Ze zijn nog bezig met een 'profielschets' geloof ik, zoals dat zo mooi heet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Toch jammer, ze hebben voor vermakelijke momenten gezorgd gedurende het seizoen. Als ze deze groep een beetje bij elkaar kunnen houden na de degradatie - vooral Mampuya, Verdellen, Reekers, Fleuren, Kahya, Auassar, Oost en Jungschlger -, dan doen ze komend seizoen vast weer mee om promotie. Met een nieuwe trainer dan wel.
Die hebben ze ook nog niet toch of zie ik nu even iemand over het hoofd?
Waarom perse een Limburgse?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Stanley Menzo proberen, als die niet naar Willem II gaat. Of een talentvolle Limburgse trainer. Maar wie?
Remy Reyniersequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Stanley Menzo proberen, als die niet naar Willem II gaat. Of een talentvolle Limburgse trainer. Maar wie?
Weer een clubicoon verloren. Ik wens de familie Nass veel sterkte toe.quote:VVV-legende Gijs Nass overleden
Venlonaar Gijs Nass, van 1936 tot en met 1962 speler van VVV, is woensdagmorgen overleden. Mister VVV, die in 1959 als 38-jarige aanvoerder van de Venlose eerstedivisionist de KNVB-beker omhoog tilde, is 87 jaar oud geworden.
In totaal speelde Nass in zijn 26-jarige voetballoopbaan ruim 900 duels voor VVV, 265 daarvan in het proftijdperk vanaf 1954. Na zijn loopbaan bleef Nass tot aan zijn dood lid van de club waarvoor hij hand- en spandiensten bleef verrichten.
Bron: Dagblad de Limburger
Niet echt fraai om eerst door de beslissende penalty te missen tegen excelsior, de degradatie in te luiden, en dan vanwege diezelfde degradatie weggaan. Zwakke persoonlijkheid als je het mij vraagt. Maar ja, money talks! Overigens gaan er geruchten dat hij naar NEC vertrekt.quote:Oost vertrekt alweer bij VVV
VVV-Venlo heeft slechts n seizoen een beroep kunnen doen op Jason Oost. De aanvaller streek afgelopen zomer neer in Limburg, maar heeft nu besloten te vertrekken bij de club vanwege de degradatie.
De 25-jarige Oost had een clausule in zijn contract staan waardoor hij bij degradatie mocht vertrekken. Daar maakt de Hagenaar nu gebruik van. Maar: "Ik houd de deur met VVV wel op een kier. Als ik geen andere club vind, dan gaan we eventueel weer met elkaar in gesprek."
De voormalig speler van onder meer RKC en Sparta heeft echter duidelijk zijn zinnen gezet op een nieuwe club. "Dat hoeft niet per se in de Eredivisie te zijn, als er iets leuks komt uit het buitenland sta ik daar ook voor open", zo zegt hij in VI.
VVV heeft zich in ieder geval al ingedekt tegen het vertrek van Oost. De Limburgers versterkten zich deze week met Marnix Kolder, die volgend seizoen de nieuwe centrumspits moet worden. Hij is voor een klein bedrag overgenomen van FC Groningen.
VI
Sportief gezien is het van Oost toch wel te begrijpen. Hij maakt nu gebruik van zn transfervrije status om op het hoogste niveau te kunnen blijven voetballen of naar het buitenland te gaan. Ik gok dan op Duitsland of Cyprusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:28 schreef JLSB het volgende:
[..]
Niet echt fraai om eerst door de beslissende penalty te missen tegen excelsior, de degradatie in te luiden, en dan vanwege diezelfde degradatie weggaan. Zwakke persoonlijkheid als je het mij vraagt. Maar ja, money talks! Overigens gaan er geruchten dat hij naar NEC vertrekt.
De leegloop begint al aardig vorm te krijgen:
Nordin Amrabat -> PSV
Siebe Blondelle -> Dender
Raymond van Driel -> n.n.b.
Robin Janssen -> De Treffers
Edwin Linssen -> Roda Jc
Ekrem Kahya -> n.n.b. ws. ADO
Karim Soltani -> n.n.b. ws. ADO
Ook is er nog interesse in Honda en Mampuya...
Als nieuwe trainer worden genoemd: Willy Boesen, Gert Kruys, Stanley Menzo, Remy Reynierse en Hennie Spijkerman.
quote:VVV-Venlo 2008-2009
Goalkeepers: Kevin Begois, Danny Wintjens...
Verdedigers:Niels Fleuren, Frank van Kouwen(?), Mike Mampuya, Peter Reekers, Ferry de Regt, Sjors Verdellen, Robert Willemse...
Middenvelders:Adil Auassar, Keisuke Honda, Peter Jungslger, Leon Kantelberg, Ken Leemans...
Aanvallers: Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri, Marnix Kolder, Rachid Ofrany, Ruben Schaken, Rick Verbeek...
Waat gaat Allach naartoe dan? Dat zou wel slecht zijn voor de clubquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef JLSB het volgende:
Mo Allach nu dus ook weg...
quote:Allach bekleedt nieuwe functie bij Twente
Geschreven op maandag, 16 juni om 17:41
Mohammed Allach treedt per 1 augustus in dienst als assistent technisch management bij FC Twente, zo meldt de club uit Enschede maandagmiddag op de officile website. Allach komt over van VVV-Venlo waar hij de laatste twee seizoenen de functie van technisch directeur en hoofd opleidingen combineerde.
De functie van Allach is een nieuwe geleding binnen FC Twente en past in de verdere professionalisering van de organisatie van de Enschedese club. "FC Twente is een club in ontwikkeling en ik ben ook altijd een persoon geweest die zich graag wil ontwikkelen", vertelt Allach op de clubsite. "Ik ben blij dat FC Twente mij deze kans biedt. Ik zie deze functie als een belangrijke en nieuwe stap in mijn loopbaan."
Allach gaat vanuit zijn functie ondersteunende werkzaamheden verrichten voor de uitvoering van het totale voetbaltechnisch beleid van de club. Zijn taken liggen voornamelijk op het terrein van de cordinatie van het totale voetbalbedrijf.
De 34-jarige Hagenaar is geen onbekende in de Twentse contreien. In het seizoen 2003/04 was hij contractspeler bij de Tukkers. In het verleden speelde de oud-verdediger onder meer voor Excelsior, Feyenoord en FC Groningen.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=61828
Ik denk dat VVV er niet eens zoveel op achteruit is gegaan. Promotie zal zeker mogelijk zijn.quote:VVV-Venlo 2008-2009
Goalkeepers:
Kevin Begois, Danny Wintjens...
Verdedigers:
Niels Fleuren, Frank van Kouwen, Mike Mampuya, Peter Reekers, Ferry de Regt, Sjors Verdellen, Robert Willemse...
Middenvelders:
Adil Auassar, Keisuke Honda, Peter Jungslger, Leon Kantelberg, Ken Leemans...
Aanvallers:
Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri, Marnix Kolder, Rachid Ofrany, Ruben Schaken, Rick Verbeek...
Dan zit je dit jaar wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:31 schreef JLSB het volgende:
Zolang de wedstrijd maar niet live wordt uitgezonden is Begois een goede keeper.
quote:Van Dijk: "Vertrek Honda realistisch"
VVV-Venlo-trainer Jan van Dijk houdt serieus rekening met een vertrek van Keisuke Honda. De ambitieuze Japanse middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs.
Honda arriveerde in de winterstop in Venlo en hoopte met de Limburgse club in de Eredivisie te blijven. VVV degradeerde echter, waardoor de Japanse international een transfer zou overwegen.
De nieuwe trainer Jan van Dijk zou het niet vreemd vinden als Honda vertrekt. "Dat lijkt me vanzelfsprekend", zegt de coach tegen ELF. "Ik heb Honda nooit zien spelen, maar de verhalen die ik hoor en wat ik op tv-beelden zag, was indrukwekkend."
"Die jongen wil ook het hoogste bereiken. Het lijkt me logisch dat clubs belangstelling hebben. Als Honda zou vertrekken, is er een piepklein gaatje om een vervanger te halen. Anders staat de selectie nu."
quote:Van Dijk wil Allach niet opvolgen
Jan van Dijk wil zijn functie als trainer van VVV-Venlo niet combineren met een rol als technisch directeur, schrijft het AD. De Venlonaren legden de oefenmeester voor naast Andr Wetzel ook Mohammed Allach op te volgen.
Van Dijk werd in eerste instantie alleen voor het trainerschap aangesteld, maar nadat Allach plotseling naar FC Twente vertrok wilde VVV de nieuwe oefenmeester ook de functie van technisch directeur laten bekleden. Nu ook de voormalig trainer van FC Emmen heeft afgezegd, wordt er naar andere mogelijkheden binnen de club gezocht.
Vandaag heeft Kevin van Dessel dus getekend. Een aantal jaren veelbelovend, maar door blessureleed ver afgezakt. Het zal dus afwachten worden...quote:
Opgericht:
7 februari 1903
Erelijst:
* KNVB-Beker: 1959
* Kampioen Eerste divisie: 1993
* Kampioen Tweede Klasse Zuid: 1923, 1933, 1940
* Zilveren Bal: 1954
* Derde plaats Eredivisie: 1961
* Landskampioenschap tweede elftallen: 1989 en 1991
* Promotie naar Eredivisie: 1976, 1985, 1991, 1993, 2007
* Fair Play Cup: 1969 en 1971
* Periodekampioen Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1985, 1991, 1993, 1995, 2004, 2005
* Nacompetitie Eredivisie Europees voetbal: 1987, 1988
* Nacompetitie Eerste divisie: 1976, 1982, 1983, 1984, 1991, 1994, 1995, 1996, 1997, 2004, 2005
* Play-offs voor promotie naar de Eredivisie: 2006, 2007
Stadion:
Seacon Stadion - De Koel
De Cultheld
Mike Mampuya
De Sterspeler
Keisuke Honda
De Technische Staf
* Jan van Dijk (hoofdtrainer)
* Willy Boessen (assistent-trainer)
* Wim Jacobs (keeperstrainer)
* Nol Hornickx (conditietrainer)
De Selectie (OVB)
* Kevin Begois
* Danny Wintjens
* Rob Kuijpers
* Mike Mampuya
* Michael Timisela
* Sjors Verdellen
* Ferry De Regt
* Frank van Kouwen
* Peter Reekers
* Robert Willemse
* Niels Fleuren
* Ken Leemans
* Kevin van Dessel
* Noud Schoolmeesters
* Keisuke Honda
* Rico Kuijpers
* Adil Auassar
* Leon Kantelberg
* Ruben Schaken
* Marnix Kolder
* Sandro Calabro
* Rachid Ofrany
* Rick Verbeek
* Samir El Gaaouiri
* Soufiane Dadda
(onderstreept is uit eigen jeugd)
Aangetrokken Spelers:
Rob Kuijpers (eigen opleiding), Rico Kuijpers (eigen opleiding), Noud Schoolmeesters (eigen opleiding), Soufiane Dadda (eigen opleiding), Frank van Kouwen (Roda JC), Kevin van Dessel (Sint-Truiden VV), Ruben Schaken (BV Veendam), Marnix Kolder (FC Groningen)
Vertrokken Selers
Amrabat (PSV), Blondelle (FCV Dender), Gerritsen (onbekend), Janssen (De Treffers), Kahya (ADO Den Haag), Linssen (HP Roda JC), Oost (De Graafschap), Soltani (ADO Den Haag), Van Driel (onbekend), Jungschlger (De Graafschap).
Gespeelde Wedstrijden
VOS - VVV-Venlo 0-18
(10.Kolder (pen.) 0-1, 11.Schaken 0-2, 18.Timisela 0-3, 21.Dadda 0-4, 27.Honda 0-5, 30.Kolder 0-6, 34.Schaken 0-7, 36.Honda 0-8, 38.Kolder 0-9, 42.Kolder 0-10, 45.Kolder 0-11, 48.Ofrany 0-12, 55.Auassar 0-13, 65.Timisela 0-14, 71.Calabro 0-15, 87.Timisela 0-16, 89.Ofrany 0-17, 90.Leemans 0-18)
SC Irene - VVV-Venlo 0-6
(14. Rachid Ofrany 0-1, 26. Keisuke Honda 0-2, 47. Soufiane Dadda 0-3, 55. Ferry de Regt 0-4, 85. Ferry de Regt 0-5, 90. Rico Kuijpers 0-6)
Laatse Geruchten
Mike Mampuya -> ADO Den Haag (Vbal.nl)
Keisuke Honda -> Borussia M'Gladbach (Venlonaren.nl)
quote:Spoedig zal VVV-Venlo voorhoedespeler Hayoun aan haar selectie toevoegen. Hayoun, overbodig bij de Israelische topclub Maccabi Tel Aviv, wordt in eerste instantie vastgelegd voor het tweede elftal. Waarschijnlijk volgt deze week de officile bekendmaking wat betreft het aantrekken van deze spits. Spoedig kunnen we ongetwijfeld meer melden hieromtrent...(venlonaren.nl)
Net zoals de andere 22 mensen op het veld heel erg matig...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:05 schreef ZoneKill het volgende:
Clubrecord!
Hoe deed van Dessel het? Voor het eerst in de basis toch?
Tja, wat wil je eerste divisie he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef JLSB het volgende:
[..]
Net zoals de andere 22 mensen op het veld heel erg matig...
Ja, toen dacht ik ook even dat het over was...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef ganzenherder het volgende:
Zeeeer goed, toen het 3-2 stond dacht ik schluss
Ik denk dat je inmiddels uitgelachen bent!quote:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #5: Waar Carnaval dit jaar de grootste tegenstander is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Dos37 het volgende:
als iemand een idee heeft voor een nieuwe TT geef het maar door in FB, want het uithuilen was al klaar en het opnieuw beginnen al afgelopen
Kom je hier ook al die nonsens posten, schrikkelik......quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef KrisSmis het volgende:
VVV doet het op dit moment erg goed! Ze staan dik bovenaan in de Jupiler League.
Iedere week plaats ik een rapport van de wedstrijd op mijn weblog, de planning is om dat hier ook te gaan doen en zodoende een discussie over VVV los te weken. Wat vinden jullie van VVV? Worden ze kampioen? Ik denk natuurlijk van wel.
Kris
(moe)
Zeker weten, of ik link naar het koning weblog.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:24 schreef JLSB het volgende:
Kom je hier ook al die nonsens posten, schrikkelik......
Ik heb zelf 5-0 gepouled maar dat is misschien wat optimistisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef ganzenherder het volgende:
Fortuna thuis moet natuurlijk 3 punten zijn, maargoed VVV presteert niet altijd optimaal in Limburgse derbys
Ben benieuwd naar donderdag. Voor het eerst in weken een wedstrijd die er echt toe doet. De laatste jaren was VVV meestal niet zo goed tegen de sjengen dus....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat volgende week weer es kijken in De Koel tijdens de Derby!
LOL. ik ook, ik vloog van de bovenste rij naar de middelste...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef JLSB het volgende:
Wat een einde gister, slechtste wedstrijd van het seizoen, maar die goal van Honda was magistraal!
(Lag 3 rijen lager)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef ganzenherder het volgende:
Damn, VVV is toch aardig afhankelijk van Calabro zo lijkt hetHopelijk is ie snel weer terug
Alsof ze dit nog gaan weggeven in de resterende maanden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat de rest steeds verzuimd ervan te profiteren, maar de winstmachine van VVV begint toch aardig te haperen.
Als Honda en Calabro wegvallen blijft er weinig over. Maargoed zoiets kun je wel van zo'n beetje elk team zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef KrisSmis het volgende:
VVV wordt natuurlijk op hun sloffen kampioen!
Van de week schreef ik nog een special over Honda, als deze speler weg gaat dan wordt het denk ik wel een stuk minder met VVV. Honda is toch wel erg belangrjik voor VVV
Kris
(opende zojuist een forum)
Van de wave krijg je het altijd warmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:43 schreef JLSB het volgende:
het scheelt dat ik het wel warmer kreeg van de sfeer....
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben benieuwd wat ze vrijdag doen tegen Cambuur. Ik verwacht een spannende wedstrijd
Sta je zo ver voor en ga je nog huilenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef JLSB het volgende:
Vanavond gewoon een ontzettend goede wedstrijd gezien. Heb je wat meer geluk, sta je met de rust al met 4-0 voor. Met name Schaken was voordat hij de wedstrijd uitgeschopt werd briljant. Cambuur viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen, konden aan de bal niets of nauwelijks creren, maar ze scoren gewoon 2 van de 3 kansen die ze krijgen. Al dan niet regelementair of niet. De laatste goal wil ik nog wel eens terug zien en bij het balbezit waar cambuur de corner uit afdwingt, meen ik ook hands gezien te hebben. Zoals gezegd had Wegereef ook een flinke invloed, als je alle overtredingen bij elkaar optelt, kun je een aardig youtube filmpje maken, het is dan ook ongeloofelijk dat hij slechts 3x geel geeft. Gewoon zo door blijven spelen en dan wordt je met twee vingers in de neus kampioen. Je kunt ook niet alles winnen....
Een onterechte nederlaag thuis is nooit leuk, al sta je 100 punten voorquote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sta je zo ver voor en ga je nog huilen
RKC speelt toch altijd gelijk op cruciale momenten en Cambuur zie ik ook geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
Als jullie uit maar verliezen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
Jan Wuytens naar VVV? Ik denk dat je daar niet op hoeft te hopen. Stond afgelopen zomer en winter al bij diverse subtoppers op het lijstje, zijn spel dit seizoen is dermate goed dat er eerder meer en concretere interesse komt van clubs dan dat er clubs af zullen haken. Hij is ook absoluut klaar voor en stap richting de subtop.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef JLSB het volgende:
Ohh ja, ik heb nog wat verre van betrouwbare geruchten gehoord, maar ik zet ze hier toch maar neer. Marc Hcher, Jan Wuytens en Niels Vorthoren zouden komend seizoen het elftal komen versterken en Hai Berden wil voor de commercie zowiezo een Japanner erbij halen...
Weer? Je bent in de war met Stijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef ganzenherder het volgende:
Wuytens lijkt me ook onwaarschijnlijk ja, heel misschien weer op huurbasis?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weer? Je bent in de war met Stijn denk ik.
Tenzij hij niet te ver van Werkendam af wil gaan spelen. Volgens mij gaat zijn voorkeur uit naar Brabant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Vorthoren staat bij meerdere eerstedivisieclubs op het lijstje. Wat dat betreft zal VVV dan waarschijnlijk de voornaamste kandidaat zijn.
Ben benieuwd, VVV speelt eigenlijk nooit goed tegen provinciegenotenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:53 schreef WasMachinator het volgende:
Vandaag Fortuna - VVV live op L1, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd om te kijken.
VVV 34 71quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef fratsman het volgende:
Wanneer kunnen ze nou eigenlijk kampioen worden? Dan weet ik welke zaterdag ik vrij moet nemen. Wat een feest was dat de vorige keer.
Het was niet eens een rode kaart volgens mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:14 schreef ganzenherder het volgende:
Die Schaken speelt echt dramatisch de laatste tijd en nu pakt ie ook nog eens zo vroeg een onnodige rode kaart
Nou ik twijfelde ook wel enigzins maar hij ging toch wel overdreven hard door op zijn enkels volgens mij, dat had niks meer met de bal spelen te maken. Maargoed ik heb alleen de samenvatting gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het was niet eens een rode kaart volgens mij.
Eerlijk gezegd vind ik hem de meest dreigende aanvaller op dit moment, de rest van de aanvallers bakt er op dit moment niks van maar hij is best wel goed bezig imoquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef JLSB het volgende:
Ik snap niet wat al die mensen zo geweldig vinden aan de El Gaauoiri. Dat die arrogante kwast maar snel ergens anders gaat voetballen. Misselijk mannetje.
Moeilijk te zien op jupilerleague.nl, maar ik zeg geen rood.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het was niet eens een rode kaart volgens mij.
Klopt, maar dan is het doelsaldo van VVV minimaal 11 doelpunten beter dan dat van RKC, Lijkt me sterk dat RKC dan nog gelijk gaat komen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
VVV 34 71
RKC 34 65
duurt nog zeker 2 speelrondes. Als VVV volgende ronde wint en RKC verliest kunnen ze gelijk komen nog
Er is al de hele dag enorme bedrijvigheid in Venlo. Ik heb het idee dat het morgenochtend met koppijn werken word...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:55 schreef ganzenherder het volgende:
Het weer is goed genoeg voor een kampioenschap, van mij mogen ze
De joeksmobiel stond al vroeg klaar vanmiddag jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er is al de hele dag enorme bedrijvigheid in Venlo. Ik heb het idee dat het morgenochtend met koppijn werken word...
Ik denk dat Hay Berden al lang een vers blik Japanners klaar heeft staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:08 schreef Pritt het volgende:
Zonder Honda geen schijn van kans natuurlijk volgend jaar, maar veel succes!
Leuke club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door JLSB op 27-04-2009 13:41:27 ]
quote:
Dit staat op de officile site...quote:Zilveren Baltoernooi
Het Zilveren Baltoernooi
Wij ontvingen een brief van Jan Vos met het verzoek in onze rubriek Historie aandacht te besteden aan het Zilveren Baltoernooi, dat door VVV in 1954 werd gewonnen. Hij schrijft: “Ik was er zelf getuige van hoe de trots van Venlo in Rotterdam de Zilveren Bal won. Ter illustratie het verhaal dat de heer Bart Maas plaatste op de site Venlonaren.nl.”
VVV winnaar Zilveren Baltoernooi 1954
Op 29 augustus 2008 was het precies 54 jaar geleden dat VVV in Rotterdam het prestigieuze Zilveren Bal toernooi won. Sparta Rotterdam organiseerde sinds 1901 het toernooi om de Zilveren Bal. Het was een invitatietoernooi, waarbij de sterkste voetbalclubs in Nederland werden uitgenodigd. In een knock-out systeem bepaalden zij in drie weekenden wie de Zilveren Bal zou winnen. In de amateurtijd van het voetbal in Nederland had de Zilveren Bal een groter aanzien dan de KNVB-beker. VVV werd voor de eerste keer uitgenodigd in 1947. In alle daaropvolgende jaren was The Good Old er actief (met uitzondering van 1950).
VVV zat in de aanloop naar de Zilveren Bal van 1954 in zwaar weer. Verschillende bestuursleden werden in november 1953 door de KNVB geschorst. De KNVB verdacht hen van het betalen van spelers, zonder er overigens ooit sluitend bewijs voor geleverd te hebben. In juni 1954 werd profvoetbalclub Sportclub Venlo '54 opgericht. Zes VVV-spelers kozen voor een betaald
avontuur en verlieten VVV. Daardoor speelde een verzwakt VVV op 15 augustus de eerste wedstrijd in de strijd om de Zilveren Bal tegen Sportclub Enschede. Door doelpunten van Jan Schatorj en Janus van Rooij won VVV met 2-0.
In het daaropvolgende weekend stond de tweede ronde op het programma. Tegenstander: DOS uit Utrecht. Met opnieuw een kanonskogel van dertig meter afstand scoorde Jan Schatorj de 1-0. Enkele minuten later scoorde DOS de 1- 1. In de tweede helft schoot Willy Heger VVV naar de halve finale, waarbij Feyenoord de opponent was.
De speeltijd van iedere wedstrijd tijdens de Zilveren Bal, met uitzondering van de finale, bedroeg 2x30 minuten. Daardoor was het mogelijk dat Feyenoord en VVV op dezelfde dag moesten uitmaken wie van hen de week erna in de finale mocht spelen. Wederom was het Jan Schatorj die met een hard schot voor de 1-0 tekende. Vijf minuten voor het einde scoorde Feyenoord tegen. Doordat dit de eindstand was, moesten strafschoppen de beslissing brengen. Dit deed VVV beter. De finale was bereikt!
Op 29 augustus ging VVV voor de derde keer met de trein naar Rotterdam. Xerxes wist dat Jan Schatorj in bloedvorm was en gaf hem daarom dubbele dekking. Meer dan 16.000 toeschouwers zagen een oppermachtig VVV. De cornerverhouding van 14-1 spreekt boekdelen. Toch was het Xerxes wat de score opende. Coen Moulijn stelde Coen Rijshouwer in staat om de 0-1 te scoren. Dit was tevens de ruststand. Na de pauze ging VVV onverdroten door met aanvallend voetbal. Al snel bediende Jan Klaassens Janus van Rooij, die de bal voorbij doelman Vermeer binnen schoot. Weer enkele minuten later scoorde diezelfde Van Rooij uit een scrimmage de 2-1. Jacques Gubbels bepaalde met een mooie individuele actie de eindstand op 3-1.
VVV kreeg van de toeschouwers een staande ovatie vanwege het goede spel. Alle spelers ontvingen de traditionele witte badjassen. En aanvoerder Gijs Nass ontving uit handen van Bok de Korver de Zilveren Bal. Als afsluiting ontvingen de spelers van beide teams alsmede de autoriteiten een copieus diner. Vanwege de introductie van het profvoetbal werd er in 1955 geen toernooi georganiseerd. In 1956 werd het toernooi voor het laatst door Sparta georganiseerd. HVV was in 1901 de allereerste winnaar en zou in 1956 ook de allerlaatste winnaar worden.
Geschreven door Bart Maas
Als er op die graszoden gewoon noodtribunes worden neergezet kunnen er zo een paar duizend man meer in. Dat hoeft volgens mij nog niet eens zoveel te kosten. Alleen het uitvak vormt dan een probleem.quote:VVV hoopt op stadionuitbreiding
VVV-Venlo onderzoekt mogelijkheden stadion De Koel uit te breiden voor de aanstaande rentree in de eredivisie. De thuishaven heeft nu ruim zesduizend plaatsen en is al twee jaar lang nagenoeg uitverkocht voor elke thuiswedstrijd. Op z'n vroegst over twee jaar verhuist de club naar een nieuw complex met vijftien- tot twintigduizend stoelen.
Tot die tijd wil voorzitter Hai Berden de capaciteit van het huidige stadion zo veel mogelijk oprekken. 'De potentile seizoenkaarthouders kloppen hier aan de deur, er is heel veel vraag naar kaartjes', reageert de preses. 'Er is in De Koel nog wel wat ruimte voor extra stoeltjes, we bekijken nu wat de mogelijkheden zijn. Onze schatting is dat we het aantal plaatsen kunnen uitbreiden naar zevenduizend of misschien zelfs 7.500.'
Daarnaast lobbyt Berden op de achtergrond nog altijd voor een verhuizing naar Duitsland voor de topduels in het komende seizoen. Vorige week reisden enkele vooraanstaande politici uit de deelstaat Nordrhein-Westfalen in dat verbrand naar Venlo voor een orinterend bezoek.
Voetbal International
Goede zaak. Goede voetballer uit de regio. Alleen hoop ik dat hij zijn blessure gevoeligheid wat minder laat zien in de Eredivisie.quote:VVV weer om tafel met El Gaaouiri
VVV-Venlo gaat alsnog een poging ondernemen het aflopende contract met Samir El Gaaouiri (24) te verlengen. De aanvaller is dit seizoen een vaste waarde bij de kampioen van de Jupiler League en scoorde twaalf keer in dertig duels. Onlangs liepen besprekingen over een langer verblijf nog vast op zijn financiele eisen.
'Maar nu we zeker zjn van de Eredivisie, hebben we meer mogelijkheden', weet voorzitter Hai Berden. 'We kunnen nu wel voldoen aan zijn wensen en zullen de besprekingen hervatten. Samir is een van onze betere spelers, bovendien is hij enorm geliefd bij de supporters. De spreekkoren van het publiek om hem te behouden zijn ons niet ontgaan.'
Voetbal International
Ammi lijkt mij onhaalbaar. Geweldige clubspeler, maar ik vraag mij af waarom dat ADO afgelopen zomer 400.000,- betaald voor een 27-jarige rechtsback, die nog geen heel seizoen Eredivisie heeft gespeeld. Overigens liep hij ook rond op de huldiging.quote:Interesse in nieuwe spelers
VVV-Venlo buigt zich de komende weken over de samenstelling van de selectie voor volgend seizoen. Op dit moment praat de club met Brian Linssen en Achmed Ahahoui. Een van de andere kandidaten is rechtsback Ahmed Ammi van Ado Den Haag die eerder al zes seizoenen uitkam voor VVV. Dit meldt Voetbal International vandaag. Spoedig ongetwijfeld meer en concreter nieuws op dit vlak. Venlonaren.nl
Weer de zoveelste keer dat politici geen idee hebben wat er omgaat in de voetbalwereld. Als het stadion van VVV ergens op een afgelegen industrieterrein komt de liggen, voorzie ik hier dezelfde problemen als in het zuiden. De clubcultuur is hier juist dat je vanuit de stad fietsend of lopend naar het voetbal kunt. Dit blijft als het stadion op het kazerneterrein komt. Bovendien vergroot dat zelfs de binding met de stad.quote:VVV wijst miljoenen voor nieuw stadion af
De provincie Limburg wilde miljoenen in het nieuwe VVV-stadion steken, als club en gemeente in hadden gestemd met vestiging op het Floriade-terrein in Venlo. Het plan gaat niet door omdat zowel VVV als de gemeente vasthoudt aan de locatie kazerneterrein in Blerick.
Gedeputeerde Ger Driessen wilde het stadion op het Floriade-terrein hebben, omdat het multifunctionele gebouw dan in 2012 tijdelijk dienst had kunnen doen als entreegebouw van de wereldtuinbouwtentoonstelling. De gedeputeerde wilde zo de financile problemen rond die Floriade-huisvesting oplossen. Als tegenprestatie wilde de provincie meebetalen aan de bouw van dat stadion. Driessen noemt zelf een bedrag van 25 miljoen euro. De totale investeringskosten van het multifunctionele stadion worden door VVV-voorzitter Hai Berden geraamd op 50 tot 60 miljoen euro.
De kwestie speelde volgens Driessen ongeveer een maand geleden toen bleek dat er voor een aantal geplande Floriade-gebouwen nog altijd geen financiers gevonden waren. Tegelijk werd toen ook duidelijk dat het stadion op het kazerneterrein pas in 2014 opgeleverd zou kunnen worden. Mits er geen bezwaren komen, is volgens Driessen de ingebruikname van het stadion op het Floriadeterrein twee jaar eerder haalbaar.
Berden en ook de gemeente is daar evenwel niet van onder de indruk. Volgens Berden is een latere opleveringsdatum acceptabel, omdat het kazerneterrein de beste locatie is. De gemeente Venlo deelt die opvatting. "Toen is dus de optie Floriadeterrein definitief van tafel gegaan."
De kwestie is pikant omdat deze speelde op het moment dat de provincie zich ook moest uitspreken over directe miljoenensteun aan Sporting Limburg. Zowel VVV als MVV verzette zich destijds heftig tegen deze miljoenensteun. "Er is toen door VVV het beeld geschetst dat wij alleen maar het betaald voetbal in Zuid-Limburg wilden helpen. Dat is dus niet waar. Ook voor VVV lag een uitgelezen kans voor het grijpen. De club heeft helaas nagelaten die kans te verzilveren", zegt Driessen. Hij verwacht dat het stadion op het kazerneterrein pas in 2015 klaar kan zijn.
Bron: www.limburger.nl
Hulde voor die gasten. Ziet erg tof uit als je de stad in komt rijden. Tot zover deze nieuws update....quote:Huldigingsspandoek VVV gestolen en opgehangen
Een aantal jonge, fanatieke supporters van VVV, wilde graag dat alle bezoekers van de stad kunnen zien wie de lokale trots is na het kampioenschap van de eerste divisie. Vanaf gisteren prijkt dan ook keurig onderstaand spandoek op de Nedinsco-toren, bij de Maasbrug.
Bron: Kloeken.nl
Ammiquote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
Ammi doet het heel aardig bij ADO.
Gentenaar als nieuwe keeper? Zou een goede zijn, denk ik...
Calabro redt het niet op het hoogste niveau, ik denk bij hem een beetje aan een Platvoet... een Van Beukering.. een Powel.. ze leggen er met gemak 20-30 in in de Eerste Divisie, maar een niveau hoger komen ze geregeld tekort. Of ze moeten echt in een goed draaiend team zitten... als spits mag je wel blij zijn met jongens al El Gaaouiri, Schaken en Honda.
Tja...de hele wereld is nu eenmaal tegen Roda JC, geen idee hoe dat komt... Maar met Gentenaar is denk ik een prima keeper in huis gehaald. Als hij zijn N.E.C. niveau haalt scheelt je dat in een seizoen makkelijk 9 tot 12 punten. Nu nog een centrale verdediger, een back-up linksback en een buitenspeler voor in de voorhoede en de selectie is al rond!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:47 schreef DarkShine het volgende:
De begroting voor voor volgend seizoen word nu al met 0,5 - 1 miljoen naar beneden gebracht... Denkt dat Hai en de sponsoren van VVV zich niet zo druk om ons hadden moeten maken.
Nee hoor, dat valt best mee. Maar jullie huldiging voor 5000 man ging enkel over onze degradatie (die er niet kwam).quote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef JLSB het volgende:
[..]
Tja...de hele wereld is nu eenmaal tegen Roda JC, geen idee hoe dat komt...
Nonsens... Hai heeft dat een keer gezegd, meer niet. Men is hier eerder tevreden dat MVV niet is gepromoveerd dan dat Roda zou degraderen. Overigens hebben wij al meerdere keren een dergelijke discussie gehad. Dit soort (leed)vermaak over elkaar hoort er gewoon bij en zou je, je niet zo aan moeten trekken...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt best mee. Maar jullie huldiging voor 5000 man ging enkel over onze degradatie (die er niet kwam).
Ik trek er niet aan, moest enkel lachen toen ik dat van de begroting las en in mijn achterhoofd het leedvermaakt van Hai+sponsoren hadquote:Op maandag 8 juni 2009 13:15 schreef JLSB het volgende:
[..]
Nonsens... Hai heeft dat een keer gezegd, meer niet. Men is hier eerder tevreden dat MVV niet is gepromoveerd dan dat Roda zou degraderen. Overigens hebben wij al meerdere keren een dergelijke discussie gehad. Dit soort (leed)vermaak over elkaar hoort er gewoon bij en zou je, je niet zo aan moeten trekken...
Het enige anti geluid wat ik vaak gehoord heb was 'alle sjengen zijn homo', voorderest heb ikzelf echt amper anti-Roda JC geluiden gehoord hoor. Natuurlijk zijn de mensen hier geen Roda JC supporter en is er nog wrok door de wedstrijden van 2 seizoen geleden, maar je stelt je echt aan hoor, damn...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt best mee. Maar jullie huldiging voor 5000 man ging enkel over onze degradatie (die er niet kwam).
Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef travelman het volgende:
Samir El Gaaouiri onderhandelt met Rott-Weiss Oberhausen. De aanvaller verlaat VVV-Venlo, waar hij niet tot een akkoord kwam over een nieuw contract.
Volgens het Algemeen Dagblad zijn de onderhandelingen van
El Gaaouiri met Rott-Weiss Oberhausen vergevorderd. De Duitse club eindigde afgelopen seizoen als nummer negen in de Tweede Bundesliga.
El Gaaouiri voetbalde sinds de zomer van 2007 bij VVV. De geboren Limburger maakte dit seizoen twaalf doelpunten in 32 competitieduels. De 25-jarige aanvaller kwam eerder uit voor Haarlem, FC Utrecht, FC Volendam en Fortuna Sittard.
Dat verdient beter lijkt me. Anders kan ik me echt geen beweegreden bedenkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.
Apart
Zo'n El Gaaouiri had toch ook makkelijk naar clubs als Sparta, NEC of FC Utrecht gekund (lijkt mij zo)
Wel leuk dat Gentenaar binnen is
Ik heb hem vandaag ook bij de post. Ze bekijken het maar. Het liefste zou ik op de staantribune staan, maar daar mogen alleen seizoenskaarthouders? Of hoe zit het?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb vandaag als clubcardhouder zon formulier gekregen waarmee je een seizoenskaart kan bestellen. Maar nergens kan je aanvinken in welke prijscategorie je wil zitten. Kunnen ze je nou gewoon in de duurste categorie plaatsen dus als je dat formulier terugstuurt?
vvv-venlo.nlquote:Belofte maakt schuld
Tijdens het naborrelen na de eerste competitiewedstrijd van VVV-Venlo afgelopen seizoen in het spelershome werd door een aantal fanatieke en vaste VVV-supporters (en tennissers) uit Kessel aan een aantal barvrijwilligers van het spelershome een vat bier beloofd als VVV-Venlo kampioen zou worden. Belofte maakt schuld, zodat afgelopen vrijdag op de tennisbanen van LTV Kessel voorafgaande aan het nuttigen van het vaatje allereerst nog een robbertje op de gravelbanen werd uitgevochten.
Het team van het spelershome, onder leiding van Jac Hermans, was volledig in VVV-outfit gestoken, maar kon daarmee toch niet de aandacht van hun gebrekkige tenniscapaciteiten afleiden, want er werd met maar liefst 3-1 verloren, waarbij de enige winstpartij ook nog een ‘goedmakertje’ was. Dat het vertrouwen in hun tapkwaliteiten groter is blijkt wel uit het feit dat de Kesselnaren voor volgend jaar weer een vat bier beschikbaar stellen als kwalificatie voor de Champions League behaald zal worden. Laat dit voor de selectie een extra stimulans zijn.
Jan van Dijk over Antoine van der Linden.quote:''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan van Dijk over Antoine van der Linden.
Jan Wuytens dus ook niet naar jullie, maar naar een subtopper zoals voorspeld.
Bij ons wordt hij waarschijnlijk centraal achterin geposteerd, maar bij Groningen speelde hij als linksback inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef JLSB het volgende:
Van Der Linden is toch een linksback? Daar hebben we met Fleuren al een prima speler staan. En strik om Calabro doen en naar Praag laten vertrekken!
Afblijvenquote:VVV informeert naar AmmiGepubliceerd op: 3 juli 2009 16:47
VVV-Venlo heeft bij ADO Den Haag genformeerd naar Ahmed Ammi. De promovendus zou de 28-jarige verdediger graag terughalen naar De Koel.
- advertentie -Ammi staat nog tot en met 2011 onder contract bij ADO Den Haag. "VVV heeft bij ADO en bij mijn zaakwaarnemer gepeild wat er mogelijk is. Ik heb hier nog een contract voor twee seizoenen dus ik hoef niet weg, maar VVV is natuurlijk wel mijn club", zegt de verdediger in gesprek met Omroep Venlo.
De Marokkaan droeg in het verleden ook al het shirt van VVV. In 2007 stapte hij over naar NAC, waarna hij na n seizoen alweer richting Den Haag vertrok. Op dit moment is Ammi herstellende van een knieoperatie.
De trainer gaf ook duidelijk aan dat hij Honda het liefst behoudt of dat hij morgen verkocht wordt. Dan is het nog mogelijk om een vervanger aan te trekken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag is weer eens maar al te duidelijk geworden hoe afhankelijk VVV is van Honda. Ik maak me echt zorgen over hoe ze het gaan oplossen als hij straks vertrekt....
bronquote:Ongeregeldheden bij VVV - Feijenoord.
Relletjes in het centrum van Venlo hebben de oefenwedstrijd tussen VVV en Feyenoord ontsierd. Een dertigtal Feyenoord-aanhangers is op het treinstation in Venlo aangehouden. De wedstrijd werd gehouden in het kader van het Herman Teeuwen Memorial.
De sfeer in stadion De Koel was bij vlagen dreigend tijdens het oefenduel tussen VVV en Feyenoord. Rotterdamse fans zaten verspreid door het stadion tussen het VVV-publiek. Onder de hoofdtribune leidde dat tot enkele kleine opstootjes.
Ook op de terugreis naar Rotterdam misdroegen enkele supporters zich nog toen zij in Eindhoven wilden uitstappen, maar de politie dat verbood. Daar werden nog twee supporters aangehouden. Daarbij werd pepperspray ingezet.
quote:VVV- Venlo trekt speler van FC Porto aan
VVV- Venlo is er in geslaagd een jonge talentvolle speler van FC Porto te contracteren. De laatste maanden heeft VVV-Venlo intensief contact gehad met de topclub uit Porto om eventueel te komen tot een samenwerkingsverband. De eerste mogelijke aanzet hiervan is het contracteren van de 19-jarige Diogo Viana voor een seizoen. Hij is een van de meest getalenteerde spelers van zijn leeftijd in Portugal. Hij speelt momenteel in het nationale jeugdteam onder de 21 jaar. Diogo Viana kan zowel op rechts als op links in de aanval goed uit de voeten. Diogo Viana heeft zijn hele jeugdopleiding bij Sporting Lissabon doorlopen. Bij de transfer van Helder Postiga van FC Porto naar Sporting Lissabon, in het seizoen 2008/09, is in de deal meegenomen dat de talentvolle Diogo Viana de overstap maakte naar FC Porto. Het afgelopen seizoen heeft hij bij FC Porto gespeeld in het hoogste jeugdteam en zijn debuut gemaakt in het eerste team van FC Porto.
Honda blijft dit seizoen bij VVV en maakt daarna de overstap naar FC Porto. De twee Nigerianen die op proef zijn, schijnen beide over een Zweeds paspoort te beschikken en het ziet er naar uit dat deze twee spelers binnenkort gecontracteerd worden. Tot zover de geruchten uit Venlo. Klinkt mij allemaal iets te positief en mijn bronnen zijn weinig betrouwbaar, maar als het allemaal waar gemaakt wordt, denk ik dat degradatievoetbal vermeden worden...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.vvv-venlo.nl/nl/club-nieuwe-speler.htm
schat ik toch hoger in dan:quote:Ahahaoui - Calabro - Schaken
Pauwe - Honda - Leemans
Fleuren - Van Kouwen - Drost - Timisela
Gentenaar
Bovendien heb je nu ook nog een redelijke bank met spelers als Van Dessel, Kolder, Auassar en Verdellen. En het zou ook fijn zijn als de trainer de laatste beslissende wedstrijden voor 100% bezig is met de club...quote:Ofrany - Oost- Amrabat
Kantelberg - Linssen - Kaya
Fleuren - Reekers - Verdellen - Mampuya ()
Wintjens/Begois
Ik denk dat het bikkelen wordt voor VVV. Met iemand als bijvoorbeeld Henrico Drost win je de oorlog niet, terwijl het maar afwachten is wat spelers als Ahahaoui en Calabro in de Eredivisie kunnen brengen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef methodmich het volgende:
Denk je dat serieus? Honda is een prima speler, Paauwe kan met zijn ervaring wel wat betekenen en er lopen nog wel wat aardige spelers, maar de selectie is over de hele toch niet stukken beter dan ploegen die ook onderin verwacht worden?
Ik vind het nog altijd jammer dat ie weg is gegaan. Was een toffe gast. Komend seizoen maar een keertje naar Helmond toe...quote:
Tien miljoen is ook wel veel voor een spelmaker uit de JL. Als ze in het middenuitkomen dan doet VVV nog gouden zaken toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
Frank Rijkaard wil nog een nummer tien aan zijn selectie toevoegen. Galatasaray denkt aan die wens te kunnen voldoen door Keisuke Honda weg te halen bij VVV-Venlo. Volgens Fanatik is de vraagprijs van tien miljoen euro wat aan de hoge kant. De Turken willen de helft neerleggen voor de Japanse spelmaker.
VI
quote:Persconferentie: VVV-Venlo presenteert met trots haar nieuwe shirtsponsor Please Payroll, op voorzijde shirts bij de uitwedstrijden.
Idd, dat soort fratsen haalt hij wel vaker uit.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:48 schreef fratsman het volgende:
Affelay had rood moeten krijgen! Kloothommel.
Ligt er aan of er nog spelers weggaan. (Maar ik hoop het natuurlijk wel!)quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:01 schreef Seam het volgende:
Voorspelling : VVV blijft in de Eredivisie dit seizoen.
RIPquote:Oud speler Jan Schatorj overleden
Op 3 augustus is oud-speler Jan Schatorj op 80-jarige leeftijd overleden.
Bij de intrede van het betaald voetbal in 1954 was Jan Schatorj een belangrijke pionier van VVV-Venlo. Op 17 juni 1959 won VVV-Venlo mede dankzij een doelpunt van Jan Schatorj de KNVB Beker door met 4-1 te winnen van ADO Den Haag. Hij speelde 206 officile wedstrijden voor VVV-Venlo waarin hij 51 doelpunten scoorde.
Twee weken geleden brachten voorzitter Hai Berden en kapelaan Lei Brueren nog een bezoek aan Jan Schatorj.
Vrijdag vindt de crematieplechtigheid plaats in Venlo-Blerick.
Zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO Den Haag wordt 1 minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan Jan Schatorj.
Wij herdenken Jan Schatorj als een clubicoon van VVV-Venlo en als boegbeeld voor het betaald voetbal in Noord en Midden-Limburg.
Wij wensen zijn echtgenote, kinderen, kleinkinderen en familie veel sterkte toe.
Bestuur, directie, medewerkers, selectie, staf en vrijwilligers van VVV-Venlo
Ze winnen redelijk makkelijk denk ik, wat vooral spannend wordt is Hondaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben zeer benieuwd zondag, eerste thuiswedstrijd en een staanplaats. Ben benieuwd hoe ze het geregeld hebben
Ben wel benieuwd naar de staantribune, heb zelf een scc voor O4...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben zeer benieuwd zondag, eerste thuiswedstrijd en een staanplaats. Ben benieuwd hoe ze het geregeld hebben
quote:Op maandag 3 augustus 2009 01:11 schreef ZoneKill het volgende:
Proficiat met het puntje, zeer goed gespeeld moet ik zeggen. En Honda was weer top onbegrijpelijk dat die niet al lang bij een van de topclubs speelt.
Ik vergelijk Honda wel eens met Shunsuke Nakamura, ook zo een fantastische Japanse voetballer die nu pas in een grote competitie speelt (spanje).
Benieuwd of vvv het nivo kan vasthouden het is altijd moeilijker tegen ado waar er meer druk op staat.
Mooie OPquote:
Maar leuk was het welquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:13 schreef JLSB het volgende:
Anderhalf uur naar iets zitten te kijken wat totaal niks met voetbal te maken had...
die jeugdkaarten voor fl. 5,-?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik had nog seizoenskaarten in de goede oude tijd van Michael Evanswhehe
Ach...de man had wel een leuke hond. Dat is dan ook het enigste waar hij indruk mee heeft gemaakt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:01 schreef methodmich het volgende:
Milko Pieren.... Het was dat ie in tenue op het veld stond, anders wist je niet dat hij voetballer was.
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef methodmich het volgende:
Haha, wil je nog een gedragen trainerssetje van Dogan hebben ook, van ASWH? We hebben er nog in de kast liggen.![]()
Dat was toch die keeper, er schieten me nu ook namen te binnen als Koen Wins, Oswald Snip, Ben Mbemba, Nike Leferink, Chima Onyeike...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:51 schreef JLSB het volgende:
Aangezien er weer bijna een nieuw topic aankomt heb ik alvast een nieuwe OP gemaakt...
Ik heb dat bestand niet meer dus ik kan het niet aanpassen, als ik een keer tijd heb kan ik kijken of ik iets nieuws kan maken...quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef Samcali het volgende:
[..]
mooi gemaakt, alleen staat er rechtsboven op dat plaatje Eeerste divisie, met drie e's dus.
Van Ado had gewonnen moeten worden. Volgende week Groningen thuis. Met Groningen in deze vorm is dat zeker te doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef JLSB het volgende:
Jammer dat je uiteindelijk maar 3 punten aan zulke goede wedstrijden verdient...
Ik vrees van niet, maar ik zal eens informeren voor je.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:19 schreef Samcali het volgende:
[..]
Misschien kun je Jacob van den Belt eens vragen of hij nog een VVV shirt heeft liggen, en dat eventueel wil verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |