goed bezig!! Gewoon doen inderdaad..quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had gisteren het idee om morgen te gaan terrassenEn daarom had ik slachtoffers nodig en nu heb ik uiteindelijk toch een vriendin gesmst
Waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Yesse
Doe eens normaal joh
Als ik nog mod was, had je een note van me gekregen![]()
![]()
Eerst topic, dan OP.quote:
Dat belachelijke spamgedrag van jequote:
Ja maar ik deed Houniet naquote:
Ik spam nietquote:Dat belachelijke spamgedrag van je
Je bent bijna erger dan ik.
je bent geen mod meer!!!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst topic, dan OP.
[..]
Dat belachelijke spamgedrag van je
Je bent bijna erger dan ik.
Preciesquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Eerst topic, dan OP.
Whehe, ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik deed Houniet na![]()
[..]
Ik spam nietIk heb heel inhoudelijk nuttige posts..
(soms)
Ok sorry
Huh?quote:
Je blijft lopen tot ongeveer 06:00?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hallooooooooo A&dM TTDat is veel beter!!!!!!!!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed,
Hoe kut het ook is in zoeen warme kamer, k ga toch pitten,
morgen weer een dagje werkwerkwerk
Dag lieve kindertjes
ik vond het een inhoudelijke postquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit wordt oud.![]()
Ohnee zou niet meer spammen![]()
Wat ga je doen morgen?quote:
Lekkerquote:
ik ookquote:
Sorry G.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
EyupCiftci is hij toch
Wij hebben een herkenbare naam volgens mij
Hij dus ookquote:
Ja, of nog erger in BrEeZ4h..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ookal die mensen die een overdreven naam hebben op MSN
Ik niet echt zeg maarquote:
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, of nog erger in BrEeZ4h..en met die vage afkortingen van woorden..
Dat is echt erg. Mijn msn naam is gewoon blablaquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)
of; Naam (L) naamvriendje
of nog erger..
offfff wat ik nog het ergst vind: NaamXX (L) NAAM YY { Ik hou van je lieverdje xxjeehsss je lieve vriendje (K) } <<--- Hihi dat is mijn vriendje
Ideeën voor morgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
of nog erger..
en dat in breezah. Hoe leuk ik het meisje ook vind, maar ik hou toch echt mijn msn naam zo kort mogelijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of: Oh ik hou zo veel van mn lieffie (L)
of; Naam (L) naamvriendje
of nog erger..
offfff wat ik nog het ergst vind: NaamXX (L) NAAM YY { Ik hou van je lieverdje xxjeehsss je lieve vriendje (K) } <<--- Hihi dat is mijn vriendje
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Woei, een stage slowchat... waarom wist ik dit niet eerder?
Wie is dat in je usericonquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
gelukkig bestaat God nietquote:
Oh nee`hè, niet jij hierquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Das wel erg vroegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen, ook al ben ik vrij, ben ook alweer bijna een uur wakker
Veel plezier alvast, en ik zal aan je denkenquote:Nu even ontbijten.. dan opruimen + schoonmaken.. en dan lekker naar het water!
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doenquote:
Ik niet. Zou ik vrij moeten zijn? Dan heb ik een excuus om te klagenquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doen
Is er vandaag wel iemand die stage loopt
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor, jij gaat straks wat leuks doen
Is er vandaag wel iemand die stage loopt
Hallow!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:43 schreef Renesite het volgende:
Eeeeens kijken wat we vandaag kunnen doen.
Hoi trouwensIk loop al 3 maanden stage bij de gemeente Groningen, maar kijk nu eens voor de eerste keer weer hier, heb nu tijdelijk een werkplek waar ik internetten een beetje kan permiteren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat valt er nou serieus te doen aan competenties
Schijtverslagen altijd
Ik wíííl nieeeet!quote:
Daarom altijd zelf USB stick meenemenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik was van plan om vandaag bezig te gaan aan mijn stageverslag. Ware het niet dat mijn collega de sleutel van de serverruimte vergeten is, en in de serverruimte liggen de sleutels voor de kasten waar o.a. USB-sticks liggen. Lang verhaal kort, ik kan mijn bestandjes niet van mijn laptop naar de werkpc kopieren, waarop ik aan het werk zou gaan. ( de laptop in het netwerk hangen zit er hier niet in)
Bestand naar jezelf mailen en de mail openen op je werkpcquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik was van plan om vandaag bezig te gaan aan mijn stageverslag. Ware het niet dat mijn collega de sleutel van de serverruimte vergeten is, en in de serverruimte liggen de sleutels voor de kasten waar o.a. USB-sticks liggen. Lang verhaal kort, ik kan mijn bestandjes niet van mijn laptop naar de werkpc kopieren, waarop ik aan het werk zou gaan. ( de laptop in het netwerk hangen zit er hier niet in)
Nu pasquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:08 schreef Yesse het volgende:
Ja hoor, de eerste mug dit jaar heeft zich al aangemeldt
Ik euhquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat valt er nou serieus te doen aan competenties
Schijtverslagen altijd
Mijn slaapkamerraam is een weelde voor wespen.. Heb laatst nog 3 muggen *GROTE* muggen doodgemept *bloed op de muur* enzo weiter.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog maar 1 gehad denk ik.
Horren
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:14 schreef Renesite het volgende:
Ik euhVindt het best leuk om er mee bezig te gaan... Zijn hele verhalen bij mij, zit nu op 20 kantjes
![]()
Jij hebt wel inspiratie dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
Hopen dat ik straks wat inspiratie voor slap gelul heb
Jaquote:
Ik heb dat alleen op sommige momentenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:17 schreef Renesite het volgende:
Ja!!! Maar komt misschien ook omdat ik goed kan slap lullen. Over kantoor machines zo een kantje vol
!
Mss moet je onze fysio lief aankijken voor een massagequote:
Zelfs muggen vinden je liefquote:
Is ze knap?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
Mss moet je onze fysio lief aankijken voor een massage![]()
Maar jij doet ICT.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen op sommige momenten
ik hoop dat er vandaag nog zo'n moment komt
Heul nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef Renesite het volgende:
Maar jij doet ICT.
quote:
Ik heb een aantal vragen die ik moet beantwoorden... Ik heb al 3 kantjes over het sollicitatiebeleidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Mijn competentiekaart was ook aardig lang.. stuk of 5-6 kantjes.. Valt in het niets met de 20 kantjes van Renesite
De derde dag is het ergst. Je kan weer hetzelfde doen, waardoor je spierpijn heb gekregen.. maar dat levert vaak nog meer spierpijn opquote:
PM me foto, telefoonnummer en adresgegevensquote:
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hèquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
PM me foto, telefoonnummer en adresgegevens![]()
(tenzij ze in Zeeland woont natuurlijk)
Gewoon beetje wanhopigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hè![]()
quote:
Die vergeet je toch, die wachtwoordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Piles het volgende:
@Rene: daar heb je van die handige generators voor![]()
Ik ben net wakker. Mijn mond voelt als een sok. Mijn hoofd doet pijn. Nee ik heb geen idee wat je bedoeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hè![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Mijn mond voelt als een sok. Mijn hoofd doet pijn. Nee ik heb geen idee wat je bedoeld
quote:Ondersteunde teamleden:
Naam: Kiwitjuhh
Functie: Zeer gewaardeerde fysio!
Hahaha jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat allemaal zijn
Dan sterven ze binnen een paar weken/maanden uit
Winschotenquote:
Is al een paar maanden oudquote:Las net dit:
http://www.nu.nl/news/155(...)roblematisch%27.html
Hier is het bevriezend koudquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
het is hier nog steeds zo verziekend waharm
Staat de airco aanquote:
mag ik even een weetje erin gooien??quote:
Waarom denk je dat ik zeg "lesbische" muggen. Ik ben vrouw enzo. Muggen vinden mij 'lief'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik even een weetje erin gooien??
Alleen de vrouwlijke muggen prikken je voor bloed. Mannetjesmuggen doen dat niet..
de trom-pet, wel weer leuk verzonnenquote:
uhm.. oh ja.. ik dacht dat ik de enige was die dit soort zinloze weetjes wistquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zeg "lesbische" muggen. Ik ben vrouw enzo. Muggen vinden mij 'lief'
Ik weet alleen maar zinloze weetjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. oh ja.. ik dacht dat ik de enige was die dit soort zinloze weetjes wist
komende winterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stuur hier eens wat heen!
Maar de baas kwam gisteren persoonlijk vertellen dat we airco krijgen... alleen wanneer is nog niet bekend... vast de dag voordat ik hier klaar ben
He, nog een ex-SES modquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
workflow op de afdeling hier naast is zeeeer melig...
Allleen maar gebulderlach!
mag je gaan dweilen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ben toch bijna klaar, en dan kom ik in toch in de hal te werken, met airco
nog een beetje begrepen dan??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:07 schreef Leinonlein het volgende:
Hoi allemaal! Zo ben ik even gaar, gisteren een zoekmachine marketing / web analytics evenement bijgewoond, alles in het Spaans, jawel. Wat een bikkel ben ik!
dank jequote:
Hej hej Pils!quote:
Holaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog een beetje begrepen dan??
oh en hoi!
quote:
Knutsel een mooi sieradendoosjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Heee ik leef alleen met je meequote:
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog iets bedenken voor moederdag
Die snap ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:11 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hola. Jawel, maar ook alleen maar omdat ik al voorkennis had en dat ze de Engelse begrippen zo knullig vertalen
. Analytica de web, ja dat is easy haha. Alles kits hier?
Kom je weer mooi mee wegquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebben
echt goed klote dit, maar gisteravond tot 2 uur doorgewerkt en een heel eind gekomen!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heee ik leef alleen met je meeIk moet zelf ongeveer 150 formulieren invoeren...
En niet van 2 woorden ofzo
quote:
Ze smelten gewoon snelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Haha wel lachen hier trouwens. Er komen 10 regendruppels uit de lucht en prompt trekt elke Spanjaard een paraplu tevoorschijn. Die mietjes zijn ook niets gewend
Hier is het lekker droog zonnig en warmquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
Haha wel lachen hier trouwens. Er komen 10 regendruppels uit de lucht en prompt trekt elke Spanjaard een paraplu tevoorschijn. Die mietjes zijn ook niets gewend
ik weet niet eens wanneer het moederdag isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, moeders wou hoe dan ook niks hebben
Damn dude.. gaat lekker jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom je weer mooi mee weg
Zondag moederdag, eind mei 25 jaar getrouwd, en in juni jarig. Het wordt nog moeilijk
Serieusquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wie is dat in je usericon
ja ik hou vol, ik vraag het nu al 5 topics volgens mij![]()
Komende zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet niet eens wanneer het moederdag is
Zondagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik weet niet eens wanneer het moederdag is
quote:
Aaah! Ik zal mn moeder dan even een smsje sturenquote:
Ik ook denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Aaah! Ik zal mn moeder dan even een smsje sturen
Kermis!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:18 schreef Renesite het volgende:
Ik zit dus in hartje centrum van Groningen. Wel gezellig druk bij de kermis straks in de pauze... Misschien nog ff in de extreme zo!
quote:
mjaw dat ontlopen hoef ik niet te doen, Ik zie mn ouders pas volgende week ergens, als ze langskomen om mn bende op te halen zodat ik niets mee terug hoef te nemen naar nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook denk ik! En verder de hele dag ontlopen
GRONINGEN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
wat liefquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom jij eraan dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Serieus!
Ze is Italiaans, maar hoe ze heet.. al sla je me dood.
Ze zijn zeker bang dood te gaan van een paar druppeltjes water. Bij dit weer zou een Nederlander zelfs nog zeggen dat het lekker weer is haha. Ongelooflijk, staan die knuppeltjes daar in hele kuddes bij de bushalte met hun pluutjes.. Aanstellersquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef Houniet het volgende:
Kuno de site is weer online, voor als je wilt kijken.
ja meer kan ik niet doen vanuit hier!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
GRONINGEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Frieslandquote:
Ik vrees dat ik zelfs dat ga vergetenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
klootzak...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik zelfs dat ga vergeten
ben je nou een man of niet?!quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
ik ga het proberen vol te houden om niets te doen voor de pauze
Probeer ik ook elke dag. Tot nu toe heb ik een 100% succes scorequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey Piles, waarom geeft je Reeksen site aan dat er maar 415 topics zijn van de stage SC terwijl we al op 420 zitten?
Slechte doelstelling, veel te makkelijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef nicomart het volgende:
hmm ik heb altijd wel dat ik iets heb gedaan.. maar nu ziet het er goed uit voor mequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Probeer ik ook elke dag. Tot nu toe heb ik een 100% succes score
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte doelstelling, veel te makkelijk
Maar ik moet hier een beetje doorposten, want als ik zit te typen denken ze dat ik aan mn verslag bezig ben![]()
je kan alleen dit topic niet inleveren op school hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte doelstelling, veel te makkelijk
Maar ik moet hier een beetje doorposten, want als ik zit te typen denken ze dat ik aan mn verslag bezig ben![]()
okey, meer dus "onze" fout dan jouwn foutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag
Sowieso missen er een paar delen (nummer overgeslagen), dus dat zouden er best 5 kunnen zijn
Ga je mond spoelen Kuno, groningen is een prachtige stad!quote:
Als het goed is wel, anders moet je ze ff nalopen en kijken of je de missende delen kan vindenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
okey, meer dus "onze" fout dan jouwn fout
Ik ben ook al een beetje bezig met mn verslagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
je kan alleen dit topic niet inleveren op school he
Dat zou wel briljant zijn, je stageverslag inleveren in de vorm van een fok topicquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan alleen dit topic niet inleveren op school he
echt W T F ! hoe durf je zoiets slechts over mij neer te zetten!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen Kuno, groningen is een prachtige stad!
op zich niet gek neequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zou wel briljant zijn, je stageverslag inleveren in de vorm van een fok topic
Die kwam ik toevallig tegenquote:
Dat heb ik de afgelopen topics al gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
Moet wel iedereen z'n bek houden een heel topic lang
Mag vast wel van Hounietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien mag je van Danny wel een topic lenen voor jezelf alleen
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!quote:
Hm dan moet ik even zoeken gastquote:
quote:
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
Mooi, doen we datquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
neeeeeej joh! Gewoon all die topics uitprinten en inleveren! Vinden ze vast wel goed als stage verslag!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Eerste wat ze vragen is waarschijnlijk een foto van "die Yesse"
Ik heb een begeleidsterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi, doen we dat![]()
Ik heb trouwens alle topics op mn server staan, dus ik kan zo alle posts filteren, en als boek samenvoegen
Vanavond eens aan prutsen
tuurlijk!!quote:
Tuurlijk!quote:
met je lul uit je broekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van mij
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:57 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vraagt ze waarschijnlijk een foto van ons:+
daarom zit ik hier ook nog steedsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle stages tellen
Geen stage is hier zelfs ook stage
Welkom
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom zit ik hier ook nog steeds
Dat wil ik ook wel, naar huis...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:de vervelendste lach van het gebouw gaat naar huis!
Eindelijk rust!
![]()
maar welkom! Waar loop je stage?quote:
Ja, stagebegeleider hiero is ook net pleitequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:de vervelendste lach van het gebouw gaat naar huis!
Eindelijk rust!
![]()
ik niet...! voor mij betekend naar huis dat ik terug ga naar Nederlandquote:
In eindhoven bij DHV.quote:
als jij er niet wasquote:
Oe! Waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik niet...! voor mij betekend naar huis dat ik terug ga naar Nederland
dus lekker de hele dag niets doen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
In eindhoven bij DHV.
Heel gezellig, maar vandaag is bijna iedereen vrij of met vakantie...
Mijn stagebegeleider zit een aantal kamers verderop... ik zit nu voor 5 weken op andere afdelingen rondkijken en karweitjes opknappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, stagebegeleider hiero is ook net pleite
Feest
Zwedenquote:
quote:
Lang leve onderschriftenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oe! Waar zit je nu dan?
Ow ik zie het al, ZwedenWat doe je daar?
Ja...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus lekker de hele dag niets doen?![]()
met dit mooie weer op je stagebedrijf
Juistquote:
quote:
ik denk dat ik mijn verslga vanmidag ook aan de kant gooi en in het zonnetje ga zittenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja...![]()
Ik denk dat ik vanmiddag maar vrij neem![]()
Die hebben ze dan al. Staat zelfs in 2 topics. En een hele mooie foto van Dean met krullenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb idd hele artistieke foto's van je gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:06 schreef Yesse het volgende:
Die hebben ze dan al. Staat zelfs in 2 topics.
ik nietquote:
quote:
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik nietmaar dat dat nou betekend dat ik een lul zou willen zien...
niet echt
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]!
Die onderschrift en ondertitel is toch van Najib?
whehehe ook nog over de kwaliteit van dat ding klagenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...
omdat ik dat wilde?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je je usericon nou weer veranderd![]()
Ik voel een verkiezing aankomenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
whehehe ook nog over de kwaliteit van dat ding klagen
Ik was er net aan gewendquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
omdat ik dat wilde?
omdat stewie de bom is!quote:
ik nietquote:
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies, en al helemaal niet die ontzettend lelijke...
Voor mij is er toch maar 1 winnaarquote:
Yesse is niet langer de enige dame in ons gezelschapquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijn
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik vond het al opvallend dat een man daar kijk op had, maar je blijkt een vrouwtje te zijn
Dank jequote:
Kiwi, Cali, Lein tellen niet meequote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Yesse is niet langer de enige dame in ons gezelschap
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:09 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Met Frankie Rijkaard![]()
"Hey Stam, hij keek toch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |