abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:12:25 #226
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70750943
Jeuj, heb mijn clubcard kunnen opwaarderen tot seizoenskaart
Patat Friet
pi_70810727
Hulde voor de slechte administratie. Hoewel ik ieder jaar het rekeningnummer op dat formulier verander, schrijven ze toch altijd maar weer het geld van de rekening van mijn ouders af.

Maar wat betreft de selectie. Henrico Drost en Jassar Takak nu op proef. Pauwe die zeer geïnteresseerd is in een verblijf in Venlo. Dat zijn namen waarover men twee jaar geleden niet eens durfde te spreken...
pi_70889161
Vandaag is weer eens maar al te duidelijk geworden hoe afhankelijk VVV is van Honda. Ik maak me echt zorgen over hoe ze het gaan oplossen als hij straks vertrekt....

Wel uitstekende actie om Paauwe te contracteren trouwens
Patat Friet
  zaterdag 11 juli 2009 @ 23:02:27 #229
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70889175
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag is weer eens maar al te duidelijk geworden hoe afhankelijk VVV is van Honda. Ik maak me echt zorgen over hoe ze het gaan oplossen als hij straks vertrekt....
De trainer gaf ook duidelijk aan dat hij Honda het liefst behoudt of dat hij morgen verkocht wordt. Dan is het nog mogelijk om een vervanger aan te trekken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70895773
quote:
Ongeregeldheden bij VVV - Feijenoord.

Relletjes in het centrum van Venlo hebben de oefenwedstrijd tussen VVV en Feyenoord ontsierd. Een dertigtal Feyenoord-aanhangers is op het treinstation in Venlo aangehouden. De wedstrijd werd gehouden in het kader van het Herman Teeuwen Memorial.

De sfeer in stadion De Koel was bij vlagen dreigend tijdens het oefenduel tussen VVV en Feyenoord. Rotterdamse fans zaten verspreid door het stadion tussen het VVV-publiek. Onder de hoofdtribune leidde dat tot enkele kleine opstootjes.

Ook op de terugreis naar Rotterdam misdroegen enkele supporters zich nog toen zij in Eindhoven wilden uitstappen, maar de politie dat verbood. Daar werden nog twee supporters aangehouden. Daarbij werd pepperspray ingezet.
bron

Vervloekte teringsupporters daar bij Feijenoord. Er zitten ook vaders met kinderen in dat stadion!
pi_70909731
Ontzettend tuig is het, sfeer in het stadion was bij vlagen ook al dreigend. Maar als Honda blijft hoef je niet eens degradatievoetbal te spelen...
pi_71074994
quote:
VVV- Venlo trekt speler van FC Porto aan

VVV- Venlo is er in geslaagd een jonge talentvolle speler van FC Porto te contracteren. De laatste maanden heeft VVV-Venlo intensief contact gehad met de topclub uit Porto om eventueel te komen tot een samenwerkingsverband. De eerste mogelijke aanzet hiervan is het contracteren van de 19-jarige Diogo Viana voor een seizoen. Hij is een van de meest getalenteerde spelers van zijn leeftijd in Portugal. Hij speelt momenteel in het nationale jeugdteam onder de 21 jaar. Diogo Viana kan zowel op rechts als op links in de aanval goed uit de voeten. Diogo Viana heeft zijn hele jeugdopleiding bij Sporting Lissabon doorlopen. Bij de transfer van Helder Postiga van FC Porto naar Sporting Lissabon, in het seizoen 2008/09, is in de deal meegenomen dat de talentvolle Diogo Viana de overstap maakte naar FC Porto. Het afgelopen seizoen heeft hij bij FC Porto gespeeld in het hoogste jeugdteam en zijn debuut gemaakt in het eerste team van FC Porto.

http://www.vvv-venlo.nl/nl/club-nieuwe-speler.htm
pi_71085250
volgens mij heb ik hem vanavond gezien bij de oefenwedstrijd van vvv, hij is niet echt groot ;p
en dan bedoel ik niet op het veld eh
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_71086671
quote:
Honda blijft dit seizoen bij VVV en maakt daarna de overstap naar FC Porto. De twee Nigerianen die op proef zijn, schijnen beide over een Zweeds paspoort te beschikken en het ziet er naar uit dat deze twee spelers binnenkort gecontracteerd worden. Tot zover de geruchten uit Venlo. Klinkt mij allemaal iets te positief en mijn bronnen zijn weinig betrouwbaar, maar als het allemaal waar gemaakt wordt, denk ik dat degradatievoetbal vermeden worden...

[ Bericht 7% gewijzigd door JLSB op 18-07-2009 02:30:58 ]
pi_71095054
Denk je dat serieus? Honda is een prima speler, Paauwe kan met zijn ervaring wel wat betekenen en er lopen nog wel wat aardige spelers, maar de selectie is over de hele toch niet stukken beter dan ploegen die ook onderin verwacht worden?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71095486
Ik denk dat VVV op de belangrijke posities goede spelers heeft staan. Alleen weet ik nog niet wat ik van de voorhoede mag verwachten. Maar als je gaat kijken wat er nu voor een team staat in vergelijking met de selectie die twee jaar geleden op één punt directe handhaving miste, denk ik dat er een enorme stap voorwaarts is gedaan. Bovendien heb je met Gentenaar een echte puntenpakker in het doel staan.
quote:
Ahahaoui - Calabro - Schaken

Pauwe - Honda - Leemans

Fleuren - Van Kouwen - Drost - Timisela

Gentenaar
schat ik toch hoger in dan:
quote:
Ofrany - Oost- Amrabat

Kantelberg - Linssen - Kaya

Fleuren - Reekers - Verdellen - Mampuya ( )

Wintjens/Begois
Bovendien heb je nu ook nog een redelijke bank met spelers als Van Dessel, Kolder, Auassar en Verdellen. En het zou ook fijn zijn als de trainer de laatste beslissende wedstrijden voor 100% bezig is met de club...
pi_71095569
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef methodmich het volgende:
Denk je dat serieus? Honda is een prima speler, Paauwe kan met zijn ervaring wel wat betekenen en er lopen nog wel wat aardige spelers, maar de selectie is over de hele toch niet stukken beter dan ploegen die ook onderin verwacht worden?
Ik denk dat het bikkelen wordt voor VVV. Met iemand als bijvoorbeeld Henrico Drost win je de oorlog niet, terwijl het maar afwachten is wat spelers als Ahahaoui en Calabro in de Eredivisie kunnen brengen.

Gentenaar en Paauwe lijken me wel prima versterkingen.
pi_71095588
Tja, zit wat in...

Gentenaar is beter dan de keepers van toen, mag je aannemen idd. Fleuren heeft meer ervaring gekregen, centraal duo lijkt me ook wel sterker, rechtsback tijfels, middenveld beduidend beter al was Linssen wel goed, voorhoede is twijfelachtig. Alle drie de aanvallers van nu moeten het nog maar laten zien op het hoogste niveau, waar Oost al wel enige ervaring had en Amrabat de smaakmaker was.

Maar goed, op papier komen ze er in vergelijking over de hele wel beter uit ja. Toch vrees ik dat VVV wel onderin zal mee moeten doen, de concurrentie heeft in twee jaar (behalve misschien Roda) natuurlijk ook niet echt stilgezeten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71095667
Van Kouwen en Leemans waren niet goed genoeg voor Roda JC, de gehele aanvalslinie heeft geen track-record in de Eredivisie en daarnaast heb je nog de kans dat Honda wordt verkocht.

Ik denk dat VVV als het meezit en bij andere ploegen tegenzit misschien met pijn en moeite 16e kan worden. Ik schat ze hoger in dan RKC, maar voor de rest...
pi_71095752
Calabro scoorde twee jaar geleden 5x in 13 wedstrijden, dat is opzicht niet slecht. Voor de rest van de voorhoede is het inderdaad afwachten, maar ik vind dat alle andere linies prima bezet zijn. Bovendien kan het behoorlijk 'spoken' in de Koel. Maar ja, op papier is het voetbal doorgaans anders dan op het gras...
pi_71095886
Dat is ook niet slecht, maar het is afwachten hoe hij het gaat doen als hij een heel seizoen in de Eredivisie speelt.

De vorige keer deed VVV het ook best aardig: goede start en ik meen dat ze het de topploegen erg lastig hebben gemaakt in Venlo, maar het eindresultaat was wel degradatie. Op zich geen schande als je de begrotingen van de diverse clubs tegen elkaar afzet.

Dit jaar geldt voor VVV weer wat voor elke gepromoveerde club geldt. Het is gewoon erg lastig om de sprong van de JL naar de Eredivisie te maken.
pi_71097232
Calabro niet naar Praag als ik het zo lees?
  maandag 20 juli 2009 @ 12:44:41 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71145902
Frank Rijkaard wil nog een nummer tien aan zijn selectie toevoegen. Galatasaray denkt aan die wens te kunnen voldoen door Keisuke Honda weg te halen bij VVV-Venlo. Volgens Fanatik is de vraagprijs van tien miljoen euro wat aan de hoge kant. De Turken willen de helft neerleggen voor de Japanse spelmaker.

VI
pi_71148692
quote:
Mampuya op amateurbasis naar Helmond Sport
  maandag 20 juli 2009 @ 14:20:05 #245
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71149049
Das ook wat, 2 jaar geleden vond iedereen nog dat hij best overal heen kon als top-rechtsback.

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 20-07-2009 14:26:56 ]
pi_71154123
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd jammer dat ie weg is gegaan. Was een toffe gast. Komend seizoen maar een keertje naar Helmond toe...
pi_71189707
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
Frank Rijkaard wil nog een nummer tien aan zijn selectie toevoegen. Galatasaray denkt aan die wens te kunnen voldoen door Keisuke Honda weg te halen bij VVV-Venlo. Volgens Fanatik is de vraagprijs van tien miljoen euro wat aan de hoge kant. De Turken willen de helft neerleggen voor de Japanse spelmaker.

VI
Tien miljoen is ook wel veel voor een spelmaker uit de JL. Als ze in het middenuitkomen dan doet VVV nog gouden zaken toch?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:42:10 #248
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71486927
Volgens het officiele twitteraccount van VVV belangrijk nieuws vandaag..
http://twitter.com/vvvvenlo
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:57:50 #249
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71490931
quote:
Persconferentie: VVV-Venlo presenteert met trots haar nieuwe shirtsponsor Please Payroll, op voorzijde shirts bij de uitwedstrijden.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:30:24 #250
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_71496293
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:

[..]

FAIL
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: