toch wel. Meestal geven ze een foutcode oid aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:25 schreef Greys het volgende:
Dat zeggen die programma's er meestal niet bij Q, waarom ze dat doen![]()
Hoi allen!
Je was heul bijdehand en lollig hoor !quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Q, ik dacht even bijdehand en lollig te zijn![]()
Ing!
Wij gaan aan de rosbieflapjes à la minute, gebakken aardappeltjes, broccoli en rabarber
ooh jawel hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je was heul bijdehand en lollig hoor !Want het stond er idd niet bij waarom, gewoon dat er een fout was gemaakt en dat het programma afgesloten ging worden
Geen code's dus
duh, ik ben niet helemaal debiel hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh jawel hoordan had je moeten klikken op "rapport bekijken"
![]()
Ah die Chip!quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:13 schreef Morretje het volgende:Ook weer uitgewerkt.. Nou ja, werken, een aantal uur doorgebracht bij het kijken naar spelende en zwemmende kinderen..
![]()
Was mooi net, het thuiskomen: ik stond nog voor het raam, te grabbelen naar m'n sleutel. Chip liep toevallig door de kamer, ziet mij staan, sprint naar de vensterbank om daar al mauwend naar me te kijken.![]()
Eenmaal binnen, zie ik dat haar bakjes leeg zijn, dus ze had gewoon honger..![]()
Nu doe ik ff een poetsrondje, hoe kan het toch dat je huis wel vies wordt als je er zelf niet bent?
Wat een kut programmaquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
duh, ik ben niet helemaal debiel hoor![]()
maar ook dat stond er niet bij
Ja zeg! We hebben niet allemaal de beschikking over een huismanquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Nou de eerste lange tippel zit er op dus Oh-oh! En wat ben je alweer ijverig aan het poetsen!![]()
Good for you dat je lekker een pizza in de oven hebt gegooid!
Non!![]()
Oeh welke kaart?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Oh en Morretje![]()
Het huis wordt hier ook altijd vies als we er niet zijn![]()
Kreeg een felicitatie-kaart van de schone zusjes met een naakthond erop! Leek wel op die van de ava van Oh Oh![]()
Wel es leuk voor de verandering; normaal stuurt iedereen mij altijd poessieskaartjes.
Waarmee werd je gefeliciteerd dan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Oh en Morretje![]()
Het huis wordt hier ook altijd vies als we er niet zijn![]()
Kreeg een felicitatie-kaart van de schone zusjes met een naakthond erop! Leek wel op die van de ava van Oh Oh![]()
Wel es leuk voor de verandering; normaal stuurt iedereen mij altijd poessieskaartjes.
ja idd, als ze gewoon een code geven kan je er wat aan doenquote:
Ze is nl niet jarig. Volgende maand pasquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |