Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon overdressed
Over 2 weken trouwt een andere vriendin van me en die wil graag dat ik overdag in een mantelpak met hoed kom en 's avonds in feestjurk, ik liep vanmorgen tegen deze aan als feestjurk en vind 'm zo cute dat ik 'm vandaag maar vast aan doe
Hij stond je goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Levi komt hier toch niet meer vandaag, dus ik ga ff mijn outfit showen:
[ afbeelding ]
Mijn tieten gingen er zonder problemen in
Hij is van Principles en ze hebben massa's jurken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurk
Welk merk is het eigenlijk en hebben ze nog meer van zulke jurken (andere kleuren, modelletjes en dergelijke?)
Miss_d is echt heeeeel liefquote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was een erg leuke dag, ben net thuis en ga ook zometeen naar bed
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef octopussy het volgende:
hou eens op met dat slijmen![]()
![]()
![]()
Ik heb een topdag gehad hoorleuk gezelschap, mooie ceremonie, prachtige bruid
, heerlijk zonnetje en lekker eten.
En jij bent ook een lekker wijfquote:Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!
Chapeau!
Mijn jurk is zijn 125 euro waard geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook een heeeele leuke dag gehadWas zo gezellig!
Ik heb alleen nu camera RSIOf in ieder geval morgen spierpijn
Oh en ik ben verliefd op de jurk van Stormqueen! Die is echt moooi! En hij staat je ook echt superleuk
Het kan verkeren. Ik was ook echt anti-hardlopen. Omdat ik het eigenlijk niet kon uitstaan dat ik het niet kon en het me een praktische sport leek voor een mama met beperkte tijd, toch maar eens aan Evy's MP3's begonnen. Na een paar weken ging m'n conditie met sprongen vooruit en begon ik het echt leuk te vinden. Zo leuk dat ik momenteel jaloers ben als ik mensen zie hardlopenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:49 schreef Maeghan het volgende:
Net voor de tweede keer wezen hardstrompelen. Eerst tien minuutjes naar het park gefietst, daar tien minuutjes rondgedraafd (met veel tussenstops....) en toen tien minuutjes terug naar huis. Ik ben echt geen loper, nooit geweest, en ik vraag me af of ik het ooit ga worden.
quote:Op zondag 4 mei 2008 22:10 schreef Levitation het volgende:
Even heel snel. Moet eigenlijk gaan slapen...
Het was fantastisch en zo gezellig. Allemaal leuke gasten. Heb er echt van genoten.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:21 schreef Yoni het volgende:
Héél charmante foto hierboven. Ik heb van SQ en Levi ook nog heeeeeele charmante foto's van op de bruiloft![]()
De Jurk (ja, die van SQ dus) hangt voor mij apart in mijn maat in Rijswijk. Duimen jullie voor me dat ik 'm pas? Het is echt de perfecte jurk voor de bruiloft van mijn beste vriendinnetje in september.
Gelukkig wonen we ook niet bij elkaar om de hoekquote:Op maandag 5 mei 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk compliment hoor
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, de oom van V. die op Rembrandt leek verbaasde zich over jou:
"Ik heb nog nooit een fotograaf op een bruiloft gezien die plat op de buik ging liggen om een foto te maken!"
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Maar ik vind de wii nogal prijzig, of ligt dat aan mij?
Tja, het is natuurlijk net wat je ervoor over hebt. Andere spelcomputers zijn ook duur, vaak nog duurder. En ik vind het zo leuk dat je met de Wii niet stilzit en alleen maar op knopjes drukt, maar echt moet bewegenquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Christan
Ik wou dat ik eens de loterij won, dan kocht ik meteen de wii en daarbij de wiiFit
Lijkt me erg leuk
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:49 schreef Miss_S het volgende:
De Wii is toch een van de goedkoopste consoles?
Volgens mij ligt dat bij iedereen aan zichzelf, het is maar net wat je ervoor over hebt. De Wii is inderdaad de goedkoopste console, dus in absolute getallen is het de goedkoopste keuze, maar als je het er niet voor over hebt, is het een hoop geld, teveel geld zelfsquote:Op maandag 5 mei 2008 18:44 schreef ymme het volgende:
Ja oke maar je weet dat alles geld kostquote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet het geld er wel voor (over) hebben.
Kan me voorstellen dat je heel blij bent te weten dat er een duidelijke oorzaak voor je aankomen is.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:11 schreef Riann het volgende:
jojo: ik begreep van de dokter ook ja dat we eerst moeten gaan uitzoeken welke dosis ik nodig ga hebben we beginnen met de lichtste dosis. En dat kan ook allemaal een tijdje gaan duren.
Ik hoop dat ze snel gaan werken zeker nu we richting de zomer gaan. En ben eigenlijk ergens wel blij dat het nu onderzocht is en dat het dat blijkt te zijn. Want het is zo frusterend als je zo goed je best doet en dat je alleen maar aankomt en dat de dietiste ook tegen me zegt ja ik kan er niet meer afhalen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
En een vrijgezellenfeest organiseren en een kadootje bedenken
Helemaal mee eens, het ding (de wii in het algemeen, niet specifiek de fit) is relatief makkelijk te foppen, da's gewoon een feit.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:57 schreef teigan het volgende:
de wii is leuk, maar als je lui bent kom je heel ver met gewoon alleen de beweging van je pols, en dan kun je ook zitten tennissen...
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net drie kwartier gewiidZelfs gejogd en ik hield het vol
En gestept
Tot nu toe vind ik het in elk geval erg leuk om te doen. Ben eerst tig keer van de schans gevallen voor ik doorhad hoe je moet springen
Ja, dat wil ik wel, maar dat gaat momenteel niet door mijn schouderquote:Op maandag 5 mei 2008 22:14 schreef Troel het volgende:
Geen aquafit meer dan? Of blijf je dat ernaast doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |