quote:Op zondag 4 mei 2008 22:10 schreef Levitation het volgende:
Even heel snel. Moet eigenlijk gaan slapen...
Het was fantastisch en zo gezellig. Allemaal leuke gasten. Heb er echt van genoten.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef Yoni het volgende:
Héél charmante foto hierboven. Ik heb van SQ en Levi ook nog heeeeeele charmante foto's van op de bruiloft![]()
De Jurk (ja, die van SQ dus) hangt voor mij apart in mijn maat in Rijswijk. Duimen jullie voor me dat ik 'm pas? Het is echt de perfecte jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje in september.
Gelukkig wonen we ook niet bij elkaar om de hoekquote:Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk compliment hoor
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, de oom van V. die op Rembrandt leek verbaasde zich over jou:
"Ik heb nog nooit een fotograaf op een bruiloft gezien die plat op de buik ging liggen om een foto te maken!"
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Maar ik vind de wii nogal prijzig, of ligt dat aan mij?
Tja, het is natuurlijk net wat je ervoor over hebt. Andere spelcomputers zijn ook duur, vaak nog duurder. En ik vind het zo leuk dat je met de Wii niet stilzit en alleen maar op knopjes drukt, maar echt moet bewegenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?
Volgens mij ligt dat bij iedereen aan zichzelf, het is maar net wat je ervoor over hebt. De Wii is inderdaad de goedkoopste console, dus in absolute getallen is het de goedkoopste keuze, maar als je het er niet voor over hebt, is het een hoop geld, teveel geld zelfsquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Ja oke maar je weet dat alles geld kostquote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.
Kan me voorstellen dat je heel blij bent te weten dat er een duidelijke oorzaak voor je aankomen is.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Riann het volgende:
jojo: ik begreep van de dokter ook ja dat we eerst moeten gaan uitzoeken welke dosis ik nodig ga hebben we beginnen met de lichtste dosis. En dat kan ook allemaal een tijdje gaan duren.
Ik hoop dat ze snel gaan werken zeker nu we richting de zomer gaan. En ben eigenlijk ergens wel blij dat het nu onderzocht is en dat het dat blijkt te zijn. Want het is zo frusterend als je zo goed je best doet en dat je alleen maar aankomt en dat de dietiste ook tegen me zegt ja ik kan er niet meer afhalen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
En een vrijgezellenfeest organiseren en een kadootje bedenken
Helemaal mee eens, het ding (de wii in het algemeen, niet specifiek de fit) is relatief makkelijk te foppen, da's gewoon een feit.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:57 schreef teigan het volgende:
de wii is leuk, maar als je lui bent kom je heel ver met gewoon alleen de beweging van je pols, en dan kun je ook zitten tennissen...
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net drie kwartier gewiidZelfs gejogd en ik hield het vol
En gestept
Tot nu toe vind ik het in elk geval erg leuk om te doen. Ben eerst tig keer van de schans gevallen voor ik doorhad hoe je moet springen
Ja, dat wil ik wel, maar dat gaat momenteel niet door mijn schouderquote:Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Troel het volgende:
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
@allemaal: ja, die Wii fit lijkt me helemaal te gek! Ik heb een PS2 met zo'n dansmat (geleend), dat is ook erg leuk en heeft een workout-modus. Ik ben dol op spelcomputers, alleen heb ik er vaak het geld ook niet voor over. De console kan dan wel goedkoop zijn, maar die spellen! Je bent zo 80 euro kwijt...
WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balanceboard bij. En naar het schijnt gaan ze daarvoor dan weer nieuwe spellen ontwikkelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zag voor de Wii nu ook zo'n dansmat in een of andere folder staan... lijkt me erg grappig! De spellen kosten voor de Wii overigens doorgaans geen 80 euro, maar 60 euro. Nog een hoop geld, maar ietsje minder
Ja, dat weet ik, vandaar ook het 'doorgaans'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
WiiFit is duurder, maar daar krijg je dan natuurlijk wel het balaceboard bij.
Het was te proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:00 schreef kwakveense het volgende:
straks (van mn jurk, niet van de bassist, heb t idee dat ie zn privacy wel waardeert...) eerst even douchen en een enooooorme was aanzetten...
Ja, tuurlijk, anders had ik 'm niet gekochtquote:
valt mee, utrecht leiden is te doen... maar ja, t is altijd even afwachten hoe t voelt in nederland terug, met je eigen dingen weer te doen allemaal, en in een heel andere sfeer. we kennen elkaar natuurlijk eigenlijk pas een week, waarvan we elkaar 4 dagen gezien hebben... dus ja, ik noem t nog niks, t is gezellig en we proberen in NL weer af te spreken en dan zien we wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:23 schreef teigan het volgende:
kwakveense, woont de bassist een beetje in de buurt dan? Of zou het iets lange afstands achtigs worden..
ik vind die legging niet zo flatterendquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:14 schreef kwakveense het volgende:
oh en dit is t jurkje (van 17 E)
[ afbeelding ]
nu mét taille
hmmm hij doet t niet echt zo te zien... even dit proberen
[ afbeelding ]
Mijn schoonvader lag in de aula, hier in het dorp.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat teigan zegt idd.
En als het echt heel warm is dan doen ze het ook nog weleens zo dat iemand even(voor 1 nacht) meegenomen wordt naar een rouwcentrum om daar idd 'diepgevroren' te worden en dan terug naar huis waar de bed- of kistkoeling hun werk dan prima kunnen doen, maar zo warm is het nu nog niet, dan moet je echt denken aan 30+
ik geloof jequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:17 schreef kwakveense het volgende:
@ Riann: je mag t best lelijk vinden hoor
ik vind t zelf wel mooi staan. ik heb niet t idee dat t me dikker maakt, ik bén echt zo klein en dik namelijk....mensen lijken vaak te onderschatten hoe dik ik eigenlijk ben. belangrijkste vind ik dat ik me lekker voel erin en feestelijk en vrouwelijk. zal t niet snel dragen naar iets anders dan een speciale gelegenheid.
Hier moest ik even om lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik geloof jeje hebt wel dikke benen (niet lullig bedoeld) maar wel mooi strak dik. Dus niet met gekke uitstulpingen of zo.
Ik heb dat helaas niet in de handquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
@MoBlo: sterkte met opa... ik hoop dat hem verder lijden bespaart gaat worden...
@kwakveense; ik vind het jurkje (zonder) legging je wel leuk staan hoor, vooral die lekker rode kleur.
en owww ja morgen is het weer woensdagweeg en updatedag
ennuh ik zit nog steeds te wachten op foto's van dat fantastische jurkjehaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |