DELEN DIE BEN AND JERRY'S ! godsammequote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker!
Ik ben nu net patatjes aan het bakken
En daarna ga ik Ben & Jerries eten
Gezellig Oh Oh!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Stelletje nachtbrakers!
Ik lag gisteren om half 11 al in coma op de bank na een heerlijke dag aan het water op de hei met de honden.
We gaan zo scrabbelen bij onderburen met een tuin en een zwembadje
Nee, niet preventief, want ik word een beetje slaperig en duf van die tabletjes, dus ik neem ze alleen als ik ze nodig heb. Moet wel even de HA bellen voor een nieuw recept: dat had ik wél eerder moeten doen!quote:Op zondag 11 mei 2008 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig Oh Oh!![]()
Co, wat vervelend, die hooikoorts.
Slik je niet preventief tabletjes?
Ga ik nu weer naar m'n water wat staat te koken, het zwembadwater moet natuurlijk wel enigzins aangenaam zijn he?
Ik was de hele dag aan het werk, maar om hier nu in mijn eentje te gaan zitten lullen, is ook zo watquote:Op zondag 11 mei 2008 17:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Iedereen zit lekker buiten gok ik![]()
Heb ook de hele middag afgewisseld tussen tuinstoel, ligbed en zwembad(je).
Nu lekker gedouchd en weer naar buiten
Quel horreur, die schoonouders op de stoep!!quote:Op zondag 11 mei 2008 19:10 schreef Greys het volgende:
Hoe laat begint je feest, Co?
En vergeet je geen foto te maken van je outfit?![]()
Ik ben afgelopen nacht om drie uur mijn bed ingerold. PS I Love You gezien en Alles is Liefde.
En na drie happen Ben & Jerries hoefde ik al niet meer, een unicum haha.
Vanmorgen werd ik wakker van 'Ding Dongggggggg', mijn schoonouders aan de deur. Ik zag er bééldig uit toen ik de deur open deed (not), Heer G was vergeten te melden dat ze langs zouden komen (en hij sliep in Apeldoorn)
Is dat niet wat lang, vroeg ze voorzichtig?...quote:Op zondag 11 mei 2008 20:08 schreef Greys het volgende:
Alles is Liefde vond ik 'wel leuk' (Wendy van Dijk viel me nog het meest mee eigenlijk!) en PS: I Love You vond ik echt prachtig!
Jaaaa, foto!Ik ben echt reuze benieuwd. En heel veel plezier vanavond!
(Mijn schoonouders zijn er nog steeds, by the way...)
Jep, zonne-allergie.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:53 schreef Greys het volgende:
MissBliss, daar zijn we alleen maar blij mee![]()
Ik ga de filmpjes even kijken!
Ik word helemaal gek hier van de jeuk, mijn armen en benen zitten vol bultjes en volgens mij is het zonne allergie ofzo!Ik heb het nog nooit eerder gehad, het wordt ook steeds erger heb ik het idee!
Dat catnip is een wondermiddel voor Ziggyquote:Op zondag 11 mei 2008 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy! Wat actief voor haar doen![]()
Wat is het toch lekker weer.... morgen nog zo'n dagje
Dokterswacht bellen, verhaal doen en het recept ophalenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Greys het volgende:
Mogguh
Ing, zijn er apotheken open dan op 2e Pinksterdag?
quote:Op maandag 12 mei 2008 04:17 schreef conleche het volgende:
Zo ben weer tuus. Het was echt, echt een leuk feest en nu heb ik pijn in m'n voeten van het dansen![]()
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |