idem... snap er nix vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ik krijg bij iedere zin: deze actie is niet teogestaan en heb alleen maar hallo gezegd??
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef mootie het volgende:
http://www.rtl.nl/active/(...)eam_broad_popup.html
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.
ik zie de nodige cossertjes voorbij komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die chat wordt volledig gedomineerd door B en A fans, er is geen doorkomen aan, goh...![]()
Op de streams mogen we het doen met die pisnicht, joepie.
Misschien is hij ingehuurd door Natasja.quote:
Zeg..ff dimmen jahquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
dan kijk je toch niet naar hem!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
100 euro ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Commentaar op welke stream is dit precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kun je svp dat linkje hier posten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.
En je mag denk ik niet chatten zolang je in de wachtrij staat.
Geen daarom doe ik even een topicreport.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Commentaar op welke stream is dit precies?
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef sander-3 het volgende:
waarom is alleen de butler op de streams:? Doe dan gewoon een streamlock..
Dat is de goden verzoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |