tot L.
Je had wel geupdate... maar ik had per ongeluk de editknop te pakken ipv de quoteknopquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
huh zie dat ik helemaal geen update had gedaan haha!
- Octo: 80,3 (81,4) (83,7) (84,5) (85,0)
- B-J: 84,0 (84,8) (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
nu dus wel
en octop, wa ga je goed!!!
voor een jongen van 19 vind ik het wel meevallenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, ik heb die hele aflevering niet gezien, dus ik wist ook niets van begingewicht, en dergelijke, 65 kilo op 200 kilo is natuurlijk een ander verhaal, hoewel het nog veel is...
dat is zo.. Maar alsnog vind ik bijna 30% van je startgewicht in 6 maanden verliezen best heftig.. Hij heeft in dat opzicht ws. ook veel geluk dat hij nog zo jong is, je lichaam krijgt best een flinke klap te verwerken zo..quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor een jongen van 19 vind ik het wel meevallen
Hij is zo jong dat je niet echt kan zeggen dat die kilo's er over 20 jaar aan zijn geslopen, en hier wordt altijd geopperd dat snelle kilo's er ook snel weer af mogen![]()
Ik doelde ook niet op iemand persoonlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik heb ook nooit bedoeld dat ik het niet goed vond hoor.
Mijn gematigde reactie kwam zelfs voort uit hoe men hier vaak reageert op crashers.![]()
![]()
Ik vind het echt geweldig voor hem!
Die procedure loopt al of ja er wordt gekeken of er een procedure aangespannen kan gaan worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef octopussy het volgende:
Bubsel, dat is wel even een flinke klap zeg! Ga je nog procederen tegen je chirurg trouwens? Er zijn nu wel meerdere hele grote fouten gemaakt waardoor jouw kwaliteit van leven achteruit is gegaan.
Nou, er stond vandaag een nieuw huis op Funda, en dat was toevallig om de hoek, dus toen we vanavond onze avondwandeling gingen doen zijn we er langs gelopen. En maar spontaan aangebeld. En een rondleiding gehad. En verliefd geworden. En een bod gedaan. Zoiets ongeveerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |