Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
killzone is ook een o zo originele game of niet dan![]()
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
de rest van die 13 in een dozijn shooter waar killzone ook onder valt
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?![]()
En wat voor nieuwere en andere dingen doet het dan?
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteemquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?
Ik sprak over de grafische kantquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
killzone is ook een o zo originele game of niet dan![]()
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
de rest van die 13 in een dozijn shooter waar killzone ook onder valt
over the top.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te wat? Te creapy? Te bloederig? Jij angsthaas.
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarktquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:08 schreef Frankeinstein het volgende:
Zijn de leverproblemen van de xbox 360 premium nou zo groot of zou aan de media markt waar ik hem een maand geleden besteld heb liggen? Ik heb na een maand nog steeds geen bericht dat ik hem op kan komen halen (wel dat GTA IV binnen was op de release). De rede dat ik hem nog niet ergens anders heb proberen te halen is die actie van xbox+halo3=gratis GTA IV (en dat ik nu eigenlijk nog te druk ben met school
)
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarkt
Daar bellen ze je heus niet hoor, Eplaza had dezelfde aktie T/M 11 mei en die heeft wel gewoon premiums liggen, athans hier in utrecht.
Iets nieuws? Grapjasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteem
Noem nog eens een spel dat dat heeft dan?quote:
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:27 schreef ach het volgende:
In GoW2 hebben ze grotere piemels dan in Killzone2.
whehehe, scherpe opmerkingquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
Mediamarkt kennende laten ze je gewoon net zo lang wachten tot je het niet meer hoeft zodat ze je die game niet meer gratis hoeven te geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.
Ik heb gewoon op mijn gemak de missies gedaan, dat bowlen kon, en kan me nog steeds gestolen worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan is het toch niet leuk ?
Om er zo door te heen te rennen.
Alle story missions is ongeveer 60-65 %, dus je moet opschieten als je gaat achievement hoerenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben nu rond de 19 uur bezig en sta op 33,57 %
dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Alle story missions is ongeveer 60-65 %, dus je moet opschieten als je gaat achievement hoeren
quote:
Gobble, gobble.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op mijn gemak de missies gedaan, dat bowlen kon, en kan me nog steeds gestolen worden.
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zit nu bij GTAIV bij de allerlaatste missie in 22 uur tijd, die 30 uur achievement is makkelijk te halen!
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?
Die races doe ik wel maar die slaan totaal nergens opquote:Op zondag 11 mei 2008 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.
Die doe ik ook achterafquote:Op zondag 11 mei 2008 09:22 schreef Wouter2006 het volgende:
idd, niet de package deliveries en ook niet de straat races, want dat zijn side missions.
Ik heb alle missies gedaan die er te doen waren.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dan doe je niet die Little jacob en brucie missie's etc?
Maar was dat vanwege de setting of vanwege de slechte game? Want Medal of Honor Pacific Assault bijvoorbeeld was gewoon een baggergame.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
vond dat altijd mindere spellen WOII in jappen stijl
maar das persoonlijk
Dit wordt natuurlijk gewoon schaamteloos cashen.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:24 schreef Sackboy het volgende:
Is dit nu het vijfde GTA IV topic gewordenLaten we het hier alsjeblieft ergens anders over hebben..
Call of Duty 5 already playable
Die zal dus ook wel dit najaar komen. Iedereen hier is natuurlijk sceptisch jegens Treyarch, maar ik ben toch wel benieuwd. De multiplayer van CoD3 vond ik ook erg tof, en deze gaat de engine van CoD4 gebruiken
Setting maakt me niet zoveel uit, als het goed uitgewerkt is kan iedere setting leuk zijn. En we hebben nog maar weinig games gezien in de pacific WWII setting.
Jep, geen probleem.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:01 schreef Mitchell-K het volgende:
Hey mensen, ik had een vraagje over het core systeem, valt daar een HD in te plaatsen?..
Koop geen arcade, daar krijg je spijt van!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:26 schreef Mitchell-K het volgende:
Ik heb nog helemaal geen Xbox maar ik kan er wel eentje ruilen tegen mijn wii( kut console mij te kinderachtig) en ik wil een beetje de mogelijk heden bekijken en een beetje specs vergelijken.
EDIT:
De arcade is toch eigenlijk gewoon de core met 5 spelletjes erbij een een wireless controler?...
wat is die xbox toch betrouwbaarquote:Op zondag 11 mei 2008 15:27 schreef DarkShine het volgende:
Heb ik mijn 360 een 2/3 weken terug van reparatie krijg ik daarnet een rrod.
[ afbeelding ]
sweet , gelijk kopenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je daar een bron van? Want volgens Google is deze titel pas in juli 2007 aangekondigd. Maar als ie daadwerkelijk al 4 jaar in ontwikkeling is dan is het inderdaad niet zo gek dat ie dit najaar uitkomtquote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef Wessiej het volgende:
Begin 2005 hadden ze de game aangekondigd, dus daarvoor al, dan is het spel zo'n 4 jaar in ontwikkeling, kan best dan.
Hoezo, zijn ze zo makkelijk? (Heb er nog geen één gedaan)quote:Op zondag 11 mei 2008 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die races doe ik wel maar die slaan totaal nergens op
quote:Xbox 360-chip 'Jasper' in productie
Nieuws | 11 mei 2008 - Na de Xbox 360 Falcon, werkt Microsoft al weer aan een nieuwe editie van de Xbox 360, waarbij de processor 'Jasper' heet. Deze processor moet de interne GPU en CPU van de Xbox 360 met elkaar samenbrengen, om onder andere goedkopere hardware aan te bieden, die efficiënter werkt en dus koeler is en minder geluid maakt.
De processor wordt gemaakt door het bedrijf Semiconductor Manufacturing Co. uit Taiwan. Verschillende Taiwanese bedrijven hebben nu contracten om deze chips te produceren en te integreren in de Xbox 360. Men hoopt deze Xbox 360 in 2009 aan te gaan bieden.
De Xbox 360-hardware wordt regelmatig bekritiseert om zijn gedrag. Vooral de eerste generatie Xbox 360-systemen maakt veel geluid. Tevens worden veel Xbox 360's nog altijd snel warm en in enkele gevallen zouden ze krassen maken op speldiscs. Recentelijk kwamen de problemen weer in het nieuws na een aantal onderzoeken.
De chips gaan nu in productie, maar de Xbox 360's met die chips erin liggen pas in 2009 in de winkels? Waarom zou dat zo lang durenquote:
Het ziet er zeer netjes uit, maar ik ben nog niet overtuigd. Het is allemaal zo non-Banjo.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:05 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
om de bulluk weg te werken die er nog isquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De chips gaan nu in productie, maar de Xbox 360's met die chips erin liggen pas in 2009 in de winkels? Waarom zou dat zo lang duren
Triest man waar blijven de vette spellenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Ninja Blade Lips Scene It? 2 Viva Pinata: Trouble in Paradise
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Triest man waar blijven de vette spellen
Lol dat zie ik ook wel maar dit zijn toch geen spellen die je op zo'n dag wil aankondigenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.
Hmm, wat meer algemene trivia zou ook leuk zijn voor die big button controllers.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Scene It? 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |