quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:08 schreef ganzenherder het volgende:
Ben benieuwd wat ze vrijdag doen tegen Cambuur. Ik verwacht een spannende wedstrijd
Sta je zo ver voor en ga je nog huilenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef JLSB het volgende:
Vanavond gewoon een ontzettend goede wedstrijd gezien. Heb je wat meer geluk, sta je met de rust al met 4-0 voor. Met name Schaken was voordat hij de wedstrijd uitgeschopt werd briljant. Cambuur viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen, konden aan de bal niets of nauwelijks creëren, maar ze scoren gewoon 2 van de 3 kansen die ze krijgen. Al dan niet regelementair of niet. De laatste goal wil ik nog wel eens terug zien en bij het balbezit waar cambuur de corner uit afdwingt, meen ik ook hands gezien te hebben. Zoals gezegd had Wegereef ook een flinke invloed, als je alle overtredingen bij elkaar optelt, kun je een aardig youtube filmpje maken, het is dan ook ongeloofelijk dat hij slechts 3x geel geeft. Gewoon zo door blijven spelen en dan wordt je met twee vingers in de neus kampioen. Je kunt ook niet alles winnen....
Een onterechte nederlaag thuis is nooit leuk, al sta je 100 punten voorquote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sta je zo ver voor en ga je nog huilen
RKC speelt toch altijd gelijk op cruciale momenten en Cambuur zie ik ook geen kampioen worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
Als jullie uit maar verliezen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:48 schreef JLSB het volgende:
Als we alle thuiswedstrijden, die we nog moeten spelen winnen, zijn we kampioen!
Jan Wuytens naar VVV? Ik denk dat je daar niet op hoeft te hopen. Stond afgelopen zomer en winter al bij diverse subtoppers op het lijstje, zijn spel dit seizoen is dermate goed dat er eerder meer en concretere interesse komt van clubs dan dat er clubs af zullen haken. Hij is ook absoluut klaar voor en stap richting de subtop.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef JLSB het volgende:
Ohh ja, ik heb nog wat verre van betrouwbare geruchten gehoord, maar ik zet ze hier toch maar neer. Marc Höcher, Jan Wuytens en Niels Vorthoren zouden komend seizoen het elftal komen versterken en Hai Berden wil voor de commercie zowiezo een Japanner erbij halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |