quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
Co, Spuit 12!![]()
Ik heb overigens al een schema (lijstjes
) gemaakt voor de 19e
Om negen uur rijden we hier weg, dan zijn we om 10.30 uur in La Belgique bij La Conleche en dan zit je met ons opgescheept een uurtje of twee en dan gaan we nog even twee uurtjes rijden naar Froidchapelle.
Dussssss.....
Dizzy, ik zal zo de foto's even naar je mailen!
Of schop ik nu heel jullie vakantie in de war? Ach, meestal kan je bij de parken toch pas om 3 of 4 uur terecht toch??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh euh... ik ben ook DOL op lijstjes aanpassen, dan kan ik weer een nieuwe maken namelijk
Greys is heer G. nu weg met de band? Zit je helemaal alleen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:45 schreef Greys het volgende:
Dizzy en Co, wat een hartverzakkingen hedenochtend!
En allemaal met poezen in de hoofdrol!
Het is heerlijk weerEigenlijk stiekem een beetje te warm, maar dan ben ik weer een zeikerd natuurlijk
Haha, t blijft toch warm en het moest echt gebeuren maar ik ben nu klaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, kan dat poetsen lekker niet een ander keertje? Ik bewonder je doorzettingsvermogen!
Ik krijg met deze temperaturen nog geen Swiffer opgetild
Dan moet ik dringend het boek gaan lezen, want ik vond de film geweldigquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
PS I love you is een gevalletje het boek is veeeeeeeeeel beter dan de film.
Bij nader inzien, de film verneukt het hele verhaal uit het boek zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |