we gaan allemaal dooooooodquote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat steeds meer mensen die bultjes krijgen?
Zouden we ons zelf gewoon te goed wassen enzo?
Dat klinkt een beetje gek, maar 'vroegah' had toch bijna nooit iemand dat? En nu hoor je het meer en meer, allerlei allergieën. Zou onze weerstand gewoon afnemen omdat we misschien wel tè hygiënisch bezig zijn? Of is dat een rare gedachte?
Lekkere optimist he, die Nok?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Goedemorgen.Even een filmpje crossposten omdat hij zo leuk is.
Ik schreef het met een lachquote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
Ik doe het ook vrijwel nooit. Maar ik lees wel graag lekker lui. Dus kop in de schaduw en de rest in het zonnetje met een lekker boek en af en toe de plomp in is voor een dagje af en toe niet gek.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Haha, zelfs mijn honden worden high van de catnip.
Goedemorgen!
Ik lag gisteren echt schandalig vroeg in mn nest , 22.30 of zo, en nu zit ik alweer op mn werk.
Dogs zijn dood op, gisteren heel de dag bij de buurtkids in het badje gedobberd en als afsluiter nog met een zwik kinderen het veld in geweest.
Ben ik de enige hier die echt een hekel heeft aan zonnen?
Oeh ik zie altijd van die oude verrimpelde bruine vellen en dan denk ik no way!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Goedemorgen.Even een filmpje crossposten omdat hij zo leuk is.
Ik zat gisteravond te twijfelen (serieus) of ik in het 'Vraag hier je oranje kleurtje aan' een verzoekje zou plaatsen. Het verbaast me dan ook eigenlijk helemaal NIETS dat jij dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Ik zie hier wolken! Wist bijna niet meer hoe die er ook alweer uitzagen!![]()
Sanne, wat een prachtige katten zeg! Echt heel mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |