Ik ook.. dan ben ik meer bezig met hoe ik me staand moet houden..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben echt wel minder actief als ik hakken aan heb ipv mijn gympies
Dán heb jij vast ook van die skai kniestukken op je broeken, want dat is echt 1985.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
ik heb ook geen kniebroekenen geen bricks
en geen jibnogwattes.. ik ben zó 1985
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:55 schreef Zeeltje het volgende:
check kniebroek, check bricks,
check aarbei check appel,
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dán heb jij vast ook van die skai kniestukken op je broeken, want dat is echt 1985.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenvan die paardrijleggings
![]()
en dan met zo'n suffe kermiskleurige lapagayo trui erbij
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor iemand met weinig ervaring neem je ze wel snel mee naar huis
*meldtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik had vroeger van die leggings die met elastiek onder je voeten vastzatenvan die paardrijleggings
![]()
en dan met zo'n suffe kermiskleurige lapagayo trui erbij
die had ik ook jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, die leggings... die noemden we skiebroeken, geen idee waarom.
![]()
Goeie oude tijd.
inderdaad, je bent oud en wijs genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:16 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
ook mensen met weinig ervaring hebben gevoelens en behoeftes. ik ben zo snel gegaan als ik zelf wilde, als wat goed voelde, en ik heb niet zo'n zin om me daarover te moeten verdedigen.
birkenstocks! ze mogen eindelijk weerik vind die teendingen wel leuk, ik wil zwarte of donkerbruine...
Oh my.....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw in de collectie bij Klingel
Sexyquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
zo een had ik in t dennengroen!!!! met inderdaad een felgekleurde trui (met daaronder een witte blouse met grote kraag met kantjes) bovenop aan. wha! (jaren 80 kledij is bij mij tot kinderkleding bepekt geblevenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:31 schreef octopussy het volgende:
[ afbeelding ]
*Proest*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Die skibroek had ik in het zwart. daarop ging een turquoise glimmende blouse met heupceintuur. Daaronder van die veterenkellaarsjes met hak (modelletje fin du siecle) en om het geheel te vervolmaken: eroverheen een oversized colbert met schoudervullingen. M'n haar getoupeerd als Madonna + haarband.
Crocs zijn een streling voor het oog hierbij vergeleken
Schoudervullingen alsof je een heuse quarterback was bij American Football, alleen de helm ontbrak nog!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Die skibroek had ik in het zwart. daarop ging een turquoise glimmende blouse met heupceintuur. Daaronder van die veterenkellaarsjes met hak (modelletje fin du siecle) en om het geheel te vervolmaken: eroverheen een oversized colbert met schoudervullingen. M'n haar getoupeerd als Madonna + haarband.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |