Ik ga zo slapen. Echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef Yoni het volgende:
Grappig, ik ben juist compleet into Parijs en Berlijn trekt me veeeel minder.
Ga van de zomer wel met vriendje naar Berlijn. We gaan op vakantie naar Polen en toen de eerste stop dus bij Berlijn. Gaan we daar even een of twee dagen rondhangen en dan weer verder. Als ik het dan toch leuk blijk te vinden kan ik altijd nog een keer langer gaan![]()
Verder gaat het met lijnen echt superkutMaandag ga ik weer streng zijn!
Nee, ik ben gewoon overdressedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! cute!
Begin bijna te denken dat ik er iets te casual uitzie![]()
![]()
Mijn ouders hadden laatst de neef van ons mam op bezoek met zijn vriendin... die had ook gewoon d'r jurk in d'r motorbroek gefrotquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:ik heb net nog even mn knalroze (ja, knalroze
) jurk aangehad, maar dat durf ik écht niet
![]()
daarbij is het zo rot, onder een motorbroek
een jurk...
Als je d'r maar bent toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:ik doe 'm morgen wel aan
![]()
heb nu mijnmaat 38
broek aan
en nieuw truitje, moet ook kunnen
Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |