abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58431207
Fok! Dieetclub Deel 247

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_58431260
Goeiemorgen..

Wat een mooi weer is het nu. Jammergenoeg kunnen we vanavond niet gaan skaten, we hebben een afspraak..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58431436
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzik van de zon genieten op het balkon!
pi_58431550
Als ik vandaag nog besluit, om aan te kleden (ja zit nog lekker in pyjama).
Ga ik de tuinmeubelen schoonmaken, en de rest van de dag, genieten van de zon
pi_58431661
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:27 schreef freecell het volgende:
Inderdaad mooi weer!
Zometeen even met een perzik van de zon genieten op het balkon!
Zijn ze er alweer?

Teigan, nog gefeliciteerd met je 'officiele' verloving!

Ik hrb gister best veel gegeten (heel gezond, maar wel een beetje vet af en toe), dus ik spijbel eens een dagje van de weegschaal
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:39:10 #6
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431663
Goeiemorgen. Mooi weertje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:44:52 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_58431772
Morgen is levi de bruiuiuiuiuid
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:45:51 #8
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431798
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen is levi de bruiuiuiuiuid
hihi, toch wel een raar idee.
***Levi was here***
pi_58431800
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:47:17 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_58431818
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Na 5 romantische dagen in Parijs
Nu even de foto's en filmpjes uploaden en dan ook lekker naar buiten
Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagen Maar het zonnetje was de moeite waard

ben verbrand
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:47:50 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_58431832
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

hihi, toch wel een raar idee.
En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
disclaimer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:49:22 #12
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58431865
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En ik heb al besloten dat ik niet het boeket ga vangen. Vind dat meer iets voor Octo
Octo weet al dat ze gaat trouwen.
Ga ik trouwens een boeket gooien dan?
***Levi was here***
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:54:00 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_58431951
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik maakte alleen een "in case" scenario
disclaimer
pi_58431966
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen weekend ook in Parijs geweest
Best heftig, 900 km rijden in 2 dagen Maar het zonnetje was de moeite waard

ben verbrand
Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
pi_58431968
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zijn ze er alweer?
Ik heb één betaalbaar schaaltje gezien en gekocht de afgelopen tijd. En die moest eerst een dag of 5 staan voor ze eetbaar waren. Dat is nu en het is het wachten meer dan waard

Spannend Levi! Vandaag wordt vast een lange dag voor je
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:02:52 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_58432113
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben er zondag heen gegaan, wou eerst ook zelf rijden maar toch maar lekker de thalys genomen
Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
disclaimer
pi_58432250
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb destijds mijn huisgenootje bijna een hersenschudding bezorgd met het boeket
pi_58432580
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat paste niet in het budget helaas
Ben achteraf wel blij dat ik zelf heb gereden en vind het ook onwijs stoer van mezelf, eigenlijk is het maar een stuk van niks als je leuk gezelschap hebt
Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad

Maar goed het was echt geweldig in Parijs
pi_58432626
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook stoer, maarja na 1 jaar je rijbewijs te hebben
Ik heb hopelijk nog veel meer jaren de kans
En de Thalys is wel heel relaxed reizen maar duur inderdaad

Maar goed het was echt geweldig in Parijs
Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizen Dan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg

Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
pi_58432664
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind de Thalys helemaal niet zo super.... Smalle zitjes, weinig ruimte. De ICE naar Duitsland, dat is pas relaxed reizen Dan reis ik liever met de trein dan dat ik vlieg

Maar Parijs is cool. Lekker naar de WAX bij de Bastille, en het Musee d'Orsay. Of zijn jullie daar niet geweest?
Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
pi_58432815
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond het redelijk ruim eigenlijk en zeker niet smal, zo breed ben jij toch ook niet?
Bij de Bastille zijn we niet geweest en we zijn in de avond wel langs de Seine gelopen dus ook langs d'Orsay gekomen
Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijg Meer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.

Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:42:27 #22
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58432821
quote:

[..]

Die stoelen vind ik eigenlijk wel meevallen. Heb eigenlijk best goed gezeten.
Een keer ben ik eerste klas gereisd naar Parijs, dat was vet. Kreeg je ook eten en drinken boord, net als in 't vliegtuig.
***Levi was here***
pi_58432871
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bedoel niet dat ik mijn bolle heupen niet tussen de armleuningen geperst krijg Meer dat je knie-aan-knie zit met degene tegenover je, en dat je niet altijd je bagage kwijtkunt enzo.

Musee d'Orsay is een van mijn all-time favoriete musea, fantastische collectie hebben ze daar. Heb je uberhaupt een museum bezocht, of houd je daar niet van?
In de buurt van de Bastille zitten (zaten 2 jaar geleden iig) allerlei hippe clubs en uitgaansgelegenheden. Erg leuk, Parijs is ook daarin behoorlijk hip.
Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo

En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
pi_58432962
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wij zaten de eerste keer naast elkaar dus niets met knieen tegen elkaar, de tweede keer wel maar toen hadden we dat ook graag zo

En ik houd wel van musea alleen niet als ik maar 5 dagen in parijs heb en daarvan 1 dag disney is.
We zijn wel in het sex museum naast de moulin rouge geweest
5 Dagen en dan geen museum Parijs heeft de mooiste kunstcollecties ter wereld, zowat!

Graf van Chopin nog gezien? En de Bibliotheque Francois Mitterand? En, en, en... Ik moet ook maar weer 's een keertje gaan
pi_58433021
Leuk hoor, Parijs

en ik hoef het boeket niet te vangen, dat gun ik Isa wel
pi_58433052
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

5 Dagen en dan geen museum Parijs heeft de mooiste kunstcollecties ter wereld, zowat!

Graf van Chopin nog gezien? En de Bibliotheque Francois Mitterand? En, en, en... Ik moet ook maar weer 's een keertje gaan
5 dagen met 2 dagen reizen en 1 dag Disney, we hadden zoveel meer willen doen
Maar ik vond dat we moesten van de dingen die we wel kozen om te zien dus daar ook echt de tijd voor nemen

En van Chopin niet wel van Piaf en Morrison
Verder nog lekker gelegen in Jardin Luxembourg en op de grasvelden gezeten voor de Eifeltoren in de avond.
De Sacre Coeur gezien en naar La Defense geweest. Daarna naar versailles en de Notre Dame bezocht.
Toen een avondwandeling langs de Seine.
Toen een dagje Disney en in de avond de Moulin Rouge zoeken en de buurt bezoeken.
En de laatste dag naar het Louvre, Invalides en de vlam aangestoken zien worden bij het graf van de onbekende Soldaat.
Als laatste het museum L'erotisme
pi_58435518
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:52 schreef octopussy het volgende:
Leuk hoor, Parijs

en ik hoef het boeket niet te vangen, dat gun ik Isa wel
mij niet?

Ik gun 't Isa ook wel hoor

goedemiddag

Wij zijn ook weer terug uit Newcastle
Ja doei.
pi_58435648
moblo, jullie gaan echwel trouwen ik weet het gewoon
pi_58436129
ik ben hier voor de foto's
pi_58436170
quote:

[..]

Ik had anders een relaxte 1.5 persoons stoel
maaltijd
tussen door onbeperkt vino, cervessa, fris
tussen door nog een lekker taartje
die 2,5 uur waren zo voorbij
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:15:21 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_58436727
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

5 dagen met 2 dagen reizen en 1 dag Disney, we hadden zoveel meer willen doen
Maar ik vond dat we moesten van de dingen die we wel kozen om te zien dus daar ook echt de tijd voor nemen

En van Chopin niet wel van Piaf en Morrison
Verder nog lekker gelegen in Jardin Luxembourg en op de grasvelden gezeten voor de Eifeltoren in de avond.
De Sacre Coeur gezien en naar La Defense geweest. Daarna naar versailles en de Notre Dame bezocht.
Toen een avondwandeling langs de Seine.
Toen een dagje Disney en in de avond de Moulin Rouge zoeken en de buurt bezoeken.
En de laatste dag naar het Louvre, Invalides en de vlam aangestoken zien worden bij het graf van de onbekende Soldaat.
Als laatste het museum L'erotisme
Da's toch wel zo'n beetje het grootste museum van het Europese vasteland, me dunkt
disclaimer
pi_58436825
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's toch wel zo'n beetje het grootste museum van het Europese vasteland, me dunkt
Ja maar niet er binnenin geweest
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:23:05 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_58436872
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar niet er binnenin geweest
Ah, bummert
disclaimer
pi_58437402
Ok! Even een (lang ) fotoverslagje van ons geweldige Newcastle-verblijf!

We zijn dus lekker rustigaan afgereisd naar IJmuiden dinsdag, zodat we ruim optijd voor de boot waren. Moesten nog een eindje lopen vanaf de bushalte, maar uiteindelijk een kwartier voor het boarden in de terminal aanwezig.
Inchecken en lekker naar onze hut waar we een raampje hadden!

Daarna lekker een biertje gedronken in de bar (nou ja, een Strongbow Cider voor mij en een Guinness voor René) en toen mochten we al gaan eten.

Allemaal lekkere kleine hapjes

Kerrie-rijstsoep

Wat groentes en vis

Daarna vroeg gaan slapen want de volgende dag weer veel te doen.
Bij het uitstappen uit de bus die ons naar het centrum bracht, liepen we meteen van het centrum weg. En de meneer van de bus wilde ons nog tegenhouden 'the centre is THAT way!!!' maar we bedankten vriendelijk en zetten koers naar onze eerste GeoCache, die 'Death Centre' heette.

Het lag bij het 'Life Center', een plaats waar veel onderzoek is gedaan op het gebied van anatomie. Er zijn daar vroeger al veel lijken onderzocht, veel geamputeerde lichaamsdelen etc. Er staat nu een groot museum-achtig gebouw, waar we helaas geen tijd voor hadden, met een grote expositie over deze onderzoeken. Volgende keer dat we er zijn gaan we er zeker heen.
De cache lag onder dit mooie DNA-standbeeld in het midden van het plein:

Toen over de brug naar het volgende punt... prachtig uitzicht daar!!!

Een volgende cache bracht ons naar een gedenkteken voor James Hill, een bekend 'fiddler'. Het ding heette dan ook 'Fiddle Diddle'

Toen over weer een brug naar de andere kant van de Tyne richting de Quayside. Kwamen dankzij twee andere caches weer langs mooie plekjes:

De laatste foto is een deel van de ruines van de lager gelegen delen van het kasteel van Newcastle, wat helaas ongeveer helemaal in de stijgers stond. Bij deze ruines werden we nog aangesproken door een bewoner. Die ons nog wat informatie over de Heart Bridge gaf die nu gerestaureerd en gerenoveerd werd.
Ook was hij erg boos over het renoveren en 'restaureren' van het kasteel, aangezien er moderne stenen werden gebruikt die het hele mystieke en authentieke van het kasteel deden verdwijnen. Hij had gelijk..

Het 'centre for musical education' --> Sage Building

Millenium Bridge

En een mooi 'ding' wat we tijdens het cachen ook tegen kwamen.

Wij zijn van die 'kerkhof-kerkjes-kijk-mensen' en deze kwamen we tegen onderweg naar een andere cache. Met uitzicht over de Tyne lag daar dit kerkje, voor St. Anne geloof ik. Erg mooi, oude graven, prachtig uitzicht

Hierna gingen we naar de "Ouseburn Valley" waar ook enkele caches lagen. Erg mooi onder drie bruggen (zowel auto als spoorbruggen) die over de vallei heenliepen. Het was er zelf erg rustig, groen en mooi... En dan raast het verkeer zo over je heen. Erg raar

Door de vallei lopen enkele 'grachten' waar vroeger kleine bootjes doorheen voeren richting de Tyne. Ook in de romeinse tijd was dit al in gebruik.

Deze weg loopt de gracht in, helaas was het opkomend water, anders hadden we wrsch de oude ingesleten karresporen nog kunnen zien op de stenen die dus dateren uit de romeinse tijd.

Er lagen aardig wat bootjes nog... van rare bootjes..

tot bootjes die wel een opknapbeurtje konden gebruiken

Ook was hier en daar kunst te vinden, zoals wat groene flessen op een rare plek:

en Shakespeare op de zijkant van een rijtje huizen:

Er was een mooi uitzicht vanaf het hotel

en mooie oude gebouwen

En zelfs een Vampier Konijn die we ook dankzij een cache hebben gevonden

Nog een kerkje...

En dan hier de Black Gate, die ergens al in de 13e eeuw werd gebouwd als onderdeel van de stadsversterking. In de 17e eeuw werden hier wat verdiepingen opgebouwd, waardoor het wat hoger is dan oorspronkelijk, Eind 19e eeuw wilden ze de boel slopen, maar gelukkig was er toen al iets van een Heritage Foundation die dat voorkomen heeft

We hebben ook nog een stadsmuur-cache gelopen

En er was een China-Town, met op de achtergrond, achter de poort dus, het stadion van NUFC (Newcastle United) waar ook weer een cache lag.

Daarna weer richting boot gegaan waar we moe maar voldaan een plekje gezocht hebben met uitzicht...

En nog wat sfeerfoto's hebben gemaakt:

We hebben op dag één toch zeker zo'n km of 15 gelopen (langleve GPS tracking) en op dag 2 zo'n 5 a 6km..

Geweldig genoten mooie dingen gezien dankzij het cachen en zero gewinkeld
Alleen maar geocaches gedaan en cultuur gesnoven

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 02-05-2008 16:06:56 ]
Ja doei.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 mei 2008 @ 16:15:28 #35
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58437729
Ziet er uit als een leuk tripje moblo! Leuk ook dat je door dat geocashen zoveel aparte plekjes vind!
pi_58437791
wij hadden ook zoiets van 'ja.. als we geen geocaches hadden gedaan, hadden we naar ons gevoel alles na een paar uur wel gezien'.

Je kunt je verdiepen in een stad, uiteraard, maar als je 'vooronderzoek' gaat doen vind je vaak ook alleen maar de toeristische trekpleisters en als wij iets niet als prioriteit stellen
Kijk, leuk om te zien hoor, die milennium bridge, maar dat vampierkonijn bijvoorbeeld vinden wij veel toffer, evenals dat kleine kanaaltje met al die bootjes, waar je helemaal niemand ziet! Toen we daarna 's middags het centrum inliepen om naar ons hotel te gaan werden we even helemaal 'panisch' van de drukte in dat centrum waren we even niet gewend, na de hele dag alleen maar fluitende vogeltjes
Ja doei.
pi_58437908
Leuke foto's MB!
Ook leuk dat je zoveel gekke plekjes ziet door dat geocachen!
pi_58438013
thanks!

Overigens echt mijn Meindl's uitgetest dus en dat ging best lekker, op die schoenen!
Geen blaren niets, alleen gewoon vermoeide benen van het lopen, verder niets
Ja doei.
pi_58438281
Ziet er tof uit moblo!

Ik moet toch ook maar eens gaan kijken of ik coordinaten op mijn GPS in kan voeren..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58440129
Ziet er leuk uit Moblo!

Kijk wat ik vanavond gemaakt en gegeten heb:

Hartige taart met aardappel en courgette
Was érg lekker! En hoewel het officieel een 4 persoons recept was, hebben we hem met z'n tweeën makkelijk opgekregen. En zulke grote eters zijn wij niet, dus foutje vermoed ik
En goed nieuws: de hele taart was 1200 Kcal!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:05:31 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58440653
Leuke trip MoBlo. Dat vind ik ook zo leuk aan cachen in onbekende steden: je komt echt op plekken die je anders nooit gezien zou hebben.

Die hartige taart ziet er ook lekker uit freecell. Receptje?
pi_58441105
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:05 schreef Jojogirl het volgende:

Die hartige taart ziet er ook lekker uit freecell. Receptje?
Hartige aardappeltaart

Het recept is voor 2 personen, hele taart is 1200 kcal,

Nodig:
- Rasp
- Kleine springvorm. (de taart laat héél makkelijk los van de springvorm )
- Deegroller (had ik niet, het wil ook wel met een mok, maar dat is niet heel handig )

Ingrediënten:

Voor het deeg:
- 80 gram bloem
- 10 gram geraspte oude kaas
- 40 gram halvarine (gewoon uit kuipje)
- 1 eetlepel koud water

Voor de vulling:
- 250 gram courgette
- 150 gram aardappelen
- 1 ei
- 1,25 dl sojaroom
- 65 gram geraspte jongbelegen kaas
- 1/2 eetlepel kerriepoeder
- zout (best veel) en peper
- 3 tomaten

Voorbereiding:
- Doe de bloem met de oude kaas in een kom.
- Voeg de in blokjes gesneden halvarine toe.
- Wreef dit met de vingertoppen door de bloem totdat er een kruimelig mengsel ontstaat.
- Voeg het water toe en kneed kort totdat er een samenhangend deeg ontstaat.
- Maak een bal van het deeg en laat die verpakt in plastic folie gedurende een uur rusten.

Bereiding:
- Verwarm de oven voor op 180 graden.
- Rol het deeg uit op een met bloem bestrooid aanrecht (ja, het wordt een zootje in de keuken )
- Bekleed een taartvorm met het uitgerolde deeg.
- Prik met een vork in het deeg op regelmatige afstanden.
- Bak de taart ongeveer 20 minuten in de voorverwarmde oven tot de taart begint te kleuren.

- Maak intussen de vulling:
- Schil de courgette en de aardappelen en rasp ze op een grove rasp. (Volgens mij kan je ze ook héél klein snijden, ga ik de volgende keer proberen, geeft wat meer stevigheid denk ik)
- Druk er tussen 2 handen of in een vergiet zoveel mogelijk vocht uit.
- Klop het ei los met de room en 40 gram van de jonge belegen kaas.
- Kruid met de kerriepoeder, peper en veel zout
- Verdeel het aardappel-courgettemensel over de voorgebakken taart bodem.
- Giet het roommengsel er overheen
- Snijdt de tomaten in dikke plakken en beleg er de taart mee.
- Bestrooi met de resterende kaas. (25 gram)
- Schuif de taart nog eens 30 tot 40 minuten in de oven totdat de vulling vast is en de bovenkant mooi gekleurd.

Voor de oven:

Na de oven:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:08:29 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58441859
Leuk fotoverslag Moblo...
Ai, dat ziet er heerlijk uit Freecell...

Ben vandaag een half jaar gestop met roken, kilo's aangekomen en 15 kwijt (had me hier aangemeld toen ik al 3 kwijt was)
Begonnen met sporten... wat een verandering in een half jaar, en ik voel me er ontzettend goed bij, mijn zelfvertrouwen groeit, dat voelt goed!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:59:15 #44
4177 Jojogirl
pi_58442961
Dankjewel freecell. Die ga ik zeker eens proberen.

uniekhoorn Lekker zo doorgaan
pi_58444126
vanuit klusland een kort berichtje, alles gaat nu in hoog tempo door (mijn mams is er nu bij en die is supergoed in verven. voor de computerkamer alleen nog vloerbedekking en dan is die af, voor de keuken alleen het plafond en dan is die ook af. morgen nog een paar verdwaalde kozijnen en en gaan we de slaapkamermuur behangen, dan kan het muren verven van de rest wel door dennis en mij gedaan worden (wij zijn geen klushelden ) verder morgen de douchedeur plus een wasmachine/droger tafel (tussen wasmachine en droger in) en nog wat verdwaalde kozijnen in de hal. dan hebben we de zondag nog voor verdwaalde dingen en dan kan begin volgende week de vloerbedekking en zo gedaan worden. helemaal super dat het nu in ene zo snel gaat!

dennis en ik gaan tenminste zo weer in ons nieuwe huisje slapen (door logees). sliep vanacht trouwens wel lekker (ik lag in coma) vriendje vond het wat minder. naast ons twee en de kat woont er ook nog familie (en dat is een grote familie) mug we hebben er zeker 7 doodgeslagen, dus vanavond maar met het gif aan de gang zijn we er ook vanaf
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_58444192
wat goed!!!! go GB! go GB!
Ja doei.
pi_58444480
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed!!!! go GB! go GB!
tis meer: go schoonpappa GB, go pappa GB, go mamma GB maar ik ga ook wel goed door, na een nachtje goed slapen kon ik er weer tegen aan, en nu ff rustig achter de pc zitten is ook wel lekker!
pi_58444511
delegeren is ook een vak
Ja doei.
pi_58444606
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
delegeren is ook een vak
ik loop meer als een kip zonder kop rond, en dan vragen ze aan mij: wat moet er nu gedaan worden, en dan zeg ik: vraag het aan pappa, ik weet het niet
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:48:30 #50
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58445306
Ik ben helemaal klaar met voorbereiden... denk ik.
***Levi was here***
pi_58445387
slapen jij! morgen lange dag

je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag ) en straks echt mevrouw V.
Ja doei.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:57:03 #52
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58445503
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:

je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag ) en straks echt mevrouw V.
Ik ga zo slapen. Echt.
***Levi was here***
pi_58445569
als je 't maar doet! *streng kijkt*

Ja doei.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 23:16:48 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58445933
Slaap lekker Levi
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 2 mei 2008 @ 23:56:51 #55
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58446901
Slaap lekker Levi! (hoewel..je zal er nu zo onderhand vast al wel inliggen... zou ik ook moeten doen )
  zaterdag 3 mei 2008 @ 00:00:58 #56
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58446997
Levi een hele mooie dag gewenst morgen!!

Hoe is het met de rest? Leuk, die reisjes! Ben zelf nog niet in Parijs geweest, wil altijd nog wel een keer gaan, al ga ik liever naar Berlijn. (heb niet zoveel met Frankrijk en de taal... )
Verder is het druk hier, en heb een paar vreselijk slechte dagen qua eten achter de rug... Vanaf morgen weer strenger
Hoe vergaat het jullie?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 3 mei 2008 @ 00:29:08 #57
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58447539
Grappig, ik ben juist compleet into Parijs en Berlijn trekt me veeeel minder.

Ga van de zomer wel met vriendje naar Berlijn. We gaan op vakantie naar Polen en toen de eerste stop dus bij Berlijn. Gaan we daar even een of twee dagen rondhangen en dan weer verder. Als ik het dan toch leuk blijk te vinden kan ik altijd nog een keer langer gaan

Verder gaat het met lijnen echt superkut Maandag ga ik weer streng zijn!
pi_58450459
Het lijnen gaat hier niet super, ik ben wel afgevallen, maar het wil gewoon even niet. Ik heb een redelijke terugval in alles, en ik ben nu weer hard aan het knokken om eruit te komen.

Ik heb nu dus eigenlijk ook best wel spijt dat ik zoveel examentraining geef, ik kom niet echt aan het genieten van mijn vakantie toe zo. "Gelukkig" is het alleen nog dit weekend en volgend weekend, en ben ik er dan tot half juni vanaf.. En de volgende periode hoef ik maar de helft van de uitleg te geven..

Dus ik ehb nog een half uurtje, dan moet ik die kant uit.. En dan maar zien wat ik vandaag weer voorgezet krijg.. Ik kan straks echt geen chinees, pizza en dergelijke meer zien..
pi_58450504
Levi een héle fijne dag vandaag!
pi_58450574
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef Yoni het volgende:
Grappig, ik ben juist compleet into Parijs en Berlijn trekt me veeeel minder.

Ga van de zomer wel met vriendje naar Berlijn. We gaan op vakantie naar Polen en toen de eerste stop dus bij Berlijn. Gaan we daar even een of twee dagen rondhangen en dan weer verder. Als ik het dan toch leuk blijk te vinden kan ik altijd nog een keer langer gaan

Verder gaat het met lijnen echt superkut Maandag ga ik weer streng zijn!

Polen wil ik ook graag weer eens naartoe op vakantie
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:17:31 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_58450621
Daar komt de bruid....

disclaimer
pi_58451232
hier niet afgevallen, maar ook niet aangekomen en dat is héél fijn

Levi: tot vanmiddag!!!!

Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:49:09 #63
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58452008
veel plezier bij Levi allemaal en ik denk ook aan Levi hoor, ben erg benieuwd naar de verhalen en vooral de foto's achteraf altijd leuk!!!

over vakantie: wij gaan dit jaar ws low budget, omdat we ook graag een nieuwe bank willen kopen. We gaan ws met eigen auto en dan 2 huisjes in duitsland of denemarken huren... en dan een beetje cruisen haha

ow ja de weegschaal was wederom lief vanmorgen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:08:17 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58452270
Levi, een hele fijne dag gewenst vandaag. Ik ben benieuwd naar de foto's, je hebt een superfotograaf volgens mij.

Hier even heel
Van de week 4 dagen in Canada gezeten dus hotel-ontbijt, congres-lunch en 's avonds uit eten en toen thuis oiv van jetlag donderdag een lekkere shoarmaschotel gegeten 's avonds en zowaar geen grammetje aangekomen en zelfs 2 ons afgevallen.
Lekkere meevaller dus, hoewel ik wel heel erg opgelet heb wat ik at hoor. Lekker vis en gegrilde kip etc.
Oh, en ik ben zelfs een keer om 06.30 gaan zwemmen, maar ik lag me dan ook al sinds 4 uur te vervelen.

As. dinsdag mijn eerste softbalwedstrijd weer. Ik heb er zin in, maar ik vrees nu al voor gruwelijke spierpijn.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:50:58 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_58452883
Levi komt hier toch niet meer vandaag, dus ik ga ff mijn outfit showen:

Mijn tieten gingen er zonder problemen in
disclaimer
pi_58452924
oeh! cute!

Begin bijna te denken dat ik er iets te casual uitzie
Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:07:11 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_58453131
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! cute!

Begin bijna te denken dat ik er iets te casual uitzie
Nee, ik ben gewoon overdressed
Over 2 weken trouwt een andere vriendin van me en die wil graag dat ik overdag in een mantelpak met hoed kom en 's avonds in feestjurk, ik liep vanmorgen tegen deze aan als feestjurk en vind 'm zo cute dat ik 'm vandaag maar vast aan doe
disclaimer
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:08:29 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_58453147
onder het motto: dan issie z'n geld iets meer waard
disclaimer
pi_58453188
ik heb net nog even mn knalroze (ja, knalroze ) jurk aangehad, maar dat durf ik écht niet daarbij is het zo rot, onder een motorbroek een jurk...
Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:15:22 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_58453240
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net nog even mn knalroze (ja, knalroze ) jurk aangehad, maar dat durf ik écht niet daarbij is het zo rot, onder een motorbroek een jurk...
Mijn ouders hadden laatst de neef van ons mam op bezoek met zijn vriendin... die had ook gewoon d'r jurk in d'r motorbroek gefrot
disclaimer
pi_58453252
ik doe 'm morgen wel aan

heb nu mijn maat 38 broek aan en nieuw truitje, moet ook kunnen
Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 13:22:07 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_58453328
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe 'm morgen wel aan

heb nu mijn maat 38 broek aan en nieuw truitje, moet ook kunnen
Als je d'r maar bent toch?
Wel jammer, kunnen we niet zuipen samen
disclaimer
pi_58453498
dat halen we dan wel een andere keer in
Ja doei.
pi_58453746
ik stap nu op de motor
Ja doei.
pi_58454888
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:

Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stoms

pi_58457790
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stoms

Ze gaat niet met Verbal trouwen, maar ik zie je punt
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:28:53 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_58460791
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon overdressed
Over 2 weken trouwt een andere vriendin van me en die wil graag dat ik overdag in een mantelpak met hoed kom en 's avonds in feestjurk, ik liep vanmorgen tegen deze aan als feestjurk en vind 'm zo cute dat ik 'm vandaag maar vast aan doe
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurk

Welk merk is het eigenlijk en hebben ze nog meer van zulke jurken (andere kleuren, modelletjes en dergelijke?)

[ Bericht 6% gewijzigd door Troel op 03-05-2008 21:45:01 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:40:23 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_58461031
Ik lees wat terug en ik voel gewoon een museums in Parijs-meet opkomen

Ik wil zelf nog naar Orsay, maar dan vooral omdat daar het mooiste schilderij ter wereld hangt

Edgar Degas, l'absinthe

Ow, en Levi was echt supermooi en Ruben was echt supermoe toen we thuiskwamen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58461164
levi, beetje laat maar hoop dat je een supermooie dag hebt gehad, het weer was in ieder geval zonnig
pi_58462153
Gefeliciteerd, Levi!

*wil ook naar Parijs*
*wil eigenlijk gewoon vakantie, waarheen maakt niet zo uit*
Sanity is (not) statistical
pi_58462828
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Levi komt hier toch niet meer vandaag, dus ik ga ff mijn outfit showen:

[ afbeelding ]

Mijn tieten gingen er zonder problemen in
Hij stond je goed

En Troel heeft gelijk, Levi zag er prachtig uit
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 00:51:18 #82
43556 miss_dynastie
pi_58464213
Het was een erg leuke dag, ben net thuis en ga ook zometeen naar bed
pi_58464265
Levi zag er prachtig uit

Ah! SQ, je hebt je jurk hier stiekum al laten zien! Hij is leuk die jurk

Ik ben ook doodmoe, ik ga mijn bed opzoeken.
O en miss_d: Tom is weer braaf, hij moest even hard aangepakt worden (lees: gereset)
  zondag 4 mei 2008 @ 00:59:12 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_58464356
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurk

Welk merk is het eigenlijk en hebben ze nog meer van zulke jurken (andere kleuren, modelletjes en dergelijke?)
Hij is van Principles en ze hebben massa's jurken!
http://www.principles.co.uk/pws/Home.ice

Was een topfeessie! En Ruben is cute!
disclaimer
  zondag 4 mei 2008 @ 01:00:20 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_58464378
quote:
Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was een erg leuke dag, ben net thuis en ga ook zometeen naar bed
Miss_d is echt heeeeel lief
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie zondag 4 mei 2008 @ 01:07:45 #86
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58464520
*ook weer thuis is*

*dood is*
pi_58464550
Wasj leuk Mooie bruid & groom

BE, ik had net nog bedacht om je een PM te sturen hoe het met je gaat, echt Goed om te lezen dat het gewoon lukt, allemaal. Spierpijn is fijn. Lekker in bad gaan, dan. Ofzo.
  zondag 4 mei 2008 @ 01:09:48 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_58464554
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:07 schreef Yoni het volgende:
*ook weer thuis is*

*dood is*
En Yoni is de bom!!!
disclaimer
pi_58464563
hou eens op met dat slijmen

Ik heb een topdag gehad hoor leuk gezelschap, mooie ceremonie, prachtige bruid (en dito bruidegom) , heerlijk zonnetje en lekker eten.
  zondag 4 mei 2008 @ 01:11:15 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_58464582
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef octopussy het volgende:
hou eens op met dat slijmen

Ik heb een topdag gehad hoor leuk gezelschap, mooie ceremonie, prachtige bruid , heerlijk zonnetje en lekker eten.
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!
Chapeau!

disclaimer
pi_58464605
shit, je quote gewoon mijn edit niet mee
pi_58464608
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En Octo zag er echt GEWELDIG uit!
Chapeau!

En jij bent ook een lekker wijf
  Hoofdredactie Fotografie zondag 4 mei 2008 @ 01:13:14 #93
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58464625
Ik heb ook een heeeele leuke dag gehad Was zo gezellig!

Ik heb alleen nu camera RSI Of in ieder geval morgen spierpijn

Oh en ik ben verliefd op de jurk van Stormqueen! Die is echt moooi! En hij staat je ook echt superleuk
  zondag 4 mei 2008 @ 01:14:30 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_58464653
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En jij bent ook een lekker wijf
En jij hebt echt de mooiste ogen van de hele wereld
disclaimer
  zondag 4 mei 2008 @ 01:15:26 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_58464679
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook een heeeele leuke dag gehad Was zo gezellig!

Ik heb alleen nu camera RSI Of in ieder geval morgen spierpijn

Oh en ik ben verliefd op de jurk van Stormqueen! Die is echt moooi! En hij staat je ook echt superleuk
Mijn jurk is zijn 125 euro waard geweest
disclaimer
pi_58467245
Levi, nog gefeliciteerd

Ik ben momenteel eg weinig op fok! te vinden, vanwege het mooie weer
En omdat ik hard aan alles aan 't werk ben. Mezelf, en alles
pi_58468970
Wat een mooie bruiloft was het

jammer dat ik niet wat langer kon blijven, maar heb zeker genoten!
Levi zag er werkelijk waar prachtig uit en wat een leuke ceremonie

Leuk om 's met Yoni te babbelen, had graag nog uren door gekeuveld maar dat halen we een volgende keer wel in

Ik ga zo 's kijken of ik wat bij kan bruinen

en ondanks de moorkop en de FoodXL afhaalshizzle (die erg lekker was! ) 3 ons afgevallen 74,0kg op de weegschaal
Ja doei.
pi_58472970
Net voor de tweede keer wezen hardstrompelen. Eerst tien minuutjes naar het park gefietst, daar tien minuutjes rondgedraafd (met veel tussenstops....) en toen tien minuutjes terug naar huis. Ik ben echt geen loper, nooit geweest, en ik vraag me af of ik het ooit ga worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 mei 2008 @ 18:04:52 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58475327
Ik ben er weer 't Was erg gezellig, mooi weer en ik heb Wii Fit gekocht Straks proberen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 mei 2008 @ 18:08:58 #100
4177 Jojogirl
pi_58475383
quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:49 schreef Maeghan het volgende:
Net voor de tweede keer wezen hardstrompelen. Eerst tien minuutjes naar het park gefietst, daar tien minuutjes rondgedraafd (met veel tussenstops....) en toen tien minuutjes terug naar huis. Ik ben echt geen loper, nooit geweest, en ik vraag me af of ik het ooit ga worden.
Het kan verkeren. Ik was ook echt anti-hardlopen. Omdat ik het eigenlijk niet kon uitstaan dat ik het niet kon en het me een praktische sport leek voor een mama met beperkte tijd, toch maar eens aan Evy's MP3's begonnen. Na een paar weken ging m'n conditie met sprongen vooruit en begon ik het echt leuk te vinden. Zo leuk dat ik momenteel jaloers ben als ik mensen zie hardlopen
  zondag 4 mei 2008 @ 18:12:31 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58475435
Gefeliciteerd Levi!! Je hebt vast een fantastische dag gehad

Rewimo, leuk!! teministe denk ik, ik wil ook wel zo'n ding, wel alles over vertellen he?

Heb vandaag 24 km. gelopen, in een tijd van 4 uur... ben best wel moe nu Ow, niet eens verbrand, word gewoon bruin?? Nou ja, lekker! Net lekker bloemkool met gebakken aardappeltjes en gegrilde shaslick gehad.. *vol*
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 19:56:40 #102
43556 miss_dynastie
pi_58477388
Ik wou zeggen dat je conditie echt heel rap vooruitgaat met zo'n ding, maar aangezien jij blijkbaar al aardig wat conditie hebt
pi_58477700
Wij hebben vanmiddag 2 uur gewandeld in de zon
Nu ben ik wel redelijk dood trouwens En ik kon altijd uren lopen zonder problemen. Dan merk je het toch wel hoor, die zwangerschap. Ik kan nu niet meer zonder piepen opstaan of bukken Voel me net een oud mens. Nuja, vanavond maar even heet douchen
  zondag 4 mei 2008 @ 22:10:32 #104
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58480665
Even heel snel. Moet eigenlijk gaan slapen...
Het was fantastisch en zo gezellig. Allemaal leuke gasten. Heb er echt van genoten.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 mei 2008 @ 22:20:53 #105
13151 crew  Rewimo
pi_58480897
Ik heb nog niet ge-wiid, in plaats daarvan hebben we een stel jonge boompjes geplant Maar de afgelopen dagen heb ik wel gezwommen, gewandeld en gefietst, dus aan beweging heeft het me niet ontbroken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 22:23:13 #106
43556 miss_dynastie
pi_58480955
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:10 schreef Levitation het volgende:
Even heel snel. Moet eigenlijk gaan slapen...
Het was fantastisch en zo gezellig. Allemaal leuke gasten. Heb er echt van genoten.
Veel plezier he!
  maandag 5 mei 2008 @ 11:13:47 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_58487511
Even een plaatje spammen van Levi's vrijgezellendag

disclaimer
pi_58487628
wie is wie ?
  maandag 5 mei 2008 @ 11:21:10 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_58487645
quote:
Op maandag 5 mei 2008 11:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie is wie ?
Groen met streepjes is Levitation, lichtblauw ben ik. De rest komt hier niet
disclaimer
  maandag 5 mei 2008 @ 11:32:59 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_58487861
Of je komt dit nog tegen op de cd:

disclaimer
  maandag 5 mei 2008 @ 11:34:34 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_58487892
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58488850
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 13:12:51 #113
43556 miss_dynastie
pi_58489710
pi_58489908
wat een foto zeg...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 mei 2008 @ 13:21:56 #115
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58489916
Héél charmante foto hierboven. Ik heb van SQ en Levi ook nog heeeeeele charmante foto's van op de bruiloft

De Jurk (ja, die van SQ dus) hangt voor mij apart in mijn maat in Rijswijk. Duimen jullie voor me dat ik 'm pas? Het is echt de perfecte jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje in september.
pi_58489919
Wat ik me trouwens nog afvroeg, hoe gaat het nu met je stage octo? Loopt het allemaal een beetje?
  maandag 5 mei 2008 @ 13:24:55 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_58489988
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef Yoni het volgende:
Héél charmante foto hierboven. Ik heb van SQ en Levi ook nog heeeeeele charmante foto's van op de bruiloft

De Jurk (ja, die van SQ dus) hangt voor mij apart in mijn maat in Rijswijk. Duimen jullie voor me dat ik 'm pas? Het is echt de perfecte jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje in september.

geweldig
disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 mei 2008 @ 13:27:10 #118
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58490025
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geweldig
Naäperd ben ik he
  maandag 5 mei 2008 @ 13:28:27 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_58490054
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:27 schreef Yoni het volgende:

[..]

Naäperd ben ik he
Ik vind het wel een leuk compliment hoor
disclaimer
  maandag 5 mei 2008 @ 13:35:09 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_58490179
Yoni, de oom van V. die op Rembrandt leek verbaasde zich over jou:
"Ik heb nog nooit een fotograaf op een bruiloft gezien die plat op de buik ging liggen om een foto te maken!"

disclaimer
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 mei 2008 @ 13:39:18 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58490257
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk compliment hoor
Gelukkig wonen we ook niet bij elkaar om de hoek

Mijn vriendinnetje trouwt in het zwart/wit en ik ben getuige enzo. Dus als ik die jurk koop, dan zijn we matching En dan heb ik tot september alleen nog maar de stress van schoenen, sieraden, een jasje en kapsel vinden En een vrijgezellenfeest organiseren en een kadootje bedenken
  Hoofdredactie Fotografie maandag 5 mei 2008 @ 13:41:59 #122
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58490295
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, de oom van V. die op Rembrandt leek verbaasde zich over jou:
"Ik heb nog nooit een fotograaf op een bruiloft gezien die plat op de buik ging liggen om een foto te maken!"

Een beetje fotograaf doet moeite voor de foto's!

ik had dus ook serieus spierpijn de volgende dag
pi_58494118
wat een heerlijk weer ik heb vandaag lekker een uurtje in de zon gelegen.

En mijn bloeduitslag was binnen en ik heb idd een vertraagde schildklier morgen kan ik pilletjes komen ophalen bij de apotheek. En dan moet ik over 2 weken weer opbellen hoe het gaat en over 6 weken opnieuw bloed prikken. Want dat aankomen van mij is niet normaal nu weer in 1 week tijd 1,5 kilo. Ik zit nu op 91,5 kilo moet ik nog een keertje in het lijstje veranderen en dat kan ik je vertellen dat is NIET leuk.
  maandag 5 mei 2008 @ 17:29:32 #124
4177 Jojogirl
pi_58494175
Balen Riann. Hopen dat je snel goed ingesteld bent op die medicijnen. Ik weet van een kennis dat dat best een tijdje kan duren.
pi_58494307
Oh Riann, ik wist niet dat je zo hard omhoog ging.
Ergens misschien wel fijn om de oorzaak gevonden te hebben en je er ook echt wat aan kan doen. Ik hoop dat de medicijnen snel helpen meisje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 17:41:50 #126
13151 crew  Rewimo
pi_58494386
Jakkes Riann, wat akelig voor je. Enige lichtpuntje is dat er een duidelijke oorzaak is en dat er met medicijnen wat aan gedaan kan worden. Ken je hypomaarniethappy? Is een forum voor schildklieraandoeningen. Misschien heb je er iets aan. Sterkte!
pi_58494959
jojo: ik begreep van de dokter ook ja dat we eerst moeten gaan uitzoeken welke dosis ik nodig ga hebben we beginnen met de lichtste dosis. En dat kan ook allemaal een tijdje gaan duren.

Ik hoop dat ze snel gaan werken zeker nu we richting de zomer gaan. En ben eigenlijk ergens wel blij dat het nu onderzocht is en dat het dat blijkt te zijn. Want het is zo frusterend als je zo goed je best doet en dat je alleen maar aankomt en dat de dietiste ook tegen me zegt ja ik kan er niet meer afhalen.

Hypomaarniehappy ken ik niet ik zal eens gaan kijken. Dankje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 18:40:48 #128
13151 crew  Rewimo
pi_58495465
Christan doet WiiFit:

"Mama, joggen is ook leuk! Je hoeft alleen maar de afstandsbediening heen en weer te bewegen!"

Even later:

Hijghijghijghijg van boven: "Mama, hier moet je joggen! Dan doe je alles goed!"

"Wat ben je aan het doen dan?"

"Aan het stappen!"

Steps dus

Hij doet zijn eigen varianten
pi_58495516
Christan

Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk

Maar ik vind de wii nogal prijzig, of ligt dat aan mij?
  maandag 5 mei 2008 @ 18:47:15 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58495570
@rian fijn dat er iets gevonden is maar snap dat je baalt is ook helemaal niet leuk
pi_58495622
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan

Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk

De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 18:50:28 #132
13151 crew  Rewimo
pi_58495647
quote:
Christan

Lijkt me erg leuk

Tja, het is natuurlijk net wat je ervoor over hebt. Andere spelcomputers zijn ook duur, vaak nog duurder. En ik vind het zo leuk dat je met de Wii niet stilzit en alleen maar op knopjes drukt, maar echt moet bewegen Veel leuker dan die dingen waarbij je alleen maar stil op je stoel zit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 18:51:24 #133
13151 crew  Rewimo
pi_58495669
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:53:28 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58495706
leuke foto's van Levi haar vrijgezellendag! ziet er leuk uit en wat een spontane dames allemaal op de foto

@Riann, wat balen zeg! maar wel fijn dat je nu weet wat de oorzaak is... en als het goed is ga je dus rete-snel afvallen wanneer je die medicatiespiegel hebt opgebouwd *knuf*

ow ja ik ben nu wel eeeeerrrggg benieuwd naar een foto van SQ IN haar mooie jurkje en natuuuuurlijk naar Levi in haar jurk

en ik dacht dat de Wii wel erg duur was,....
wij hebben een playstation en ik speel dr echt bijna nooit iets op... .. (vriendlief daarintegen wel natuurlijk )

nu zo lekker weer volleyballen. wel ff zin in!
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:53:49 #135
43556 miss_dynastie
pi_58495714
quote:

Volgens mij ligt dat bij iedereen aan zichzelf, het is maar net wat je ervoor over hebt. De Wii is inderdaad de goedkoopste console, dus in absolute getallen is het de goedkoopste keuze, maar als je het er niet voor over hebt, is het een hoop geld, teveel geld zelfs Ieder zijn ding
pi_58495798
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.
Ja oke maar je weet dat alles geld kost
En als je een spelcomputer wil is de Wii dus het goedkoopste
Maar of het leuk blijft vraag ik me af, maar dat heb ik ook met mijn playstation 1/2, xbox en gamecube
Mijn vriendje heeft de Wii dus ik speel daar afentoe wel
  maandag 5 mei 2008 @ 18:58:46 #137
4177 Jojogirl
pi_58495807
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Riann het volgende:
jojo: ik begreep van de dokter ook ja dat we eerst moeten gaan uitzoeken welke dosis ik nodig ga hebben we beginnen met de lichtste dosis. En dat kan ook allemaal een tijdje gaan duren.

Ik hoop dat ze snel gaan werken zeker nu we richting de zomer gaan. En ben eigenlijk ergens wel blij dat het nu onderzocht is en dat het dat blijkt te zijn. Want het is zo frusterend als je zo goed je best doet en dat je alleen maar aankomt en dat de dietiste ook tegen me zegt ja ik kan er niet meer afhalen.
Kan me voorstellen dat je heel blij bent te weten dat er een duidelijke oorzaak voor je aankomen is.
En bij die kennis begonnen ze ook met de lichtste dosis. Maar omdat het een hormonaals iets duurt het best lang voor het helemaal stabiel is en ze goed kunnen zien of het de goede dosis is. Zij had de pech dat ze uiteindelijk best een hoge dosis nodg had en dat dat dus heel veel instelstapjes met telkens een aantal weken ertussen kostte.

Wii en Wiifit lijkt me trouwens ook leuk. Ik moet mezelf maar eens op een wachtlijst gaan laten zetten geloof ik.
pi_58495813
Ja dat is waar. Het is aan de persoon wat hij of zij er voor over heeft.

Ik heb een nintendo DS en dat is dan ook meteen alles.

Maar de wii lijkt mij dus meer geschikt omdat je hier inderdaad niet bij sltil zit, maar ook nog in beweging bent.
pi_58495947
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:

[..]

En een vrijgezellenfeest organiseren en een kadootje bedenken
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_58497157
Riann, fijn dat er nu een oorzaak is gevonden, jammer dat je nu al wel weer zoveel bent aangekomen..

de wii is leuk, maar als je lui bent kom je heel ver met gewoon alleen de beweging van je pols, en dan kun je ook zitten tennissen... Ik heb hem toen grotendeels met vvv bonnen aangeschaft, maar ik speel er toch minder mee dan dat ik eerst deed, dus ergens vind ik dat wel jammer.. Maarja, nu het weer steeds mooier wordt vind ik het ook zonde om voor de tv te gaan zitten..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 20:16:25 #141
13151 crew  Rewimo
pi_58497584
Ik heb net drie kwartier gewiid Zelfs gejogd en ik hield het vol En gestept Tot nu toe vind ik het in elk geval erg leuk om te doen. Ben eerst tig keer van de schans gevallen voor ik doorhad hoe je moet springen
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 20:59:48 #142
43556 miss_dynastie
pi_58498642
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:57 schreef teigan het volgende:
de wii is leuk, maar als je lui bent kom je heel ver met gewoon alleen de beweging van je pols, en dan kun je ook zitten tennissen...
Helemaal mee eens, het ding (de wii in het algemeen, niet specifiek de fit) is relatief makkelijk te foppen, da's gewoon een feit.
Maar als je je heel erg inzet kom je er wel heel erg moe vanaf
pi_58498812
Ik wacht wel tot de Wii2 komt en iedereen de Wii wegdoet voor bijna niks =P
  maandag 5 mei 2008 @ 22:14:28 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_58500809
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net drie kwartier gewiid Zelfs gejogd en ik hield het vol En gestept Tot nu toe vind ik het in elk geval erg leuk om te doen. Ben eerst tig keer van de schans gevallen voor ik doorhad hoe je moet springen
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 mei 2008 @ 22:23:26 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_58501019
Oja, ik heb nog nooit een spelcomputer gehad, op een commodore 64 na toen ik nog een lief klein meisje was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 22:34:41 #146
13151 crew  Rewimo
pi_58501268
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Troel het volgende:
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?
Ja, dat wil ik wel, maar dat gaat momenteel niet door mijn schouder

De Wii zegt tijdens het joggen dat je meer calorieën verbrandt als je meer met je armen zwaait. En dat is natuurlijk ook zo, maar dat kan ik niet

%*)#$%(!#^$%(~#&* schouder
  maandag 5 mei 2008 @ 22:41:11 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_58501414
Hmm en de hele tijd alleen maar watertrappelen is ook maar zozo inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 mei 2008 @ 22:43:04 #148
13151 crew  Rewimo
pi_58501464
Ja da's niks en gewoon zwemmen lukt ook niet, ik kan de beweging niet maken
  dinsdag 6 mei 2008 @ 07:35:18 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58505484
Goedemorgen dames!
Hoe is het hier? Hier alles ok, qua eten ging het wat slechter, maar dat heb ik nu weer op de rit Vandaag op m'n stage moet in de MT vergadering iets bespreekbaar (hoe houden we nu tijdelijke dienstverbanders bij ons) maken. Ondanks dat ik me wel op mijn plek voel daar merk ik dat ik het ebst spannend vind.

Wat een leuke foto van het vrijgezellenfeestje van Levi! Ziet er gezellig uit!

@Riann: wat vervelend joh! Hopen dat het door de medicijnen snel wat beter wordt en je in ieder geval niet meer aankomt...

@allemaal: ja, die Wii fit lijkt me helemaal te gek! Ik heb een PS2 met zo'n dansmat (geleend), dat is ook erg leuk en heeft een workout-modus. Ik ben dol op spelcomputers, alleen heb ik er vaak het geld ook niet voor over. De console kan dan wel goedkoop zijn, maar die spellen! Je bent zo 80 euro kwijt...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:31:03 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58506521
Riann, ik hoop dat de medicijnen werken..
die foto's, leuk hoor

check mijn bmi 25.1 haha, nog net niet.. ik ga een uurtje hometrainen, heb de laatst tijd niet echt veel tijd om te sporten.. nou ja, even doorzetten.
pi_58506941
goedemorgen

Balen Riann, maar hopelijk gaat er nu er bekend is wat er is wel wat schot in zitten

Rewimo het schiet ook niet op zeg nee hoop dat er snel verbetering in gaat zitten

Yoni, ik duim voor je dat de jurk past en goed zit

Levi, fijne huwlijksreis, al lees je dit niet meer

Hier een iets andere indeling van gisteren dan geplanned.
Werden gisteren gebeld door de moeder van René dat we maar beter even naar Geesteren konden komen... om afscheid te nemen van opa.

Opa heeft darmkanker, en de boel is flink uitgezaaid naar de longen etc. Dit is half december geconstateerd, maar hij wilde geen behandelingen meer (de man is 83, zou de boel alleen nog ondragelijker maken). Het ging allemaal rustigaan, maar de laatste weken is 't ineens heel achteruit gegaan

Dus wij gisteren met de motor naar Geesteren gegaan, erg emotioneel vond ik 't allemaal.
Hij zag er zo slecht uit.. was nog wel bij, maar kon zich niet goed meer uitdrukken (mede door het gebit wat eruit was) en oma, ook 83, die het er ook zo moeilijk mee had ze zijn 60 jaar getrouwd

Dus we verwachten een dezer dagen wel een telefoontje dat het over is, of met het verzoek of we af willen reizen naar Geesteren om erbij te zijn, als ze een tijdsindicatie hebben.. blergh..
83 is een mooie leeftijd, maar om dan zo mensonterend aan kanker te sterven... Het is een aardige man, oma is een geweldige vrouw.. je gunt het ze zó niet..

maarja.. wie gun je het nu wel.. niemand toch?

Afwachten dus.

Vandaag gaat René naar misschien ons toekomstige huis kijken, als de 8 mensen voor ons weigeren
Wie weet toch nog een lichtpuntje Duimen maar
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 10:00:37 #152
13151 crew  Rewimo
pi_58506972
Sterkte met je opa, MoBlo, 60 jaar bij elkaar, wat jammer dat er op deze manier een einde aan moet komen
pi_58507016
Moblo, ik had je gisteren ook al sterkte toegewenst, maar ik doe het nogmaals. Het lijkt mij vreselijk om dit zo mee te moeten maken..
pi_58507040
ik las 't teigan dank je
alleen gisteren niet meer echt gepost.. wel gelurkt gisteravond/nacht toen ik niet kon slapen..

en ook dank je Rewimo Het is de opa van René, dus voor hem is 't nog veul ellendiger... ik ken de beste man pas anderhalf jaar.. maargoed.. dan ga je toch ook wel aan iemand hechten
Ja doei.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:05:42 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_58507050
Sterkte Moblo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 mei 2008 @ 10:15:01 #156
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58507207
Moblo, veel sterkte. Mijn opa is afgelopen december ook overleden aan darmkanker. Rotziekte.

Ennuh... De Jurk hangt inmiddels in de kast
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:16:24 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_58507230
Past ie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:17:18 #158
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58507246
Sterkte moblo.

Gaaf Yoni
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 10:20:35 #159
43556 miss_dynastie
pi_58507300
Sterkte Moblo
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
@allemaal: ja, die Wii fit lijkt me helemaal te gek! Ik heb een PS2 met zo'n dansmat (geleend), dat is ook erg leuk en heeft een workout-modus. Ik ben dol op spelcomputers, alleen heb ik er vaak het geld ook niet voor over. De console kan dan wel goedkoop zijn, maar die spellen! Je bent zo 80 euro kwijt...
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minder
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 10:20:59 #160
43556 miss_dynastie
pi_58507313
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef Yoni het volgende:
Ennuh... De Jurk hangt inmiddels in de kast
Even aandoen en een fotootje maken
pi_58507345
Yoni, ben benieuwd, ik wil eigenlijk zowel van jou als van SQ nog een foto in die jurk zien hoor..
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:27:57 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_58507420
Mijn maten zijn te raar voor die principles jurken

Zou nooit durven te bestellen zonder te passen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:31:35 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58507486
zooo, ik ben er weeeer!!!! heb alleen dit topic bijgelezen...ik zal proberen even wat te reageren.

@ Levi: nog gefeliciteerd!!! ik hoop dat je n prachtige dag gehad hebt!
@ moblo: sterkte met je opa, moeilijk is dat zeg...

klein reisverslagje: zondag aangekomen, heel moeilijk om meteen me "op tournee" te voelen, omdat ik dus later kwam en net van een heftige crematie kwam. beetje gehuild s avonds, was helemaal kapot, maar de dagen erna ging t steeds beter. kwam helemaal in de sfeer!

paar prachtige concerten gegeven in engeland en ierland, heel druk geweest, raar gegeten (weinig en ongezond), mooie solo's gezongen...ennehhh.... een inval bassist gescoord *bloos* hij is echt heel leuk maar we moeten nog even zien hoe dit gaat werken in Nederland...

oh en de laatste dag tijd gehad om te winkelen en met half de vereniging een goedkoop warenhuis leggekocht. mijn score: tien onderbroeken, een grote stoffen schoudertas en TWEE jurkjes voor samen 53 euro... de jurkjes waren maar 17 euro!!! eentje voor de bruiloft van mn nicht (rood) en een zwarte voor de concerten (met n leging eronder en n vestje erover)

straks even wegen. denk dat ik ongeveer gelijk ben gebleven of iets aangekomen. heb voornamelijk geleefd op ongezond voedsel en chips,maar ook weer veel bewogen en gedaan...

liefs kwak, die nog moet wennen aan weer in nederland zijn en zelf haar dag[programma bepalen (ipv achter de dag-verantwoordelijke van de commisie aan te lopen)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 10:50:44 #164
13151 crew  Rewimo
pi_58507822
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minder
WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balanceboard bij. En naar het schijnt gaan ze daarvoor dan weer nieuwe spellen ontwikkelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 06-05-2008 11:37:44 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 10:52:15 #165
13151 crew  Rewimo
pi_58507854
kwak, wat lees ik nu: een bassist gescoord?

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 10:58:12 #166
43556 miss_dynastie
pi_58507984
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balaceboard bij.
Ja, dat weet ik, vandaar ook het 'doorgaans'

Heb je een foto kwak?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:00:12 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58508008
straks (van mn jurk, niet van de bassist, heb t idee dat ie zn privacy wel waardeert...) eerst even douchen en een enooooorme was aanzetten...
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 11:01:32 #168
43556 miss_dynastie
pi_58508028
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef kwakveense het volgende:
straks (van mn jurk, niet van de bassist, heb t idee dat ie zn privacy wel waardeert...) eerst even douchen en een enooooorme was aanzetten...
Het was te proberen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 mei 2008 @ 11:12:53 #169
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58508238
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
Past ie?
Ja, tuurlijk, anders had ik 'm niet gekocht Ze zijn gewoon in de winkel te koop hoor, dus hoefde niks te bestellen.

Moet voor het mooie wel een paar kilo kwijt, want bij mijn bovenste vetrol zit ie een beetje strak. Dus als ik de neiging heb om een bak B&J leeg te gaan lepelen, kijk ik vanaf nu gewoon even naar mijn jurk
pi_58508445
kwakveense, woont de bassist een beetje in de buurt dan? Of zou het iets lange afstands achtigs worden..
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:32:03 #171
4177 Jojogirl
pi_58508621
Sterkte MoBlo

Leuk kwakveense

* Jojogirl heeft de Wii besteld
pi_58508633
sterkte
en succes met je huis
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:37:11 #173
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58508730
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef teigan het volgende:
kwakveense, woont de bassist een beetje in de buurt dan? Of zou het iets lange afstands achtigs worden..
valt mee, utrecht leiden is te doen... maar ja, t is altijd even afwachten hoe t voelt in nederland terug, met je eigen dingen weer te doen allemaal, en in een heel andere sfeer. we kennen elkaar natuurlijk eigenlijk pas een week, waarvan we elkaar 4 dagen gezien hebben... dus ja, ik noem t nog niks, t is gezellig en we proberen in NL weer af te spreken en dan zien we wel.

dit is llemaal ook erg nieuw voor mij, heb nooit een vriendje gehad ofzo, dus dat maakt het extra spannend.

maar hij is wel heel lief...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:58:22 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58509137
Spannend Kwakveense! Hopelijk werkt het hier in NL ook!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:14:35 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58509450
oh en dit is t jurkje (van 17 E)

nu mét taille

hmmm hij doet t niet echt zo te zien... even dit proberen

pi_58509538
Misschien is het wel wat, kwakveense Je weet 't maar nooit. Gewoon rustig aan bekijken.

En Moblo+ vriend, heel veel sterkte..
pi_58509551
dank jullie allemaal

gewichttechnisch gaat 't overigens wel fijn: 73,5kg op naar de 70

en dan! dan! mag ik een leren pak kopen van mezelf
Ja doei.
pi_58509594
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:
oh en dit is t jurkje (van 17 E)

[ afbeelding ]

nu mét taille

hmmm hij doet t niet echt zo te zien... even dit proberen

[ afbeelding ]

ik vind die legging niet zo flatterend
misschien een legging met voeten?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:43:24 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58510007
oh die legging heb ik aan omdat ik die daarna onder iets anders aan ging doen..kwam net uit de douche en was halverwege aankleden...met hakschoentjes en een zwart vestje erbij erbij ziet dat er trouwens wel beter uit
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:19:14 #180
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58510787
dank ook anderen voor de sterktewensen

Hoop aan de ene kant maar dat 't snel afgelopen is.. dit is ook niets, maar toch ja.. hè..

Hij wil iig thuis blijven, ook ná overlijden, dat vind ik altijd maar niets... vooral met dit warme weer, zeg maar... het is hun wens, uiteraard, dus respecteren we dat, maar toch.. heb zelf alleen maar overledenen 'ingevroren' gezien, in een rouwcentrum ende-zo...

Ben inmiddels aangekomen op 't werk, René heeft zo die bezichtiging, spannend! Zal wel niets worden, maargoed je weet maar nooit.. Zo maar eens wat gaan doen.. moeten wat brieven de deur uit
Doei.
pi_58510926
Faithy, als iemand thuis opgebaart wordt, dan worden er gewoon koelelementen/koelmotoren ingezet, net zoals er in het rouwcentrum gebeurt. Ik heb beide meegemaakt tot nu toe, en ik vond het thuis opgebaart zijn ergens wel fijn/troostend. Mooie was hoe kleine kinderen ermee omgingen, die gingen ook rustig nog even kijken, voor hun leek het normaler dan als ze in een rouwcentrum zouden moeten kijken..
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:34:04 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58511099
Wat teigan zegt idd.
En als het echt heel warm is dan doen ze het ook nog weleens zo dat iemand even(voor 1 nacht) meegenomen wordt naar een rouwcentrum om daar idd 'diepgevroren' te worden en dan terug naar huis waar de bed- of kistkoeling hun werk dan prima kunnen doen, maar zo warm is het nu nog niet, dan moet je echt denken aan 30+
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 mei 2008 @ 13:42:02 #183
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58511244
Als een overledene thuis wordt opgebaard, krijg je ook een enorme koeling eronder hoor Faithy. Dus je hoeft niet echt bang te zijn voor rare dingen met warm weer

Edit, spuit elf... pagina stond al even open
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:43:41 #184
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58511283
ik ben gewoon een raar stadsmeisje ben al die huiselijke boerendingen nog niet gewend
Doei.
pi_58513269
faithy/moblo sterkte

kwakveense: ik vind het jurkje niet zo mooi als ik eerlijk ben ik denk dat je er dikker door lijkt dan dat je in werkelijkheid bent. Maar dat is mijn mening. Wel leuk dat je een bassist hebt gescoort verliefd zijn is zo leuk ik ga nu ook alweer 1.5 maand met davy
pi_58514283
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat teigan zegt idd.
En als het echt heel warm is dan doen ze het ook nog weleens zo dat iemand even(voor 1 nacht) meegenomen wordt naar een rouwcentrum om daar idd 'diepgevroren' te worden en dan terug naar huis waar de bed- of kistkoeling hun werk dan prima kunnen doen, maar zo warm is het nu nog niet, dan moet je echt denken aan 30+
Mijn schoonvader lag in de aula, hier in het dorp.
Maar doordat zijn nieren een aantal dagen niets meer gedaan hebben, zat zijn buik nogal vol met vocht ofzo.
Tijdens het overbrengen van ziekenuis in Arnhem, naar zevenaar, was er nogal wat uit zijn mond gekomen.
Ja klinkt heel naar ik weet t. Toen hebben zij hem inplaats van zaterdag, maandag pas naar hier gebracht. En dus 2 nachten goed koud laten worden.

Ik vond het toen een heel raar idee, dat hij daar in een koelcel lag.
Maar achteraf, had ik 't ook niet willen zien, als hij gewoon hier was, en het was misgegaan.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:17:53 #187
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58514420
@ Riann: je mag t best lelijk vinden hoor
ik vind t zelf wel mooi staan. ik heb niet t idee dat t me dikker maakt, ik bén echt zo klein en dik namelijk....mensen lijken vaak te onderschatten hoe dik ik eigenlijk ben. belangrijkste vind ik dat ik me lekker voel erin en feestelijk en vrouwelijk. zal t niet snel dragen naar iets anders dan een speciale gelegenheid.
pi_58515074
Ik vind het een leuk jurkje Kwak
Staat je ook leuk, idd die leggigng even weg denken
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 17:58:22 #189
13151 crew  Rewimo
pi_58515736
Ik ben zelf geen jurkentype maar ik vind hem wel leuk staan En ik bedacht ook al dat je die legging er waarschijnlijk niet bij aan ging trekken voor het 'echie'

Ben net weer naar de fysio geweest. Toen ik thuis kwam zei ik tegen qltel dat als híj me zo aan zou raken het al snel over zou zijn tussen ons Kelere, wat doet dat zeer. Of ie er een mes insteekt. En de peut vindt het kennelijk leuk want ik mag donderdag extra komen
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 mei 2008 @ 18:00:40 #190
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58515776
Wisten jullie trouwens dat het vandaag Anti Dieetdag is?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:03:41 #191
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58515828
niet bewust, maar latent misschien wel, want ik heb pasta en slagroomtruffels gegeten

hihi
pi_58515937
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef kwakveense het volgende:
@ Riann: je mag t best lelijk vinden hoor
ik vind t zelf wel mooi staan. ik heb niet t idee dat t me dikker maakt, ik bén echt zo klein en dik namelijk....mensen lijken vaak te onderschatten hoe dik ik eigenlijk ben. belangrijkste vind ik dat ik me lekker voel erin en feestelijk en vrouwelijk. zal t niet snel dragen naar iets anders dan een speciale gelegenheid.
ik geloof je je hebt wel dikke benen (niet lullig bedoeld) maar wel mooi strak dik. Dus niet met gekke uitstulpingen of zo.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:01:16 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_58516950
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik geloof je je hebt wel dikke benen (niet lullig bedoeld) maar wel mooi strak dik. Dus niet met gekke uitstulpingen of zo.
Hier moest ik even om lachen
disclaimer
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:28:50 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58517540
@MoBlo: sterkte met opa... ik hoop dat hem verder lijden bespaart gaat worden...

@kwakveense; ik vind het jurkje (zonder) legging je wel leuk staan hoor, vooral die lekker rode kleur.

en owww ja morgen is het weer woensdag weeg en updatedag

ennuh ik zit nog steeds te wachten op foto's van dat fantastische jurkje haha
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:00:35 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_58518150
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
@MoBlo: sterkte met opa... ik hoop dat hem verder lijden bespaart gaat worden...

@kwakveense; ik vind het jurkje (zonder) legging je wel leuk staan hoor, vooral die lekker rode kleur.

en owww ja morgen is het weer woensdag weeg en updatedag

Ik heb dat helaas niet in de hand
disclaimer
pi_58518253
De anti dieetdag was ik vandaag ook achtergekomen..

Maar goed ook, want ik heb wat te vieren.
Ik kreeg vanmiddag een telefoontje van de school waar ik gesolliciteerd had, en ze hebben mij de baan aangeboden..
En ik heb ja gezegd, dus ik heb een baan voor komend schooljaar
  dinsdag 6 mei 2008 @ 20:06:50 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_58518275
gefeliciteerd teigan!

En nog even een voor MoBlo
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 20:43:44 #198
13151 crew  Rewimo
pi_58518814
teigan Goed joh!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:03:45 #199
4177 Jojogirl
pi_58519120
Gefeliciteerd teigan Wat super!
pi_58519228
Proficiat Teigan

Ik vier helemaal mee, want heb vandaag de laatste ronde doorgeworsteld van mijn sollicitatieprocedure en ik heb dadelijk een contract gekregen Nu het spannendste van allemaal, mijn huidige bana opzeggen... en dat vlak voor de drukste periode... Dat is voor morgen.

Nu nog effe verder feesten!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:10:07 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_58519249
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Succes met wachten dan, want ik gok dat dat nog wel even duurt Die twee genieten denk ik van heerlijk weer ergens op een mooi romantisch plekje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 6 mei 2008 @ 22:13:59 #202
13151 crew  Rewimo
pi_58520531
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Proficiat Teigan

Ik vier helemaal mee, want heb vandaag de laatste ronde doorgeworsteld van mijn sollicitatieprocedure en ik heb dadelijk een contract gekregen Nu het spannendste van allemaal, mijn huidige bana opzeggen... en dat vlak voor de drukste periode... Dat is voor morgen.

Nu nog effe verder feesten!
Jij ook gefeliciteerd!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:19:45 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_58520673
Gefeliciteerd BS!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:20:05 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_58520681
en Teigan ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:28:54 #205
4177 Jojogirl
pi_58520897
Gefeliciteerd Brusselse_Spruit
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:39:52 #206
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58521171
Hallo iedereen!
Teneerste gefeliciteerd levi met je bruidloft! Ik hoop dat je een leuke dag en reis hebt gehad!

Ik ben een tijdje niet geweest omdat ik in italie zat voor studie reis en daarna naar frankrijk om even uit huis te zijn. Het huis zal vanaf volgende week te koop staan. Thuis zijn ze niet eens met de inboedel dus het duurt nog wel even..

Maar in italie heb ik heel veel pasta gegeten, maar ook heeeel veel, echt heel veel gelopen dus geen gram aan gekomen! En nu weeg ik 75 kg! Begint ergens op te lijken.

Mijn moeder zegt dat ik te veel water drink en daarom niet veel afval omdat het ik het vast hou. Ik weet niet of dat kan. Maar vandaag weer gerent en flink gezweet..

Pff. ik ga nu lekker naar bed...

Iederreen slaap lekker.. en tot praat!
The girl that lost her mind
pi_58522743
even een c/p uit het Slank de Zomer in topic:

de opa van René is overleden

vanavond rond een uurtje of 9.. en ik was er niet toen René het telefoontje kreeg
Was wel onderweg naar huis al, dus was er wel snel..

Snel gegaan allemaal, en de begrafenis zal wel as. zaterdag zijn ivm pinksteren op maandag, dus worden een paar vervelende dagen..

Ben wel blij voor de man dat 't niet al te lang geduurd heeft, maar het blijft natuurlijk klote

Huis waar René is gaan kijken lijkt ons wel tof, dus we gaan ja zeggen. Nu maar hopen dat degenen vóór ons nee hebben gezegd, zodat we het ook daadwerkelijk krijgen dus nog even doorduimen tot morgen dan maar

We houden wat betreft het huis maar geen hoge hoop, en als wel, dan is 't mooi meegenomen

Truste voor nu, want ben wel moe, stiekem..
Ja doei.
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:26:50 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58523208
teigan en BS gefeliciteerd met jullie nieuwe banen!! tof!!!

Moblo: gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd! en ik duim voor je voor t huisje!

ik ga slapen. ben helemaal op, en loop steeds te malen over smsjes waar nog niet op geantwoord is (waar ik niet tegen kan) en allemaal negative dingen waar ik niet aan moet denken etc. etc. ik zou ook eens een keertje gewoon kunnen genieten van de spanning en t nieuwe, maar ik nee, ik analyseer en pieker het lekker helemaal tot pulp
pi_58523837
Teigan en Brusselse Spruit, wat super van jullie nieuwe banen

Met stage gaat het nu eventjes iets minder trouwens. Ben weer eens verrot moe 's ochtends, terwijl ik de afgelopen tijd echt vroeg genoeg naar bed ben gegaan (vandaag dus even niet ). Ben vandaag en gisteren ook thuisgebleven om mijn rust te pakken. Volgens mij gaat mijn lichaam automatisch protesteren als de druk wat groter wordt en nu loop ik dus al weer wat achter met mijn project.
Morgen dus maar weer eens begeleider aanklampen en kijken hoe ik nu verder kom. Ik denk niet dat ik een baan aangeboden krijg nav mijn stage op deze manier
niet dat dat mijn doel is

Ik wil gewoon klaar zijn met dat hele gedoe met afstuderen
  woensdag 7 mei 2008 @ 06:12:28 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58524915
Moblo gecondoleerd
pi_58524950
Moblo gecondoleerd!

Ik lees hier nog wel mee, maar heb gewoon niet zoveel te melden de laatste tijd
Alles gaat eigenlijk wel goed. Ik werk nu 20 uur per week + oppassen en alles loopt best prima.

Lekker van het weer genieten, flink verbrand uiteraard (met factor 30 en terwijl ik in de schaduw probeer te blijven) Gelukkig nog geen zwangerschapsmasker.

Qua eten moet ik nu echt even ophouden Ik eet de laatste week álles wat los en vast zit. Vanaf vandaag mag ik van mezelf weer zoveel gezonde dingen als ik wil, maar het is even afgelopen met chips, koeken, ijs en dropjes Nuja, qua gewicht zit ik nog steeds best goed eigenlijk, maar toch is het niet gezond om zo te snaaien

Ik ga vandaag mijn hartige taart weer maken, misschien wel mét foto-verslagje
pi_58525293
Brusselse Spruit, gefeliciteerd, hardstikke goed joh

Moblo, gecondoleerd, het is zo ineens wel snel gegaan zeg. Sterkte de komende dagen.

kwakveense, ik ken het idee van alles kapotkraken, maar het is zo zonde, dus niet doen joh. Het kost je zoveel energie, en het levert je helemaal niets op!

octo, balen dat het minder gaat joh. Heb je nu ook veel last van de reistijd? Dat zal ook wel energie vreten. Ik moet straks 1,5 uur per dag gaan rijden(als het verkeer meezit), en ik hoop dat dat me niet teveel op gaat breken..

freecell, zolang je het idee hebt dat je lichaam er echt om vraagt omdat het het nodig heeft, en het niet gewoon snoepen wegens verveling/stress/whatever is, dan zal het toch wel ok zijn?

ik vind het trouwens grappig, op foto's lijk je een grote buik te hebben, en irl valt het eigenlijk best mee...
pi_58525441
teigan en BS gefeliciteerd met de baan.

moblo, hele dikke knuffel voor jou en rene

verder niet veel te vertellen, ben moe, maar dat mag ook wel na meer dan een week intensief klussen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:48:18 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58525696
Motorbloempje, wat is het snel gegaan joh. Sterkte de komende dagen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:51:05 #215
4177 Jojogirl
pi_58525735
Gecondoleerd MoBlo Dat het nog zo snel gegaan is ineens
pi_58526287
dankjulliewelallemaal

even een c/p weer uit het Slank de Zomer in - topic:

Gelukkig heeft René goed geslapen,en dus slaap ik dan ook wel goed
Werden om half 9 'wakker' gebeld door de moeder van René, die vertelde dat de begrafenis iig op zaterdag plaats vindt. Tijd en verdere details horen we nog.
Hij is inmiddels er 'al netjes bijgelegd', dus gaan we vanmiddag even langs om oma een knuffel te geven en René wil graag zijn opa nog even zien.. logisch.. of ik ga kijken weet ik nog niet..

Qua huis is het even afwachten. Ik heb net de woningbouw gebeld om te zeggen dat we het graag willen hebben, en volgens die mevrouw waren we tot nu toe de enige, maargoed... dat blijft even afwachten natuurlijk mensen hebben de hele dag nog om het te laten weten. Dus nogmaals, we gaan er maar niet van uit dat we het krijgen kan het alleen maar meevallen

zo maar eens richting Nijmegen, met de motor
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 mei 2008 @ 09:43:41 #217
13151 crew  Rewimo
pi_58526672
MoBlo en René, gecondoleerd. Dat is heel snel gegaan, voor opa fijn maar voor degenen die achterblijven valt het niet mee. Veel sterkte voor jullie allemaal

Ik zal duimen voor het huis! Hoe ziet het eruit?

HIer verder niets bijzonders, alleen jammer dat ik moet werken met dit mooie weer Ik hoop dat het volgende week donderdag ook zo mooi is: binnen ons bedrijf is er een stichting voor vrijwilligerswerk, en ik heb me opgegeven om de 15e met een groep bejaarden naar het Openluchtmuseum te gaan. Er gaan 30 vrijwilligers mee en ik ga mee in de functie van armgever en fotograaf
pi_58526951
teigan feliliciteerd

en moblo en rene gecondoleerd
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 10:07:33 #219
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58527153
Moblo en René, gecondoleerd en veel sterkte de komende dagen. Wel fijn voor de man zelf dat het vrij snel is gegaan allemaal, hoe verdrietig het allemaal ook blijft.

En succes met het huisje natuurlijk... hopelijk krijgen jullie het!

Ik ga straks maar eens een queste uitvoeren op zoek naar zomerschoenen... ik heb zo'n hekel aan zomerschoenen kopen! Al die schattige, maar oh zo ongemakkelijke sandaaltjes en ballerina's en zelden iets comfortabels. Ik krijg ontzettend snel blaren en drukplekken, dus ik moet gewoon altijd heel goed opletten wat ik koop...en dan nog puilt mijn kast uit van schoenen (en dan dus idd vooral zomerschoenen) die uiteindelijk toch niet lekker zitten. ZUCHT!
pi_58527319
Yoni, ik durf het bijna niet te zeggen...maar kijk eens op www.crocs.com. Je kan daar best leuke schoenen vinden die echt heerlijk zitten Vooral de slippers zijn leuk en supercomfi.

moblo, ik duim voor jullie voor het huis Wanneer weet je het?

Teigan, anderhalf uur reizen is wel veel. Het valt me best zwaar eigenlijk. Gelukkig kan ik ook veel thuis doen alleen moet ik daar veel meer discipline voor opbrengen. Ga je verhuizen als je eenmaal aan de slag bent? Lijkt me dat jullie misschien wel een koophuisje gaan zoeken?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 10:25:41 #221
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58527491
Slippers heb ik al Octo, die zijn ook wel makkelijk te vinden, hoewel ik nog een paar Birkenstock slippers bij wil kopen. Ik vind echter slippers op m'n werk niet kunnen, dus daar moet ik toch echt iets meer schoen aan.
pi_58527578
Octo, als het me daar bevalt en ik een vast contract krijg(ik krijg ws. eerst een jaarcontract), dan gaan we zeker die kant wel uit verhuizen denk ik. Voor maakt het toch niet heel veel uit waar we wonen, hij blijft toch de hele dag wel aan het rijden. Volgens mij zou het voor mij al bijna een half uur op een dag schelen door aan de zuidkant van Groningen te gaan wonen..

Yoni, probeer anders eens de wat duurdere schoenenzaken. Ik heb laatst bij een jurk een paar schoenen gekocht die heel zomers zijn, en ook nog eens fantastisch zitten. Ze zijn dan wel iets duurder(ik heb er geloof ik 50 euro voor betaald), maar ik blijf ze wel dragen!
pi_58527670
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:30 schreef teigan het volgende:
Octo, als het me daar bevalt en ik een vast contract krijg(ik krijg ws. eerst een jaarcontract), dan gaan we zeker die kant wel uit verhuizen denk ik. Voor maakt het toch niet heel veel uit waar we wonen, hij blijft toch de hele dag wel aan het rijden. Volgens mij zou het voor mij al bijna een half uur op een dag schelen door aan de zuidkant van Groningen te gaan wonen..

Yoni, probeer anders eens de wat duurdere schoenenzaken. Ik heb laatst bij een jurk een paar schoenen gekocht die heel zomers zijn, en ook nog eens fantastisch zitten. Ze zijn dan wel iets duurder(ik heb er geloof ik 50 euro voor betaald), maar ik blijf ze wel dragen!
-edit- niet goed gelezen

50 euro vind ik goedkoop voor een paar schoenen

[ Bericht 3% gewijzigd door Riann op 07-05-2008 10:53:11 ]
pi_58527839
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
dankjulliewelallemaal

even een c/p weer uit het Slank de Zomer in - topic:

Gelukkig heeft René goed geslapen,en dus slaap ik dan ook wel goed
Werden om half 9 'wakker' gebeld door de moeder van René, die vertelde dat de begrafenis iig op zaterdag plaats vindt. Tijd en verdere details horen we nog.
Hij is inmiddels er 'al netjes bijgelegd', dus gaan we vanmiddag even langs om oma een knuffel te geven en René wil graag zijn opa nog even zien.. logisch.. of ik ga kijken weet ik nog niet..

Qua huis is het even afwachten. Ik heb net de woningbouw gebeld om te zeggen dat we het graag willen hebben, en volgens die mevrouw waren we tot nu toe de enige, maargoed... dat blijft even afwachten natuurlijk mensen hebben de hele dag nog om het te laten weten. Dus nogmaals, we gaan er maar niet van uit dat we het krijgen kan het alleen maar meevallen

zo maar eens richting Nijmegen, met de motor
Gecondoleert en heel veel sterkte de aankomende dagen

Hier schrok ik gisteravond ook heel erg.
Bij ons in de straat, is een jongentje met een ernstige hartafwijking.
Hij is vorige week zes jaar geworden. De doktoren konden niet vertellen wat hij precies had, kwam maar heel weinig voor ofzo. 6 jaar lang meerendeels in kinderziekenhuis gelegen.
En zondag is hij overleden.
Hij ligt nu thuis.

6 jaar verdomme Ik heb toen ik het hoorde, toch wel even een traantje gelaten.
Wat verschikkelijk dit allemaal voor die ouders, z'n opa en oma, zijn zus. En voor de rest van familie en kennisen. Bah
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:49:07 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58527933
dat is heel naar Ymme, ook al is t niet direct dichtbij, t is toch een schok...

@ Yoni: mijn moeder zweert bij Wolky schoenen (dealers door heel nederland maar bij de wolky shops heb je de meeste keus) hebben ze ook leuke ballerina's en instappertjes enzo.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:56:22 #226
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58528077
Gecondoleerd Moblo en je vriend!
Sterkte ermee, hopelijk is het huisje een lichtpuntje deze week!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 mei 2008 @ 10:59:49 #227
13151 crew  Rewimo
pi_58528134
Wat naar, ymme

Yoni, misschien kun je eens naar Teva sandalen kijken? Of vind je dat niks? Ze zitten wel erg lekker, vooral als je een paar uitzoekt met stevige zolen, zoals de pretty rugged: http://www.teva.com/nl/productslist.aspx?g=w&categoryid=36&page=1
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:37:37 #228
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58528928
zo net even evi gedaan. Nu word de conditie van mijn hond ook wat beter.

Zometeen even wat eten, en maar wachten of ik moet werken of niet..
Ik sta reserve met dit weer. Waarom kan ik nooit nee zeggen?

Oh en yoni, anders probeer birkenstock.. hele leuke schoenen/sandalen met een goede zool
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 11:38:43 #229
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58528958
Ik wil Teva's voor in de vakantie, want dat lijkt me wel erg relaxed als we veel moeten lopen enzo Maar verder vind ik ze niet zo charmant

Wolky's vind ik weer te grof, hoewel ze wel een paar hele mooie pumps hebben die ik misschien nog eens ga kopen.

Ik ben niet moeilijk verder hoor. Helemaaaaaal niet
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:47:15 #230
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58529171
http://www.wolky.nl/Shoes/Shoes.asp?CatId=1&GroupId=95 deze vind ik (in een andere kleur) wel mooi.
http://www.wolky.nl/Shoes/Shoes.asp?CatId=1&GroupId=54 deze ook (in t rood zijn die heel schattig, de pure - fresh versie)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 mei 2008 @ 11:51:55 #231
13151 crew  Rewimo
pi_58529266
Teva's zijn niet charmant nee. Maar als je zulke voeten hebt als ik ben je allang blij als je èrgens op kunt lopen

Ik ben overigens helemaal blij met mijn MBT's Ik loop er heerlijk op. Heb nu gewone schoenen, sandalen, een soort bergschoenen en als het goed ik krijg ik volgende week sportschoenen (tegen inkoopsprijs ). Ze zijn wel duur maar deze 4 paar zijn samen altijd nog een stuk goedkoper dan 1 paar op maat gemaakte schoenen

† In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 12:27:41 #232
43556 miss_dynastie
pi_58530113
Gecondoleerd moblo en Rene

Van harte gefeliciteerd BS en Teigan
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:36:40 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58531569
update:
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)
- Kwakveense: 84,3 (84.6) (84,4) (85,3)
- Fannetje: 84,7 (85,3)
- Omearos: 85,3 (85,7) (85,0) (86,1) (86,6)
- Sjeen: 85,2 (85,9) (86,9) (87,+) (85,8) (86,5) (86,0) (85,4) (86,1)
- B-J: 84,8 (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)
- Levi: 88,5 (88,6) (89,0) (87,5) (87,9) (88,0)

Leuke update

Voor iedereen een dikke knuffel als troost, om te feliciteren of gewoon zomaar
Ik word zo blij van dit weer

[ Bericht 38% gewijzigd door Sjeen op 07-05-2008 14:27:04 ]
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 14:04:44 #234
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58532242
Missie geslaagd! Bij de Bristol nota bene!

Eén paar leuke wit met zilveren sneakers...die zowaar zacht genoeg zijn aan de achterkant. Eén paar witte 'pantoffeltjes' (van die leren instappertjes) en nog een paar leuke witte slippertjes die ik niet kon laten liggen

En dit alles voor 45 euro...totaal

Volgende missie: leggings
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:55:03 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_58533353
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat leggings heel 1990 zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58533681
Ik heb laatst een soort van legging gekocht voor onder een rokje, maar toen ik hem thuis aantrok vond ik het geen gezicht, dus ik heb hem nog nooit aangehad..
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 15:23:39 #237
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58533996
Ik wil ze dus ook voor onder rokjes, want ik kan geen rokjes aan zonder iets aan mijn benen (die loop ik stuk). Vroeger had ik er altijd gewoon een lange sloggi (fietsbroekje zeg maar) onder, maar aangezien leggings nu hip zijn, doe ik liever een capri legging

Enige nadeel: zowat alles zijn van die panty achtige leggings en die vind ik niet zo fijn.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:37:36 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_58534270
Ah ok Ik heb voor die gevallen heerlijke Ten Cate broekjes die niemand ziet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58534735
uhmmm startpost anyone?
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
update:
- Octo: 80,3 (81,4) (83,7) (84,5) (85,0)

Leuke update

denk dat ik een dezer dagen uit dit lijstje kan
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 17:13:17 #240
43556 miss_dynastie
pi_58536443
Ik ben ook nooit fan geweest van leggings, maar het is idd wel lekker hip

Ik kan dus gewoon helemaal nergens leuke schoenen vinden. Ik wil niet eens iets geks: zwart, niet te hoge hak (geen naald, maar gewoon blok) en that's it. Bij van Haren een model dat wel wat was, maar die was er alleen nog in maat 37 en 38. En verder gewoon nergens iets leuks te vinden
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:28:29 #241
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58536751
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
update:
- Octo: 81,4 (83,7) (84,5) (85,0)

Leuke update

huh zie dat ik helemaal geen update had gedaan haha!
- B-J: 84,0 (84,8) (85,7) (87,2) (88,1) (89,5) (90,0) (90,4) (91,5)

nu dus wel
en octop, wa ga je goed!!!
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:49:22 #242
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58537169
@ yoni: leggings haal ik vaak bij de WE, daar hebben ze gewone stoffen!

update:

- Kwakveense: 83.5 (84,3) (84.6) (84,4) (85,3)

het gaat weer ergens heen....
pi_58537192
spannend!!!
om 5 voor 5 waren we nog de enigen die op de woning hadden gereageerd!!

ze Kon het niet met zekerheid zeggen, half 9 morgen wel..
Ja doei.
pi_58537429
ik doe ook niet aan leggings onder een rokje mode ik doe er gewoon een mooie nette panty onder en daaronder weer laarsen en in de Zomer doe ik er niks onder een mooie vrouwelijke open schoentje of een hakschoentje ligt eraan of ik veel moet lopen.

maaruh moblo dat is dus bijna zeker dat je die woning krijgt. spannend hopelijk krijg je nu ook wat goed nieuws.
pi_58537592
Gecondoleerd en sterkte MB met het overlijden van R's opa.
En spannend met dat huis zeg!

Teigan en BS: gefeliciteerd met jullie nieuwe baan
Tja, en ik vind 1,5 uur reizen (totaal op een dag dan) helemaal niet zo veel . Je bent al snel bezig met 3 kwartier reizen... Kijk, in de file terechtkomen is natuurlijk erg vervelend. Maar een trein of bus is best relax, zo kom je nog wat aan dingen toe om te lezen .
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:25:40 #246
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58537818
Ik doe wel aan leggings

Verder niet zo'n goed nieuws hier. Ze kunnen zeer waarschijnlijk niks meer aan mijn maagje doen. Waarschijnlijk is er een zenuw geraakt ofzo.

Een kleine kans nog dat het diabetes is ofzo maar daar geloofde de chirurg zelf ook niet in.

Best balen dus de rest van je leven half vloeibaar
pi_58537836
Octo, je gaat weer goed joh! En dat terwijl je een tijdje geleden nog zei dat je stilstond..

Pandorah, het zal vooral wennen zijn. Met de bus zou ik elke dag meer dan 3 uur onderweg zijn,d us met de auto valt het nog mee.. Maarja, vergeleken met de 15 minuten fietsen die ik nu heb is het toch anders..
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:05:51 #248
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58538490
Wat een vervelende nieuws bubseltje!.. Komt dat door de operatie?

Moblo, wat gaaf als je het krijgt.. en wat snel.. of waren jullie al lang aan het zoeken?
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:12:00 #249
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58538605
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:05 schreef Zeeltje het volgende:
Wat een vervelende nieuws bubseltje!.. Komt dat door de operatie?
Waarschijnlijk wel ja is het tijdens de 1ste operatie misgegaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 mei 2008 @ 19:21:55 #250
13151 crew  Rewimo
pi_58538783
Bubsel, balen zeg Had net ook al je berichtje op WLS gelezen. Ga je nog naar een andere arts voor mogelijke nieuwe invalshoeken?
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:25:03 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_58538845
Bubs
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:28:57 #252
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58538921
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, balen zeg Had net ook al je berichtje op WLS gelezen. Ga je nog naar een andere arts voor mogelijke nieuwe invalshoeken?
Ja ik sowieso nog een afspraak staan met dr Schweitser in juli. En ik zit nog te denken om toch weer eens een bezoekje te brengen aan dr. Himpens. Die is iets anders qua aanpak die ziet er misschien wel heil in om de maag te verwijderen ofzo. Maar dat heeft nu geen echte haast.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 mei 2008 @ 20:49:44 #253
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58540666
Bubseltje, wat een rotnieuws zeg

En Moblo wat spannend van het huis Wat voor huis is het en waar enzo??

En leggings bij de WE...daar ga ik zaterdag dan maar eens langs HEMA had ze ook, maar alleen roze en grijs en maar tot L.
pi_58541373
Bedankt allemaal!! Gelukkig nam mijn huidige baas het ook goed op dus nu kan ik volop plannen maken.

MoBlo: gecondoleerd. Hopelijk komt dat huisje helemaal in orde.

Bubseltje: ik heb niet de hele historiek gevolgd, maar ik begrijp dat het best naar is. Hopelijk kan een van die andere dokters een alternatief bieden. In ieder geval veel sterkte.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_58541727
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik doe wel aan leggings

Verder niet zo'n goed nieuws hier. Ze kunnen zeer waarschijnlijk niks meer aan mijn maagje doen. Waarschijnlijk is er een zenuw geraakt ofzo.

Een kleine kans nog dat het diabetes is ofzo maar daar geloofde de chirurg zelf ook niet in.

Best balen dus de rest van je leven half vloeibaar
jemig

wat erg!
Ja doei.
pi_58541771
@ huisje

het is dus echt een superlief huisje

met een benedenverdieping met open keuken en dan dus 'woonkamer 1'. Een klein gedeelte naast de open keuken heel ruim, met vaatwasseraansluiting etc waar dan onze mooie eetkamer komt

Dan een trap naar boven waar op de Vide de studeerhoek komt

En dan achter de vide een grote kamer die we in tweeen gaan hakken met gipsplaat, zodat we ook nog een slaapkamer hebben, want dat is nu slecht een 'inham'.

Vanaf de 'slaapkamer' is een deur naar een groot terras/balkon (nou ja, groot, groot.. ja.. best ruim )

ben wel zenuwachtig
Ja doei.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:06:09 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_58542322
Studeerhoek op de vide? Je weet dat de vide juist dat gedeelte is waar geen vloer is

Kan je Rewimo zo lekker mee pesten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 mei 2008 @ 22:54:48 #258
13151 crew  Rewimo
pi_58543411
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
Studeerhoek op de vide? Je weet dat de vide juist dat gedeelte is waar geen vloer is

Kan je Rewimo zo lekker mee pesten
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:18:21 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58543950
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:49 schreef Yoni het volgende:
Bubseltje, wat een rotnieuws zeg

En Moblo wat spannend van het huis Wat voor huis is het en waar enzo??

En leggings bij de WE...daar ga ik zaterdag dan maar eens langs HEMA had ze ook, maar alleen roze en grijs en maar tot L.
het loont met leggings nog wel eens om kleinere maten te kopen. ik heb bijvoorbeeld XS van de WE omdat ik zo kort ben en de breedte toch wel rekt...
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 mei 2008 @ 23:22:14 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58544066
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

huh zie dat ik helemaal geen update had gedaan haha!

nu dus wel
en octop, wa ga je goed!!!
Je had wel geupdate... maar ik had per ongeluk de editknop te pakken ipv de quoteknop Ik kon mijn post al niet vinden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:24:00 #261
4177 Jojogirl
pi_58544114
Bubseltje, wat klote *knuff*

En ik ga voor je duimen MoBlo

Ik ga trouwens ook voor de legging denk ik. Moet alleen nog even een zwangerschapsversie vinden ergens.
pi_58544190
Jeetje Bubsel, het zit je niet mee. Sterkte

Teigan: ah, van 3 uur in de bus zitten word je helemaal niet vrolijk van . Groot gelijk om dan met de auto te gaan. Ik ben net zo verwend als jij... ik ben ook na een kwartiertje fietsen op kantoor . Mijn collega - die ook in Utrecht woont - kwam vanochtend met de auto naar kantoor, daar deed ie al een uur over omdat het kruispunt bij het station sinds kort van een bepaalde kant is afgesloten

MB: klinkt leuk dat huisje in Nijmegen. Nijmegen is echt een leuke stad
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:30:46 #263
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58544301
oh, zou ik het haast vergeten: bubsel, heel erg veel sterkte!!! wat een narigheid!
pi_58544942
Bubsel, dat is wel even een flinke klap zeg! Ga je nog procederen tegen je chirurg trouwens? Er zijn nu wel meerdere hele grote fouten gemaakt waardoor jouw kwaliteit van leven achteruit is gegaan.
pi_58547154
Bubseltje, ik lees nu net je berichtje pas, ik had hem gisteren nog niet gezien, maar wat verschrikkelijk zeg...
Ik zou toch zeker die arts nog een keer flink aanklagen.. En je hebt gelijk dat je nu voor een second opinion wil..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 mei 2008 @ 08:06:03 #266
13151 crew  Rewimo
pi_58547453
MoBlo, wat duurt het lang voor het half 9 is hè? Sterkte met wachten!
pi_58547783
René gaat zo bellen.... *spannend*

Ja doei.
pi_58547852
Enenenenen?
pi_58548026
Neen dus
ineens waren er twee voor ons die gereageerd hadden

kan wel janken
maargoed. verder zoeken dus
Ja doei.
pi_58548139
Wat jammer zeg, maar jullie huisje komt ook nog wel joh...
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:08:05 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548185
Nah, shit zeg...

* Brighteyes heeft gisteren met een half oog naar de finale van die afvalshow zitten kijken...
En hoewel het tijdsbestek soms een beetje heel erg bezopen was (65 kilo in 6 maanden! ) vond ik het stiekem toch wel stimulerend om te zien dat er zoveel mensen toch wel zoveel af konden vallen.
Zo van 'het kan dus wel', 'het is niet onrealistisch om te denken dat 20-30 kilo haalbaar is'...
Hebben anderen nog gekeken?
pi_58548219
Ik heb het niet gezien, maar 65 kilo in 6 maanden is wel heel veel.. Ik vraag me dan altijd af of ze het na de show nog vol weten te houden, als ze het zelf moeten doen.

De winnaars van een van die afvalshows van een paar jaar geleden(kwamen uit Groningen geloof ik), zijn ondertussen weer terug bij hun oude gewicht, en pakken weer de auto naar de brievenbus(300 meter lopen..)
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:21:35 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548416
Dat is echt erg.
Dat er weer wat aan komt kan ik me wel voorstellen, dat is vaak onvermijdelijk, zeker als je zo heel hard gegaan bent, maar ook al weer zo weinig lichaamsbeweging.

Ik ben benieuwd, ze waren vol goede moed, maar goed... dat zijn de meeste lijners, of ze het nou via zo'n show doen of gewoon zelf.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 mei 2008 @ 09:23:21 #274
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58548455
Bubsel... dit is toch wel erg heftig hoor. Sterkte emee

En BE, 20-30 kilo gewichtsverlies is helemaal niet onrealistisch hoor Sterker nog, bij mij zijn er inmiddels al ongeveer 2 jaar 20 kilo blijven vanaf... Ben nu bezig met de tweede ronde en dan die overige 10 ook permanent maken...

En inderdaad, het tijdsbestek in die afvalshow... Weet je wie ik trouwens nog wel een terug zou willen zien nu, die afvallers die in dat kasteel gezeten hebben. Da's nu al een paar jaar geleden, zou wel eens willen weten wat daarvan geworden is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58548581
Ik ben nu ook waarschijnlijk blijvend 20 kilo kwijt, en dat heb ik dan over een periode van 3 jaar gedaan, het is dus ook wel mogelijk, maar ik weet niet of het gaat werken zoals het bij hun gegaan is..
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:35:08 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548675
Ja ik ook hoor. Ze staan nu geloof ik elke dag in de sportschool en dat moet je dan of blijven volhouden of langzaam afbouwen anders schiet de verhouding eten-verbranden totaal uit zijn verband natuurlijk.
pi_58548678
DAt was volgens mij Big Diet wat jij bedoelde Sjeen..

Een van de deelnemers was Eric Dikeb, en op zijn hyves is te zien dat hij weer met een afvalpoging bezig is, ik weet niet hoe zwaar hij toen was, maar nu zat hij op 135,5 kilo toen hij weer begon met zijn poging..
pi_58548743
we balen wel, maar we gaan gewoon verder zoeken we geven NIET op

verder is het een mooie dag vandaag

72,8 vandaag op de weegschaal, én proefrijden op mijn mogelijke nieuwe motor
Ja doei.
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:41:46 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_58548797
Waarom valt iedereen hier over die 65 kilo? Dat jong woog 200 kilo op zijn 19e, als die "langzaam" af moet gaan vallen is ie tot z'n dood bezig hoor En al die mensen die minder extreem overgewicht hadden waren ook veel minder extreem afgevallen

Anyway, ik wil even een doen voor Bubs, ik hoop zoooo dat ze toch nog ergens iets vinden waar je door geholpen wordt
disclaimer
pi_58549174
moblo jammer hoor wel raar dat er ineens 2 voor jullie gereageerd hadden.
Weer succes met verder zoeken.

En wat is het toch weer heerlijk weer
pi_58549266
nog even over de afval race XXL ik heb gister niet de finale gezien ik was zo moe dat ik om 9 uur ben gaan slapen. Maar die mensen daar worden zo goed begleid en moeten heel veel sporten. Dat houd niemand levenslang vol als je niet zo van sporten houd. Ik denk dat de helft of meer als de helft die daar aan mee hebben gedaan weer aankomen. Ze laten daar alleen maar zien dat afvallen niet zo moeilijk is. Maar van dat programma komt echt geen programma over een jaar of over 2 jaar hoe gaat het nu met de afvallers XXL.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 mei 2008 @ 10:21:43 #282
13151 crew  Rewimo
pi_58549509
MoBlo, wat jammer zeg Hopelijk vinden jullie binnenkort iets anders
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:56:10 #283
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58550196
he, balen moblo!

kwak is ook op zoek, maar staat met haar 7 inschirjvingsjaren nu tussen de 140 en 70 bij de meeste huisjes waar ze op reageert. en dat zijn de woningen met startersvoorrang. blijkbaar zijn er ook starters met 200 inschrijfmaanden leiden is echt hels wat dat betreft!

ik heb een date maandag :D:D naar het strand....*stiekem heel spannend vindt*
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:17:36 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58550605
goedemorgen

@Kwakveense: spannend joh! maar vast ook erg leuk! ik kan ook heeeeeeel zenuwachtig zijn over zulke dingen.... (naja tis 5 jaar geleden dat ik een date had..... en neej niet zielig, ben gewoon bezet sindsdien haha).

@MoBlo wat ontzettend jammer! ik had echt verwacht dat jullie de enige waren... hebben die mensen allemaal vanmorgen nog gereageerd dus? niet leuk....

@Bubseltje, heel veel sterkte en een dikke *knuf*

@BrightEyes: ik heb het ook gekeken. Maar die jongen die zoveel was afgevallen was ook extreem dik, dus best logisch dat die ook meer gewicht verliest in die 6 maanden. (hij was nu nog iets van 135 kg, terwijl de meeste die begonnen dat gewicht niet eens hadden).
en 20-30 kg afvallen is zeker realitisch, ik was de eerste keer 25 kg kwijt I(stabiel) en nu inmiddels weer 13 kg.... dus dat gaat prima heb zelfs een gezond gewicht inmiddels....
dus het is zeker te doen... en ik vind het niet eens echt extreem moeilijk.

ik ga vanmiddag denk ik eens ff een wandeling maken in de zon. FF genieten, gezond doen en bijkleuren. Door de week vrij zijn is leuk, maar al mijn vrienden werken gewoon, dus weet nooit zo goed wat ik moet doen. Winkelen is leuk, maar geld raakt ook wel een keertje op...
ik ben nu dus 3 dagen vrij, en vriendlief moet werken, en in het weekend en pinkstermaandag moet ik werken en is hij vrij....en nadien ben ik dus weer 2 dagen vrij...en moet hij weer werken... haha naja zo raak je niet snel op elkaar uitgekeken

nou allemaal een hele fijne dag gewenst!
pi_58551858
Stormqueen, ik heb die hele aflevering niet gezien, dus ik wist ook niets van begingewicht, en dergelijke, 65 kilo op 200 kilo is natuurlijk een ander verhaal, hoewel het nog veel is...
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:21:32 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_58551939
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef teigan het volgende:
Stormqueen, ik heb die hele aflevering niet gezien, dus ik wist ook niets van begingewicht, en dergelijke, 65 kilo op 200 kilo is natuurlijk een ander verhaal, hoewel het nog veel is...
voor een jongen van 19 vind ik het wel meevallen
Hij is zo jong dat je niet echt kan zeggen dat die kilo's er over 20 jaar aan zijn geslopen, en hier wordt altijd geopperd dat snelle kilo's er ook snel weer af mogen
disclaimer
pi_58552568
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor een jongen van 19 vind ik het wel meevallen
Hij is zo jong dat je niet echt kan zeggen dat die kilo's er over 20 jaar aan zijn geslopen, en hier wordt altijd geopperd dat snelle kilo's er ook snel weer af mogen
dat is zo.. Maar alsnog vind ik bijna 30% van je startgewicht in 6 maanden verliezen best heftig.. Hij heeft in dat opzicht ws. ook veel geluk dat hij nog zo jong is, je lichaam krijgt best een flinke klap te verwerken zo..
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:57:38 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58552717
Oh, ik heb ook nooit bedoeld dat ik het niet goed vond hoor.
Mijn gematigde reactie kwam zelfs voort uit hoe men hier vaak reageert op crashers.
Ik vind het echt geweldig voor hem!

Ik durfde al bijna niet te zeggen dat ik gekeken had.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:58:12 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_58552730
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ik heb ook nooit bedoeld dat ik het niet goed vond hoor.
Mijn gematigde reactie kwam zelfs voort uit hoe men hier vaak reageert op crashers.
Ik vind het echt geweldig voor hem!
Ik doelde ook niet op iemand persoonlijk
disclaimer
pi_58552808
SQ, ik denk dat het te doen is om 65 kilo af te vallen als je zo zwaar bent. Maar in 6 maanden is absurd, dat halen de meeste WLS'ers niet eens. Een jaar is al veel realistischer.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:02:56 #291
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58552825
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef octopussy het volgende:
Bubsel, dat is wel even een flinke klap zeg! Ga je nog procederen tegen je chirurg trouwens? Er zijn nu wel meerdere hele grote fouten gemaakt waardoor jouw kwaliteit van leven achteruit is gegaan.
Die procedure loopt al of ja er wordt gekeken of er een procedure aangespannen kan gaan worden.

Tnx voor het meeleven allemaal
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 13:03:24 #292
43556 miss_dynastie
pi_58552837
Ik moest helaas weg gisteravond, had het ook graag gezien hoor, BE
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:04:51 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58552864
Snap ik, maar ik wilde het wel nog even uitleggen. Stiekem ben ik namelijk gewoon stikjaloers op het feit dat hij het voor elkaar gekregen heeft!
Nu zou 65 kilo voor mij net even te veel zijn, maar toch... de discipline enzo... knap hoor.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:09:52 #294
35189 Troel
scherp en bot
pi_58552986
Er moet wel iets overblijven inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:28:46 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_58563366
ik heb net op een huis geboden
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 mei 2008 @ 22:30:26 #296
13151 crew  Rewimo
pi_58563413
Vertel!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:32:19 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_58563467
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Vertel!
Nou, er stond vandaag een nieuw huis op Funda, en dat was toevallig om de hoek, dus toen we vanavond onze avondwandeling gingen doen zijn we er langs gelopen. En maar spontaan aangebeld. En een rondleiding gehad. En verliefd geworden. En een bod gedaan. Zoiets ongeveer
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 22:35:49 #298
43556 miss_dynastie
pi_58563564
Oh, ik ben benieuwd SQ, wat ontzettend gaaf!
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:37:05 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_58563598
Ja, ik zit nu ook echt te jubelen
disclaimer
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 22:44:50 #300
43556 miss_dynastie
pi_58563859
Is het dat prachtige huis uit 1935? Zit ook even te funda-en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties