30-May-2008quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:06 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand wat nou de echte releasedatum is van Top Spin 3? Ik zie overal verschillende data. Is het nou 23 mei, 30 mei of 13 juni?
Zat net ff de releaselijst van Tothegame door te kijken, zie ik dat we eind deze maand nog een topper mogen verwachten:
[ afbeelding ]
Tothegame.com zit er regelmatig naast.quote:
quote:We'll all find out soon enough when Top Spin 3 reaches store shelves near the end of June.
precies! Vet realistischhhhquote:
open alsnog een nieuwequote:
natte kont is een koning.quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nja ik weet niet, Jorien is al erg. maar die natte kont.
gvd droogkloot in spee, en volgens mij heeft ie nog nooit een nat kutje of kontje gezien..
Ow hooi gdr :
Dat had ik dus 2/3 keer geroepen alleen als jullie door blijven blaten gaat dat nogal moeilijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
natte kont is een koning.
Cyb voortaan ff doei zeggen als je weggaat. t werd net gezellig.![]()
ow hooi nick :
3/4 jaar geleden keek ik er nog redelijk vaak na (al was het alleen vanwege Barney en Wolfiequote:
schreeuwen moet je. daar is live voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat had ik dus 2/3 keer geroepen alleen als jullie door blijven blaten gaat dat nogal moeilijk
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hijgen moet je niet. daar is live niet voor![]()
quote:Content: GRID Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] It's time to get on the GRID as this superb demo showcases racing in the three regions playable in the full game; Europe Touring Cars at Jarama Circuit, U.S Muscle cars at San Francisco and Japanese Drift Racing at Yokohama Docks. Compete online in the European and U.S races and check out the time trial competitions for the chance to win a car and other ace prizes.
Volgens mij kwam ie net uit ze bed ofzo? of zit ie soms aan de wiet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
natte kont is een koning.
Cyb voortaan ff doei zeggen als je weggaat. t werd net gezellig.![]()
ow hooi nick :
hehehe kans is groot.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie net uit ze bed ofzo? of zit ie soms aan de wiet?
oeh,,, F1 op de Xbox en het droomlijstje is compleetquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
Sony gaat Formule 1 licentie afhandig doen
F1 op de Xbox 360 eindelijk in zicht
pff nep zijn zwaard gaat door de grondquote:
Technisch ziet 't er goed uit, maar 't lijken nu net van die plactic poppetjes. Best lelijk imoquote:
Zo scherp is het nou!quote:
Dat moet, anders glijd zn zwaard niet door de grond heen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Zo scherp is het nou!
Aan de filmpjes en plaatjes te zien zijn ze een beetje doorgeslagen met het "wet-effect" toe te passen zeg. Lijkt wel of alles ingesmeert is met glijmiddel in die game...
hadden ze beter ayane de hoofdrol kunnen laten spelen als alles zo "wet" moet zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Zo scherp is het nou!
Aan de filmpjes en plaatjes te zien zijn ze een beetje doorgeslagen met het "wet-effect" toe te passen zeg. Lijkt wel of alles ingesmeert is met glijmiddel in die game...
Die krijgt iedereen volgens mij. Althans, alle Nederlanders die bij Gamehubs een keer wat besteld hebben. Niet dat ik erop zit te wachten..quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:53 schreef Digixz het volgende:
En krijg je er misschein nog een T Shirt bij ook!
quote:Hi Stefan,
Great to hear that you like it – we like it too! The music is a part of the soundtrack for the game specifically commissioned by DICE, and produced by well-known music industry producers. That’s all we can say right now.
It will be available closer to the launch of the game.
Kind regards,
DICE
Ja kom maarquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef Wessiej het volgende:
Ghostbuster game
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja idd, die muziek viel me ook al op, best mooi ja!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de mensen die het nummer uit de nieuwe Mirror's Edge trailer ook zo mooi vonden![]()
[..]
Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:15 schreef Wessiej het volgende:
Ghostbuster game
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop toch een Playstation 3 lutserquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
Sony gaat Formule 1 licentie afhandig doen
F1 op de Xbox 360 eindelijk in zicht
Harder er doorheen en als een gek pompen met de trigger. Ik ging eerst ook veels te traag maar je hebt een vreemde soort grip als je veel harder gaatquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef _GdR_ het volgende:
Dat driften is niet te doen man. Tenminste. het driften wel maar die punten zijn ziekelijk hoog.
Ik heb een Playstation 3quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koop toch een Playstation 3 lutser
De moeilijkheid komt niet door het sim-gedeelte maar door de vreemde besturingquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef Digixz het volgende:
Ik vind het juist te veel simBak er geen zak van
Die heb ik al sinds de launch. Nogal verouderd dus en al grijsgespeeld. En sinds de PS3-launch heeft Sony de F1-licentie op de plank laten verstoffen.. Hadden die klojo's niet eerder kunnen bedenken dat ze die licentie niet meer wildenquote:
ja maar ik wil natuurlijk wel die 120gb schijf gebruiken en niet die oude 20gbquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon hd er op en er af lijkt me
en moet dan werken ?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:12 schreef Sackboy het volgende:
Meer mensen die het driften in GRID toch eigenlijk best tof vinden?
quote:Team Snipers Double EXP Weekend Begins Today!
Posted by Shishka at 5/8/2008 11:00 AM PDT
As of right this moment, this weekend's double exp playlist is now operational. The theme? Team Snipers. Range and reactions are the name of the game as the popular gametypes make their way from Team Slayer, and bring along a couple new friends for the ride.
Team Snipers Weekend lasts from Thursday the 8th, until early morning on the following Monday. That's quite a lot of time to try to change the slang for Elites from "dinos" to "wamprats." The Team Snipers weekend will require Heroic and Legendary map packs for participation. Cheers!
Kart Attackquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Laten ze dat kart spel voor xbox arcade eens afmaken![]()
Ik ben er mijn punten voor aan het bewarenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kart Attack![]()
[ afbeelding ]
Release stond gepland voor Summer 2008, maar we horen er vooralsnog weinig over..
Half mei las ik. Dus ik verwacht 'm volgende weekquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:08 schreef Gamedemon het volgende:
Kwam er niet op korte termijn een Ninja Gaiden 2 demo aan?
720p, ouwequote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
Wat ziet er beter uit op een HD-Ready TV
1080i of 720p?
Gaat gewoon via de component-kabel.
Bron?quote:
quote:
ja, dan had je je mond kunnen houdenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:11 schreef VoreG het volgende:
Ik had natuurlijk ook even hier kunnen kijken
http://en.wikipedia.org/wiki/720p#720p_versus_1080i
Anders rot jij even op met je gezeik?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, dan had je je mond kunnen houden, scheelt weer een ajax fan hier
Hier ga je weer veel commetaar op krijgen Jorienquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie gaat daarover danquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is werkelijk onvoorstelbaar dat jij nog geen ban aan je broek hebt hangen. Niet te geloven, echt
Poll: Zie jij Jorien graag optyfen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie gaat daarover danOf mogen we er democratich over stemmen
Ik vind hem ook tof! Deze game wordt de 32 euro zeker waardquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef Def1987 het volgende:
Grid is echt te vet. Heb zelfs gta4 een aantal uur aan de kant gelegd voor deze demo
Sarcasme enzo...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders rot jij even op met je gezeik?
Zeiken op voetbal clubs doe je maar in het juiste forum, niet hier.
psv fan hierquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister ook over, Ben dan ook blij met de pollquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is werkelijk onvoorstelbaar dat jij nog geen ban aan je broek hebt hangen. Niet te geloven, echt
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
Wat ziet er beter uit op een HD-Ready TV
1080i of 720p?
Gaat gewoon via de component-kabel.
forget the demo , i want the gamequote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil de demo...
quote:May 8, 2008 - IGN first speculated about the possibility of a BioShock movie, based on 2K's best-selling videogame, back in August. Then rumors began to circulate that Pan's Labyrinth and Hellboy helmer Guillermo del Toro was involved. He flatly denied the reports, and the buzz quickly died. Now, however, the project is officially underway with another director, Pirates of the Caribbean's Gore Verbinski, in charge.
According to Variety, Verbinski has been hired by Universal Pictures to direct and produce the film. The script will probably be written by John Logan (Sweeney Todd, The Aviator) if a deal with the scribe can be worked out.
It's not yet clear how closely the movie will mirror the game, but it's a pretty cinema-ready property, so we don't expect much of a departure. The setup goes like this: An eccentric genius named Andrew Ryan creates an underwater utopia called Rapture, gathering the best and brightest scientists, artists and industrialists of his day and relocating there with them. Decades pass and by the time Jack, an aircraft crash survivor, sets foot in Rapture, Ryan's idealistic vision has devolved into a horrifying remnant of a failed society. The decaying art deco city is now littered with corpses, genetically mutated humans, and bio-mechanical monstrosities. The game was largely inspired by Ayn Rand's classic Atlas Shrugged.
- 2K
"I think the whole utopia-gone-wrong story that's cleverly unveiled to players is just brimming with cinematic potential," Verbinski told Variety. "Of all the games I've played, this is one that I felt has a really strong narrative."
Verbinski said that Rapture's art deco look and the visally impressive characters were what made him want to see the game translated into a film.
There's no release date at this time, but Verbinski told Variety that he plans to start developing the film in earnest as soon as the script by Logan is completed and approved. It should happen sooner than later.
We'll have more BioShock news at it breaks here on IGN!
quote:After weeks of discussion between Codemasters and Formula One Administration, it is anticipated that the company will produce the first game next year, based on the 2009 F1 season. This will be the first game that Lewis Hamilton will appear in. The game is set to be available on all major home consoles, as well as handheld and PC gaming formats.
Bronquote:Codemasters Studios has already begun preparations for the major task of creating the new game, by strengthening their team with personnel from the now defunct Sega Racing Studio. There are 350 people working on the project, which will be based on the EGO Engine that Codemasters has put to good use on the Colin McRae: DIRT and soon-to-be-released Race Driver: GRID titles.
jammer, lieve ea gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Codemasters heeft de F1 licentie binnen!![]()
[..]
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Codemasters heeft de F1 licentie binnen!![]()
[..]
[..]
Bron
Dat idee had ik ook toen ik het net probeerde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.
Precies Rossdale ik heb dat ook op mijn 37'' Toen ik nog een 26'' had was 720p weer mooier dus zal wel met grote te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.
Ik ben toch wel erg benieuwd waar Microsoft en Rare aankomende dinsdag mee aan komen zettenquote:
x3quote:
ik mis er nog 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Een ban op banaanvragen? Wat is dat nou weer van onzin? Waarom mogen we nou weer niets over een banaan vragen?
We mogen dus niet vragen of mensen alle banaantjes in Donkey Kong al te pakken hebben? Dat vind ik nou een echte gamesgerelateerde banaanvraag!
Band zonder banaan?quote:
Zei ik ook al in het ps3 topic ging oa Cyberia mij uit lachen, ik vond de demo echt gaafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Even ter info: Bourne Conspiracy is/wordt echt ontzettend gaaf
Dat zijn de Gamekings met je eens en ik dus ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AQuila had volgens mij niks te doen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:47 schreef Digixz het volgende:
Sinds ik GTA 4 heb ben ik weer bezig met Saints Row
Met dit weer kan ik echt niet in de stemming komen om serieus te spelen. En dan zijn die activities van Saints Row wel vet, ff helemaal uitspelen ^^
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kip = GTA
Dat kereltje = Saints Row
quote:And so rather than allowing you to feel like an armoured avenger, Iron Man's videogame outing merely offers the chance to lurch awkwardly around the sky like a drunken wasp while holding down a button to blow stuff up. The idea that people might turn to this ham-fisted misfire in order to relive the boundless fun of the movie is quite depressing
quote:Microsoft Gears Up to Release Xbox 360 with New Chips.
Microsoft Corp. reportedly plans to release a new version its Xbox 360 video game system code-named Jasper in August and has already assigned IBM and Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. to make chips for the new game console. However, there are other important rumours: TSMC got orders to produce the chip for code-named Valhalla Xbox 360 design, which is rumoured to combine microprocessor and graphics chip in a single piece of silicon.
The code-named Jasper design of the Xbox 360 game console will use ATI Xenos graphics and memory controller hub (GMCH) made using 65nm process at TSMC as well as IBM Xenon central processing unit (CPU) produced at IBM’s 65nm nodes. The new system design is projected to consume less electricity, use less complex cooling systems and also produce less noise.
By contrast, current Xbox 360 design named Falcon utilizes GMCH and eDRAM cores manufactured using 90nm process technology at TSMC as well as CPU built at IBM using 65nm fabrication process. The first-generation Xbox 360 used 90nm chips.
TSMC is chosen to make the 65nm GMCH chips, Advanced Semiconductor Engineering (ASE) is contracted to package and test the chips, and Nanya has won orders to supply flip-chip packaging substrates, reports China Economic News Service.
What is, perhaps, more important than the facts that TSMC again got orders to produce ATI Xenos GMCH and IBM land orders on IBM Xenon CPU at expense of Chartered Semiconductor (which once promised to start making 45nm chips for Advanced Micro Devices in 2009), is that “chips” for next-generation Xbox 360 code-named Valhalla will also be made at TSMC. Earlier rumours transpired that Valhalla features a chip that combines CPU and GMCH. In order to build such chip at TSMC, Microsoft either needs to disclose certain design rules of IBM’s fabrication process to the Taiwan-based semiconductor manufacturer, or completely rework the CPU according to fabrication process of TSMC.
Microsoft did not comment on the news-story.
Microsoft Xbox 360 console is based around triple-core microprocessor developed by IBM, high-definition visual processing unit designed by ATI Technologies, I/O controller engineered by SiS and some other key components. The gaming machine provides a broad set of multimedia capabilities in addition to games. Currently Microsoft Xbox 360 is available for $279, $349 or $449 in the USA depending on the version.
Via Bluesnews
http://www.xbitlabs.com/news/multime...New_Chips.html
Dat zou wel vet zijn maar ik ben al aan mijn 2de gekochte xbox bezig dus hier begin ik niet meer aanquote:
Dit was toch al lang bekend dacht ikquote:
ook maar gratis besteld bij IGquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:10 schreef Ash het volgende:
Damn!
Deze topics gingen eerst altijd keihard, en sinds de release van GTAIV kan ik het gewoon bijbenen![]()
Gisteren een t-shirt gekregen bij het preorderen van Ninja Gaiden II
[ link | afbeelding ]
tis niet veel bijzonders, maar ach leuk voor de heb, voor bij alle andere game t-shirts die ik heb.
M'n vriendin (Rock Band chick) staat op de site van m'n lokale gameshop voor het winnen van GTAIV: Special Edition.
(ze staat alleen met het verkeerde exemplaar op de foto, ik heb namelijk de xbox 360 versie gewonnen, en haar naam staat fout geschreven
![]()
![]()
Oh ja en m'n laatst gekregen exemplaar van Iron Man is weer een toppertje voor m'n collectie!:
[..]
![]()
![]()
BRON
Killzone 2 lijkt me mooier dan gow 2 hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Man er gebeurt nu zoveel meer dan in deel 1 wat de beleving nu veel meer intenser maakt. Het ziet er gelikter uit, de gameplay lijkt wat verfijnder en de muziek op achtergrond is top.
Ik ben tevreden.
[ afbeelding ]
niet iets TE ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gears of War 2 Gameplay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jorien gvd kijk toch niet altijd alleen naar de GFXquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Killzone 2 lijkt me mooier dan gow 2 hoor
Killzone 2 is grafisch nog net van een ander kaliber ja maar de gameplay moet zich nou zo gaan neerzetten dat het zich kan meten met de hedendaagse shooters. Dat is iets wat Gears al heeft bewezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Edwin is een angsthaasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te wat? Te creapy? Te bloederig? Jij angsthaas.
killzone is ook een o zo originele game of niet danquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je orginaliteit is belangrijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
killzone is ook een o zo originele game of niet dan![]()
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
de rest van die 13 in een dozijn shooter waar killzone ook onder valt
Nee lamme handen krijgen van het hak en slachtwerk is orgineelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?![]()
En wat voor nieuwere en andere dingen doet het dan?
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteemquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?
Ik sprak over de grafische kantquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
over the top.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te wat? Te creapy? Te bloederig? Jij angsthaas.
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarktquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:08 schreef Frankeinstein het volgende:
Zijn de leverproblemen van de xbox 360 premium nou zo groot of zou aan de media markt waar ik hem een maand geleden besteld heb liggen? Ik heb na een maand nog steeds geen bericht dat ik hem op kan komen halen (wel dat GTA IV binnen was op de release). De rede dat ik hem nog niet ergens anders heb proberen te halen is die actie van xbox+halo3=gratis GTA IV (en dat ik nu eigenlijk nog te druk ben met school
)
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarkt
Daar bellen ze je heus niet hoor, Eplaza had dezelfde aktie T/M 11 mei en die heeft wel gewoon premiums liggen, athans hier in utrecht.
Iets nieuws? Grapjasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteem
Noem nog eens een spel dat dat heeft dan?quote:
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:27 schreef ach het volgende:
In GoW2 hebben ze grotere piemels dan in Killzone2.
whehehe, scherpe opmerkingquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
Mediamarkt kennende laten ze je gewoon net zo lang wachten tot je het niet meer hoeft zodat ze je die game niet meer gratis hoeven te geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.
Ik heb gewoon op mijn gemak de missies gedaan, dat bowlen kon, en kan me nog steeds gestolen worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan is het toch niet leuk ?
Om er zo door te heen te rennen.
Alle story missions is ongeveer 60-65 %, dus je moet opschieten als je gaat achievement hoerenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu rond de 19 uur bezig en sta op 33,57 %
dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Alle story missions is ongeveer 60-65 %, dus je moet opschieten als je gaat achievement hoeren
quote:
Gobble, gobble.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op mijn gemak de missies gedaan, dat bowlen kon, en kan me nog steeds gestolen worden.
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zit nu bij GTAIV bij de allerlaatste missie in 22 uur tijd, die 30 uur achievement is makkelijk te halen!
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?
Die races doe ik wel maar die slaan totaal nergens opquote:Op zondag 11 mei 2008 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.
Die doe ik ook achterafquote:Op zondag 11 mei 2008 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.
Ik heb alle missies gedaan die er te doen waren.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?
Maar was dat vanwege de setting of vanwege de slechte game? Want Medal of Honor Pacific Assault bijvoorbeeld was gewoon een baggergame.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
vond dat altijd mindere spellen WOII in jappen stijl
maar das persoonlijk
Dit wordt natuurlijk gewoon schaamteloos cashen.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:24 schreef Sackboy het volgende:
Is dit nu het vijfde GTA IV topic gewordenLaten we het hier alsjeblieft ergens anders over hebben..
Call of Duty 5 already playable
Die zal dus ook wel dit najaar komen. Iedereen hier is natuurlijk sceptisch jegens Treyarch, maar ik ben toch wel benieuwd. De multiplayer van CoD3 vond ik ook erg tof, en deze gaat de engine van CoD4 gebruiken
Setting maakt me niet zoveel uit, als het goed uitgewerkt is kan iedere setting leuk zijn. En we hebben nog maar weinig games gezien in de pacific WWII setting.
Jep, geen probleem.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:01 schreef Mitchell-K het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje over het core systeem, valt daar een HD in te plaatsen?..
Koop geen arcade, daar krijg je spijt van!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef Mitchell-K het volgende:
Ik heb nog helemaal geen Xbox maar ik kan er wel eentje ruilen tegen mijn wii( kut console mij te kinderachtig) en ik wil een beetje de mogelijk heden bekijken en een beetje specs vergelijken.
EDIT:
De arcade is toch eigenlijk gewoon de core met 5 spelletjes erbij een een wireless controler?...
wat is die xbox toch betrouwbaarquote:Op zondag 11 mei 2008 15:27 schreef DarkShine het volgende:
Heb ik mijn 360 een 2/3 weken terug van reparatie krijg ik daarnet een rrod.
[ afbeelding ]
sweet , gelijk kopenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je daar een bron van? Want volgens Google is deze titel pas in juli 2007 aangekondigd. Maar als ie daadwerkelijk al 4 jaar in ontwikkeling is dan is het inderdaad niet zo gek dat ie dit najaar uitkomtquote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef Wessiej het volgende:
Begin 2005 hadden ze de game aangekondigd, dus daarvoor al, dan is het spel zo'n 4 jaar in ontwikkeling, kan best dan.
Hoezo, zijn ze zo makkelijk? (Heb er nog geen één gedaan)quote:Op zondag 11 mei 2008 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die races doe ik wel maar die slaan totaal nergens op
quote:Xbox 360-chip 'Jasper' in productie
Nieuws | 11 mei 2008 - Na de Xbox 360 Falcon, werkt Microsoft al weer aan een nieuwe editie van de Xbox 360, waarbij de processor 'Jasper' heet. Deze processor moet de interne GPU en CPU van de Xbox 360 met elkaar samenbrengen, om onder andere goedkopere hardware aan te bieden, die efficiënter werkt en dus koeler is en minder geluid maakt.
De processor wordt gemaakt door het bedrijf Semiconductor Manufacturing Co. uit Taiwan. Verschillende Taiwanese bedrijven hebben nu contracten om deze chips te produceren en te integreren in de Xbox 360. Men hoopt deze Xbox 360 in 2009 aan te gaan bieden.
De Xbox 360-hardware wordt regelmatig bekritiseert om zijn gedrag. Vooral de eerste generatie Xbox 360-systemen maakt veel geluid. Tevens worden veel Xbox 360's nog altijd snel warm en in enkele gevallen zouden ze krassen maken op speldiscs. Recentelijk kwamen de problemen weer in het nieuws na een aantal onderzoeken.
De chips gaan nu in productie, maar de Xbox 360's met die chips erin liggen pas in 2009 in de winkels? Waarom zou dat zo lang durenquote:
Het ziet er zeer netjes uit, maar ik ben nog niet overtuigd. Het is allemaal zo non-Banjo.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om de bulluk weg te werken die er nog isquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De chips gaan nu in productie, maar de Xbox 360's met die chips erin liggen pas in 2009 in de winkels? Waarom zou dat zo lang duren
Triest man waar blijven de vette spellenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Ninja Blade Lips Scene It? 2 Viva Pinata: Trouble in Paradise
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Triest man waar blijven de vette spellen
Lol dat zie ik ook wel maar dit zijn toch geen spellen die je op zo'n dag wil aankondigenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.
Hmm, wat meer algemene trivia zou ook leuk zijn voor die big button controllers.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Scene It? 2
ach, begin 2010 zal er toch wel een nieuwe xbox komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.
Ze hebben gezegt dat de nieuwe xbox in 2012 komt, duurt nog wel even.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach, begin 2010 zal er toch wel een nieuwe xbox komen.
deel 3 van gears zien we niet op 360 denk
OKequote:Op maandag 12 mei 2008 00:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze hebben gezegt dat de nieuwe xbox in 2012 komt, duurt nog wel even.
Originele/smaakmakende IP's zo te lezenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Ninja Blade Lips Scene It? 2 Viva Pinata: Trouble in Paradise
Het verkooptquote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef Sackboy het volgende:
Op Neogaf is de algemene verwachting trouwens dat Lips Microsoft's tegenhanger van Singstar wordt![]()
Als dat echt zo is zou het wel weer een heel kansloze actie van MS zijn
OMFGquote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef Sackboy het volgende:
Op Neogaf is de algemene verwachting trouwens dat Lips Microsoft's tegenhanger van Singstar wordt![]()
Als dat echt zo is zou het wel weer een heel kansloze actie van MS zijn
Ik hoop het niet, ik hoop dat ze nou eens een keer naar Europa gaan. Het Liberty City van GTA IV was nog een aardige vernieuwing ten opzichte van het Liberty City van GTA III, maar als ze nu San Andreas in een nieuw jasje gaan steken denk ik dat men de setting wel een beetje zat wordt. Een Europese stad zou een frisse vernieuwing zijn voor de GTA serie.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:20 schreef Wessiej het volgende:
Op Rockstar Social Club (website van Rockstar zelf) was dit 'ticket' te vinden
[ afbeelding ]
San Andreas again?
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sackboy het volgende:
Viva Pinata: Trouble in Paradise:
Wauw ziet er echt tof uitquote:Op maandag 12 mei 2008 09:59 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké tnx. Dan zo maar eens even proberen. Zat al te zoeken naar een scratchcard enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:06 schreef Digixz het volgende:
Als je via je xbox een xboxlive account maakt krijg je er gratis een maand XBL Gold bij.
goh we zijn het eens met elkaar eens over een gamequote:
Is lezen nou zo moeilijk?quote:
Ze blijven het vol houden. Ze zijn de laatste tijd echt keihard bezig om er een familie console van te maken. Eerst Viva Pinata, toen de prijsverlaging, waarmee de console goedkoper werd dan de Wii, en nu een najaars line op vol met kindergames. Ik geef ze een kans. (Al hoewel ik er wel aan twijfel of VP2 wel gaat verkopen hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is lezen nou zo moeilijk?
Vind het een beetje vrij kansloos om MS met deze serie de jongere doelgroep weer proberen aan te spreken terwijl de vorige delen hard flopte.
quote:Gametrailers Blows It with PS3/360 Footage
So I poked the console-wars snake last week and learned a big Fat Albert lesson about people's feelings in the process. Gametrailers, with a longer history than me, not so much.
We've been hearing a lot of chatter about how they botched a comparison video of Race Driver: GRID. In an attempt to show cooler crash physics on the 360, they used PS3's instead — easily identifiable by the controller map in the lower left corner. Doh!
Gametrailers took down the video after getting barbecued in the comment flamewar. But someone already YouTubed it and spliced in comments pointing out the negligence, or worse.
Anyway, here you go. Just shows that console comparison is absolutely the third rail discussion in our neck of the woods. And if you undertake it, everything has to be bulletproof, or you'll get ripped for looking like a shill.
1 fout en de wereld huilt gelijk , en zeggen dat ze zuigen enz terwijl ze er ondertussen allemaal nog gewoon iederedag op kijkenquote:
Deel 2 in de maakquote:Met Skate wilde Electronic Arts de alleenheerschappij van Tony Hawk doorbreken, ze deden dit met een game die het realisme naar de skatesport bracht.
Het spel verscheen op de Xbox 360 en PlayStation 3, met Skate It krijgen ook de Nintendo Wii en DS gamers echter hun eigen variant. Xbox 360 en PlayStation 3 gamers worden gelukkig niet vergeten, voor hun kondigt Electronic Arts namelijk Skate 2 aan. Op de eerste beelden en informatie moeten we helaas nog even wachten.
Ik vond het een leuke game, zo met mij heel veel andere, een 8,5 op gamerankings liegt er niet op, dat het niet jou spel is maakt het niet meteen eenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vrij kansloos om MS met deze serie de jongere doelgroep weer proberen aan te spreken terwijl de vorige delen hard flopte.
Viva Pinata 1 is echt misunderstood, en krijgen we een keer wat anders dan schieten en racen...is het weer niet goedquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke game, zo met mij heel veel andere, een 8,5 op gamerankings liegt er niet op, dat het niet jou spel is maakt het niet meteen een-spel
Viva pinata 1 is toch niet geflopt?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?
De laatste jaren heeft MS veel met geld gesmeten wat typerend is. Ook wel een teken dat er weinig talent/creativiteit zit in hun studios (i.t.t. Nintendo en Sony).
In november én december 2006 verkocht deel 1 niet meer dan 40.000 exemplaren in de USquote:Op maandag 12 mei 2008 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Viva pinata 1 is toch niet geflopt?
Volgens mij had die game genoeg sales, het is geen call of duty of gta 4 wat sales betreft, maar het verkocht best redelijk.
Sowieso heeft iedere xbox gebruiker die tussen nu en anderhalf jaar geleden een xbox kocht die game in huis.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In november én december 2006 verkocht deel 1 niet meer dan 40.000 exemplaren in de US. Dat is wel erg slecht. En op Gears of War en RB Vegas na kwam er in die periode al weinig soeps uit.
De verkoopcijfers voor Europa kan ik niet zo snel vinden maar ook dat was niet best.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 12 mei 2008 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?
De laatste jaren heeft MS veel met geld gesmeten wat typerend is. Ook wel een teken dat er weinig talent/creativiteit zit in hun studios (i.t.t. Nintendo en Sony).
Ik weet wel zeker dat dit geen fout is hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij kunnen ze er voor die prijs gewoon naar fluiten
Kan me herinneren dat er een soort gelijke actie was, toen met een HD TV, maar uiteindelijk van de koude kermis thuiskwamen.
Oh ik wist niet dat we in dat topic ook over GTA IV mochten pratenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
hey jongens,
[XBOX 360] Gears Of War 2 #1
niet voor niets deze thread gemaakt voor de GOTY
whehe, dat doe je maar in het GTA topic (number2 game of the yearquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we in dat topic ook over GTA IV mochten praten
ehh tja weinig op aan te merken hier wil het zelf ook . en mirror's edge zelf natuurlijk ookquote:Op maandag 12 mei 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we morgen nog demo's verwachten op Live?
Ik hoop in ieder geval dat we wat van Alan Wake horen (als die nog niet gecancelled is tenminste). En ik zou een nieuwe (betere) Perfect Dark tof vinden, maar dan in de grafische stijl van Mirror's Edge
16 meiquote:Op maandag 12 mei 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week verwacht ik toch echt wel een demo van Ninja Gaiden II
Ja is dat nou zo goed als zeker?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
16 mei, dat is MS's verjaardags cadeau voor mij
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwenquote:
dant valt die morgen weer uitquote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef DarkShine het volgende:
Zet ik me xdoos net aan werkt die weer. En gisteren een repair voor een rrod gemaakt
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwen
Als jij en Cyb het over Ninja Gaiden 2 hebben moet ik altijd hier aan denken:quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwen
Ik zie Cyb al Fat Ninja Kid Style door die hordes vijanden heen hakkenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij en Cyb het over Ninja Gaiden 2 hebben moet ik altijd hier aan denken:
DJ & Cyb Ninja![]()
Edit- Deze past denk beter bij jullie![]()
![]()
ik heb neefjes die assasins creed spelen en 8 zijn en al op de 4 missie zitten ofzo na 1 week .quote:
met een wii motequote:Op maandag 12 mei 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie Cyb al Fat Ninja Kid Style door die hordes vijanden heen hakken![]()
![]()
Schitterend
Dat het uitstel van executie is weet ik ook, op repair gaat die zeker.quote:
en over Viva Pinata: Trouble in Paradise:quote:- RARE says they didn't want to make a hi res version of the old Banjo platformer.
- You create vehicles with parts you find around the levels.
- GI says their first vehicles was a 4 wheeled kart with a spring attached to the bottom that allowed them to jump things. They later found a helicopter blade that allowed their kart to fly. Later they added balloons to the vehicle and put the blade on the back and created a hovercraft.
- RARE showed them a vehicle that was a monster truck that was able to detach its chasis to become a mini bike. When the bike ramped off a cliff it revealed collapsible glider wings and started flying.
- There will be 1,600 parts including weapons that you'll be able to attach to the vehicles.
- The town is called Showdown Town.
- GI says that despite the large focus on vehicles it still features platform elements from the previous games like traditional platforming, tight rope walking and jiggy piece collecting.
- Showdown Town is 16 times larger than anything RARE has created before.
- Every level has a different intro. Nutty Acres begins with a credits spoof of 80's soap opera's like Dallas.
- Note collecting is back and will act has currency that'll allow you to bu vehicle blueprints.
- RARE says there are 15 different challenges spread across 6 different levels. There will also be side missions.
quote:- Improved interactivity between the pinata's and the environments.
- Pinata's will mimic each others action and follow the leader around the garden.
- They'll be adding toys for the pinatas to play with like musical instruments, spaced themed toys, and trains that the pinata's will ride around the garden.
- 30 new pinatas.
- 2 new sub areas called Pinarctic and Dessert that'll allow you to travel to new locations and lay traps for the pinatas.
- A photo mode will allow you to upload pictures to the website.
- A drop in and drop out co op mode.
- Improved UI.
quote:- Mini map is dead. Peter hates it. So he made a "bread crump trail". Which is a golden line on the ground that will tell you which direction to go. It works kinda like a GPS system, so it will change if you go another direction, and will guide you in the right direction.
- You can buy every single house in the game. Each house will unlock something new. Either a sidequest, item or a skill
- The game is 20-30 times larger then Fable 1.
- The weather is completely dynamic, and will change as time progress. There will be different seasons.
- Cutscenes are somewhat interactive. You can use the d-pad to do different gestures, and they can change the outcome of conversations. It's not on the scale of Mass Effect, but it can be done so you have some interactivity with the game world.
Speel eens fifaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat het uitstel van executie is weet ik ook, op repair gaat die zeker.
Echter ken ik er nu wel nog gebruik van maken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 hou ik stiekem toch nog in de gaten.
klinkt leuk , als het nu ook allemaal waar is dan kan dit nog wel een van de beste games tot nu toe wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:10 schreef Sackboy het volgende:
En een Fable 2 nieuwsupdate:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou Fable gewoon in de gaten nix stiekems aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 hou ik stiekem toch nog in de gaten.
When it's donequote:Op maandag 12 mei 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we morgen nog demo's verwachten op Live?
Ik hoop in ieder geval dat we wat van Alan Wake horen (als die nog niet gecancelled is tenminste).
quote:The parts that you use act and functions as you expect. Place the propeller on the back and gain speed on ground and in water. Place it on top and you have a helicopter. All parts can be turned in every angle.
quote:Loose Talk:
- The next Nintendo and MS systems would arrive in 2010. Sony's would arrive in 2012. They hear that MS will have your achievements carry over to the new system.
- EA pulled the plug on the Road Rash project that GI mentioned last month.
- Thief 4
Nee, dit is vanochtend bevestigd door Microsoft, Sony en Nintendo.quote:
Als er geen bald space marines inzitten is het te kinderachtig natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef Wouter2006 het volgende:
Banjo lijkt me meer een spel voor op de wii qua kinderachtigheid
2009 komt er misschien een nieuw uiterlijk voor de 360quote:Op dinsdag 13 mei 2008 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 wordt bruut damn!!!
En 2010 is mooi dan ben ik wel toe aan nieuwe console!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:12 schreef Wouter2006 het volgende:
Banjo lijkt me meer een spel voor op de wii qua kinderachtigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |