Daar heb je dan ook een stelquote:
Gelukkig werd ze niet wakkerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:23 schreef Greys het volgende:![]()
Wat een brute geluiden!
Die 'Lucky besnuffelt Ziggy, en Ziggy merkt niets' is ook leuk!![]()
quote:Een grappenmaker heeft er vrijdagochtend voor gezorgd dat het gemeentehuis van Willemstad, waar Frans Bauer en zijn verloofde Mariska in het huwelijk treden, tijdelijk onbereikbaar was. Een onbekende barricadeerde de toegang tot het gemeentehuis met twee fietssloten. Een medewerker van de gemeente probeert de sloten van het hek te verwijderen met een betonschaar.
Het gemeentehuis van Willemstad is normaliter afgesloten voor onbevoegden. De enige toegang tot het pand is via het hek, waar de twee sloten omheen hangen.
Het wemelt van de pers voor het gemeentehuis. Het aantal fans is nog te overzien. Zo'n twintig liefhebbers hebben een plaatsje opgezocht met zicht op de plek waar de de 34-jarige volkszanger en zijn bruid elkaar om 10.00 uur het jawoord geven.
het huwelijk van de 34-jarige Bauer en zijn 'Maris' worden 's middags kerkelijk ingezegend in de basiliek van Oudenbosch.
Haar bandjes staan me niet. En ik ben ook helemaal niet het type voor lang haar. Dat doe ik alleen omdat MM dat wilquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:08 schreef Greys het volgende:
Achterover gooien met een haarbandje Qwea? Haarbandjes mogen weer hoor!
Als je het nu weer kort laat knippen heb je daar volgende week weer spijt van.
Oh-oh wat een toffe dag heb jij voor de boeg morgen met je hondjes!
Ik ga morgen ook maar lekker naar iets water-achtigs met de Bink, want die heeft het vrij zwaar met de warmte. Vanmorgen kroop ze onder een stoel en gisteravond onder een houten tafeltjeHeer G is thuis bij haar en die gaat haar zometeen weer even natsproeien in bad. Dan fleurt ze helemaal op!
Nok en Marietje, fijn dat het zo gezellig was, stelletje nachtbrakers!
Binkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:08 schreef Greys het volgende:
Oh-oh wat een toffe dag heb jij voor de boeg morgen met je hondjes!
Ik ga morgen ook maar lekker naar iets water-achtigs met de Bink, want die heeft het vrij zwaar met de warmte. Vanmorgen kroop ze onder een stoel en gisteravond onder een houten tafeltjeHeer G is thuis bij haar en die gaat haar zometeen weer even natsproeien in bad. Dan fleurt ze helemaal op!
was echt leuk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:08 schreef Greys het volgende:
....
Wat een actie met die schoenen zegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
was echt leuk jaWas echt nonstop ouwehoeren en lachen tot het moment waarop Nok richting treinperron ging en ik richting bus
![]()
Ik had alleen pikzwarte poten toen ik thuis kwam , want ik had hele leuke houten muiltjes aan die ik al heel lang niet had gedragen. Eenmaal in de stad wist ik weer waarom, de krengen lopen voor geen meterIk heb dus het grootste deel van de dag op blote voeten gelopen, ondertussen heel alert op rochels en glas
![]()
Ik heb mijn voeten echt 3 keer moeten afschrobben voor het zwart eraf was![]()
Bink natsproeienIs een tuinsproeier niet iets? Of gaat ze daar niet uit zichzelf onderstaan?
Mijn poezen houden het goed uit tot nu toe. Boven staan de ramen tegen elkaar open (kiertjes maar), maar daardoor lucht het lekker door, en liggen zij het liefst in de vensterbank, in de luchtstroom zeg maar.
Heb je de systeemherstel gedaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef Marietje_34 het volgende:hallo allemaal!
even snel vanaf werk, pc thuis doet nog steeds niet internetten![]()
Nok! 2.37 thuis!!Ik werd om 4 uur wakker en zag dat je nog niet gesms'd ahd, maar ik dacht al dat je wel in een soort van acute coma was gevallen, dus heb jou maar niet wakker gesms'd om te vragen of je veilig thuis was ;
@ oh oh: wat heb je toch een bijzonder leuke doggies
Hallo spuit11quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
Ow wacht, ik loop al enige reacties achter, Q had het ook al gevraagd![]()
Hoi zuipschuitquote:
*naar vriezer rent en ijsje paktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi zuipschuit
Maak mij eens niet zo jaloers met je koelkast en je wodka ijs zeg!
Niet dat ik die wodka nu zou hoeven, maar een ijsje zou er wel in gaan
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ow jaaaaaa, ik eiste net ook al dat mn baas ijsjes ging halen, er viel niks te ijsen zei hij...
Uitgebreid ijsje voor Grey's neus afliktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij?
Oh nee, wacht... voor jezelf he... sekreet!
blijf sterk, 4 is al heel veelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een actie met die schoenen zeg![]()
Maar wel een bikkel, gewoon op blote poten door stappen.
Owwww ik kreeg me net toch een leuke hond aangeboden en ik mag er van mezelf ECHT geen 5 .
Damn, waarom bieden ze het dan toch aan???
Yep, al wel 7 keer ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je de systeemherstel gedaan?
Zo ja en dat hielp dan niet, raad ik je aan xp cd erin doen, en helemaal leegvegen en opnieuw installeren. Wel eerst backuppen wat je nodig hebt. Heb je nog die norton tool geprobeert?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
Ow wacht, ik loop al enige reacties achter, Q had het ook al gevraagd![]()
erg is ze hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:53 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHH die Cornetto!![]()
![]()
![]()
En nog anderhalf uur, Q....
Monster dat je d'r bent
Jup die. Wel backuppen wat je moet houden. Cd erin, dan start hij automatisch op vanaf cd, dan een nieuwe installatie doen, dan vraagt hij waar die installatie moet (op C over je huidge instal) dan vraagt hij of je zeker weet of je hem wilt formatten indien ja druk F, dan kan hij nog vragen of je hem fat32 of ntfs wilt formatten, ik zou ntfs doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Yep, al wel 7 keer ofzo![]()
Norton tool heb ik nog niet kunnen downloaden, ga ik dit weekend even bij mijn ouders doen![]()
Met de xp cd bedoel je de cd die ik bij mijn pc kreeg toen ik hem heb aangeschaft? Ga ik vanavond opzoeken en proberen
jij stoer it-meisje!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup die. Wel backuppen wat je moet houden. Cd erin, dan start hij automatisch op vanaf cd, dan een nieuwe installatie doen, dan vraagt hij waar die installatie moet (op C over je huidge instal) dan vraagt hij of je zeker weet of je hem wilt formatten indien ja druk F, dan kan hij nog vragen of je hem fat32 of ntfs wilt formatten, ik zou ntfs doen.
Installen, muisklikjes doen, tada klaar. nieuwe xp erop
niks gebemoei, je denkt gewoon meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Maar stel nou dat het aan haar internetverbinding ligt en niet aan haar Windows?
Kan ze niet beter even d'r provider bellen eerst, de helpdesk? Kom ik weer hoor, met mijn gebemoei
Als het aan dr internet verbinding zou liggen, zou iets op haar modem vreemd moeten doen. Een oranje lampje, een lampje wat knippert en dat normaal niet doet, een lampje wat geen lampje aan het wezen is ect.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Maar stel nou dat het aan haar internetverbinding ligt en niet aan haar Windows?
Kan ze niet beter even d'r provider bellen eerst, de helpdesk? Kom ik weer hoor, met mijn gebemoei
Maar dan moet ik wachten tot zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef Qwea het volgende:
voordat je gaat formatten zou ik nog wel even die norton tool proberen
Scheelt als dat werkt een pokkel vol met format werk
Ooh en als je toch format kan je gewoon snel format doen. Die duurt 10 min ofzo. de normale doet er dik een uur over
Als je format is ALLES eraf. Dus ook je virus. Dus nee, een format kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wachten tot zondag![]()
Als het nou niet aan Norton ligt maar een virus is, kan het dan geen kwaad als ik gelijk ga formatteren?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Bij format zijn ook al je programma's, je foto's, je muziek, weet ik veel al niet meer er af he.
Dan is je computer weer geheel en al kaal!
Better safe than sorry, dus ik zeg het nog maar even voor de zekerheid
Hallo spuit11quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je format is ALLES eraf. Dus ook je virus. Dus nee, een format kan nooit kwaad
Hallo spuit11quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
Pas maar op met dat formateren. Vorig jaar was mijn zusje bij me in Frankrijk en we hadden daar echt honderden foto's gemaakt. (Dat soort dingen doe je alleen met zussies) Ik zat me enorm te verheugen op een Cd-rommetje vol met vakantiepret, gaat die muts d'r laptop formatteren, met maar een halfzachte back up. Alle foto's weg
-edit- dan ben ik zeker numero 12![]()
jullie zitten wel allemaal op dezelfde lijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
Pas maar op met dat formateren. Vorig jaar was mijn zusje bij me in Frankrijk en we hadden daar echt honderden foto's gemaakt. (Dat soort dingen doe je alleen met zussies) Ik zat me enorm te verheugen op een Cd-rommetje vol met vakantiepret, gaat die muts d'r laptop formatteren, met maar een halfzachte back up. Alle foto's weg
-edit- dan ben ik zeker numero 12![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
blijf sterk, 4 is al heel veel![]()
Die koleremuiltjes liggen nu in de vuilnisbakEr zat zelfs teer op mijn grote teen
Jamaar jamaar hijs zo leuk en zo mooi en hij past perfect bij mijn roedel volgens degene waar ie nu is en hijs zoooooo uniek.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
blijf sterk, 4 is al heel veel![]()
Die koleremuiltjes liggen nu in de vuilnisbakEr zat zelfs teer op mijn grote teen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Co, Spuit 12!![]()
Ik heb overigens al een schema (lijstjes
) gemaakt voor de 19e
Om negen uur rijden we hier weg, dan zijn we om 10.30 uur in La Belgique bij La Conleche en dan zit je met ons opgescheept een uurtje of twee en dan gaan we nog even twee uurtjes rijden naar Froidchapelle.
Dussssss.....
Dizzy, ik zal zo de foto's even naar je mailen!
Of schop ik nu heel jullie vakantie in de war? Ach, meestal kan je bij de parken toch pas om 3 of 4 uur terecht toch??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh euh... ik ben ook DOL op lijstjes aanpassen, dan kan ik weer een nieuwe maken namelijk
Greys is heer G. nu weg met de band? Zit je helemaal alleen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Co, wat een hartverzakkingen hedenochtend!
En allemaal met poezen in de hoofdrol!
Het is heerlijk weerEigenlijk stiekem een beetje te warm, maar dan ben ik weer een zeikerd natuurlijk
Haha, t blijft toch warm en het moest echt gebeuren maar ik ben nu klaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kan dat poetsen lekker niet een ander keertje? Ik bewonder je doorzettingsvermogen!
Ik krijg met deze temperaturen nog geen Swiffer opgetild
Dan moet ik dringend het boek gaan lezen, want ik vond de film geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PS I love you is een gevalletje het boek is veeeeeeeeeel beter dan de film.
Bij nader inzien, de film verneukt het hele verhaal uit het boek zelfs.
DELEN DIE BEN AND JERRY'S ! godsammequote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker!
Ik ben nu net patatjes aan het bakken
En daarna ga ik Ben & Jerries eten
Gezellig Oh Oh!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Stelletje nachtbrakers!
Ik lag gisteren om half 11 al in coma op de bank na een heerlijke dag aan het water op de hei met de honden.
We gaan zo scrabbelen bij onderburen met een tuin en een zwembadje
Nee, niet preventief, want ik word een beetje slaperig en duf van die tabletjes, dus ik neem ze alleen als ik ze nodig heb. Moet wel even de HA bellen voor een nieuw recept: dat had ik wél eerder moeten doen!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig Oh Oh!![]()
Co, wat vervelend, die hooikoorts.
Slik je niet preventief tabletjes?
Ga ik nu weer naar m'n water wat staat te koken, het zwembadwater moet natuurlijk wel enigzins aangenaam zijn he?
Ik was de hele dag aan het werk, maar om hier nu in mijn eentje te gaan zitten lullen, is ook zo watquote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen zit lekker buiten gok ik![]()
Heb ook de hele middag afgewisseld tussen tuinstoel, ligbed en zwembad(je).
Nu lekker gedouchd en weer naar buiten
Quel horreur, die schoonouders op de stoep!!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
Hoe laat begint je feest, Co?
En vergeet je geen foto te maken van je outfit?![]()
Ik ben afgelopen nacht om drie uur mijn bed ingerold. PS I Love You gezien en Alles is Liefde.
En na drie happen Ben & Jerries hoefde ik al niet meer, een unicum haha.
Vanmorgen werd ik wakker van 'Ding Dongggggggg', mijn schoonouders aan de deur. Ik zag er bééldig uit toen ik de deur open deed (not), Heer G was vergeten te melden dat ze langs zouden komen (en hij sliep in Apeldoorn)
Is dat niet wat lang, vroeg ze voorzichtig?...quote:Op zondag 11 mei 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Alles is Liefde vond ik 'wel leuk' (Wendy van Dijk viel me nog het meest mee eigenlijk!) en PS: I Love You vond ik echt prachtig!
Jaaaa, foto!Ik ben echt reuze benieuwd. En heel veel plezier vanavond!
(Mijn schoonouders zijn er nog steeds, by the way...)
Jep, zonne-allergie.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss, daar zijn we alleen maar blij mee![]()
Ik ga de filmpjes even kijken!
Ik word helemaal gek hier van de jeuk, mijn armen en benen zitten vol bultjes en volgens mij is het zonne allergie ofzo!Ik heb het nog nooit eerder gehad, het wordt ook steeds erger heb ik het idee!
Dat catnip is een wondermiddel voor Ziggyquote:Op zondag 11 mei 2008 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy! Wat actief voor haar doen![]()
Wat is het toch lekker weer.... morgen nog zo'n dagje
Dokterswacht bellen, verhaal doen en het recept ophalenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ing, zijn er apotheken open dan op 2e Pinksterdag?
quote:Op maandag 12 mei 2008 04:17 schreef conleche het volgende:
Zo ben weer tuus. Het was echt, echt een leuk feest en nu heb ik pijn in m'n voeten van het dansen![]()
Truste!
we gaan allemaal dooooooodquote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat steeds meer mensen die bultjes krijgen?
Zouden we ons zelf gewoon te goed wassen enzo?
Dat klinkt een beetje gek, maar 'vroegah' had toch bijna nooit iemand dat? En nu hoor je het meer en meer, allerlei allergieën. Zou onze weerstand gewoon afnemen omdat we misschien wel tè hygiënisch bezig zijn? Of is dat een rare gedachte?
Lekkere optimist he, die Nok?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Goedemorgen.Even een filmpje crossposten omdat hij zo leuk is.
Ik schreef het met een lachquote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
Ik doe het ook vrijwel nooit. Maar ik lees wel graag lekker lui. Dus kop in de schaduw en de rest in het zonnetje met een lekker boek en af en toe de plomp in is voor een dagje af en toe niet gek.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Haha, zelfs mijn honden worden high van de catnip.
Goedemorgen!
Ik lag gisteren echt schandalig vroeg in mn nest , 22.30 of zo, en nu zit ik alweer op mn werk.
Dogs zijn dood op, gisteren heel de dag bij de buurtkids in het badje gedobberd en als afsluiter nog met een zwik kinderen het veld in geweest.
Ben ik de enige hier die echt een hekel heeft aan zonnen?
Oeh ik zie altijd van die oude verrimpelde bruine vellen en dan denk ik no way!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Ik zat gisteravond te twijfelen (serieus) of ik in het 'Vraag hier je oranje kleurtje aan' een verzoekje zou plaatsen. Het verbaast me dan ook eigenlijk helemaal NIETS dat jij dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Ik zie hier wolken! Wist bijna niet meer hoe die er ook alweer uitzagen!![]()
Sanne, wat een prachtige katten zeg! Echt heel mooi!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond te twijfelen (serieus) of ik in het 'Vraag hier je oranje kleurtje aan' een verzoekje zou plaatsen. Het verbaast me dan ook eigenlijk helemaal NIETS dat jij dat gedaan hebt![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:31 schreef Greys het volgende:
Ik zag het topic voorbij vliegen in de active topics gister, zat klaar om verzoekje in te dienen en toen kwam er een hartverscheurend stukje in 'Love My Way' op tv dus toen heb ik er niet meer aan gedacht.
Maar nu alsnog gedaan natuurlijk [ afbeelding ]
(Ik háát voetbal, behalve als Oranje speelt)
JA!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOh is love my way weer op tv?? Zijn het nog steeds herhalingen?? En was gister die aflevering dat dat meisje ineens.........Ik geloof dat ik 2 dagen van slag ben geweest toen ik dat had gezien!!!!
Ooooh, wat zijn ze toch leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Echt de beste serie ever! Maar Net5 loopt er enorm mee te kutten. Het wordt op de onmogelijkste uren uitgezonden en dan stopt het weer na een paar afleveringen en beginnen ze een paar maanden later weer gewoon opnieuw. Hoogst irritant. Ik heb het helaas nooit op DVD kunnen vinden. (ik weet nog wel dat ik het voor het eerst zag, het kwam zo totaal onverwacht en dat ik begon te brullen en dat meneer C. verschrikt kwam kijken wat er aan de hand was en die is toch wel gewend dat ik af en toe een traantje wegpinkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
En ik zal het je nog sterker vertellen... ik had de serie hiervoor nog nooit gezien! Ik keek dus met een half oog.
En toen kwam dat stukje met dat meisje en dat was allemaal zo heftig en goed gespeeld dat ik er helemaal ademloos naar zat te kijken en meegezogen werd. Terwijl ik die personages enzo dus daarvoor helemaal niet gevolgd heb. Ik ga het vanaf nu ook vaker kijken!
quote:Landelijke staking
Morgen en donderdag zullen in bijna het hele land geen bussen rijden. Volgens vakbond FNV Bondgenoten hebben de werkgevers niet gereageerd op publieksvriendelijke acties van het personeel, waarbij de klanten niet werden gecontroleerd op geldige vervoersbewijzen.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004881043&Section=VIDEOquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt de beste serie ever! Maar Net5 loopt er enorm mee te kutten. Het wordt op de onmogelijkste uren uitgezonden en dan stopt het weer na een paar afleveringen en beginnen ze een paar maanden later weer gewoon opnieuw. Hoogst irritant. Ik heb het helaas nooit op DVD kunnen vinden. (ik weet nog wel dat ik het voor het eerst zag, het kwam zo totaal onverwacht en dat ik begon te brullen en dat meneer C. verschrikt kwam kijken wat er aan de hand was en die is toch wel gewend dat ik af en toe een traantje wegpink)
THANX!! Heb net besteld. Seizoen 1 wel al helemaal gezien, maar toch maar besteld om er weer in te komen.quote:
Oeh! Da's lullig voor hem ja!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef oh-oh het volgende:En dan zit er in de pauze zo maar pontificaal op een terras een collega die al een dikke 2 weken ziek is , geveld door een "ondefinieerbaar virus".
Wat een kleurtje had ie zeg, en hoe mooi rood kleurde hij toen ik heel vrolijk hoi zei![]()
Loser zeg.
geen dankquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef conleche het volgende:
[..]
THANX!! Heb net besteld. Seizoen 1 wel al helemaal gezien, maar toch maar besteld om er weer in te komen.
(had ik al besteld, bij bol hadden ze S2 ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.beslist.nl/dvd(...)_Way_-_Season_2.html daar is eventueel se 2 te bestellen
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is (quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef oh-oh het volgende:En dan zit er in de pauze zo maar pontificaal op een terras een collega die al een dikke 2 weken ziek is , geveld door een "ondefinieerbaar virus".
Wat een kleurtje had ie zeg, en hoe mooi rood kleurde hij toen ik heel vrolijk hoi zei![]()
Loser zeg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
(had ik al besteld, bij bol hadden ze S2 ook.)
Jawel, maar die moest gereanimeerd worden toch? Dan heb je wel echt wat. (veel echter kan je het niet krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is () met haar hartkwaal is ook nog steeds niet terug. Maar spendeert wel urenlang in de Dierentuin en smst net of we allemaal gezellig op haar tupperware party komen. Zij zal ook wel aardig bruin zijn ondertussen
Jamaar deze heeft altijd van die rare dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is () met haar hartkwaal is ook nog steeds niet terug. Maar spendeert wel urenlang in de Dierentuin en smst net of we allemaal gezellig op haar tupperware party komen. Zij zal ook wel aardig bruin zijn ondertussen
Tuurlijk heeft ze 'echt' iets, daar twijfelt ook niemand aan. Maar we zijn inmiddels drie maanden (!) verder he en ze kan dus verder alles, behalve even op het werk een kopje koffie komen doen bijvoorbeeld. Als ik haar sms om langs te komen kan ze niet omdat ze het zo druk heeft met alle verplichtingen. Hoe kan dát dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar die moest gereanimeerd worden toch? Dan heb je wel echt wat. (veel echter kan je het niet krijgen)
Collegaatje van OhOh werd pas ziek toen het kwik begon te stijgen. Die zal 'm nu wel knijpen of ze hem gaat verlinken. Net goed......
Geen idee , ga ik zo wel es ff uitzoeken hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef Greys het volgende:
Kan je je geld niet terugvragen Oh-oh?
Of werkt dat niet zo?
Ik zie Bill trouwens helemaal voor me, spartelend achterop gebonden![]()
Met de kuif wapperend in de wind![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Whaaa! Oh Oh!
Ik had een heeeeeel ander type in gedachten![]()
Leuke foto hoor! Kjoet met alle doggies op schoot.![]()
En ik ben jaloers op je haar
NEEN!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
(had ik al besteld, bij bol hadden ze S2 ook.)
Nok moet eiks ook oranje: staat mooi bij d'r Avatar!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, kzat ff te zoeken,ik dacht dat ik nog wel een betere had, maar daar kijk ik ook al zo moeilijk tegen de zon in.
Mn favo pic van mezelf is dees:
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat een favo pic is
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef Greys het volgende:
Hé dit is leuk, je bent een van de weinigen die er een beetje uit ziet zoals ik ongeveer gedacht had!
Ik had je in elk geval met lang donker haar voorgesteld in elk geval!
Wat leuk dat je het aandurft! En ik zou hem gewoon laten staan, want je ziet er leuk uit!
Wat een leuke foto !quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:00 schreef oh-oh het volgende:
Gaat lekker met Fok he?
Haalt heel diep adem en zet gewoon even foto van zichzelf neer:
[ afbeelding ]
Kweet nog nie of ik m laat staan hoor
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Nonneke!![]()
Al parfum-nieuws?![]()
Ik ben zo gaar als wat....pffff.
Maar we eten vanavond wel lekker stamppot rauwe andijvie met spekkies![]()
Met het laatste beetje energie heb ik dat nog klaar weten te maken
Twee maar die zijn niet zo grootquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkere optimist he, die Nok?
Maar goed, ze heeft wel gelijk natuurlijk... OOIT.....
Heb jij ook bultjes?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb twee flinke bulten () en nog een aantal kleine rode bultjes.
Die laatste zijn vervelend, maar ik heb bij de apotheek een doosje anti-hooikoorts pilletjes gehaald en ze lijken geweldig te helpen!![]()
Ing, jouw post met over de hypo en daarna je melding over de gifspuit was best komisch, ook al was hij zo niet bedoeld![]()
Neee, deze dan!!!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
@ Q, ja, dat heeft ie...type 1.
Oh Oh, insuline spuiten gaat niet werken dan en glucagon hebben we idd niet liggen.
Als het al te heftig word en hij niet meer aanspreekbaar is, laat ik wel een ambu komen.
Ik heb hem ooit een keer zelf vervoerd naar de Dokterswacht. Was een angstig ritje...bah.
Maar ehm...ik zal maar es met de gifspuit onkruid vermoorden. Ik laat mannetje wel ff lekker slapen
Hey youquote:
quote:There's just no rhyme or reason
Only this sense of completion
And in your eyes
I see the missing pieces
I'm searching for
I think I've found my way home
Open deurtje, schatquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Fruts![]()
Let op de smilie Nok![]()
En als meneer I. zoiets heeft ben ik stiekem ook altijd een beetje paniekerig hoor.
Maar ik doe heul cool
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey you![]()
Vroeg me net af waar jij was gebleven
Ingequote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Hmmm... misschien kan je vriendelijk vragen of ze naar binnen gaan omdat je allergisch bent voor muggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:40 schreef Qwea het volgende:
ik word de laatste tijd zo schijtziek van de buren. Ze zitten tot een uur of 00:00 buiten, en schreeuwen dat ze doen.
Ik ben ze maar aan het wegdreunen met een drumsolo van phil collins. Denkt niet dat het helpt, maar goed
Aanwezigheid is niet verplicht, maar weet u gemistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]Beetje weggerdeweg...
Weinig tijd gehad, fok werkte nooit mee... wat prive dingetjes enzo.. probeer er weer iets vaker te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inge![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:27 schreef Qwea het volgende:
Nonnie ; http://www.smartdraw.com/specials/orgchart.asp?id=143786&gclid=CKuI1sGapJMCFQuJ1Qod4VPGoQ ?
geen dank, en alles is te kraken. Je hebt een PM *kuch*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
*insert plathugsmilie*
Beetje jammer van die 7 dagen trial, maar dan moetik maar een beetje opschieten![]()
Thanks !
quote:
Wat is er?quote:
Oppas nog niet gesproken, maar Chip was lekker zichzelf toen we thuiskwamen: klef en mauwend om eten. Ze was nauwelijks uit de tuin weg te slaan gisteravond..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het met Chip gegaan? Heeft de oppas het overleefd?
Hijs heel vrolijk hij moest alleen telkens kotsen.quote:
Als ie daar nu nog steeds in zou zitten, was het niet bestquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Hubbie weer uit de hypo?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie daar nu nog steeds in zou zitten, was het niet best
Nou, somuch voor SmartDrawquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen dank, en alles is te kraken. Je hebt een PM *kuch*
http://www.google.nl/search?q=organogrammen+software&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a daar nog veul meer. Waarom klapt die eruit dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou, somuch voor SmartDrawOok die klapt er inmiddels uit, en wil (op geen van de 3 pc's hier) niet meer mooie organogrammetjes met mij maken.
Wat dus behoorlijk zuigt, nu moet ik opzoek naar wat anders, én alles overnieuw maken![]()
![]()
inmiddels ben in ik staat om alles zo uit het raam te k*nkeren, dus ik stop er maar even mee
toch wel. Meestal geven ze een foutcode oid aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:25 schreef Greys het volgende:
Dat zeggen die programma's er meestal niet bij Q, waarom ze dat doen![]()
Hoi allen!
Je was heul bijdehand en lollig hoor !quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Q, ik dacht even bijdehand en lollig te zijn![]()
Ing!
Wij gaan aan de rosbieflapjes à la minute, gebakken aardappeltjes, broccoli en rabarber
ooh jawel hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je was heul bijdehand en lollig hoor !Want het stond er idd niet bij waarom, gewoon dat er een fout was gemaakt en dat het programma afgesloten ging worden
Geen code's dus
duh, ik ben niet helemaal debiel hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh jawel hoordan had je moeten klikken op "rapport bekijken"
![]()
Ah die Chip!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Morretje het volgende:Ook weer uitgewerkt.. Nou ja, werken, een aantal uur doorgebracht bij het kijken naar spelende en zwemmende kinderen..
![]()
Was mooi net, het thuiskomen: ik stond nog voor het raam, te grabbelen naar m'n sleutel. Chip liep toevallig door de kamer, ziet mij staan, sprint naar de vensterbank om daar al mauwend naar me te kijken.![]()
Eenmaal binnen, zie ik dat haar bakjes leeg zijn, dus ze had gewoon honger..![]()
Nu doe ik ff een poetsrondje, hoe kan het toch dat je huis wel vies wordt als je er zelf niet bent?
Wat een kut programmaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
duh, ik ben niet helemaal debiel hoor![]()
maar ook dat stond er niet bij
Ja zeg! We hebben niet allemaal de beschikking over een huismanquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Nou de eerste lange tippel zit er op dus Oh-oh! En wat ben je alweer ijverig aan het poetsen!![]()
Good for you dat je lekker een pizza in de oven hebt gegooid!
Non!![]()
Oeh welke kaart?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Oh en Morretje![]()
Het huis wordt hier ook altijd vies als we er niet zijn![]()
Kreeg een felicitatie-kaart van de schone zusjes met een naakthond erop! Leek wel op die van de ava van Oh Oh![]()
Wel es leuk voor de verandering; normaal stuurt iedereen mij altijd poessieskaartjes.
Waarmee werd je gefeliciteerd dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Oh en Morretje![]()
Het huis wordt hier ook altijd vies als we er niet zijn![]()
Kreeg een felicitatie-kaart van de schone zusjes met een naakthond erop! Leek wel op die van de ava van Oh Oh![]()
Wel es leuk voor de verandering; normaal stuurt iedereen mij altijd poessieskaartjes.
ja idd, als ze gewoon een code geven kan je er wat aan doenquote:
Ze is nl niet jarig. Volgende maand pasquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |