Maak maar een topic... ik denk wel meequote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoon
Of dat brian iets achter amanda's rug om gedaan heeft.. met zo'n paal dans wijf ofzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...
Jaaa haha dan kunnen wij toekijken hoe zij dat hele huis ondersteboven kerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat Huub ergens iets verstopt heeft en dat ze gaan zoeken of zo.... boven op de paardestal.... lol
Eet smakelijk en tot straks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga even eten, tot later!![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar de chat trouwens.
Ik ook!! Ik hoop dat er "leuke"vragen gesteld gaan worden, vragen waar Brian vanavond in bed nog wakker van ligtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:48 schreef kahaarin het volgende:
Ik ga even eten, tot later!![]()
Ik ben wel heel benieuwd naar de chat trouwens.
Ik wacht op instructies.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...
wat had ze aan, nog steeds in het groen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zag een korte blik op Amanda en die pisnicht op de Japen, boodschappen ofsow bij de voordeur. Wat een vaag gedoe. Die chat begint toch om 20.00 uur?
vind ik wel een goed idee, dat Huub iets, aantekeningen o.d. verstopt in de paardenbox, of daar waar het voer staat.quote:
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef blomst het volgende:
[..]
vind ik wel een goed idee, dat Huub iets, aantekeningen o.d. verstopt in de paardenbox, of daar waar het voer staat.
Kan Brian mooi gaan zoeken straks.
Dát zou een goeie zijn, als Brian dát gelooft! Para para para vannachtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.
Geweldigquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda laat Brian vallen, de 15de. Ik ben me al aan het inwerken in de 'waiting room'.
Leuk juist, nepplannen, wij worden al zo lang door Talpa geneptquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Gaat wel weer lekker hier:
1. Nep plannen doorgeven
2. Opeens Amanda fan zijn
3. Site willen plat leggen
4. Meerdere keren stemmen
Echt top....., maar oh als je er iets van zegt.....
Schitterend juist.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Leuk juist, nepplannen, wij worden al zo lang door Talpa genept
Amanda heeft voor haar zelf een kant en klare maaltijd waarm gemaakt in de magnetronquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Aman voor zichzelf gekookt dat ze alleen aan tafevel zit te eten ?
Zulks gevarieerd woordgebruik. Maar ik ben dan ook een zeur.quote:18:33 - "Ga in de koelkast zitten"
Huub zit ondertussen alweer in het kantoor achter de computer. Jaap komt ook binnenlopen en hij ziet eruit alsof hij het heel moeilijk heeft. Als Huub er dan ook naar vraagt, vertelt Jaap dat hij het gewoon heet heeft en geen stoel kan vinden die lekker zit. Hij gaat dan ook even aan de slag met een bureaustoel. Wat hij precies aan het doen is, is alleen niet echt duidelijk. Na enkele minuten geeft hij het dan ook op en pakt er een andere stoel bij. “Ga in de koelkast zitten. Rammen we alles eruit en dan pers je jezelf in de koelkast”, oppert Huub. De koelkast is deze week in ieder geval wel een hoofdthema in de Villa!
Ik vind je dan ook een enorme mierenneuker. Ga lekker samenwonen met Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
Zulks gevarieerd woordgebruik. Maar ik ben dan ook een zeur.
Huub loopt al meer dan een jaar met een zonnebril op zn hoofd hoor !quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:34 schreef Verida het volgende:
En Brian loopt nu ook ineens de hele dag met een zonnebril op zijn hoofd.
Kan hij weer zeggen dat Huub hem nadoet, Huub loopt pas een paar weken met een zonnebril op zijn hoofd en wil dus al een paar weken Brian nadoen.
meer dan een jaar dan, ik vond het gewoon opvallend dat Brian nu ook ineens met een zonnebril op zijn hoofd loopt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub loopt al meer dan een jaar met een zonnebril op zn hoofd hoor !
als je nog wachtende bent klopt dat jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ik krijg bij iedere zin: deze actie is niet teogestaan en heb alleen maar hallo gezegd??
Die chat wordt volledig gedomineerd door B en A fans, er is geen doorkomen aan, goh...quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:38 schreef Charmian het volgende:
hoe werkt dat met dat chatkanaaltje, ben opeens van wachtende 236 naar 25 gesprongen
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.htmlquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef petraa het volgende:
linkje naar het chatkanaal.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |