ach, begin 2010 zal er toch wel een nieuwe xbox komen.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er komen nog zat goeie games maar dit zijn nieuwe die worden aangekondigt, lezen.
Ze hebben gezegt dat de nieuwe xbox in 2012 komt, duurt nog wel even.quote:Op maandag 12 mei 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach, begin 2010 zal er toch wel een nieuwe xbox komen.
deel 3 van gears zien we niet op 360 denk
OKequote:Op maandag 12 mei 2008 00:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ze hebben gezegt dat de nieuwe xbox in 2012 komt, duurt nog wel even.
Originele/smaakmakende IP's zo te lezenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:46 schreef Sackboy het volgende:
Gerucht: nieuwe games die aanstaande dinsdag op Microsoft's Gamers Day worden geintroduceerd (naast Banjo Kazooie 3):Ninja Blade Lips Scene It? 2 Viva Pinata: Trouble in Paradise
Het verkooptquote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef Sackboy het volgende:
Op Neogaf is de algemene verwachting trouwens dat Lips Microsoft's tegenhanger van Singstar wordt![]()
Als dat echt zo is zou het wel weer een heel kansloze actie van MS zijn
OMFGquote:Op maandag 12 mei 2008 00:36 schreef Sackboy het volgende:
Op Neogaf is de algemene verwachting trouwens dat Lips Microsoft's tegenhanger van Singstar wordt![]()
Als dat echt zo is zou het wel weer een heel kansloze actie van MS zijn
Ik hoop het niet, ik hoop dat ze nou eens een keer naar Europa gaan. Het Liberty City van GTA IV was nog een aardige vernieuwing ten opzichte van het Liberty City van GTA III, maar als ze nu San Andreas in een nieuw jasje gaan steken denk ik dat men de setting wel een beetje zat wordt. Een Europese stad zou een frisse vernieuwing zijn voor de GTA serie.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:20 schreef Wessiej het volgende:
Op Rockstar Social Club (website van Rockstar zelf) was dit 'ticket' te vinden
[ afbeelding ]
San Andreas again?
quote:Op maandag 12 mei 2008 01:43 schreef Sackboy het volgende:
Viva Pinata: Trouble in Paradise:
Wauw ziet er echt tof uitquote:Op maandag 12 mei 2008 09:59 schreef Sackboy het volgende:
Banjo Kazooie 3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké tnx. Dan zo maar eens even proberen. Zat al te zoeken naar een scratchcard enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:06 schreef Digixz het volgende:
Als je via je xbox een xboxlive account maakt krijg je er gratis een maand XBL Gold bij.
goh we zijn het eens met elkaar eens over een gamequote:
Is lezen nou zo moeilijk?quote:
Ze blijven het vol houden. Ze zijn de laatste tijd echt keihard bezig om er een familie console van te maken. Eerst Viva Pinata, toen de prijsverlaging, waarmee de console goedkoper werd dan de Wii, en nu een najaars line op vol met kindergames. Ik geef ze een kans. (Al hoewel ik er wel aan twijfel of VP2 wel gaat verkopen hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is lezen nou zo moeilijk?
Vind het een beetje vrij kansloos om MS met deze serie de jongere doelgroep weer proberen aan te spreken terwijl de vorige delen hard flopte.
quote:Gametrailers Blows It with PS3/360 Footage
So I poked the console-wars snake last week and learned a big Fat Albert lesson about people's feelings in the process. Gametrailers, with a longer history than me, not so much.
We've been hearing a lot of chatter about how they botched a comparison video of Race Driver: GRID. In an attempt to show cooler crash physics on the 360, they used PS3's instead — easily identifiable by the controller map in the lower left corner. Doh!
Gametrailers took down the video after getting barbecued in the comment flamewar. But someone already YouTubed it and spliced in comments pointing out the negligence, or worse.
Anyway, here you go. Just shows that console comparison is absolutely the third rail discussion in our neck of the woods. And if you undertake it, everything has to be bulletproof, or you'll get ripped for looking like a shill.
1 fout en de wereld huilt gelijk , en zeggen dat ze zuigen enz terwijl ze er ondertussen allemaal nog gewoon iederedag op kijkenquote:
Deel 2 in de maakquote:Met Skate wilde Electronic Arts de alleenheerschappij van Tony Hawk doorbreken, ze deden dit met een game die het realisme naar de skatesport bracht.
Het spel verscheen op de Xbox 360 en PlayStation 3, met Skate It krijgen ook de Nintendo Wii en DS gamers echter hun eigen variant. Xbox 360 en PlayStation 3 gamers worden gelukkig niet vergeten, voor hun kondigt Electronic Arts namelijk Skate 2 aan. Op de eerste beelden en informatie moeten we helaas nog even wachten.
Ik vond het een leuke game, zo met mij heel veel andere, een 8,5 op gamerankings liegt er niet op, dat het niet jou spel is maakt het niet meteen eenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vind het een beetje vrij kansloos om MS met deze serie de jongere doelgroep weer proberen aan te spreken terwijl de vorige delen hard flopte.
Viva Pinata 1 is echt misunderstood, en krijgen we een keer wat anders dan schieten en racen...is het weer niet goedquote:Op maandag 12 mei 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke game, zo met mij heel veel andere, een 8,5 op gamerankings liegt er niet op, dat het niet jou spel is maakt het niet meteen een-spel
Viva pinata 1 is toch niet geflopt?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?
De laatste jaren heeft MS veel met geld gesmeten wat typerend is. Ook wel een teken dat er weinig talent/creativiteit zit in hun studios (i.t.t. Nintendo en Sony).
In november én december 2006 verkocht deel 1 niet meer dan 40.000 exemplaren in de USquote:Op maandag 12 mei 2008 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Viva pinata 1 is toch niet geflopt?
Volgens mij had die game genoeg sales, het is geen call of duty of gta 4 wat sales betreft, maar het verkocht best redelijk.
Sowieso heeft iedere xbox gebruiker die tussen nu en anderhalf jaar geleden een xbox kocht die game in huis.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In november én december 2006 verkocht deel 1 niet meer dan 40.000 exemplaren in de US. Dat is wel erg slecht. En op Gears of War en RB Vegas na kwam er in die periode al weinig soeps uit.
De verkoopcijfers voor Europa kan ik niet zo snel vinden maar ook dat was niet best.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 12 mei 2008 16:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 delen in 1,5/2 jaar tijd is wel erg triest. Waarom alleen doorgaan met de serie terwijl de vorige delen toch hard flopte?
De laatste jaren heeft MS veel met geld gesmeten wat typerend is. Ook wel een teken dat er weinig talent/creativiteit zit in hun studios (i.t.t. Nintendo en Sony).
Ik weet wel zeker dat dit geen fout is hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij kunnen ze er voor die prijs gewoon naar fluiten
Kan me herinneren dat er een soort gelijke actie was, toen met een HD TV, maar uiteindelijk van de koude kermis thuiskwamen.
Oh ik wist niet dat we in dat topic ook over GTA IV mochten pratenquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
hey jongens,
[XBOX 360] Gears Of War 2 #1
niet voor niets deze thread gemaakt voor de GOTY
whehe, dat doe je maar in het GTA topic (number2 game of the yearquote:Op maandag 12 mei 2008 21:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we in dat topic ook over GTA IV mochten praten
ehh tja weinig op aan te merken hier wil het zelf ook . en mirror's edge zelf natuurlijk ookquote:Op maandag 12 mei 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen we morgen nog demo's verwachten op Live?
Ik hoop in ieder geval dat we wat van Alan Wake horen (als die nog niet gecancelled is tenminste). En ik zou een nieuwe (betere) Perfect Dark tof vinden, maar dan in de grafische stijl van Mirror's Edge
16 meiquote:Op maandag 12 mei 2008 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze week verwacht ik toch echt wel een demo van Ninja Gaiden II
Ja is dat nou zo goed als zeker?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
16 mei, dat is MS's verjaardags cadeau voor mij
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwenquote:
dant valt die morgen weer uitquote:Op maandag 12 mei 2008 22:52 schreef DarkShine het volgende:
Zet ik me xdoos net aan werkt die weer. En gisteren een repair voor een rrod gemaakt
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwen
Als jij en Cyb het over Ninja Gaiden 2 hebben moet ik altijd hier aan denken:quote:Op maandag 12 mei 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , maar ik verwacht hem wel gewoon , dan heb ik nog wat om die kleine neefjes enzo bezig te houwen
Ik zie Cyb al Fat Ninja Kid Style door die hordes vijanden heen hakkenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als jij en Cyb het over Ninja Gaiden 2 hebben moet ik altijd hier aan denken:
DJ & Cyb Ninja![]()
Edit- Deze past denk beter bij jullie![]()
![]()
ik heb neefjes die assasins creed spelen en 8 zijn en al op de 4 missie zitten ofzo na 1 week .quote:
met een wii motequote:Op maandag 12 mei 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zie Cyb al Fat Ninja Kid Style door die hordes vijanden heen hakken![]()
![]()
Schitterend
Dat het uitstel van executie is weet ik ook, op repair gaat die zeker.quote:
en over Viva Pinata: Trouble in Paradise:quote:- RARE says they didn't want to make a hi res version of the old Banjo platformer.
- You create vehicles with parts you find around the levels.
- GI says their first vehicles was a 4 wheeled kart with a spring attached to the bottom that allowed them to jump things. They later found a helicopter blade that allowed their kart to fly. Later they added balloons to the vehicle and put the blade on the back and created a hovercraft.
- RARE showed them a vehicle that was a monster truck that was able to detach its chasis to become a mini bike. When the bike ramped off a cliff it revealed collapsible glider wings and started flying.
- There will be 1,600 parts including weapons that you'll be able to attach to the vehicles.
- The town is called Showdown Town.
- GI says that despite the large focus on vehicles it still features platform elements from the previous games like traditional platforming, tight rope walking and jiggy piece collecting.
- Showdown Town is 16 times larger than anything RARE has created before.
- Every level has a different intro. Nutty Acres begins with a credits spoof of 80's soap opera's like Dallas.
- Note collecting is back and will act has currency that'll allow you to bu vehicle blueprints.
- RARE says there are 15 different challenges spread across 6 different levels. There will also be side missions.
quote:- Improved interactivity between the pinata's and the environments.
- Pinata's will mimic each others action and follow the leader around the garden.
- They'll be adding toys for the pinatas to play with like musical instruments, spaced themed toys, and trains that the pinata's will ride around the garden.
- 30 new pinatas.
- 2 new sub areas called Pinarctic and Dessert that'll allow you to travel to new locations and lay traps for the pinatas.
- A photo mode will allow you to upload pictures to the website.
- A drop in and drop out co op mode.
- Improved UI.
quote:- Mini map is dead. Peter hates it. So he made a "bread crump trail". Which is a golden line on the ground that will tell you which direction to go. It works kinda like a GPS system, so it will change if you go another direction, and will guide you in the right direction.
- You can buy every single house in the game. Each house will unlock something new. Either a sidequest, item or a skill
- The game is 20-30 times larger then Fable 1.
- The weather is completely dynamic, and will change as time progress. There will be different seasons.
- Cutscenes are somewhat interactive. You can use the d-pad to do different gestures, and they can change the outcome of conversations. It's not on the scale of Mass Effect, but it can be done so you have some interactivity with the game world.
Speel eens fifaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat het uitstel van executie is weet ik ook, op repair gaat die zeker.
Echter ken ik er nu wel nog gebruik van maken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 hou ik stiekem toch nog in de gaten.
klinkt leuk , als het nu ook allemaal waar is dan kan dit nog wel een van de beste games tot nu toe wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:10 schreef Sackboy het volgende:
En een Fable 2 nieuwsupdate:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou Fable gewoon in de gaten nix stiekems aanquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Fable 2 hou ik stiekem toch nog in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |