Aanwezigheid is niet verplicht, maar weet u gemistquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]Beetje weggerdeweg...
Weinig tijd gehad, fok werkte nooit mee... wat prive dingetjes enzo.. probeer er weer iets vaker te zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Inge![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaai
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:27 schreef Qwea het volgende:
Nonnie ; http://www.smartdraw.com/specials/orgchart.asp?id=143786&gclid=CKuI1sGapJMCFQuJ1Qod4VPGoQ ?
geen dank, en alles is te kraken. Je hebt een PM *kuch*quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
*insert plathugsmilie*
Beetje jammer van die 7 dagen trial, maar dan moetik maar een beetje opschieten![]()
Thanks !
quote:
Wat is er?quote:
Oppas nog niet gesproken, maar Chip was lekker zichzelf toen we thuiskwamen: klef en mauwend om eten. Ze was nauwelijks uit de tuin weg te slaan gisteravond..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:13 schreef nokwanda het volgende:
Hoe is het met Chip gegaan? Heeft de oppas het overleefd?
Hijs heel vrolijk hij moest alleen telkens kotsen.quote:
Als ie daar nu nog steeds in zou zitten, was het niet bestquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Hubbie weer uit de hypo?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie daar nu nog steeds in zou zitten, was het niet best
Nou, somuch voor SmartDrawquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
geen dank, en alles is te kraken. Je hebt een PM *kuch*
http://www.google.nl/search?q=organogrammen+software&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a daar nog veul meer. Waarom klapt die eruit dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou, somuch voor SmartDrawOok die klapt er inmiddels uit, en wil (op geen van de 3 pc's hier) niet meer mooie organogrammetjes met mij maken.
Wat dus behoorlijk zuigt, nu moet ik opzoek naar wat anders, én alles overnieuw maken![]()
![]()
inmiddels ben in ik staat om alles zo uit het raam te k*nkeren, dus ik stop er maar even mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |