Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:08 schreef T-lex het volgende:
Huub denkt dat hij het 3 rondes vol gaat houden in de ring...
De FEBO begint in de herhaling te vallen met hun scriptjes. Stekker gaat er geen moment te vroeg uit.quote:
Het is fricking donderdag. Binnen 36 uur is er toch helemaal geen vuiltje aan de lucht? En een dagje daarna is de kans ook klein, volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
Bedankt Varen.
Ze denken werkelijk dat ze een primeur van heb ik jou daar hebben. Alleen maar omdat de pil van woensdag er nog in zit, moet Claire wel zwanger zijn of worden. En ze gáán er maar over door.
Ja, Amanda houdt er een chic taalgebruik op na, is een echte dame in de dopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Disana het volgende:
Amanda: Zij vindt mij al zo doortrapt, en ik naai d'r elke keer weer.
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
Oooooh. Joh, dat had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Volgens Brian wordt Huub vader, zo moest het
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuke spontane plannen van Brian en Amanda.
Het zal wel weer verboden worden door dat hokje.![]()
![]()
De onnavolgbare creativiteit van DGK_REDACTIE!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:22 schreef Varen het volgende:
Bron TV 10
Ja hoor baby script![]()
21:05 - Bittere pil
De verdachtmakingen van Ricardo rondom Claires zwangerschap zetten Amanda aan het denken. Ze rent naar de slaapkamer en grijpt de pilstrip van Claire. Tot haar grote schrik ziet ze dat die van woensdag er nog in zit, terwijl het natuurlijk al donderdag is… “Claire is zwanger!”, gilt Amanda over het terras, met het bewijs in haar hand. “Kijk dan! Ze is de woensdag vergeten!”, roept ze. Claire speelt het spel mee. “Klopt, ik had helemaal geen zin om dat ding te slikken”, zegt ze nonchalant. Teleurgesteld gaat Amanda daarom maar naar Jaap. “Kijk dan! Het is echt zo!”, roept ze tegen Jaap, die het uiteraard volledig met haar eens is. “Wij weten hoe het zit!”, lacht Huub op de achtergrond tevreden naar Claire...
Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Waarom vergaat Brian niet van de pijn met dat gezwel?
Wel makkelijk voor de spelers, het is gewoon een herhaling.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De logica is echt van een onnavolgbaar simplistisch niveau.
De straf van god!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, het gips om Huubs voet is zodat hij niet met Brian hoeft te sparren.
Net hoor ik hem nog zeggen van wel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
Gaat Huub met zijn voet in het verband toch kickboksen?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een combinatie van pijnstilling en karakter is.
Ze mogen blij zijn dat ze er nog zitten.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: wij hebben alles in dit programma gedouwd wat wij wouden dit doet pijn hoor als claire wint
Deze. Die andere was oud, en al als zodanig aangemeld in FB.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
de juiste toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:30 schreef mazaru het volgende:
welke COS is het nou?
Dat hoeft helemaal niet. Bij een aantal mensen is dit heel normaal en zal over een paar dagen gewoon weer weg zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Lefkabouter.quote:
Dat was een andere situatie, daar was zijn ego gekrenkt en voelde hij zich vernederd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haal dat trapje van Nena nog eens voor de geest, niks niet karakter.
Daar maakte Huub laatst zelfs een grap over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef ericahysterica het volgende:
het enige wat clair voor de uitzending heeft gedaan is het ja-woord geven (amanda)
Het gezwel van Brian gaat de komende dagen zakken, komt onder z'n kin te hangen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef agter het volgende:
Natuurlijk doet hij dit niet. Dit zegt hij gewoon voor de broodnodige aandacht, die heeft Huub nodig.quote:
Logisch toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt gewoon zijn arnicadruppels en zijn wijntje want in die druppels zit tenslotte ook alcohol
ik wacht vol verlangen naar het nieuwe script want het is de laatste week niet veel vind ik....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
A, B en H naar het hokje?
In die druppels zit 50% alcohol...je mag 3 maal daags 10a15 druppels...hij heeft nu in een uurtje al 2x 10 druppels genomen...zou die gewoon dronken zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt gewoon zijn arnicadruppels en zijn wijntje want in die druppels zit tenslotte ook alcohol
Ahaa, ik zit dus weer eens voor niets te postenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze. Die andere was oud, en al als zodanig aangemeld in FB.
Goed zo Brainless, svp flink doorzuipen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
Jaap en Claire zijn net apart geweest.Ricardo is er ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
A, B en H naar het hokje?
Dat is waar, het is een enorme bloeduitstorting en misschien verplaatst het zich nog naar onder de kin, maar gaat uiteindelijk vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Bij een aantal mensen is dit heel normaal en zal over een paar dagen gewoon weer weg zijn.
Ja. Tegen Claire. Want die is zwanger van Jaap. Via Ricardo.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oooooehhhh, Huub gaat samenwerken met z'n grootste vijanden, Brian en Amanda....
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
oooooehhhh, Huub gaat samenwerken met z'n grootste vijanden, Brian en Amanda....
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Jaap en Claire zijn net apart geweest.Ricardo is er ook.
huub die met b en a samen werktquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.
Ingewikkelde constructie om zwanger te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Tegen Claire. Want die is zwanger van Jaap. Via Ricardo.
Je begint het te snappen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vast een complot om Brian te beschermen en Huub te beschadigen, geïnitieerd door de FEBO.
is altijd nog beter als dat het naar onder zakt, dat loopt n.l. zo moeilijk....dan maar liever een paar dagen onder je kin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is waar, het is een enorme bloeduitstorting en misschien verplaatst het zich nog naar onder de kin, maar gaat uiteindelijk vanzelf weer weg.
Weet het niet meer,maar die zooi word steeds vreemder daar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?
Die pisnicht moet gewoon naar huis!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet die pisnicht achter, soppen op de cameramannen?
In de opmaat naar de finale moet de soap natuurlijk wel helemaal over de top gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Ingewikkelde constructie om zwanger te worden![]()
Claire berijdt Fries ook, het zal toch niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:40 schreef Varen het volgende:
Ingewikkelde constructie om zwanger te worden![]()
ik ben er ook bang voor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die kut febo en die takketrut van een Flens ook....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de opmaat naar de finale moet de soap natuurlijk wel helemaal over de top gaan.
En dan out with a bang!
Claire die wint, samen met haar ongeboren kind.
Waarschijnlijk dat ze bepaalde dingen niet tegen Brian mogen doen. The usual.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:45 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft iets gezegd tegen het hokje, maar dat mochten we niet horen
Ach gut. Zou die rat haar weer bedreigd hebben?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Varen het volgende:
Huub en Amanda zijn weer terug. Amanda ergens lacht hard om.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
is altijd nog beter als dat het naar onder zakt, dat loopt n.l. zo moeilijk....dan maar liever een paar dagen onder je kin.
Zal wel weer, pleister de wonde omdat het prinsesje is gezakt. Ze zou toch eens weglopen samen met die rat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Dark het volgende:
A - Ik heb een pedicure en een masseuse..........
B - Ik heb een masseuse..........
Waar gaat dit over............iets afgedealed?
Die is makkelijk weerlegbaar voor Brian, immers Huub steekt de zijne overal in....over fascinatie gesproken.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef schatje het volgende:
Heeft Huub Brian eigenlijk geconfronteerd met diens fascinatie met de piemel van Fries? Laten ze daar een script van maken.
Je houdt je omgekeerde zinsconstructie er lekker in?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef Varen het volgende:
Huub en Amanda zijn weer terug. Amanda ergens lacht hard om.
Claire is dienend, Lieke wilde zelf ook een rol die er toe zou doen. Dat vind ik het grootste verschilquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Het valt inene op... het verschil tussen Lieke en Claire als Huub een kado krijgt
Lieke was altijd jaloers
Claire is mega enthousiast
De ultieme finale!quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het ongeboren kind is Claire te slim af.....'t gaat er vandoor met de poet....
Waarom leest Jaap zijn post samen met B en A, dit is echt voor het eerst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
Jaap wil Ricardo vragen over de chat stellen, maar hoort dat Ricardo niet heeft opgelet.
Jaap: Hoe vaak is wel niet gezegd dat Huubs fanbase expres niet heeft gestemd. Ricardo heeft er niet op gelet.
Ik vond het meer misgunnen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Het valt inene op... het verschil tussen Lieke en Claire als Huub een kado krijgt
Lieke was altijd jaloers
Shit.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Hoe vaak is er wel niet gezegd dat de Huubfans expres niet hebben gestemd met de popoll met voorbedachte rade?
[ afbeelding ]
Akveor merkte tijdens de chat al op dat Jaap voornamelijk op Huub was gefocused. Hij voelt Huub echt als zijn grootste concurrent, en vertrouwt hem waarschijnlijk ook niet. Vandaar ook zijn vragen nu.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom leest Jaap zijn post samen met B en A, dit is echt voor het eerst.
Ik ben dit gescripte zooitje zo zat.
Heil Huubquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Brian: Huub gaat winnen met smsen, op 15 mei en daarna komt het stormfront, het stormfront
JAWOHL !!!!!
Neuh..........quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Is dat trouwens echt de algemene tendens?
Jaap moet natuurlijk Huub eruit kicken als hij een kans wil maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef rooie3 het volgende:
Jaap Jaap jaap nu ga je Brian weer helpen.Jij vroeg toch ook om niet te stemmen.
ja, en dat bewijst ook maar weer eens dat de fanclub van Huub meer hersencellen heeft dan die van die ratquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Jups......quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Juist het tegendeel, omdat het openbaar wordt.....gaat het tegen hem werkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, en dat bewijst ook maar weer eens dat de fanclub van Huub meer hersencellen heeft dan die van die rat
Ok, thnx. Ik hoor Jaap niks vragen, sterker nog, Amanda en Brian doen alsof hij er niet is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
Akveor merkte tijdens de chat al op dat Jaap voornamelijk op Huub was gefocused. Hij voelt Huub echt als zijn grootste concurrent, en vertrouwt hem waarschijnlijk ook niet. Vandaar ook zijn vragen nu.
Hij merkt nu ook op dat er op de chat vaak langskwam dat hij tv met Huub moest maken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:57 schreef rooie3 het volgende:
Een ding is zeker,Jaap heeft zijn ondergang voornamelijk te danken aan MR D.Had hij gewoon altijd met Huub samengespeelt dan had ik nog wel eens willen zien of Jaap niet meer fans dan Huub had gehad.
Ze gunde hem zijn uitslaapdag nog niet, die mislukte omgebouwde.quote:
Weet zeker dat de Huubfans overgaan op Claire dan,al is het maar van chagerijn.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap moet natuurlijk Huub eruit kicken als hij een kans wil maken.
Dan worden de stemmen voor Amanda en Brian verdeeld over die twee en Claire krijgt niet zoveel stemmen.
Als hij Brian eruit stemt, dan gaan alle stemmen van Brian naar Amanda, en Huub krijgt sowieso veel stemmen.....
Ze begrijpen het verkeerd. De huubfans hebben nu niet gestemd omdat Huub de 15e er wellicht ( die kans is erg groot) uit ligt...waarom zou je dan stemmen? We zijn ook niet achterlijk..alleen als Huub met de finale mee mag doen komt er een stormfront..andersom kun je dan zeggen dat als ZE Huub de 15e laten gaan er tijdens de finale de helft minder stemgelden binnenkomen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Niet? De absurditeit is anders prachtig hoor.. Vroeg me net af of ik niet perongeluk een stream op radio Bergeijk had staanquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef schatje het volgende:
Ik kan echt niet naar dat rattenstelletje luisteren.
Volgens mij was het juist Lieke die de fans regelmatig terug schreef. Zelf deed Huub er erg weinig aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
Lieke was altijd jaloers
De tendens is toch dat er niet meer ge-SMS't wordt naar De Gescripte Kutzooi?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit.
Zou kunnnen, maar het is in ieder geval z'n enige kans.....quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Huubfans overgaan op Claire dan,al is het maar van chagerijn.
Ik was al bang dat Jaap dat zou geloven van dat sparen van de Huub-fans, het kwam een paar keer voorbij op de chat. Jammer. Nu gaat hij alsnog voor B&A kiezen denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Jaap: Hoe vaak is er wel niet gezegd dat de Huubfans expres niet hebben gestemd met de popoll met voorbedachte rade?
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat een dombo die MR D hij weet zeker dat de Huubstemmers naar Jaap gaan,dus Huub eruit.
Niet alle, maar zeker een deel. Ik spreek dan niet over de groupies....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef Lady-night het volgende:
En hier maken ze en grote denkfout, dat Jaap alle Huubfans krijgt.....nee die gaan dan naar Claire
Jaap zei: hé dat is interessante informatie: Huubfans hebben deze maand expres niet gestemt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Akveor merkte tijdens de chat al op dat Jaap voornamelijk op Huub was gefocused. Hij voelt Huub echt als zijn grootste concurrent, en vertrouwt hem waarschijnlijk ook niet. Vandaar ook zijn vragen nu.
Wat lieg jij Jaap dan voor zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef T-lex het volgende:
Nou....laat Jaap nou net een kaartje hebben gekregen van eene "lex"![]()
Waarin deze persoon ook schrijft over dat als Huub eruit gaat de 15e die stemmen waarschijnlijk naar hem gaan. Zowiezo van alle B&A haters.
Ga maar lekker je post lezen Jaapie.
De stemmen voor Huub blijven lekker thuis, in het eigen portemonneetje!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:01 schreef Lady-night het volgende:
En hier maken ze en grote denkfout, dat Jaap alle Huubfans krijgt.....nee die gaan dan naar Claire
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
BB Bart de coach die de bewoners van advies moet voorzien, de man waar Brian en Amanda inmiddels een hekel aan hebben, heeft nu zijn eigen stuk geschreven over DGK op de site van Bram de broer van Claire. Hier geeft Bart in op zijn eigen manier zoals we Bart kennen zijn mening over DGK.
http://www.enjoymedia.nl/filmpjes/einde%20kooi.pdf
quote:En dan is er nog Jaap. De grandioos dikke man met een reputatie van ‘kotsmonster’.
“Laat hem niet te dicht bij komen, Ria, straks kotst hij over je heen!”
Maar alle B&A haters wel...nou dat zijn er (vreemd genoegquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
destemmen van huub gaan nooit naar jaap of zo die stoppen massaal met stemmen.
Precies! Zo is het en niet anders. Huub er uit..Gouden kooi afgelopen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:06 schreef Dark het volgende:
[..]
De stemmen voor Huub blijven lekker thuis, in het eigen portemonneetje!![]()
HELEMAAL NIETS MEER VOOR RTL!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem dat in verkapte bewoordingen ook geadviseerd, te concrete spelinformatie wordt zwart gemaakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:02 schreef T-lex het volgende:
Nou....laat Jaap nou net een kaartje hebben gekregen van eene "lex"![]()
Waarin deze persoon ook schrijft over dat als Huub eruit gaat de 15e die stemmen waarschijnlijk naar hem gaan. Zowiezo van alle B&A haters.
Ga maar lekker je post lezen Jaapie.
Alleen Jaap heeft dat gedaan!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Huub dat echt opgeroepen tot mindr stemmen? Ik dachtdat Jaap dat deed na een onderhoud met Huub? Weet iemand dat?
Ik vroeg hem nog wat hij van mrD vond. 'MrD is top!' riep hij toen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een stunt zeg. Japio gaat nu regelrecht op z'n bek door de verdraaide informatie van Mr. D.
Op dat punt zal Bart net een blowtje te veel op hebben denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Wie zou Ria zijn? Of bedoelt ie Cora?![]()
[..]
Die zogenaamde haat van Huub fans voor die twee is direct gekoppeld aan de aanwezigheid van Huub..als Huub weg is hoeven we B& A niet meer te haten..quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar alle B&A haters wel...nou dat zijn er (vreemd genoeg) best veel.
LOL!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een stunt zeg. Japio gaat nu regelrecht op z'n bek door de verdraaide informatie van Mr. D.
Met Brian vind ik Jaap niet geheel kansloos, met Huub wel. De richting is dus duidelijk, Huub eruit....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat in verkapte bewoordingen ook geadviseerd, te concrete spelinformatie wordt zwart gemaakt.
Ik denk dat Jaap met Brian in de finale ook maar weinig kans heeft op de eindoverwinning, maar met Huub is hij helemaal kansloos.
Hopelijk komt er een uitkoopmogelijkheid, en pakt hij dat geld.
Heeft Huub niet gedaan,alleen gezegd dat hij liever de stemmen heeft dan een cadeau.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Huub dat echt opgeroepen tot mindr stemmen? Ik dachtdat Jaap dat deed na een onderhoud met Huub? Weet iemand dat?
Oneens. Vrijwel alles van die twee staat me tegen, ongeacht de aanwezigheid van Huub. Het zijn beslist geen mensen met wie ik ooit om zou willen gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die zogenaamde haat van Huub fans voor die twee is direct gekoppeld aan de aanwezigheid van Huub..als Huub weg is hoeven we B& A niet meer te haten..
Voor de B&A fans ligt dat anders..die haten Huub ook zonder die twee..
Dat is het verschil tussen de Huub fans en de B&A fans..
Klopt....maar met creatief schrijven krijg je bijna alles binnen. B&A zijn ook altijd heel blij met m'n post.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem dat in verkapte bewoordingen ook geadviseerd, te concrete spelinformatie wordt zwart gemaakt.
Wanneer was het? Volgens mij afgelopen zondag. Toen kregen Brian en Amanda van jou een lading spelinformatie waar je u tegen zegt. O.a. wie er met de ketchup aan de gang was geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd gewoon onder Alex...dus wie zegt dat ik dat ben.
Dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die zogenaamde haat van Huub fans voor die twee is direct gekoppeld aan de aanwezigheid van Huub..als Huub weg is hoeven we B& A niet meer te haten..
Mooi geformuleerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Voor de B&A fans ligt dat anders..die haten Huub ook zonder die twee..
Dat is het verschil tussen de Huub fans en de B&A fans..
Dat denk ik dus ook!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap houd ze zooooooooooooo voor de gek , ik lig helemaal in een deuk.
Schrijf regelmatig...maar klopt wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Wanneer was het? Volgens mij afgelopen zondag. Toen kregen Brian en Amanda van jou een lading spelinformatie waar je u tegen zegt. O.a. wie er met de ketchup aan de gang was geweest.
Ze wisten in ieder geval precies wat je bedoelde.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
ouders van Huub hebben ook al geschreven dat Huub niet moet sparren
Tettert ze weer? Ik luister naar Huub en Tommie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat zitten ze op Jaap in te praten. Vooral Amanda praat als Brugmans.
Ja okee..maar dat bedoel ik ook niet..het gaat om het stemmen...dat Huubfans B&A zo erg haten dat ze op Jaap zouden gaan stemmen als Huub weg is....dat doen we/ze dus niet..we/ze willen alleen op Huub stemmen....quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oneens. Vrijwel alles van die twee staat me tegen, ongeacht de aanwezigheid van Huub. Het zijn beslist geen mensen met wie ik ooit om zou willen gaan.
Jaap hoeft niks te zeggen die 2 zijn spraakwatervallen met veel info nu.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
Mijn god, wat zitten ze op Jaap in te praten. Vooral Amanda praat als Brugmans.
Hij zei er niet blij mee te zijn dat Brian's plannetje zo volledig gefaciliteerd is door achter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Dark het volgende:
Huub - Er zit een heel raar luchtje aan dat vechten met Brian, een heel raar luchtje............
Brian weet alles al en ik weet niks................het is fokking my ass on the line!
Ja, dat denk ik ook dat Jaap dat gelooft, hij zag het steeds voorbij komen met de chat, en werd steeds stiller.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik dacht eerst dat Jaap grappend was met die aantekeningen, maar hij lijkt echt behoorlijk serieus te geloven dat Huubfans niet hebben gesms-st en dat Brian daarom zo hoog staat.
Als dit oprecht is kan het gevolgen hebben voor zijn spelhouding volgende week.
idd en ze merken dr helemaal niks van en staal zo voor paal.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Het gezamelijk IQ van B en A is lager dan dat van Jaap
Jaap neemt die twee gigantisch in de maling
Ah zo... Nou stem ik sowieso niet, maar ik zou wel in staat zijn op Jaap te stemmen als hij tegenover een van die twee stond.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:18 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja okee..maar dat bedoel ik ook niet..het gaat om het stemmen...dat Huubfans B&A zo erg haten dat ze op Jaap zouden gaan stemmen als Huub weg is....dat doen we/ze dus niet..we/ze willen alleen op Huub stemmen....
Huub fans zij niet zozeer fanatiek om het programma maar meer om Huub....dat is het prettig gestoorde aan de meeste Huub fans....
Bwian heeft zoveel informatie? Hij is alleen te achterlijk om er iets zinvols mee te doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Schrijf regelmatig...maar klopt wel ja.![]()
Gewoon creatief schrijven...dan snappen ze het achter ook niet meer bij controle. Amanda snapt het dan ook niet altijdmaar Brian pikt de belangrijke info altijd op.
Dat heeft hij wel mee gedaan. Bij de laatste cadeautjes die hij kreeg zei Huub, Nou geen cadeautjes meer sturen, maar het geld bewaren om te SMSsen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
En Huub hebben ze niks gezegd..hij moest het lezen op de agenda...belachelijk gewoonquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
Huub is er achter dat die rat al ruim van te voren wist dat hij op Vrijdag zou gaan sparren met Huub.
Huub had aan hem gevraagd wanneer dat zou gaan gebeuren, en die gore rat zei dat die het niet wist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef T-lex het volgende:
Lekker belangrijk als Brian het al wist dat het vrijdag zou zijn dat sparren....je hoeft toch niet meer pussy!
Omdat wij wisten dat het vrijdag was, ging ik er blind van uit dat Huub het ook wist.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Disana het volgende:
Huub wist dus zelfs niet dat het sparren morgen zou zijn.
Ik heb het gesprek in de tuin opgegeven. Dat getetter van Amanda... en Jaap geeft toch niets prijs.
De telefoon is al gegaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Ik voel een streamlock aankomen mensen.
Ik geloof ongeveer 30 procent van wat Huub zegt. Hij speelt met woorden met maar één doel. De streamer te laten denken dat hij achtergesteld wordt en altijd het misdeelde kind is en zelf nooit een fout maakt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef mootie het volgende:
Aaaaaah nu heb ik hem door, Huub wist niet dat het morgen was.
Kan natuurlijk heel goed dat de febo aan het stoken is en dat brian zijn mond moest houden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Dark het volgende:
H - Check deze dan, Brian wist dinsdag al dat het vrijdag was, met al zijn overwicht......nog z'n bek houden, niet met open vizier strijden, gewoon sneaky.
Wat een nare streek is dat!
C - Typisch iets voor Brian!
Iedereen versprak zich en Brian weet het zogenaamd niet..........lafbek!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef Dark het volgende:
Huub gaat Brian hier zo mee confronteren!
Ik heb er zin an!
Als Huub dat Brian gewoon voor de voeten gooit is het ook goed. Dat is ook winst voor Huub. Maar of dat de TV zal halen. Ik denk dat de TV stopt bij de binnenkomst van Huub met die ingetapete voet... met wat een portie cynisch commentaar van de Voice over.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Dark het volgende:
H - Check deze dan, Brian wist dinsdag al dat het vrijdag was, met al zijn overwicht......nog z'n bek houden, niet met open vizier strijden, gewoon sneaky.
Wat een nare streek is dat!
C - Typisch iets voor Brian!
Iedereen versprak zich en Brian weet het zogenaamd niet..........lafbek!
klopt.... ik heb nog tegengas proberen te geven, dat B&A fans precies hetzelfde doen (en dat is ook zo, heb ik wel eens gelezen op die wazige site van hun)quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was al bang dat Jaap dat zou geloven van dat sparen van de Huub-fans, het kwam een paar keer voorbij op de chat. Jammer. Nu gaat hij alsnog voor B&A kiezen denk ik.
Die vrouw bleef dat maar posten.
Dat is niet waar. Hij roept al vanaf het begin van de week dat hij niet kan wachten tot het vrijdag is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:26 schreef T-lex het volgende:
Brian wist ook niet zeker dat het vrijdag zou zijn.
Dat was de insteek...maar na de training werd het ineens een soort wedstrijd. Groot aangepakt met Hans erbij en als scheidsrechter Peter Aerts. Dus die verwachte zelf dat het ook wat langer zou gaan duren.
Skattie, maak je niet druk, je weet toch dat het gescript is? Het enige echte in dat hok is de oprechte haat van Brian naar Huub en vice verca, met dat verschil dat Huub een pilsje wil drinken met Brian na dat hok en Brian samen met Natasja wel een bommetje willen plaatsen onder de auto van Huub.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef akveor het volgende:
Dit hele gedoe met Jaap is erop gespits dat de Huubfans er vrede mee hebben dat Claire vertrekt.
Huub las dat toch van de week in de agenda?..dat had ik hier gelezen...tochquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat wij wisten dat het vrijdag was, ging ik er blind van uit dat Huub het ook wist.
Ja, dat was jammer, en kon wel eens heel belangrijk zijn in de besluitvorming van Jaap.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt.... ik heb nog tegengas proberen te geven, dat B&A fans precies hetzelfde doen (en dat is ook zo, heb ik wel eens gelezen op die wazige site van hun)
Maar daar ging hij niet echt op in.... helaas
Maar ergens heb ik het gevoel, dat Japie nu aan het toneelspelen is![]()
Nee, hij las volgens mij dat hij kickboxles had voor een sparpartij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:27 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub las dat toch van de week in de agenda?..dat had ik hier gelezen...toch
Huub had het er over dat hij Amanda niet mocht wakker houden vannacht.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:25 schreef schatje het volgende:
Ik voel een streamlock aankomen mensen.
nee hoor laat maar gaanquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:24 schreef T-lex het volgende:
Kan Amanda stoppen met zuipen...ze blijft er weer een beetje in hangen.
Lag ik er net ff uit. Achterlijk, alsof dat nog niet duidelijk was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub had het er over dat hij Amanda niet mocht wakker houden vannacht.
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrinnggggg
Ze willen Brian een echte overwinning gunnen na het no contest fiascoquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:32 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp echt niets van kickboxen gedoe. Er zijn toch regels zoals hoe zwaar iemand is en hoeveel ervaring ie heeft?
Ik wil Brian dan wel tegen Peter Aerts zien vechten.
Brian komt niet verder dan ja ja ja ja ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Brian blijft vrij rustig, ondanks de agressieve houding van Huub.
\quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, maar A dus niet hequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Zo triest. Die slabek van Amanda.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef akveor het volgende:
Brian wou al heel lang een echt gevecht aan gaan. Hoezo echt?
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
Zouden ze hem achter ook een lesje willen leren?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Goed punt van Amanda....waarom staat het niet op het rooster? Dat kan Brian zeker ook regelen...je bent gewoon genaaid door achter Huub,..je mocht het niet weten.
Huub heeft het lang genoeg op niveau gehouden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Brian maakt kotsgeluiden
H: Heb je Amanda weer lopen beffen?
Het niveau was niet echt hoog.
so?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:33 schreef T-lex het volgende:
Hij is al gestraft met een fikse ontsteking misschien slaat die ontsteking nog doorquote:
ik heb het één keer gehoord.... om 22uur zondag avond (dus nog 2 uur voordat de stemming ten einde was)quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Lady-night het volgende:
Komt Stefan .T. dan nu ook in beeld?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:36 schreef Dark het volgende:
Huub - Als ze het niet MOCHTEN zeggen, dan wil niet alleen Brian dat ik klappen krijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |