abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2009 @ 19:57:08 #201
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70036317
Gentenaar binnennnnnnnnnnnn
Patat Friet
pi_70054341
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef travelman het volgende:
Samir El Gaaouiri onderhandelt met Rott-Weiss Oberhausen. De aanvaller verlaat VVV-Venlo, waar hij niet tot een akkoord kwam over een nieuw contract.

Volgens het Algemeen Dagblad zijn de onderhandelingen van
El Gaaouiri met Rott-Weiss Oberhausen vergevorderd. De Duitse club eindigde afgelopen seizoen als nummer negen in de Tweede Bundesliga.

El Gaaouiri voetbalde sinds de zomer van 2007 bij VVV. De geboren Limburger maakte dit seizoen twaalf doelpunten in 32 competitieduels. De 25-jarige aanvaller kwam eerder uit voor Haarlem, FC Utrecht, FC Volendam en Fortuna Sittard.
Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.

Apart

Zo'n El Gaaouiri had toch ook makkelijk naar clubs als Sparta, NEC of FC Utrecht gekund (lijkt mij zo)

Wel leuk dat Gentenaar binnen is
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:14:18 #203
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70067736
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Ruder het volgende:

[..]

Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.

Apart

Zo'n El Gaaouiri had toch ook makkelijk naar clubs als Sparta, NEC of FC Utrecht gekund (lijkt mij zo)

Wel leuk dat Gentenaar binnen is
Dat verdient beter lijkt me. Anders kan ik me echt geen beweegreden bedenken
Patat Friet
pi_70255227
Ook geen Tom Soetaers naar VVV, hij gaat naar KV Kortrijk. Ben benieuwd wat er nog bij gaat komen bij VVV want met dit materiaal zal het een lastig karwei worden in de eredivisie.
pi_70260044
Hoe zit het met Mark Höcher?

Komt die nog?

en er is er sprake van een nieuwe japanner? (dat gerucht hoor ik in de kroeg wel vaker )

[ Bericht 1% gewijzigd door Ruder op 22-06-2009 18:02:16 ]
pi_70260156
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:55 schreef Ruder het volgende:
Hoe zit het met Peter Höcher?
Wie?
pi_70260281
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wie?
Mark bedoelde ik haha
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:24:40 #208
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_70281947
Ik las ergens, dat er interesse zou zijn voor Patrick Paauwe (mag weg bij BMG).
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:11:20 #209
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70296743
Ik heb vandaag als clubcardhouder zon formulier gekregen waarmee je een seizoenskaart kan bestellen. Maar nergens kan je aanvinken in welke prijscategorie je wil zitten. Kunnen ze je nou gewoon in de duurste categorie plaatsen dus als je dat formulier terugstuurt?

Edit: NM, ik snap het al. Overheen gelezen

[ Bericht 7% gewijzigd door ganzenherder op 23-06-2009 18:52:26 ]
Patat Friet
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:18:59 #210
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_70296966
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb vandaag als clubcardhouder zon formulier gekregen waarmee je een seizoenskaart kan bestellen. Maar nergens kan je aanvinken in welke prijscategorie je wil zitten. Kunnen ze je nou gewoon in de duurste categorie plaatsen dus als je dat formulier terugstuurt?
Ik heb hem vandaag ook bij de post. Ze bekijken het maar. Het liefste zou ik op de staantribune staan, maar daar mogen alleen seizoenskaarthouders? Of hoe zit het?
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_70435346
Van de frontpage gejat:

VVV is goed bezig, zwemmen is een uitstekende manier om je conditie weer snel op peil te krijgen
Patat Friet
pi_70450662
De Koel onder water

Het noodweer van zaterdagmiddag had niet alleen gevolgen voor de oefenwedstrijd tegen v.v. V.O.S., maar zette ook de benedenruimtes van Seacon Stadion - De Koel - blank. In het SpelersHome, de toiletruimtes, de fitnessruimte, de stewardruimte het SupportersHome en de werkplaatsen stonden ruim 10 cm water. Twaalf medewerkers en vrijwilligers zijn uren bezig geweest om de zaak weer droog en schoon te krijgen. Ook het hoofdveld en het tweede veld stonden blank. De trap bij het SpelersHome is grotendeels uitgespoeld en zal geheel gerenoveerd moeten worden. Het is afwachten hoe de pas gelegde parketvloer in het SpelersHome de schade overleeft.

Overigens was Leemans gisteren weer de clown uit het hangen. Een groot deel van de spelersgroep was het schuilen voor de regen in een van de dug outs. Trekt Ken zijn shirt uit en maakt een buikschuiver vlak voor de dug-out. Iedereen zeikenat natuurlijk. Even later komt Honda aanlopen, rent Leemans er schreewend op af en gooit hij Honda zo midden in een plas water...
  maandag 29 juni 2009 @ 14:21:48 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70478238
quote:
Belofte maakt schuld

Tijdens het naborrelen na de eerste competitiewedstrijd van VVV-Venlo afgelopen seizoen in het spelershome werd door een aantal fanatieke en vaste VVV-supporters (en tennissers) uit Kessel aan een aantal barvrijwilligers van het spelershome een vat bier beloofd als VVV-Venlo kampioen zou worden. Belofte maakt schuld, zodat afgelopen vrijdag op de tennisbanen van LTV Kessel voorafgaande aan het nuttigen van het vaatje allereerst nog een robbertje op de gravelbanen werd uitgevochten.

Het team van het spelershome, onder leiding van Jac Hermans, was volledig in VVV-outfit gestoken, maar kon daarmee toch niet de aandacht van hun gebrekkige tenniscapaciteiten afleiden, want er werd met maar liefst 3-1 verloren, waarbij de enige winstpartij ook nog een ‘goedmakertje’ was. Dat het vertrouwen in hun tapkwaliteiten groter is blijkt wel uit het feit dat de Kesselnaren voor volgend jaar weer een vat bier beschikbaar stellen als kwalificatie voor de Champions League behaald zal worden. Laat dit voor de selectie een extra stimulans zijn.
vvv-venlo.nl

Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 21:25:10 #214
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_70560824
Redelijk goede wedstrijd gezien vanavond, ietwat geflatteerde uitslag maar och...
Patat Friet
pi_70562089
In ieder geval een stuk beter dan de 0-4 van ADO....

(Halden die Musampa!)
pi_70565969
Jullie gaan gewoon over VVCS heen, goed hoor.
Tot eh.. speelronde 2 in de Koel
pi_70607042
quote:
''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
Jan van Dijk over Antoine van der Linden.

Jan Wuytens dus ook niet naar jullie, maar naar een subtopper zoals voorspeld.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:15:12 #218
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_70609732
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jan van Dijk over Antoine van der Linden.

Jan Wuytens dus ook niet naar jullie, maar naar een subtopper zoals voorspeld.
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_70609854
Que?
pi_70610959
Sparta Praag wil Calabro hehe.
pi_70614027
Van Der Linden is toch een linksback? Daar hebben we met Fleuren al een prima speler staan. En strik om Calabro doen en naar Praag laten vertrekken!
pi_70616207
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef JLSB het volgende:
Van Der Linden is toch een linksback? Daar hebben we met Fleuren al een prima speler staan. En strik om Calabro doen en naar Praag laten vertrekken!
Bij ons wordt hij waarschijnlijk centraal achterin geposteerd, maar bij Groningen speelde hij als linksback inderdaad.
pi_70618053
quote:
VVV informeert naar AmmiGepubliceerd op: 3 juli 2009 16:47

VVV-Venlo heeft bij ADO Den Haag geīnformeerd naar Ahmed Ammi. De promovendus zou de 28-jarige verdediger graag terughalen naar De Koel.
- advertentie -Ammi staat nog tot en met 2011 onder contract bij ADO Den Haag. "VVV heeft bij ADO en bij mijn zaakwaarnemer gepeild wat er mogelijk is. Ik heb hier nog een contract voor twee seizoenen dus ik hoef niet weg, maar VVV is natuurlijk wel mijn club", zegt de verdediger in gesprek met Omroep Venlo.

De Marokkaan droeg in het verleden ook al het shirt van VVV. In 2007 stapte hij over naar NAC, waarna hij na één seizoen alweer richting Den Haag vertrok. Op dit moment is Ammi herstellende van een knieoperatie.
Afblijven
pi_70634511
jullie hebben het een en ander (op een niet zo kojsere manier) bij ons weggehaald, dus dan zou het nu wel stijlvol zijn om niet al te lastig te doen om Ahmed weer thuis te laten komen...
pi_70636006
Ik zelf heb er opzich niet zulke problemen mee, maar we hebben het al krap op de back posities dus ik denk niet dat ADO hem laat gaan.. Vind hem zelf ook gewoon heel goed, komt vaak leuk mee op naar voren.

Maarja als hij dat echt wil, zou ik als ADO zijnde niet de lulligste zijn, maar wel eerst voor goede spelers op de back zorgen als vervanging..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')