Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef travelman het volgende:
Samir El Gaaouiri onderhandelt met Rott-Weiss Oberhausen. De aanvaller verlaat VVV-Venlo, waar hij niet tot een akkoord kwam over een nieuw contract.
Volgens het Algemeen Dagblad zijn de onderhandelingen van
El Gaaouiri met Rott-Weiss Oberhausen vergevorderd. De Duitse club eindigde afgelopen seizoen als nummer negen in de Tweede Bundesliga.
El Gaaouiri voetbalde sinds de zomer van 2007 bij VVV. De geboren Limburger maakte dit seizoen twaalf doelpunten in 32 competitieduels. De 25-jarige aanvaller kwam eerder uit voor Haarlem, FC Utrecht, FC Volendam en Fortuna Sittard.
Dat verdient beter lijkt me. Anders kan ik me echt geen beweegreden bedenkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
Hij speelt dus liever bij een matige 2. Bundesliga club dan bij een Eredivisieclub.
Apart
Zo'n El Gaaouiri had toch ook makkelijk naar clubs als Sparta, NEC of FC Utrecht gekund (lijkt mij zo)
Wel leuk dat Gentenaar binnen is
Ik heb hem vandaag ook bij de post. Ze bekijken het maar. Het liefste zou ik op de staantribune staan, maar daar mogen alleen seizoenskaarthouders? Of hoe zit het?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb vandaag als clubcardhouder zon formulier gekregen waarmee je een seizoenskaart kan bestellen. Maar nergens kan je aanvinken in welke prijscategorie je wil zitten. Kunnen ze je nou gewoon in de duurste categorie plaatsen dus als je dat formulier terugstuurt?
vvv-venlo.nlquote:Belofte maakt schuld
Tijdens het naborrelen na de eerste competitiewedstrijd van VVV-Venlo afgelopen seizoen in het spelershome werd door een aantal fanatieke en vaste VVV-supporters (en tennissers) uit Kessel aan een aantal barvrijwilligers van het spelershome een vat bier beloofd als VVV-Venlo kampioen zou worden. Belofte maakt schuld, zodat afgelopen vrijdag op de tennisbanen van LTV Kessel voorafgaande aan het nuttigen van het vaatje allereerst nog een robbertje op de gravelbanen werd uitgevochten.
Het team van het spelershome, onder leiding van Jac Hermans, was volledig in VVV-outfit gestoken, maar kon daarmee toch niet de aandacht van hun gebrekkige tenniscapaciteiten afleiden, want er werd met maar liefst 3-1 verloren, waarbij de enige winstpartij ook nog een ‘goedmakertje’ was. Dat het vertrouwen in hun tapkwaliteiten groter is blijkt wel uit het feit dat de Kesselnaren voor volgend jaar weer een vat bier beschikbaar stellen als kwalificatie voor de Champions League behaald zal worden. Laat dit voor de selectie een extra stimulans zijn.
Jan van Dijk over Antoine van der Linden.quote:''Ik had hem graag bij ons gezien, maar hij kiest voor Heracles Almelo''
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan van Dijk over Antoine van der Linden.
Jan Wuytens dus ook niet naar jullie, maar naar een subtopper zoals voorspeld.
Bij ons wordt hij waarschijnlijk centraal achterin geposteerd, maar bij Groningen speelde hij als linksback inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:05 schreef JLSB het volgende:
Van Der Linden is toch een linksback? Daar hebben we met Fleuren al een prima speler staan. En strik om Calabro doen en naar Praag laten vertrekken!
Afblijvenquote:VVV informeert naar AmmiGepubliceerd op: 3 juli 2009 16:47
VVV-Venlo heeft bij ADO Den Haag geīnformeerd naar Ahmed Ammi. De promovendus zou de 28-jarige verdediger graag terughalen naar De Koel.
- advertentie -Ammi staat nog tot en met 2011 onder contract bij ADO Den Haag. "VVV heeft bij ADO en bij mijn zaakwaarnemer gepeild wat er mogelijk is. Ik heb hier nog een contract voor twee seizoenen dus ik hoef niet weg, maar VVV is natuurlijk wel mijn club", zegt de verdediger in gesprek met Omroep Venlo.
De Marokkaan droeg in het verleden ook al het shirt van VVV. In 2007 stapte hij over naar NAC, waarna hij na één seizoen alweer richting Den Haag vertrok. Op dit moment is Ammi herstellende van een knieoperatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |