Als je geen java hebt kan dat idd de melding zijn.... want hij kan geen java vinden... dus gebeurt er niets en blijft ie staan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Er staat, de applet wordt geladen, maar zolang duurt dat toch niet?
quote:
Zoiets, en dat Amanda Brian moet laten uit-typen zonder er doorheen te sla-typen oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef Scandalous het volgende:
Ze moeten aan Brian uitleggen dat hij niet die PC door de kamer mag smijten en dat Amanda niet kwaad mag weglopen, als ze kritiek krijgen
Ik denk dat Huub rekent op de kunde van de wedstrijdleiding en dat hij de waarschuwingen wel ter harte neemt maar niet luisterd, het is wel Huub waar we over praten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:53 schreef -Blurk- het volgende:
Pa Huub ziet de bui ook al hangen, logisch dat hij Huub waarschuwthopelijk luistert Huub naar z'n pa maar ik ben bang van niet. Het is misschien wel stoer, maar ook wel een beetje dom vind ik...Zou Huub rekenen op de sportiviteit van Brian? Hij kent hem toch wel beter zo langzamerhand lijkt mij.
Het zonnetje? Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Hey brothers vergeten jullie het zonnetje buiten niet?
Ga ik proberen.............eerst nog even eten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe je wel verslag?
[..]
Zoiets, en dat Amanda Brian moet laten uit-typen zonder er doorheen te sla-typen oid.![]()
[..]
Ik denk dat Huub rekent op de kunde van de wedstrijdleiding en dat hij de waarschuwingen wel ter harte neemt maar niet luisterd, het is wel Huub waar we over praten natuurlijk.
na 22 mei wel weer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Buiten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:00 schreef Dementor het volgende:
Huub heet wel realiteitszin iigquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef Dark het volgende:
Huub schat zijn kans om te winnen tegen Brian op ............ 5 %............
Koop streams?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
Als er een aantal users niet in het zonnetje zit, waarom lees ik dan geen cos, of gebeurt er niks?
Was ineens na het feestje maandag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:19 schreef Smash-it het volgende:
Huub roept de mensen op de chat op om onzin over rijbewijs halen te vertellen. En Amanda overtuigen om Brian er uit te stemmen..
Hoe komt Claire aan die stem by the way?? Ze paft wel gewoon lekker door.
Leuk kadootje een horloge, wel jammer dat na die knock-out tijd voor Huub geen betekenis meer heeftquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:14 schreef mootie het volgende:
Lol! Huub: Als Brian me knock out slaat krijg ik wel een klokje van hem.
ik ben er en zit er klaar voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Ter herinnering... DGK Chat... imiddels zijn er al meer dan 150 wachtenden..
http://www.rtl.nl/active/chat/xbn/degoudenkooi/index.html
Wat leuk! Zit je klaar met je notities?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben er en zit er klaar voor![]()
Om 8 uur ben ik inene een die-hard Amanda fan
Chatquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef Smash-it het volgende:
H: Grappig om te lezen dat B vrij rare fascinaties heeft met paarden
C: Dat was toch niet echt zo? Daar heeft hij toch niet echt aan gezeten? Dat is toch niet normaal?! Sorry hoor, dan spoor je echt niet..
Waar heeft H dat gelezen?
Smakelijk en tot ziens!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Ga ik proberen.............eerst nog even eten!
Ik ga alleen maar koetsiewoetsieën..... aangezien ze toch alles verkeerd uitleggen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben er en zit er klaar voor![]()
Om 8 uur ben ik inene een die-hard Amanda fan
Maar hij is ook niet slim bezig met zijn shirt aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:28 schreef Smash-it het volgende:
H gaat naar J in het kantoor
H: Wat is er jongen? Ben je sip? Baal je?
J: Nee ik heb het gewoon echt heel warm..
Lijkt mij ook super warm, als je Jaap's omvang zou hebben.
Volgens mij staat er bij RTL ook een linkje om de chat te volgen, zonder zelf in te loggen dus.quote:
Klopt, maar dan kunnen we er hier geen discussie over hebben toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij staat er bij RTL ook een linkje om de chat te volgen, zonder zelf in te loggen dus.
Haha, grappig dat ze dat nu wetenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef mootie het volgende:
Claire vindt het niet normaal dat Brian aan Fries piemel heeft gezeten. Ze wilde het niet geloven.
Huub: Hij heeft ook aan mn onderbroek geroken!
Claire vond Brian vannacht ook heel vreemd.
Ik denk, noem het toch even voor diegenen die denken dat het niet te volgen zal zijn als je zelf niet in het kanaal bent ingelogd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:34 schreef kahaarin het volgende:
Klopt, maar dan kunnen we er hier geen discussie over hebben toch?
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef sander-3 het volgende:
Gaat iemand dat nog doen? Die nepplanen aan brian en zijn hoer geven?Ook leuk is het om te vragen van "wat vind je ervan amanda dat brian je er uit wil gooien de 15e"
Dat is wel humor, nepplannen doorgeven zodat ze para wordenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk, noem het toch even voor diegenen die denken dat het niet te volgen zal zijn als je zelf niet in het kanaal bent ingelogd.
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoonquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een nepplan?Of moeten we nog 1 bedenken?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef sander-3 het volgende:
Gaat iemand dat nog doen? Die nepplanen aan brian en zijn hoer geven?Ook leuk is het om te vragen van "wat vind je ervan amanda dat brian je er uit wil gooien de 15e"
Dat Huub ergens iets verstopt heeft en dat ze gaan zoeken of zo.... boven op de paardestal.... lolquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is wel humor, nepplannen doorgeven zodat ze para worden![]()
En moet Amanda nu een gesprek met Ricardo overdoen???quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:39 schreef T-lex het volgende:
Ze moeten weer naar kantoor....vaste prik hé.
Precies... als er 200 nepplannen zijn dan zal Brian wel nattigheid voelen... iets zichtbaars op de stream...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon een heleboel toch. Maar wel een lijstje maken (topic ofzo).. dat meerdere mensen dezelfde dingen doorgeven.. dan komt het iig niet van maar 1 persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |