Yep, al wel 7 keer ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je de systeemherstel gedaan?
Zo ja en dat hielp dan niet, raad ik je aan xp cd erin doen, en helemaal leegvegen en opnieuw installeren. Wel eerst backuppen wat je nodig hebt. Heb je nog die norton tool geprobeert?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:33 schreef Greys het volgende:
Ow wacht, ik loop al enige reacties achter, Q had het ook al gevraagd![]()
erg is ze hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:53 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHHHHHHH die Cornetto!![]()
![]()
![]()
En nog anderhalf uur, Q....
Monster dat je d'r bent
Jup die. Wel backuppen wat je moet houden. Cd erin, dan start hij automatisch op vanaf cd, dan een nieuwe installatie doen, dan vraagt hij waar die installatie moet (op C over je huidge instal) dan vraagt hij of je zeker weet of je hem wilt formatten indien ja druk F, dan kan hij nog vragen of je hem fat32 of ntfs wilt formatten, ik zou ntfs doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Yep, al wel 7 keer ofzo![]()
Norton tool heb ik nog niet kunnen downloaden, ga ik dit weekend even bij mijn ouders doen![]()
Met de xp cd bedoel je de cd die ik bij mijn pc kreeg toen ik hem heb aangeschaft? Ga ik vanavond opzoeken en proberen
jij stoer it-meisje!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup die. Wel backuppen wat je moet houden. Cd erin, dan start hij automatisch op vanaf cd, dan een nieuwe installatie doen, dan vraagt hij waar die installatie moet (op C over je huidge instal) dan vraagt hij of je zeker weet of je hem wilt formatten indien ja druk F, dan kan hij nog vragen of je hem fat32 of ntfs wilt formatten, ik zou ntfs doen.
Installen, muisklikjes doen, tada klaar. nieuwe xp erop
niks gebemoei, je denkt gewoon meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Maar stel nou dat het aan haar internetverbinding ligt en niet aan haar Windows?
Kan ze niet beter even d'r provider bellen eerst, de helpdesk? Kom ik weer hoor, met mijn gebemoei
Als het aan dr internet verbinding zou liggen, zou iets op haar modem vreemd moeten doen. Een oranje lampje, een lampje wat knippert en dat normaal niet doet, een lampje wat geen lampje aan het wezen is ect.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:13 schreef Greys het volgende:
Maar stel nou dat het aan haar internetverbinding ligt en niet aan haar Windows?
Kan ze niet beter even d'r provider bellen eerst, de helpdesk? Kom ik weer hoor, met mijn gebemoei
Maar dan moet ik wachten tot zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef Qwea het volgende:
voordat je gaat formatten zou ik nog wel even die norton tool proberen
Scheelt als dat werkt een pokkel vol met format werk
Ooh en als je toch format kan je gewoon snel format doen. Die duurt 10 min ofzo. de normale doet er dik een uur over
Als je format is ALLES eraf. Dus ook je virus. Dus nee, een format kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wachten tot zondag![]()
Als het nou niet aan Norton ligt maar een virus is, kan het dan geen kwaad als ik gelijk ga formatteren?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Bij format zijn ook al je programma's, je foto's, je muziek, weet ik veel al niet meer er af he.
Dan is je computer weer geheel en al kaal!
Better safe than sorry, dus ik zeg het nog maar even voor de zekerheid
Hallo spuit11quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je format is ALLES eraf. Dus ook je virus. Dus nee, een format kan nooit kwaad
Hallo spuit11quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
Pas maar op met dat formateren. Vorig jaar was mijn zusje bij me in Frankrijk en we hadden daar echt honderden foto's gemaakt. (Dat soort dingen doe je alleen met zussies) Ik zat me enorm te verheugen op een Cd-rommetje vol met vakantiepret, gaat die muts d'r laptop formatteren, met maar een halfzachte back up. Alle foto's weg
-edit- dan ben ik zeker numero 12![]()
jullie zitten wel allemaal op dezelfde lijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:46 schreef conleche het volgende:
Pas maar op met dat formateren. Vorig jaar was mijn zusje bij me in Frankrijk en we hadden daar echt honderden foto's gemaakt. (Dat soort dingen doe je alleen met zussies) Ik zat me enorm te verheugen op een Cd-rommetje vol met vakantiepret, gaat die muts d'r laptop formatteren, met maar een halfzachte back up. Alle foto's weg
-edit- dan ben ik zeker numero 12![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
blijf sterk, 4 is al heel veel![]()
Die koleremuiltjes liggen nu in de vuilnisbakEr zat zelfs teer op mijn grote teen
Jamaar jamaar hijs zo leuk en zo mooi en hij past perfect bij mijn roedel volgens degene waar ie nu is en hijs zoooooo uniek.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
blijf sterk, 4 is al heel veel![]()
Die koleremuiltjes liggen nu in de vuilnisbakEr zat zelfs teer op mijn grote teen
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Co, Spuit 12!![]()
Ik heb overigens al een schema (lijstjes
) gemaakt voor de 19e
Om negen uur rijden we hier weg, dan zijn we om 10.30 uur in La Belgique bij La Conleche en dan zit je met ons opgescheept een uurtje of twee en dan gaan we nog even twee uurtjes rijden naar Froidchapelle.
Dussssss.....
Dizzy, ik zal zo de foto's even naar je mailen!
Of schop ik nu heel jullie vakantie in de war? Ach, meestal kan je bij de parken toch pas om 3 of 4 uur terecht toch??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh euh... ik ben ook DOL op lijstjes aanpassen, dan kan ik weer een nieuwe maken namelijk
Greys is heer G. nu weg met de band? Zit je helemaal alleen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Co, wat een hartverzakkingen hedenochtend!
En allemaal met poezen in de hoofdrol!
Het is heerlijk weerEigenlijk stiekem een beetje te warm, maar dan ben ik weer een zeikerd natuurlijk
Haha, t blijft toch warm en het moest echt gebeuren maar ik ben nu klaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kan dat poetsen lekker niet een ander keertje? Ik bewonder je doorzettingsvermogen!
Ik krijg met deze temperaturen nog geen Swiffer opgetild
Dan moet ik dringend het boek gaan lezen, want ik vond de film geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PS I love you is een gevalletje het boek is veeeeeeeeeel beter dan de film.
Bij nader inzien, de film verneukt het hele verhaal uit het boek zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |