nr 1 zal van korte duur zijn.quote:
Omdat Saints Row 2 geen physics heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef Digixz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Saints Row zo met GTA vergelijkt. Het is allebei free roaming maar de gameplay is echt anders. GTA is veel serieuzer terwijl SR gewoon lomp raggen is meestal. En Saints Row heeft kleur <3
GTA zal dan wel beter zijn maar ik vind het een beetje een domme vergelijking.
Start teh flaming ^^
alleen door die nep nigger sfeer vond ik SA al kutquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Saints Row heeft wel wat, maar de hiphop wiggersfeer staat me niet echt aan. Ik ben ook heel blij dat GTA IV niet verder ging waar SA eindigde eigenlijk.
hehe vond ik ook al, 1e missie vond ik al kut op die fiets, toen heb ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen door die nep nigger sfeer vond ik SA al kut
meestal wel jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:17 schreef VoreG het volgende:
Hoe snel is gcshop.nl met het bezorgen (of TPG eigenlijk)?
Gisteravond werd de status veranderd van betaald naar verzonden. Komt het dan vandaag aan of niet?
raar dat Halo 3 nog in dit rijtje staatquote:Xbox 360 Top Live Titles
1 GTA IV
2 Call of Duty 4
3 Halo 3
4 Guitar Hero III
5 Gears of War
6 Rock Band
7 Tom Clancy's Rainbow Six® Vegas 2
8 Iron Man Demo
9 FIFA 08
10 Forza Motorsport 2
Jij liep toen van de daken te schreeuwen van geluk wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar ze leveren zo laat, gt 5 als hoogtepunt![]()
prijs was normaal, maar ze kregen het spel pas 2 weken na release binnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij liep toen van de daken te schreeuwen van geluk wil je nu zeggen?
Dat noemen we dan een dieptepunt Jorien. Wanneer hervat je weer je school? Na je studie kun je wel weer een flinke inhaalslag maken als het om de FOK stats gaat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijs was normaal, maar ze kregen het spel pas 2 weken na release binnen
Maar Cybje, vanavond CoD4? of is het voortaan GTA IV?quote:
quote:
Ik ookquote:
Niks. Gewoon opsturen wegens RRoD en op het formulier aangeven dat je tevens problemen hebt met je discdrive.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kanker. Wou mn DVD-drive eerst na wat duwen nog open, nu helemaal niet. Check je je garantie, is ie een week geleden verlopen.Hoeveel gaat dit me kosten?
ik rond de 33%, maar heb toenstraks ff voor het werk. Multiplayer gedaan, damn ik vind dat cops en crooks wel dopequote:Op woensdag 7 mei 2008 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met dit weer kan ik me er niet toe zetten te gaan gamen, ben pas op 30% met GTA IV. Vanavond maar naar de bios![]()
quote:“The EA SPORTS Fight Night franchise has always been synonymous with quality and innovation that raised the bar for the sports videogame genre”, said Kevin Wilkinson, Executive Producer, EA SPORTS. “EA SPORTS Fight Night Round 3 was a platform defining game as the industry transitioned to next generation consoles. EA SPORTS Fight Night Round 4 will change how boxing games are played and measured in the future.”
Featuring a re-written gameplay engine, EA SPORTS Fight Night Round 4 will add a variety of fighting styles and boxer differentiation to authentically emulate the greatest fighters of all time. Pressure your opponent with the brawling inside style of young Mike Tyson, bobbing and weaving to set up powerful hooks and uppercuts. Capitalize on Muhammad Ali’s reach, hand speed and fleetness of foot to bewilder your opponent with lightning fast jabs and straights from the outside. For the first time in history, EA SPORTS Fight Night Round 4 gives you the opportunity to pit these legendary heavyweights against one another and name a true champ.
No fight will be the same with an all-new physics-based animation system that recreates the full spectrum of true-to-life punch impacts, giving boxers a devastating arsenal of punches, blocks and ring movement. The new physics system allows for missed punches, glancing punches, knockout blows and for the first time ever, rough and tumble inside fighting. Fatigue, adrenaline, footwork and timing all come into play as you hammer away at your opponents.
Volgt die jongen een studie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat noemen we dan een dieptepunt Jorien. Wanneer hervat je weer je school? Na je studie kun je wel weer een flinke inhaalslag maken als het om de FOK stats gaat.
Ik dácht MBO ICT.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgt die jongen een studie?
Aan zijn posts merk ik het iig niet.
zolang GTAIV erin zit is er niks aan de handquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kanker. Wou mn DVD-drive eerst na wat duwen nog open, nu helemaal niet. Check je je garantie, is ie een week geleden verlopen.Hoeveel gaat dit me kosten?
deel 1 werd ook niet saai gelukkigquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:39 schreef Sackboy het volgende:
Fight Night Round 4 is nu officieel aangekondigd voor de X360 en PS3, en verschijnt in 2009!![]()
[..]
Nee.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deel 1 werd ook niet saai gelukkig
Dankzij jouw berichtje strax verklote ik me missie in GTAquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik rond de 33%, maar heb toenstraks ff voor het werk. Multiplayer gedaan, damn ik vind dat cops en crooks wel dope
Imageshackquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Imageshack
En dat voor een plaatje die je ook gewoon direct kunt jatten van Penny-Arcade
[ afbeelding ]
Call of Duty 4 zostraks weer opgepakt. Wat een game.quote:Gears of War 2 Gameplay Video. This Friday. 10:30 PST.
That's all you need to know, really. 1UP's GameVideos will be the very first place online you'll be able to see the footage, and we'll be posting it in all of its HD glory. And trust us when we say you're going to be blown away. So this Friday go to dinner, go to the movies, or go play some GTA IV -- but whatever you do, make sure you check back here at 10:30 for the exclusive first Gears of War 2 video.
worms sletjes toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dankzij jouw berichtje strax verklote ik me missie in GTA![]()
![]()
Haha was zeker weer goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Call of Duty 4 zostraks weer opgepakt. Wat een game.Was weer gezellig of niet Gizmo?
Ik ben op het juiste moment er vandoor gegaan zo te horenquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
worms sletjes toch?![]()
![]()
[..]
en daarna die natte kont
nja ik weet niet, Jorien is al erg. maar die natte kont.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben op het juiste moment er vandoor gegaan zo te horen![]()
For god sake die gast is Jorien in het kwadraat
![]()
Kan iemand me uitleggen waarom die monsters er uitzien alsof ze nog ingepakt zijn?quote:
Ik denk dat dat gewoon de makkelijkste manier was om het er grafisch 'indrukwekkend' uit te laten zien. Maar hiet ziet er inderdaad heel stom uitquote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen waarom die monsters er uitzien alsof ze nog ingepakt zijn?
Waar de hell haalt Team Ninja het vandaan om alles zo te laten glimmenDat is echt zoooo 1998
Op de screens glimt het ja maar in bewegend beeld niet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen waarom die monsters er uitzien alsof ze nog ingepakt zijn?
Waar de hell haalt Team Ninja het vandaan om alles zo te laten glimmenDat is echt zoooo 1998
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |