we gaan allemaal dooooooodquote:Op maandag 12 mei 2008 22:14 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat steeds meer mensen die bultjes krijgen?
Zouden we ons zelf gewoon te goed wassen enzo?
Dat klinkt een beetje gek, maar 'vroegah' had toch bijna nooit iemand dat? En nu hoor je het meer en meer, allerlei allergieën. Zou onze weerstand gewoon afnemen omdat we misschien wel tè hygiënisch bezig zijn? Of is dat een rare gedachte?
Lekkere optimist he, die Nok?quote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Goedemorgen.Even een filmpje crossposten omdat hij zo leuk is.
Ik schreef het met een lachquote:Op maandag 12 mei 2008 23:59 schreef jora23 het volgende:
[..]
Denk je ook even leuk een topic te openen, krijg je dit
Ik doe het ook vrijwel nooit. Maar ik lees wel graag lekker lui. Dus kop in de schaduw en de rest in het zonnetje met een lekker boek en af en toe de plomp in is voor een dagje af en toe niet gek.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Haha, zelfs mijn honden worden high van de catnip.
Goedemorgen!
Ik lag gisteren echt schandalig vroeg in mn nest , 22.30 of zo, en nu zit ik alweer op mn werk.
Dogs zijn dood op, gisteren heel de dag bij de buurtkids in het badje gedobberd en als afsluiter nog met een zwik kinderen het veld in geweest.
Ben ik de enige hier die echt een hekel heeft aan zonnen?
Oeh ik zie altijd van die oude verrimpelde bruine vellen en dan denk ik no way!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Ik zat gisteravond te twijfelen (serieus) of ik in het 'Vraag hier je oranje kleurtje aan' een verzoekje zou plaatsen. Het verbaast me dan ook eigenlijk helemaal NIETS dat jij dat gedaan hebtquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:52 schreef conleche het volgende:
Mogge!! Ik zie hier wolken! Wist bijna niet meer hoe die er ook alweer uitzagen!![]()
Sanne, wat een prachtige katten zeg! Echt heel mooi!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond te twijfelen (serieus) of ik in het 'Vraag hier je oranje kleurtje aan' een verzoekje zou plaatsen. Het verbaast me dan ook eigenlijk helemaal NIETS dat jij dat gedaan hebt![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:31 schreef Greys het volgende:
Ik zag het topic voorbij vliegen in de active topics gister, zat klaar om verzoekje in te dienen en toen kwam er een hartverscheurend stukje in 'Love My Way' op tv dus toen heb ik er niet meer aan gedacht.
Maar nu alsnog gedaan natuurlijk [ afbeelding ]
(Ik háát voetbal, behalve als Oranje speelt)
JA!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOh is love my way weer op tv?? Zijn het nog steeds herhalingen?? En was gister die aflevering dat dat meisje ineens.........Ik geloof dat ik 2 dagen van slag ben geweest toen ik dat had gezien!!!!
Ooooh, wat zijn ze toch leukquote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:36 schreef Sanne het volgende:
Echt de beste serie ever! Maar Net5 loopt er enorm mee te kutten. Het wordt op de onmogelijkste uren uitgezonden en dan stopt het weer na een paar afleveringen en beginnen ze een paar maanden later weer gewoon opnieuw. Hoogst irritant. Ik heb het helaas nooit op DVD kunnen vinden. (ik weet nog wel dat ik het voor het eerst zag, het kwam zo totaal onverwacht en dat ik begon te brullen en dat meneer C. verschrikt kwam kijken wat er aan de hand was en die is toch wel gewend dat ik af en toe een traantje wegpinkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
En ik zal het je nog sterker vertellen... ik had de serie hiervoor nog nooit gezien! Ik keek dus met een half oog.
En toen kwam dat stukje met dat meisje en dat was allemaal zo heftig en goed gespeeld dat ik er helemaal ademloos naar zat te kijken en meegezogen werd. Terwijl ik die personages enzo dus daarvoor helemaal niet gevolgd heb. Ik ga het vanaf nu ook vaker kijken!
quote:Landelijke staking
Morgen en donderdag zullen in bijna het hele land geen bussen rijden. Volgens vakbond FNV Bondgenoten hebben de werkgevers niet gereageerd op publieksvriendelijke acties van het personeel, waarbij de klanten niet werden gecontroleerd op geldige vervoersbewijzen.
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004881043&Section=VIDEOquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt de beste serie ever! Maar Net5 loopt er enorm mee te kutten. Het wordt op de onmogelijkste uren uitgezonden en dan stopt het weer na een paar afleveringen en beginnen ze een paar maanden later weer gewoon opnieuw. Hoogst irritant. Ik heb het helaas nooit op DVD kunnen vinden. (ik weet nog wel dat ik het voor het eerst zag, het kwam zo totaal onverwacht en dat ik begon te brullen en dat meneer C. verschrikt kwam kijken wat er aan de hand was en die is toch wel gewend dat ik af en toe een traantje wegpink)
THANX!! Heb net besteld. Seizoen 1 wel al helemaal gezien, maar toch maar besteld om er weer in te komen.quote:
Oeh! Da's lullig voor hem ja!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef oh-oh het volgende:En dan zit er in de pauze zo maar pontificaal op een terras een collega die al een dikke 2 weken ziek is , geveld door een "ondefinieerbaar virus".
Wat een kleurtje had ie zeg, en hoe mooi rood kleurde hij toen ik heel vrolijk hoi zei![]()
Loser zeg.
geen dankquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:13 schreef conleche het volgende:
[..]
THANX!! Heb net besteld. Seizoen 1 wel al helemaal gezien, maar toch maar besteld om er weer in te komen.
(had ik al besteld, bij bol hadden ze S2 ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:23 schreef Qwea het volgende:
http://www.beslist.nl/dvd(...)_Way_-_Season_2.html daar is eventueel se 2 te bestellen
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is (quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:58 schreef oh-oh het volgende:En dan zit er in de pauze zo maar pontificaal op een terras een collega die al een dikke 2 weken ziek is , geveld door een "ondefinieerbaar virus".
Wat een kleurtje had ie zeg, en hoe mooi rood kleurde hij toen ik heel vrolijk hoi zei![]()
Loser zeg.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
(had ik al besteld, bij bol hadden ze S2 ook.)
Jawel, maar die moest gereanimeerd worden toch? Dan heb je wel echt wat. (veel echter kan je het niet krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is () met haar hartkwaal is ook nog steeds niet terug. Maar spendeert wel urenlang in de Dierentuin en smst net of we allemaal gezellig op haar tupperware party komen. Zij zal ook wel aardig bruin zijn ondertussen
Jamaar deze heeft altijd van die rare dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega die al sinds 13 februari thuis is () met haar hartkwaal is ook nog steeds niet terug. Maar spendeert wel urenlang in de Dierentuin en smst net of we allemaal gezellig op haar tupperware party komen. Zij zal ook wel aardig bruin zijn ondertussen
Tuurlijk heeft ze 'echt' iets, daar twijfelt ook niemand aan. Maar we zijn inmiddels drie maanden (!) verder he en ze kan dus verder alles, behalve even op het werk een kopje koffie komen doen bijvoorbeeld. Als ik haar sms om langs te komen kan ze niet omdat ze het zo druk heeft met alle verplichtingen. Hoe kan dát dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar die moest gereanimeerd worden toch? Dan heb je wel echt wat. (veel echter kan je het niet krijgen)
Collegaatje van OhOh werd pas ziek toen het kwik begon te stijgen. Die zal 'm nu wel knijpen of ze hem gaat verlinken. Net goed......
Geen idee , ga ik zo wel es ff uitzoeken hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:29 schreef Greys het volgende:
Kan je je geld niet terugvragen Oh-oh?
Of werkt dat niet zo?
Ik zie Bill trouwens helemaal voor me, spartelend achterop gebonden![]()
Met de kuif wapperend in de wind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |