De sfeer werd er niet beter op:quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:02 schreef akveor het volgende:
Brian snapt het echt niet... nu gaat ie erbij zitten... hij wekt meteen de indruk dat ie komt spioneren. Dom.
Hupertje had het af en toe best moeilijk:quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
Ja, maar ik bedoel de sfeer nu. Het was leuk om naar te kijken en te luisteren, maar dat was acuut afgelopen toen Brian met zijn gevolg erbij kwam.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef akveor het volgende:
Arme Huubje....alles gegeven... en nu kotsen....
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een lul die Japio, gaat de kots zoeken, eikel wil weer een tv momentje ik word steeds misselijker van die gast.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef akveor het volgende:
Figurant op de set... kan iemand dit figuur verwijderen...
Wat een zielig figuur.... zoeken naar kots. Sorry hooor...
Het resultaat mag er zijn, thnx all!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
Tilly tegen de Hamster: Je wang wordt wel erg dik, het is net een ei. Eet even een ijsje.
Hamster: Ik heb al 4 festini's op.
Call me blond, maar hoe haal ik cookies eraf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
51% dus nog 49% te gaan, kom op, we kunnen het: gooi je haar los, de cookies eraf en stemmen als een gek
Oh ik zie de andere percentages wel zakken, nu is Huub bv 56 en Brian 22, en net nog 23quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Kinga het volgende:
Hoe kan Huub zo stijgen in die Poll, terwijl die andere percentages hetzelfde blijven?
Oud nieuws.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnxxx Kahaarin
leuke poll op rtl.nl
[ afbeelding ]
extra, internet-opties, cookies verwijderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Call me blond, maar hoe haal ik cookies eraf?
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Kaat38 het volgende:
Yessssssss top! we gaan ervoor en allemaal stemmen, gooi je haar los en stem je rot! eens kijken of we het kunnen halenhttp://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
quote:“Ik ga nog liever dood dan dat ik nu tegen Brian ga vechten!”, brengt hij nog uit. Dat wordt nog heel, heel hard oefenen, Huub. Succes!
TY!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
extra, internet-opties, cookies verwijderen.
ga naar extra, dan internet-opties, dan cookies verwijderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?
Het is complete bullshit. Hij heeft dat niet 1 keer gezegd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
In de laatste alinea van dat stukje op de website van Talpa wordt de heading wel ietwat ontkracht. Maar nog steeds niet zoals het door Huub gezegd is, begrijp ik?
[..]
cookies eraf en kan nog steeds niet stemmen! Beter ook want vind ook dat iedereen maar 1x moet mogen stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ga naar extra, dan internet-opties, dan cookies verwijderen.en we gaan ervoor! even een polletje dollen!
Nope, hij zei dat ie liever dood zou gaan, dan opgeven. Dus hij wilde zich absoluut niet laten kennen. En toen zei hij ook nog wat ie er wel heel veel over had om B een keer op zijn bek te mogen slaan. Want de training viel hem best zwaar (tot kotsen aan toe). Wat Jaap dan weer jammer vond, want die was zich net binnen aan het omkleden en die heeft de kots gemist. Toen ging ie zoeken in de tuin, maar hij kon vervolgens de kots niet vinden. Huub stelde voor dat Jaap dan maar de grond moest gaan ruiken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
In de laatste alinea van dat stukje op de website van Talpa wordt de heading wel ietwat ontkracht. Maar nog steeds niet zoals het door Huub gezegd is, begrijp ik?
Klopt. Huub zei: Ik ga nog liever dood dan niet te vechten tegen Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dus datquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Vind dat gepost over die Poll maar wat overdreven hoor.... en wat heb je eraan als die poll nu ook nog eens gemanipuleerd word.
ik heb 2 keer gestemd, dus één keer cookies eraf gesmeten maar kan mij het schelen, na al die oneerlijkheid mogen wij ook wel even dollen vind ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef petraa het volgende:
[..]
cookies eraf en kan nog steeds niet stemmen! Beter ook want vind ook dat iedereen maar 1x moet mogen stemmen.
Het is gewoon een leuk verzetje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Vind dat gepost over die Poll maar wat overdreven hoor.... en wat heb je eraan als die poll nu ook nog eens gemanipuleerd word.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Prosac het volgende:
Als iedereen gewoon 1x stemt, dan heb je een "representatieve" poll, ga je meerder keren stemmen, zien ze steeds hetzelfde IP stemmen en beschouwen ze de poll als ongeldig.
niet dat het er ook maar iets toe doet.
gewoon een lolletjequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Flashback: Natasja, Brian, Dennix, Amanda en Naad .....in de schaduw liggend omdat die zwarte heks niet bruiner mocht worden dan ze al was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De FatBoys zijn weer uit de kast getrokken, waarschijnlijk ivm met het aanhoudende goede weer
Proxies ook ready?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?
Ach JdM denkt dat hij polls kan manipuleren dan kunnen wij dat ook. De Telegraaf is ook niet binnen gebracht warin duidelijk werd dat huub favoriet was. Ook een poll die doorJdm niet kon worden gemanipuleerd dus dan wordt deze genegeerd. Nu weer deze poll waar Brian wel heel erg ver bovenaan stond en zie na een paar oproepjes om vooral te stemmen is Brian nergens meer. Dat er enige foutmarge is mag duidelijk zijn maar de voorsprong van Huub is zo groot dat op geen enkel moment het mogelijk is dat Brian 43% had in de popoquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Zo zie ik het ook, de boom in, ze zijn anderhalf jaar al oneerlijk tegen ons dus so what! even geinenquote:
quote:
Ze lijken weer op haar buik te hangen.quote:
Welke poll gaat er eerlijk aan toe?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
En Ricardo blijft maar proberen ertegen te kletsen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef Kinga het volgende:
En weer slaapt het restafval.... en net doen alsof ie een boekje leest...
Is dat uberhaupt nog mogelijk dan??quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
zwarte heks niet bruiner mocht worden dan ze al was.
Ik heb ook maar 1 keer gestemd. Oh en mijn vriend ook 1 keerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
En niemand zegt hier dat op Huub gestemd moet worden.. Vrije keuze van een ieder, lijkt me. Ik heb btw maar 1x gestemd. Op Huub, ja.
En wij eerst maar denken dat het aan dat roze geval lag, ze hangen daar echt, misschien tijd voor een goede BH Amanda?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze lijken weer op haar buik te hangen.
Klopt, helemaal gelijk alhoewel ik zou willen puur voor de gein dat Huub tot de 100% komtquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
En niemand zegt hier dat op Huub gestemd moet worden.. Vrije keuze van een ieder, lijkt me. Ik heb btw maar 1x gestemd. Op Huub, ja.
Volgens mij moet 'the battle of the poll' in het topic wat Gert daar heeft neergezet, dit is tenslotte de COS.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk alhoewel ik zou willen puur voor de gein dat Huub tot de 100% komtmaar een ieder is daar vrij in.
Overigens lees ik dat de pro Brian fans ook al de poll hebben ontdekt dus ik raad wel aan dat de Huubfans wat harder gaan stemmen!
Ik heb al 2x op Huub gestemd en ga nog wel even doorquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk alhoewel ik zou willen puur voor de gein dat Huub tot de 100% komtmaar een ieder is daar vrij in.
Overigens lees ik dat de pro Brian fans ook al de poll hebben ontdekt dus ik raad wel aan dat de Huubfans wat harder gaan stemmen!
Ik neem aan dat ze met handschoenen vechten, en als Peter Aerts de scheids is en Brian maakt het te bont dan kan die hem wel aan hoor, np.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:23 schreef Dark het volgende:
Claire vindt het niet slim van Huub, dat hij wil vechten met Brian.
Ze is bang dat er blijvende schade kan ontstaan.
Huub ziet het gevaar niet, er zijn allemaal mensen om hem te beschermen.......
Claire - Die kunnen ook te laat zijn!
Huub - Pijn duurt maar even, dat gaat over.
De gebroken vinger van Huub, heeft hij nog steeds last van, gaat niet meer over............
als peter aerts de scheidsrechter dan zit het wel goed want peter aerts is zelf ook een kickbokser. En een goeie ook hij is een aantal keer wereld kampioen geweest in k1 een variant op kickboksen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Disana het volgende:
Claire maakt zich zorgen over het gevecht. Maar Huub vraagt of ze wel weet wie de scheidsrechter is (Peter Aarts of Aartveld ofzo?). Hij zegt dat hij echt wel beschermd wordt.
ja hallo, Brian heeft vrijdag een belangrijk gevecht, en afgelopen nacht Huub wakker gehouden, dan mag je toch wel even rusten overdag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:26 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda slapen weer eens?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, Brian heeft vrijdag een belangrijk gevecht, en afgelopen nacht Huub wakker gehouden, dan mag je toch wel even rusten overdag.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:32 schreef Disana het volgende:
Ricardo gilt Amanda en Brian wakker. 'Aman, kom, andere kant, we moeten daarheen.'
Wat gaan die nu weer doen dan? Jouw post is trouwens wel een leuk onderschrift bij de CAP van chufi, hebben jullie dat afgesproken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:32 schreef Disana het volgende:
Ricardo gilt Amanda en Brian wakker. 'Aman, kom, andere kant, we moeten daarheen.'
Hoezo, dan had hij afgelopen nacht maar moeten gaan slapen die paardenlulrukker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hallo, Brian heeft vrijdag een belangrijk gevecht, en afgelopen nacht Huub wakker gehouden, dan mag je toch wel even rusten overdag.
Theo is er ook niet zo blij mee dat Huub met Brian gaat vechten.....gelijk heeft hij.quote:
Ja, een geheim vennootschapquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat gaan die nu weer doen dan? Jouw post is trouwens wel een leuk onderschrift bij de CAP van chufi, hebben jullie dat afgesproken?
Dat meen je!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze met handschoenen vechten, en als Peter Aerts de scheids is en Brian maakt het te bont dan kan die hem wel aan hoor, np.
[ afbeelding ]
Hij doet het bij mij niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Ter herinnering... DGK Chat... imiddels zijn er al meer dan 150 wachtenden..
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
Ja maar lieve Roevka, de chat begint pas om 20.00 uur. Waarom dan nu al een SL ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Waarschijnlijk heb je geen Java geinstalleerd?
http://www.java.com/
Er staat, de applet wordt geladen, maar zolang duurt dat toch niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je geen Java geinstalleerd?
http://www.java.com/
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat meen je!!
Wordt hij echt de scheidsrechter bij die wedstrijd???
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een geheim vennootschap![]()
Positieve post had Huub, iemand (edit: zijn pa dus) raadde hem dat gevecht ook af.
Die zetten ze pas open als de tijd daar is...quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar lieve Roevka, de chat begint pas om 20.00 uur. Waarom dan nu al een SL ?
Oh wacht......het gaat om B en A en er hangen wrs geen plasma's in de chatroom.![]()
Die worden mentaal voorbereid op de chatters zeker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:45 schreef Dark het volgende:
Waarom is er een SL op de paupers?
Ik sta in de wacht!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die worden mentaal voorbereid op de chatters zeker.
Ze moeten aan Brian uitleggen dat hij niet die PC door de kamer mag smijten en dat Amanda niet kwaad mag weglopen, als ze kritiek krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die worden mentaal voorbereid op de chatters zeker.
Pa Huub ziet de bui ook al hangen, logisch dat hij Huub waarschuwtquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat maakt het OP maken ook wel makkelijker!
![]()
Natuurlijk wil PaHuub niet dat zijn zoon tegen wie dan ook gaat vechten, lijkt me logisch.
"jeuk aan haar flensje"quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda zoekt Brian....hij is weer eens onvindbaar. Info halen bij Flens of heet ze jeuk aan haar flensje?
Edit: De paupers weer in beeld na de nodige info van de FEBO. Hoe doorzichtig ook.
Als je geen java hebt kan dat idd de melding zijn.... want hij kan geen java vinden... dus gebeurt er niets en blijft ie staan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er staat, de applet wordt geladen, maar zolang duurt dat toch niet?
quote:
Zoiets, en dat Amanda Brian moet laten uit-typen zonder er doorheen te sla-typen oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze moeten aan Brian uitleggen dat hij niet die PC door de kamer mag smijten en dat Amanda niet kwaad mag weglopen, als ze kritiek krijgen
Ik denk dat Huub rekent op de kunde van de wedstrijdleiding en dat hij de waarschuwingen wel ter harte neemt maar niet luisterd, het is wel Huub waar we over praten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef -Blurk- het volgende:
Pa Huub ziet de bui ook al hangen, logisch dat hij Huub waarschuwthopelijk luistert Huub naar z'n pa maar ik ben bang van niet. Het is misschien wel stoer, maar ook wel een beetje dom vind ik...Zou Huub rekenen op de sportiviteit van Brian? Hij kent hem toch wel beter zo langzamerhand lijkt mij.
Het zonnetje? Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Hey brothers vergeten jullie het zonnetje buiten niet?
Ga ik proberen.............eerst nog even eten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe je wel verslag?
[..]
Zoiets, en dat Amanda Brian moet laten uit-typen zonder er doorheen te sla-typen oid.![]()
[..]
Ik denk dat Huub rekent op de kunde van de wedstrijdleiding en dat hij de waarschuwingen wel ter harte neemt maar niet luisterd, het is wel Huub waar we over praten natuurlijk.
na 22 mei wel weer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Buiten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Huub heet wel realiteitszin iigquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef Dark het volgende:
Huub schat zijn kans om te winnen tegen Brian op ............ 5 %............
Koop streams?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
Als er een aantal users niet in het zonnetje zit, waarom lees ik dan geen cos, of gebeurt er niks?
Was ineens na het feestje maandag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:19 schreef Smash-it het volgende:
Huub roept de mensen op de chat op om onzin over rijbewijs halen te vertellen. En Amanda overtuigen om Brian er uit te stemmen..
Hoe komt Claire aan die stem by the way?? Ze paft wel gewoon lekker door.
Leuk kadootje een horloge, wel jammer dat na die knock-out tijd voor Huub geen betekenis meer heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:14 schreef mootie het volgende:
Lol! Huub: Als Brian me knock out slaat krijg ik wel een klokje van hem.
ik ben er en zit er klaar voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Ter herinnering... DGK Chat... imiddels zijn er al meer dan 150 wachtenden..
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
Wat leuk! Zit je klaar met je notities?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben er en zit er klaar voor![]()
Om 8 uur ben ik inene een die-hard Amanda fan
Chatquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
H: Grappig om te lezen dat B vrij rare fascinaties heeft met paarden
C: Dat was toch niet echt zo? Daar heeft hij toch niet echt aan gezeten? Dat is toch niet normaal?! Sorry hoor, dan spoor je echt niet..
Waar heeft H dat gelezen?
Smakelijk en tot ziens!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Ga ik proberen.............eerst nog even eten!
Ik ga alleen maar koetsiewoetsieën..... aangezien ze toch alles verkeerd uitleggen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben er en zit er klaar voor![]()
Om 8 uur ben ik inene een die-hard Amanda fan
Maar hij is ook niet slim bezig met zijn shirt aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:28 schreef Smash-it het volgende:
H gaat naar J in het kantoor
H: Wat is er jongen? Ben je sip? Baal je?
J: Nee ik heb het gewoon echt heel warm..
Lijkt mij ook super warm, als je Jaap's omvang zou hebben.
Volgens mij staat er bij RTL ook een linkje om de chat te volgen, zonder zelf in te loggen dus.quote:
Klopt, maar dan kunnen we er hier geen discussie over hebben toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij staat er bij RTL ook een linkje om de chat te volgen, zonder zelf in te loggen dus.
Haha, grappig dat ze dat nu wetenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef mootie het volgende:
Claire vindt het niet normaal dat Brian aan Fries piemel heeft gezeten. Ze wilde het niet geloven.
Huub: Hij heeft ook aan mn onderbroek geroken!
Claire vond Brian vannacht ook heel vreemd.
Ik denk, noem het toch even voor diegenen die denken dat het niet te volgen zal zijn als je zelf niet in het kanaal bent ingelogd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:34 schreef kahaarin het volgende:
Klopt, maar dan kunnen we er hier geen discussie over hebben toch?
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef sander-3 het volgende:
Gaat iemand dat nog doen? Die nepplanen aan brian en zijn hoer geven?Ook leuk is het om te vragen van "wat vind je ervan amanda dat brian je er uit wil gooien de 15e"
Dat is wel humor, nepplannen doorgeven zodat ze para wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk, noem het toch even voor diegenen die denken dat het niet te volgen zal zijn als je zelf niet in het kanaal bent ingelogd.
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoonquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef sander-3 het volgende:
Gaat iemand dat nog doen? Die nepplanen aan brian en zijn hoer geven?Ook leuk is het om te vragen van "wat vind je ervan amanda dat brian je er uit wil gooien de 15e"
Dat Huub ergens iets verstopt heeft en dat ze gaan zoeken of zo.... boven op de paardestal.... lolquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is wel humor, nepplannen doorgeven zodat ze para worden![]()
En moet Amanda nu een gesprek met Ricardo overdoen???quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
Ze moeten weer naar kantoor....vaste prik hé.
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoon
Maak maar een topic... ik denk wel meequote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoon
Of dat brian iets achter amanda's rug om gedaan heeft.. met zo'n paal dans wijf ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...
Jaaa haha dan kunnen wij toekijken hoe zij dat hele huis ondersteboven kerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat Huub ergens iets verstopt heeft en dat ze gaan zoeken of zo.... boven op de paardestal.... lol
Eet smakelijk en tot straks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga even eten, tot later!![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar de chat trouwens.
Ik ook!! Ik hoop dat er "leuke"vragen gesteld gaan worden, vragen waar Brian vanavond in bed nog wakker van ligtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga even eten, tot later!![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar de chat trouwens.
Ik wacht op instructies.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...
wat had ze aan, nog steeds in het groen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een korte blik op Amanda en die pisnicht op de Japen, boodschappen ofsow bij de voordeur. Wat een vaag gedoe. Die chat begint toch om 20.00 uur?
vind ik wel een goed idee, dat Huub iets, aantekeningen o.d. verstopt in de paardenbox, of daar waar het voer staat.quote:
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef blomst het volgende:
[..]
vind ik wel een goed idee, dat Huub iets, aantekeningen o.d. verstopt in de paardenbox, of daar waar het voer staat.
Kan Brian mooi gaan zoeken straks.
Dát zou een goeie zijn, als Brian dát gelooft! Para para para vannachtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.
Geweldigquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.
Leuk juist, nepplannen, wij worden al zo lang door Talpa geneptquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Gaat wel weer lekker hier:
1. Nep plannen doorgeven
2. Opeens Amanda fan zijn
3. Site willen plat leggen
4. Meerdere keren stemmen
Echt top....., maar oh als je er iets van zegt.....
Schitterend juist.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Leuk juist, nepplannen, wij worden al zo lang door Talpa genept
Amanda heeft voor haar zelf een kant en klare maaltijd waarm gemaakt in de magnetronquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Aman voor zichzelf gekookt dat ze alleen aan tafevel zit te eten ?
Zulks gevarieerd woordgebruik. Maar ik ben dan ook een zeur.quote:18:33 - "Ga in de koelkast zitten"
Huub zit ondertussen alweer in het kantoor achter de computer. Jaap komt ook binnenlopen en hij ziet eruit alsof hij het heel moeilijk heeft. Als Huub er dan ook naar vraagt, vertelt Jaap dat hij het gewoon heet heeft en geen stoel kan vinden die lekker zit. Hij gaat dan ook even aan de slag met een bureaustoel. Wat hij precies aan het doen is, is alleen niet echt duidelijk. Na enkele minuten geeft hij het dan ook op en pakt er een andere stoel bij. “Ga in de koelkast zitten. Rammen we alles eruit en dan pers je jezelf in de koelkast”, oppert Huub. De koelkast is deze week in ieder geval wel een hoofdthema in de Villa!
Ik vind je dan ook een enorme mierenneuker. Ga lekker samenwonen met Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
Zulks gevarieerd woordgebruik. Maar ik ben dan ook een zeur.
Huub loopt al meer dan een jaar met een zonnebril op zn hoofd hoor !quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:34 schreef Verida het volgende:
En Brian loopt nu ook ineens de hele dag met een zonnebril op zijn hoofd.
Kan hij weer zeggen dat Huub hem nadoet, Huub loopt pas een paar weken met een zonnebril op zijn hoofd en wil dus al een paar weken Brian nadoen.
meer dan een jaar dan, ik vond het gewoon opvallend dat Brian nu ook ineens met een zonnebril op zijn hoofd loopt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub loopt al meer dan een jaar met een zonnebril op zn hoofd hoor !
als je nog wachtende bent klopt dat jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ik krijg bij iedere zin: deze actie is niet teogestaan en heb alleen maar hallo gezegd??
Die chat wordt volledig gedomineerd door B en A fans, er is geen doorkomen aan, goh...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:38 schreef Charmian het volgende:
hoe werkt dat met dat chatkanaaltje, ben opeens van wachtende 236 naar 25 gesprongen
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.htmlquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef petraa het volgende:
linkje naar het chatkanaal.?
idem... snap er nix vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ik krijg bij iedere zin: deze actie is niet teogestaan en heb alleen maar hallo gezegd??
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef mootie het volgende:
http://www.rtl.nl/active/(...)eam_broad_popup.html
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.
ik zie de nodige cossertjes voorbij komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die chat wordt volledig gedomineerd door B en A fans, er is geen doorkomen aan, goh...![]()
Op de streams mogen we het doen met die pisnicht, joepie.
Misschien is hij ingehuurd door Natasja.quote:
Zeg..ff dimmen jahquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
dan kijk je toch niet naar hem!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
100 euro ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Commentaar op welke stream is dit precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kun je svp dat linkje hier posten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.
En je mag denk ik niet chatten zolang je in de wachtrij staat.
Geen daarom doe ik even een topicreport.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Commentaar op welke stream is dit precies?
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef sander-3 het volgende:
waarom is alleen de butler op de streams:? Doe dan gewoon een streamlock..
Dat is de goden verzoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijn
100 euro zozo jij met de eurosquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe es effe normaal ! Er zit een knop op je pc als je je stoort !!quote:[b]Op woensdag 7 mei 2008 19:43 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
Klopt het is een pauperchat maar toch gooi ik er wat rare plannen doorheen om B en A een beetje gek te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik kan inmiddels meeposten maar het pauper gehalte is nogal hoog. Laat maar.
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemmingquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen daarom doe ik even een topicreport.
Ik zit te wachten op B en A in beeld, dan praten we verder.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijn
jaha op Bonairequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian heeft een dochter?
Dat mag jij doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemming![]()
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
De hoeveelste portie spare ribs is dit al, deze week?quote:
Oeh, we hebben een luis in de pels!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef Lady-night het volgende:
Bedreigingen naar Huub toe zijn niet mis
Ik ben binnen
quote:
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
Jaap kan Nando net zo goed afzeggen en een personal slager in de plaats vragen.
(En ik word onpasselijk als ik dat vieze lijf zie/hoor eten)
En wie is hier een pauper dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
misschien als ze het hardop voorleestquote:
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?
Vertel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het volgen van die chat....
Ik heb na het lezen kwaad mijn pc uitgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
Airwolf to the rescue!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-
helicopter vast starten ?
Ik zit in de wachtende lijst..het gaat erg snel....nauwelijks te volgen..voordat ik een paar regels heb gelezen gaat ie weer omhoog..en weer..en weer..quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef mootie het volgende:
Brian zit weer klaar met pen en papier... gaat alles weer noteren.
Brian met zijn seminars voor basischool tot universiteit en Amanda al paaldansend en nagelverneukend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ze willen kinderen,alleen nu nog niet, eerst carriere maken
Hij is een artiest , zegt bwian. Hij gaat Held Huub niet met fysiek geweld een trap gevenquote:
alleen teh oren, zij tikken zelf nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schrijven ze zelf eigenlijk ook mee op de chat of is het alleen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |