De trainer gaf ook duidelijk aan dat hij Honda het liefst behoudt of dat hij morgen verkocht wordt. Dan is het nog mogelijk om een vervanger aan te trekken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Vandaag is weer eens maar al te duidelijk geworden hoe afhankelijk VVV is van Honda. Ik maak me echt zorgen over hoe ze het gaan oplossen als hij straks vertrekt....
bronquote:Ongeregeldheden bij VVV - Feijenoord.
Relletjes in het centrum van Venlo hebben de oefenwedstrijd tussen VVV en Feyenoord ontsierd. Een dertigtal Feyenoord-aanhangers is op het treinstation in Venlo aangehouden. De wedstrijd werd gehouden in het kader van het Herman Teeuwen Memorial.
De sfeer in stadion De Koel was bij vlagen dreigend tijdens het oefenduel tussen VVV en Feyenoord. Rotterdamse fans zaten verspreid door het stadion tussen het VVV-publiek. Onder de hoofdtribune leidde dat tot enkele kleine opstootjes.
Ook op de terugreis naar Rotterdam misdroegen enkele supporters zich nog toen zij in Eindhoven wilden uitstappen, maar de politie dat verbood. Daar werden nog twee supporters aangehouden. Daarbij werd pepperspray ingezet.
quote:VVV- Venlo trekt speler van FC Porto aan
VVV- Venlo is er in geslaagd een jonge talentvolle speler van FC Porto te contracteren. De laatste maanden heeft VVV-Venlo intensief contact gehad met de topclub uit Porto om eventueel te komen tot een samenwerkingsverband. De eerste mogelijke aanzet hiervan is het contracteren van de 19-jarige Diogo Viana voor een seizoen. Hij is een van de meest getalenteerde spelers van zijn leeftijd in Portugal. Hij speelt momenteel in het nationale jeugdteam onder de 21 jaar. Diogo Viana kan zowel op rechts als op links in de aanval goed uit de voeten. Diogo Viana heeft zijn hele jeugdopleiding bij Sporting Lissabon doorlopen. Bij de transfer van Helder Postiga van FC Porto naar Sporting Lissabon, in het seizoen 2008/09, is in de deal meegenomen dat de talentvolle Diogo Viana de overstap maakte naar FC Porto. Het afgelopen seizoen heeft hij bij FC Porto gespeeld in het hoogste jeugdteam en zijn debuut gemaakt in het eerste team van FC Porto.
Honda blijft dit seizoen bij VVV en maakt daarna de overstap naar FC Porto. De twee Nigerianen die op proef zijn, schijnen beide over een Zweeds paspoort te beschikken en het ziet er naar uit dat deze twee spelers binnenkort gecontracteerd worden. Tot zover de geruchten uit Venlo. Klinkt mij allemaal iets te positief en mijn bronnen zijn weinig betrouwbaar, maar als het allemaal waar gemaakt wordt, denk ik dat degradatievoetbal vermeden worden...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.vvv-venlo.nl/nl/club-nieuwe-speler.htm
schat ik toch hoger in dan:quote:Ahahaoui - Calabro - Schaken
Pauwe - Honda - Leemans
Fleuren - Van Kouwen - Drost - Timisela
Gentenaar
Bovendien heb je nu ook nog een redelijke bank met spelers als Van Dessel, Kolder, Auassar en Verdellen. En het zou ook fijn zijn als de trainer de laatste beslissende wedstrijden voor 100% bezig is met de club...quote:Ofrany - Oost- Amrabat
Kantelberg - Linssen - Kaya
Fleuren - Reekers - Verdellen - Mampuya ()
Wintjens/Begois
Ik denk dat het bikkelen wordt voor VVV. Met iemand als bijvoorbeeld Henrico Drost win je de oorlog niet, terwijl het maar afwachten is wat spelers als Ahahaoui en Calabro in de Eredivisie kunnen brengen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef methodmich het volgende:
Denk je dat serieus? Honda is een prima speler, Paauwe kan met zijn ervaring wel wat betekenen en er lopen nog wel wat aardige spelers, maar de selectie is over de hele toch niet stukken beter dan ploegen die ook onderin verwacht worden?
Ik vind het nog altijd jammer dat ie weg is gegaan. Was een toffe gast. Komend seizoen maar een keertje naar Helmond toe...quote:
Tien miljoen is ook wel veel voor een spelmaker uit de JL. Als ze in het middenuitkomen dan doet VVV nog gouden zaken toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
Frank Rijkaard wil nog een nummer tien aan zijn selectie toevoegen. Galatasaray denkt aan die wens te kunnen voldoen door Keisuke Honda weg te halen bij VVV-Venlo. Volgens Fanatik is de vraagprijs van tien miljoen euro wat aan de hoge kant. De Turken willen de helft neerleggen voor de Japanse spelmaker.
VI
quote:Persconferentie: VVV-Venlo presenteert met trots haar nieuwe shirtsponsor Please Payroll, op voorzijde shirts bij de uitwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |