100 euro zozo jij met de eurosquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
Doe es effe normaal ! Er zit een knop op je pc als je je stoort !!quote:[b]Op woensdag 7 mei 2008 19:43 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
Klopt het is een pauperchat maar toch gooi ik er wat rare plannen doorheen om B en A een beetje gek te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik kan inmiddels meeposten maar het pauper gehalte is nogal hoog. Laat maar.
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemmingquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen daarom doe ik even een topicreport.
Ik zit te wachten op B en A in beeld, dan praten we verder.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijn
jaha op Bonairequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian heeft een dochter?
Dat mag jij doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemming![]()
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |