Net zoals de andere 22 mensen op het veld heel erg matig...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:05 schreef ZoneKill het volgende:
Clubrecord!
Hoe deed van Dessel het? Voor het eerst in de basis toch?
Tja, wat wil je eerste divisie he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef JLSB het volgende:
[..]
Net zoals de andere 22 mensen op het veld heel erg matig...
Ja, toen dacht ik ook even dat het over was...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef ganzenherder het volgende:
Zeeeer goed, toen het 3-2 stond dacht ik schluss
Ik denk dat je inmiddels uitgelachen bent!quote:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #5: Waar Carnaval dit jaar de grootste tegenstander is?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef Dos37 het volgende:
als iemand een idee heeft voor een nieuwe TT geef het maar door in FB, want het uithuilen was al klaar en het opnieuw beginnen al afgelopen
Kom je hier ook al die nonsens posten, schrikkelik......quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef KrisSmis het volgende:
VVV doet het op dit moment erg goed! Ze staan dik bovenaan in de Jupiler League.
Iedere week plaats ik een rapport van de wedstrijd op mijn weblog, de planning is om dat hier ook te gaan doen en zodoende een discussie over VVV los te weken. Wat vinden jullie van VVV? Worden ze kampioen? Ik denk natuurlijk van wel.
Kris
(moe)
Zeker weten, of ik link naar het koning weblog.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:24 schreef JLSB het volgende:
Kom je hier ook al die nonsens posten, schrikkelik......
Ik heb zelf 5-0 gepouled maar dat is misschien wat optimistisch.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef ganzenherder het volgende:
Fortuna thuis moet natuurlijk 3 punten zijn, maargoed VVV presteert niet altijd optimaal in Limburgse derbys
Ben benieuwd naar donderdag. Voor het eerst in weken een wedstrijd die er echt toe doet. De laatste jaren was VVV meestal niet zo goed tegen de sjengen dus....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat volgende week weer es kijken in De Koel tijdens de Derby!
LOL. ik ook, ik vloog van de bovenste rij naar de middelste...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef JLSB het volgende:
Wat een einde gister, slechtste wedstrijd van het seizoen, maar die goal van Honda was magistraal!
(Lag 3 rijen lager)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:25 schreef ganzenherder het volgende:
Damn, VVV is toch aardig afhankelijk van Calabro zo lijkt hetHopelijk is ie snel weer terug
Alsof ze dit nog gaan weggeven in de resterende maanden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is dat de rest steeds verzuimd ervan te profiteren, maar de winstmachine van VVV begint toch aardig te haperen.
Als Honda en Calabro wegvallen blijft er weinig over. Maargoed zoiets kun je wel van zo'n beetje elk team zeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef KrisSmis het volgende:
VVV wordt natuurlijk op hun sloffen kampioen!
Van de week schreef ik nog een special over Honda, als deze speler weg gaat dan wordt het denk ik wel een stuk minder met VVV. Honda is toch wel erg belangrjik voor VVV
Kris
(opende zojuist een forum)
Van de wave krijg je het altijd warmquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:43 schreef JLSB het volgende:
het scheelt dat ik het wel warmer kreeg van de sfeer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |