Ik heb dat alleen op sommige momentenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:17 schreef Renesite het volgende:
Ja!!! Maar komt misschien ook omdat ik goed kan slap lullen. Over kantoor machines zo een kantje vol
!
Mss moet je onze fysio lief aankijken voor een massagequote:
Zelfs muggen vinden je liefquote:
Is ze knap?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
Mss moet je onze fysio lief aankijken voor een massage![]()
Maar jij doet ICT.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen op sommige momenten
ik hoop dat er vandaag nog zo'n moment komt
Heul nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef Renesite het volgende:
Maar jij doet ICT.
quote:
Ik heb een aantal vragen die ik moet beantwoorden... Ik heb al 3 kantjes over het sollicitatiebeleidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Mijn competentiekaart was ook aardig lang.. stuk of 5-6 kantjes.. Valt in het niets met de 20 kantjes van Renesite
De derde dag is het ergst. Je kan weer hetzelfde doen, waardoor je spierpijn heb gekregen.. maar dat levert vaak nog meer spierpijn opquote:
PM me foto, telefoonnummer en adresgegevensquote:
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hèquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
PM me foto, telefoonnummer en adresgegevens![]()
(tenzij ze in Zeeland woont natuurlijk)
Gewoon beetje wanhopigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hè![]()
quote:
Die vergeet je toch, die wachtwoordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Piles het volgende:
@Rene: daar heb je van die handige generators voor![]()
Ik ben net wakker. Mijn mond voelt als een sok. Mijn hoofd doet pijn. Nee ik heb geen idee wat je bedoeldquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee over wie ik het heb hè![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben net wakker. Mijn mond voelt als een sok. Mijn hoofd doet pijn. Nee ik heb geen idee wat je bedoeld
quote:Ondersteunde teamleden:
Naam: Kiwitjuhh
Functie: Zeer gewaardeerde fysio!
Hahaha jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat allemaal zijn
Dan sterven ze binnen een paar weken/maanden uit
Winschotenquote:
Is al een paar maanden oudquote:Las net dit:
http://www.nu.nl/news/155(...)roblematisch%27.html
Hier is het bevriezend koudquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
het is hier nog steeds zo verziekend waharm
Staat de airco aanquote:
mag ik even een weetje erin gooien??quote:
Waarom denk je dat ik zeg "lesbische" muggen. Ik ben vrouw enzo. Muggen vinden mij 'lief'quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
mag ik even een weetje erin gooien??
Alleen de vrouwlijke muggen prikken je voor bloed. Mannetjesmuggen doen dat niet..
de trom-pet, wel weer leuk verzonnenquote:
uhm.. oh ja.. ik dacht dat ik de enige was die dit soort zinloze weetjes wistquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zeg "lesbische" muggen. Ik ben vrouw enzo. Muggen vinden mij 'lief'
Ik weet alleen maar zinloze weetjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. oh ja.. ik dacht dat ik de enige was die dit soort zinloze weetjes wist
komende winterquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stuur hier eens wat heen!
Maar de baas kwam gisteren persoonlijk vertellen dat we airco krijgen... alleen wanneer is nog niet bekend... vast de dag voordat ik hier klaar ben
He, nog een ex-SES modquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:04 schreef Renesite het volgende:
workflow op de afdeling hier naast is zeeeer melig...
Allleen maar gebulderlach!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |