abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65596457
Van die invalbeurt van Kannix Molder, kreeg ik het wel weer ijskoud...
pi_65830545
Vandaag officieel 106 jaar oud...
pi_65830994
Ben benieuwd wat ze vrijdag doen tegen Cambuur. Ik verwacht een spannende wedstrijd
Patat Friet
pi_65891131
VVV!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:16:58 #105
236557 KrisSmis
Über Weblogger
pi_66010015
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben benieuwd wat ze vrijdag doen tegen Cambuur. Ik verwacht een spannende wedstrijd

De voorbeschouwing van de wedstrijd tegen Cambuur staat online!
Zie koning weblog!
Ze noemen mij ook wel uber webloggert, check http://www.koning.web-log.nl/
pi_66041388
Vanavond gewoon een ontzettend goede wedstrijd gezien. Heb je wat meer geluk, sta je met de rust al met 4-0 voor. Met name Schaken was voordat hij de wedstrijd uitgeschopt werd briljant. Cambuur viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen, konden aan de bal niets of nauwelijks creëren, maar ze scoren gewoon 2 van de 3 kansen die ze krijgen. Al dan niet regelementair of niet. De laatste goal wil ik nog wel eens terug zien en bij het balbezit waar cambuur de corner uit afdwingt, meen ik ook hands gezien te hebben. Zoals gezegd had Wegereef ook een flinke invloed, als je alle overtredingen bij elkaar optelt, kun je een aardig youtube filmpje maken, het is dan ook ongeloofelijk dat hij slechts 3x geel geeft. Gewoon zo door blijven spelen en dan wordt je met twee vingers in de neus kampioen. Je kunt ook niet alles winnen....
pi_66046208
Als Calabro gewoon zijn kansen had afgemaakt had VVV gewoon gewonnen. Nederlaag is zwaar onterecht imo
Patat Friet
pi_66049242
Ik hoorde veel mensen klagen dat hij die een op een kans niet maakte, maar op het moment van schieten werd hij net op de hak getikt. En aangezien het buiten de zestien was, heeft het niet zoveel zin om dan te gaan liggen...
pi_66074277
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef JLSB het volgende:
Vanavond gewoon een ontzettend goede wedstrijd gezien. Heb je wat meer geluk, sta je met de rust al met 4-0 voor. Met name Schaken was voordat hij de wedstrijd uitgeschopt werd briljant. Cambuur viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen, konden aan de bal niets of nauwelijks creëren, maar ze scoren gewoon 2 van de 3 kansen die ze krijgen. Al dan niet regelementair of niet. De laatste goal wil ik nog wel eens terug zien en bij het balbezit waar cambuur de corner uit afdwingt, meen ik ook hands gezien te hebben. Zoals gezegd had Wegereef ook een flinke invloed, als je alle overtredingen bij elkaar optelt, kun je een aardig youtube filmpje maken, het is dan ook ongeloofelijk dat hij slechts 3x geel geeft. Gewoon zo door blijven spelen en dan wordt je met twee vingers in de neus kampioen. Je kunt ook niet alles winnen....
Sta je zo ver voor en ga je nog huilen
pi_66074875
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Sta je zo ver voor en ga je nog huilen
Een onterechte nederlaag thuis is nooit leuk, al sta je 100 punten voor
Patat Friet
pi_66107851
Gigantisch mooie wedstrijd gezien vrijdag. Een heerlijk dominant en combinerend VVV dat niet kreeg wat t verdiende. Maar dat is voetbal.
Ze zullen zeker kampioen worden als ze zo door blijven spelen.
VVV
  maandag 16 februari 2009 @ 12:01:16 #112
236557 KrisSmis
Über Weblogger
pi_66114574
inderdaad jammer van vrijdag, VVV had de overwinning wel verdiend. Desondanks een kritisch rapport online gegooid op het log...en terecht
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:09:52 #113
236557 KrisSmis
Über Weblogger
pi_66521342
Vanavond moeten we winnen!!!!!!
pi_66535661
topictitel:

[Centraal]VVV-Venlo Topic #5: Dit jaar zonder Carnavalsdip?
pi_66800485
Eindelijk weer eens gewonnen. Hopelijk kan er de volgende wedstrijden ook weer normaal verdedigd worden
Patat Friet
pi_66911256
Hai is gek in de kop, natuurlijk moet je de hoofdprijs vangen voor Honda maar 10 miljoen is absoluut geen realistisch bedrag voor een eerste divisie voetballer.

Met een beetje geluk kunnen ze de helft vangen...
Patat Friet
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:57:36 #117
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_67023498
Weer 9 punten voor op RKC.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 22:08:54 #118
11102 knep
Mountainfreak
pi_67024015
.
pi_67037646
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
pi_67099657
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
RKC speelt toch altijd gelijk op cruciale momenten en Cambuur zie ik ook geen kampioen worden.

Oké onze verdediging is best wel knudde en zeker niet Eredivisie waardig. Maar qua aanval is VVV wel héél erg goed.

Ik denk wel dat VVV kampioen wordt.

De concurrentie is gewoon erg matig.
pi_67101178
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als jullie uit maar verliezen dan.
pi_67110458
Och ja, met 5 punten uit de komende 3 wedstrijden ben ik best tevreden. Fortuna uit moet te doen zijn, MVV uit is altijd lastig en thuis tegen RKC zullen de Waalwijkers moeten komen, want zij zijn ten slote de ploeg die dan MOET winnen...

Ohh ja, ik heb nog wat verre van betrouwbare geruchten gehoord, maar ik zet ze hier toch maar neer. Marc Höcher, Jan Wuytens en Niels Vorthoren zouden komend seizoen het elftal komen versterken en Hai Berden wil voor de commercie zowiezo een Japanner erbij halen...
pi_67110492
Vanavond Honda bij Holland Sport
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_67110772
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef JLSB het volgende:
Ohh ja, ik heb nog wat verre van betrouwbare geruchten gehoord, maar ik zet ze hier toch maar neer. Marc Höcher, Jan Wuytens en Niels Vorthoren zouden komend seizoen het elftal komen versterken en Hai Berden wil voor de commercie zowiezo een Japanner erbij halen...
Jan Wuytens naar VVV? Ik denk dat je daar niet op hoeft te hopen. Stond afgelopen zomer en winter al bij diverse subtoppers op het lijstje, zijn spel dit seizoen is dermate goed dat er eerder meer en concretere interesse komt van clubs dan dat er clubs af zullen haken. Hij is ook absoluut klaar voor en stap richting de subtop.

Höcher is wel een aardige voetballer, die als hij zich goed heeft ontwikkeld bij Helmond (waar het wel op lijkt as ik afga op de samenvattingen), een nuttige kracht kan zijn in de eredivisie bij een club uit het rechterrijtje. Ik vond het jammer dat Heracles hem zo makkelijk liet gaan.
pi_67130497
Ik vond Wuytens ook al onwaarschijnlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')