abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 21:51:05 #76
163650 Greys
pi_58583633
Co, Spuit 12!
Ik heb overigens al een schema ( lijstjes ) gemaakt voor de 19e
Om negen uur rijden we hier weg, dan zijn we om 10.30 uur in La Belgique bij La Conleche en dan zit je met ons opgescheept een uurtje of twee en dan gaan we nog even twee uurtjes rijden naar Froidchapelle.
Dussssss.....

Dizzy, ik zal zo de foto's even naar je mailen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:20:55 #77
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_58584270
Thanks

Ik ga weer verder zwelgen in een uber zielige film...
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 22:34:16 #78
163650 Greys
pi_58584590
Ik ben Greys aan het kijken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2008 @ 22:50:45 #79
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_58584966
ik heb net ep 14 binnen van greys

ik gaan snurken. Morgen met zn allen terug naar huis. MM blijft wel tot maandag aaf

trusten

-Q-
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_58585362
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Co, Spuit 12!
Ik heb overigens al een schema ( lijstjes ) gemaakt voor de 19e
Om negen uur rijden we hier weg, dan zijn we om 10.30 uur in La Belgique bij La Conleche en dan zit je met ons opgescheept een uurtje of twee en dan gaan we nog even twee uurtjes rijden naar Froidchapelle.
Dussssss.....

Dizzy, ik zal zo de foto's even naar je mailen!
Dat zal meneer C. leuk vinden, die is nooit voor half twaalf z'n bed uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 23:13:05 #81
163650 Greys
pi_58585507
Oh euh... ik ben ook DOL op lijstjes aanpassen, dan kan ik weer een nieuwe maken namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58585622
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh euh... ik ben ook DOL op lijstjes aanpassen, dan kan ik weer een nieuwe maken namelijk
Of schop ik nu heel jullie vakantie in de war? Ach, meestal kan je bij de parken toch pas om 3 of 4 uur terecht toch??
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 mei 2008 @ 23:20:41 #83
163650 Greys
pi_58585710
Ja joh. Jij plannenverwarrer!

Nee, komt goed. Heer G zal blij zijn dat hij een uur langer zal kunnen blijven slapen die maandag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58590037
Jullie hebben nog een dikke week voor de lijstjes

Ik lag er gister om half 10 op. Ben nu weer helemaal bijgeslapen. Nu de spierballetjes maar eens ingevet voor het edele sjouwwerk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_58590931
Kom ik uit bed, krijg ik een hartverzakking omdat ik direct zie dat de balkondeur een stukje openstaat. Ik schiet gauw wat kleding aan in de slaapkamer en draai me om, komen allebei de freggels rustig naar binnen gewandeld.

Hebben ze gewoon een uur tussen binnen en buiten heen en weer gelopen en ze zijn 'm niet van het balkon af gesmeerd.
Ik heb ze geprezen en een snoepje gegeven
Ik heb brave poezenbeesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 10-05-2008 11:25:22 ]
The way you rock'n'roll
pi_58591310
Ook een hartverzakking hier vanochtend, ik dacht dat iemand met geweld m'n huis in wilde komen. Enorme herrie aan de deur. Ik doe toch maar die deur open, (maar niet voordat ik een paar keer flink gekucht had om het geboefte te verjagen ), zie ik buurman Kees, de poes van de bovenburen me heel stom aankijken. Hij was ontsnapt en wilde bij mij komen buurten en was een paar x op de deurklink gesprongen om dat te bewerkstelligen!
Slimme poes. Maar niet slim genoeg om te weten dat ik de deur op slot had!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:29:46 #87
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58592196
Mogguh

Heb ik zo maar een hele avond gemist
Gisteren vanaf half 7 BBQ-visite gehad tot een uur of 11 en daarna heerlijk met z'n 2en buiten gezeten tot 3 uur.
Wat is het toch heerlijk weer
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2008 @ 12:45:05 #88
163650 Greys
pi_58592445
Dizzy en Co, wat een hartverzakkingen hedenochtend!
En allemaal met poezen in de hoofdrol!

Het is heerlijk weer Eigenlijk stiekem een beetje te warm, maar dan ben ik weer een zeikerd natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58592490
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Co, wat een hartverzakkingen hedenochtend!
En allemaal met poezen in de hoofdrol!

Het is heerlijk weer Eigenlijk stiekem een beetje te warm, maar dan ben ik weer een zeikerd natuurlijk
Greys is heer G. nu weg met de band? Zit je helemaal alleen?
The way you rock'n'roll
  zaterdag 10 mei 2008 @ 12:47:47 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58592491
Middag!
Tis echt heul warm he?
Vooral als je loopt te poetsen, pfffffffffft.
Om half 3 is die vriend klaar met werken en dan zijn we pleitos, naar het water met de dogs, maar ik kan mn petje nergens vinden en dan krijg ik geheid hoofdpijn...
Ik ga ff verder met de schoonmaak, moet af zijn voor ie komt, en dan hopen dan de hut een beetje schoon blijft zodat ik de rest van t weekend niet te veel hoef te doen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2008 @ 13:58:25 #91
163650 Greys
pi_58593416
Dizzy, Heer G gaat vanavond pas weg. Ik ga zometeen eerst eens een moederdagkado bedenken (arrrrgh, dat weet ik dus nooit he?) en het dan kopen en dan ga ik vanavond lekker badderen en tutten en een chickflick kijken. Ik vind het nooit zo erg als Heer G een avondje weg is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2008 @ 13:59:31 #92
163650 Greys
pi_58593433
Oh-oh, kan dat poetsen lekker niet een ander keertje? Ik bewonder je doorzettingsvermogen!
Ik krijg met deze temperaturen nog geen Swiffer opgetild
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:13:50 #93
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58593656
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kan dat poetsen lekker niet een ander keertje? Ik bewonder je doorzettingsvermogen!
Ik krijg met deze temperaturen nog geen Swiffer opgetild
Haha, t blijft toch warm en het moest echt gebeuren maar ik ben nu klaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr.
Stukkie verse cake in mn mik en gaan met die banaan zo
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58593815
Mijn 'lieve' bovenbuurvrouw heeft haar was zo hangen dat het de zon op mijn balkon ontneemt

Ik heb wel allerlei plantjes op het balkon verpot en geplaatst. Ook de bakken zijn weer gevuld. Alleen was het potgrond halverwege op. Ik ga vanavond pas boodschappen doen en heb eigenlijk ook geen zin om potgrond te halen

Oh greys welke chick flick ga je kijken? Ik was er namelijk ook eentje aan het zoeken om te kijken vanavond. Mijn eigen voorraad ken ik nu wel dus ik wilde er eigenlijk eentje van het net trekken maar ik ken ze allemaal al lijkt het
The way you rock'n'roll
pi_58593966
Hmm what happened in vegas draait in de bioscoop, kan natuurlijk ook naar de bios gaan, daar is het vast lekker koel binnen
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2008 @ 16:57:51 #96
163650 Greys
pi_58595824
Het wordt óf 'PS: I love you' (met die jongen die Danny Duquette in Greys speelt!) of 'Just Like Heaven' of 'Alles is Liefde'. Die eerste is het eerste binnen zometeen, dus ik denk dat die het wordt.
Het kan ook zomaar een borrel bij de buren worden, want ik kwam buiten de buuf met haar hond tegen en ze vroeg of ik even een drankje kom halen vanavond. En dat 'even'... dat kennen we

Wel nog wat potgrond halen he Lizzy, dan staat je balkonnetje er weer goed bij de komende tijd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58595885
PS I love you is een gevalletje het boek is veeeeeeeeeel beter dan de film.

Bij nader inzien, de film verneukt het hele verhaal uit het boek zelfs.

[ Bericht 35% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 10-05-2008 18:57:30 ]
The way you rock'n'roll
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:20:52 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58597919
Zoooo, hallo.

Vanmiddag heerlijk op het terras in de volle zon bier zitten zuipen. Heel toevallig kwamen we een collega van Michael tegen uit Alkmaar. Zij hadden overnacht in Emmen (heul toevallig. Wist MM wel, maar we wisten niet dat ze ook een terras zouden doen ) en was op doortocht naar Duitsland. Dus daar zaten we dan stomdronken. MM vertelde een grapje, ik hard lachen, zij kijken

Maar was wel gezellie. Daarna een bami hap gehad en MM een satekroket. Toen naar een computerzaak gegaan maar omdat we wel ver heen waren leek het ons niet verstandig aankopen te doen in deze toestand Dus zijn we naar huis gegaan, hebben geBBQ'ed, nog wat bier gedronken, en nu zo naar de verjaardag van mn zus (we moesten nog heen ) ik ben verbrand mn armen niet want die had ik ingesmeerd, maar mn borst is keirood. Alleen mn tieten niet
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2008 @ 20:33:46 #99
163650 Greys
pi_58599230
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PS I love you is een gevalletje het boek is veeeeeeeeeel beter dan de film.

Bij nader inzien, de film verneukt het hele verhaal uit het boek zelfs.
Dan moet ik dringend het boek gaan lezen, want ik vond de film geweldig

Q, klinkt als een leuk dagje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58599533
In de categorie Poezenhoofdrolverhalen:
Vandaag een verhuizing. Mijn dinnetje heeft ook een kat. Blijkbaar was ie ook ergens ingetrapt want overal stonden bloederige voetstapjes. Alleen liet hij er niet naar kijken.
Na een paar uur trof ik hem slapend op zolder toen ik daar nog wat wilde gaan inpakken. Heb het bekeken en zijn achterste voetkussentje was bebloed. Zat een snee in. Niet al te ernstig, maar toch genoeg om dinsdag even mee naar de DA te gaan. Nou moest de arme kattejongen ook meeverhuizen. Dus gister tijdens het inpakken nam ik hem eens even lekker op schoot. het is een kroelkat eerste klas. Ik begon hem te vertellen wat voor een prachtig koninkrijk hij gaat krijgen. Het is ook echt de kattehemel op aarde daar. Alleen heeft vriendlief een hondje dat kat al eerder had ontmoet . Maar dogs are faaaaaar beneath this cat.
Dus toen ik zei dat hij dat koninkrijk wel moest gaan delen met het hondje en dat ze ook vriendjes konden worden beet hij me en blies hij naar me. Heeft ie nog nooooooit gedaan

Vandaag in een aparte kamer gezet waar hij moet blijven tot het op en neer geloop in huis klaar is. Er is een aparte kamer naast de garage, maar niet aan het huis vast. Hij schoot onder de kast en kwam er zelfs voor eten en catnip niet onderuit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')