Wie gaat daarover danquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is werkelijk onvoorstelbaar dat jij nog geen ban aan je broek hebt hangen. Niet te geloven, echt
Poll: Zie jij Jorien graag optyfen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie gaat daarover danOf mogen we er democratich over stemmen
Ik vind hem ook tof! Deze game wordt de 32 euro zeker waardquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:52 schreef Def1987 het volgende:
Grid is echt te vet. Heb zelfs gta4 een aantal uur aan de kant gelegd voor deze demo
Sarcasme enzo...quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders rot jij even op met je gezeik?
Zeiken op voetbal clubs doe je maar in het juiste forum, niet hier.
psv fan hierquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, dan had je je mond kunnen houden, scheelt weer een ajax fan hier
Daar hadden we het gister ook over, Ben dan ook blij met de pollquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het is werkelijk onvoorstelbaar dat jij nog geen ban aan je broek hebt hangen. Niet te geloven, echt
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:50 schreef VoreG het volgende:
Wat ziet er beter uit op een HD-Ready TV
1080i of 720p?
Gaat gewoon via de component-kabel.
forget the demo , i want the gamequote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil de demo...
quote:May 8, 2008 - IGN first speculated about the possibility of a BioShock movie, based on 2K's best-selling videogame, back in August. Then rumors began to circulate that Pan's Labyrinth and Hellboy helmer Guillermo del Toro was involved. He flatly denied the reports, and the buzz quickly died. Now, however, the project is officially underway with another director, Pirates of the Caribbean's Gore Verbinski, in charge.
According to Variety, Verbinski has been hired by Universal Pictures to direct and produce the film. The script will probably be written by John Logan (Sweeney Todd, The Aviator) if a deal with the scribe can be worked out.
It's not yet clear how closely the movie will mirror the game, but it's a pretty cinema-ready property, so we don't expect much of a departure. The setup goes like this: An eccentric genius named Andrew Ryan creates an underwater utopia called Rapture, gathering the best and brightest scientists, artists and industrialists of his day and relocating there with them. Decades pass and by the time Jack, an aircraft crash survivor, sets foot in Rapture, Ryan's idealistic vision has devolved into a horrifying remnant of a failed society. The decaying art deco city is now littered with corpses, genetically mutated humans, and bio-mechanical monstrosities. The game was largely inspired by Ayn Rand's classic Atlas Shrugged.
- 2K
"I think the whole utopia-gone-wrong story that's cleverly unveiled to players is just brimming with cinematic potential," Verbinski told Variety. "Of all the games I've played, this is one that I felt has a really strong narrative."
Verbinski said that Rapture's art deco look and the visally impressive characters were what made him want to see the game translated into a film.
There's no release date at this time, but Verbinski told Variety that he plans to start developing the film in earnest as soon as the script by Logan is completed and approved. It should happen sooner than later.
We'll have more BioShock news at it breaks here on IGN!
quote:After weeks of discussion between Codemasters and Formula One Administration, it is anticipated that the company will produce the first game next year, based on the 2009 F1 season. This will be the first game that Lewis Hamilton will appear in. The game is set to be available on all major home consoles, as well as handheld and PC gaming formats.
Bronquote:Codemasters Studios has already begun preparations for the major task of creating the new game, by strengthening their team with personnel from the now defunct Sega Racing Studio. There are 350 people working on the project, which will be based on the EGO Engine that Codemasters has put to good use on the Colin McRae: DIRT and soon-to-be-released Race Driver: GRID titles.
jammer, lieve ea gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Codemasters heeft de F1 licentie binnen!![]()
[..]
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:23 schreef Sackboy het volgende:
Codemasters heeft de F1 licentie binnen!![]()
[..]
[..]
Bron
Dat idee had ik ook toen ik het net probeerde.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.
Precies Rossdale ik heb dat ook op mijn 37'' Toen ik nog een 26'' had was 720p weer mooier dus zal wel met grote te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
720p ziet er echt niet uit op mijn 42" HD-Ready plasma, heel erg wazig enzo. Ik gebruik dan ook gewoon 1080i, ook voor het xboxen.
Ik ben toch wel erg benieuwd waar Microsoft en Rare aankomende dinsdag mee aan komen zettenquote:
x3quote:
ik mis er nog 2quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:55 schreef Rossdale het volgende:
Een ban op banaanvragen? Wat is dat nou weer van onzin? Waarom mogen we nou weer niets over een banaan vragen?
We mogen dus niet vragen of mensen alle banaantjes in Donkey Kong al te pakken hebben? Dat vind ik nou een echte gamesgerelateerde banaanvraag!
Band zonder banaan?quote:
Zei ik ook al in het ps3 topic ging oa Cyberia mij uit lachen, ik vond de demo echt gaafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
Even ter info: Bourne Conspiracy is/wordt echt ontzettend gaaf
Dat zijn de Gamekings met je eens en ik dus ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:53 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AQuila had volgens mij niks te doen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:47 schreef Digixz het volgende:
Sinds ik GTA 4 heb ben ik weer bezig met Saints Row
Met dit weer kan ik echt niet in de stemming komen om serieus te spelen. En dan zijn die activities van Saints Row wel vet, ff helemaal uitspelen ^^
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kip = GTA
Dat kereltje = Saints Row
quote:And so rather than allowing you to feel like an armoured avenger, Iron Man's videogame outing merely offers the chance to lurch awkwardly around the sky like a drunken wasp while holding down a button to blow stuff up. The idea that people might turn to this ham-fisted misfire in order to relive the boundless fun of the movie is quite depressing
quote:Microsoft Gears Up to Release Xbox 360 with New Chips.
Microsoft Corp. reportedly plans to release a new version its Xbox 360 video game system code-named Jasper in August and has already assigned IBM and Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. to make chips for the new game console. However, there are other important rumours: TSMC got orders to produce the chip for code-named Valhalla Xbox 360 design, which is rumoured to combine microprocessor and graphics chip in a single piece of silicon.
The code-named Jasper design of the Xbox 360 game console will use ATI Xenos graphics and memory controller hub (GMCH) made using 65nm process at TSMC as well as IBM Xenon central processing unit (CPU) produced at IBM’s 65nm nodes. The new system design is projected to consume less electricity, use less complex cooling systems and also produce less noise.
By contrast, current Xbox 360 design named Falcon utilizes GMCH and eDRAM cores manufactured using 90nm process technology at TSMC as well as CPU built at IBM using 65nm fabrication process. The first-generation Xbox 360 used 90nm chips.
TSMC is chosen to make the 65nm GMCH chips, Advanced Semiconductor Engineering (ASE) is contracted to package and test the chips, and Nanya has won orders to supply flip-chip packaging substrates, reports China Economic News Service.
What is, perhaps, more important than the facts that TSMC again got orders to produce ATI Xenos GMCH and IBM land orders on IBM Xenon CPU at expense of Chartered Semiconductor (which once promised to start making 45nm chips for Advanced Micro Devices in 2009), is that “chips” for next-generation Xbox 360 code-named Valhalla will also be made at TSMC. Earlier rumours transpired that Valhalla features a chip that combines CPU and GMCH. In order to build such chip at TSMC, Microsoft either needs to disclose certain design rules of IBM’s fabrication process to the Taiwan-based semiconductor manufacturer, or completely rework the CPU according to fabrication process of TSMC.
Microsoft did not comment on the news-story.
Microsoft Xbox 360 console is based around triple-core microprocessor developed by IBM, high-definition visual processing unit designed by ATI Technologies, I/O controller engineered by SiS and some other key components. The gaming machine provides a broad set of multimedia capabilities in addition to games. Currently Microsoft Xbox 360 is available for $279, $349 or $449 in the USA depending on the version.
Via Bluesnews
http://www.xbitlabs.com/news/multime...New_Chips.html
Dat zou wel vet zijn maar ik ben al aan mijn 2de gekochte xbox bezig dus hier begin ik niet meer aanquote:
Dit was toch al lang bekend dacht ikquote:
ook maar gratis besteld bij IGquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:10 schreef Ash het volgende:
Damn!
Deze topics gingen eerst altijd keihard, en sinds de release van GTAIV kan ik het gewoon bijbenen![]()
Gisteren een t-shirt gekregen bij het preorderen van Ninja Gaiden II
[ link | afbeelding ]
tis niet veel bijzonders, maar ach leuk voor de heb, voor bij alle andere game t-shirts die ik heb.
M'n vriendin (Rock Band chick) staat op de site van m'n lokale gameshop voor het winnen van GTAIV: Special Edition.
(ze staat alleen met het verkeerde exemplaar op de foto, ik heb namelijk de xbox 360 versie gewonnen, en haar naam staat fout geschreven
![]()
![]()
Oh ja en m'n laatst gekregen exemplaar van Iron Man is weer een toppertje voor m'n collectie!:
[..]
![]()
![]()
BRON
Killzone 2 lijkt me mooier dan gow 2 hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Man er gebeurt nu zoveel meer dan in deel 1 wat de beleving nu veel meer intenser maakt. Het ziet er gelikter uit, de gameplay lijkt wat verfijnder en de muziek op achtergrond is top.
Ik ben tevreden.
[ afbeelding ]
niet iets TE ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Gears of War 2 Gameplay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jorien gvd kijk toch niet altijd alleen naar de GFXquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Killzone 2 lijkt me mooier dan gow 2 hoor
Killzone 2 is grafisch nog net van een ander kaliber ja maar de gameplay moet zich nou zo gaan neerzetten dat het zich kan meten met de hedendaagse shooters. Dat is iets wat Gears al heeft bewezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Edwin is een angsthaasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te wat? Te creapy? Te bloederig? Jij angsthaas.
killzone is ook een o zo originele game of niet danquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je orginaliteit is belangrijkquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
killzone is ook een o zo originele game of niet dan![]()
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
de rest van die 13 in een dozijn shooter waar killzone ook onder valt
Nee lamme handen krijgen van het hak en slachtwerk is orgineelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet dat Gow nu zo origineel is maar het doet veel meer nieuwere dingen en andere dingen als
Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Want Gears of War is geen 13 in een dozijn shooter?![]()
En wat voor nieuwere en andere dingen doet het dan?
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteemquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het coversystem die regelrecht uit Kill Switch komt toch?
Ik sprak over de grafische kantquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
over the top.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Te wat? Te creapy? Te bloederig? Jij angsthaas.
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarktquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:08 schreef Frankeinstein het volgende:
Zijn de leverproblemen van de xbox 360 premium nou zo groot of zou aan de media markt waar ik hem een maand geleden besteld heb liggen? Ik heb na een maand nog steeds geen bericht dat ik hem op kan komen halen (wel dat GTA IV binnen was op de release). De rede dat ik hem nog niet ergens anders heb proberen te halen is die actie van xbox+halo3=gratis GTA IV (en dat ik nu eigenlijk nog te druk ben met school
)
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom bestel je dat soort dingen dan ook bij de mediamarkt
Daar bellen ze je heus niet hoor, Eplaza had dezelfde aktie T/M 11 mei en die heeft wel gewoon premiums liggen, athans hier in utrecht.
Iets nieuws? Grapjasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gears of War was inderdaad bij lange na niet de eerste game die een coversysteem gebruikte. Killzone 2 doet dan tenminste nog wel iets nieuws: een 1st person coversysteem
Noem nog eens een spel dat dat heeft dan?quote:
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 isquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:27 schreef ach het volgende:
In GoW2 hebben ze grotere piemels dan in Killzone2.
whehehe, scherpe opmerkingquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier de verklaring hebben waarom Wouter zo lijp van GoW 2 is
Mediamarkt kennende laten ze je gewoon net zo lang wachten tot je het niet meer hoeft zodat ze je die game niet meer gratis hoeven te geven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Ik heb er zelf al 2 keer heengebeld en ze meldden me beide keren dat ze wel zullen bellen zodra ze hem hebben, ze hebben ook gebeld toen GTA IV binnen was.. Voor de rest heb ik er ook niet zo superveel haast mee, maar ik vond het gewoon vreemd dat hij nog steeds niet binnen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |