Ik ga zo slapen. Echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:29 schreef Yoni het volgende:
Grappig, ik ben juist compleet into Parijs en Berlijn trekt me veeeel minder.
Ga van de zomer wel met vriendje naar Berlijn. We gaan op vakantie naar Polen en toen de eerste stop dus bij Berlijn. Gaan we daar even een of twee dagen rondhangen en dan weer verder. Als ik het dan toch leuk blijk te vinden kan ik altijd nog een keer langer gaan![]()
Verder gaat het met lijnen echt superkutMaandag ga ik weer streng zijn!
Nee, ik ben gewoon overdressedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeh! cute!
Begin bijna te denken dat ik er iets te casual uitzie![]()
![]()
Mijn ouders hadden laatst de neef van ons mam op bezoek met zijn vriendin... die had ook gewoon d'r jurk in d'r motorbroek gefrotquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:ik heb net nog even mn knalroze (ja, knalroze
) jurk aangehad, maar dat durf ik écht niet
![]()
daarbij is het zo rot, onder een motorbroek
een jurk...
Als je d'r maar bent toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:ik doe 'm morgen wel aan
![]()
heb nu mijnmaat 38
broek aan
en nieuw truitje, moet ook kunnen
Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stomsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:52 schreef motorbloempje het volgende:slapen jij! morgen lange dag
je laatste nachtje als mevrouw VasConblabla (weet niet of je achternaam hier mag)
en straks echt mevrouw V.
![]()
Ze gaat niet met Verbal trouwen, maar ik zie je puntquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat ze met Verbal trouwen of zeg ik nu iets heel stoms
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon overdressed
Over 2 weken trouwt een andere vriendin van me en die wil graag dat ik overdag in een mantelpak met hoed kom en 's avonds in feestjurk, ik liep vanmorgen tegen deze aan als feestjurk en vind 'm zo cute dat ik 'm vandaag maar vast aan doe
Hij stond je goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Levi komt hier toch niet meer vandaag, dus ik ga ff mijn outfit showen:
[ afbeelding ]
Mijn tieten gingen er zonder problemen in
Hij is van Principles en ze hebben massa's jurken!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij stond je dan ook gewoon enig! Erg mooie jurk
Welk merk is het eigenlijk en hebben ze nog meer van zulke jurken (andere kleuren, modelletjes en dergelijke?)
Miss_d is echt heeeeel liefquote:Op zondag 4 mei 2008 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was een erg leuke dag, ben net thuis en ga ook zometeen naar bed
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:10 schreef octopussy het volgende:
hou eens op met dat slijmen![]()
![]()
![]()
Ik heb een topdag gehad hoorleuk gezelschap, mooie ceremonie, prachtige bruid
, heerlijk zonnetje en lekker eten.
En jij bent ook een lekker wijfquote:Op zondag 4 mei 2008 01:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En Octo zag er echt GEWELDIG uit!
Chapeau!
Mijn jurk is zijn 125 euro waard geweestquote:Op zondag 4 mei 2008 01:13 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook een heeeele leuke dag gehadWas zo gezellig!
Ik heb alleen nu camera RSIOf in ieder geval morgen spierpijn
Oh en ik ben verliefd op de jurk van Stormqueen! Die is echt moooi! En hij staat je ook echt superleuk
Het kan verkeren. Ik was ook echt anti-hardlopen. Omdat ik het eigenlijk niet kon uitstaan dat ik het niet kon en het me een praktische sport leek voor een mama met beperkte tijd, toch maar eens aan Evy's MP3's begonnen. Na een paar weken ging m'n conditie met sprongen vooruit en begon ik het echt leuk te vinden. Zo leuk dat ik momenteel jaloers ben als ik mensen zie hardlopenquote:Op zondag 4 mei 2008 15:49 schreef Maeghan het volgende:
Net voor de tweede keer wezen hardstrompelen. Eerst tien minuutjes naar het park gefietst, daar tien minuutjes rondgedraafd (met veel tussenstops....) en toen tien minuutjes terug naar huis. Ik ben echt geen loper, nooit geweest, en ik vraag me af of ik het ooit ga worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |