De sfeer werd er niet beter op:quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:02 schreef akveor het volgende:
Brian snapt het echt niet... nu gaat ie erbij zitten... hij wekt meteen de indruk dat ie komt spioneren. Dom.
Hupertje had het af en toe best moeilijk:quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
Ja, maar ik bedoel de sfeer nu. Het was leuk om naar te kijken en te luisteren, maar dat was acuut afgelopen toen Brian met zijn gevolg erbij kwam.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:41 schreef akveor het volgende:
Arme Huubje....alles gegeven... en nu kotsen....
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:44 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een lul die Japio, gaat de kots zoeken, eikel wil weer een tv momentje ik word steeds misselijker van die gast.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef akveor het volgende:
Figurant op de set... kan iemand dit figuur verwijderen...
Wat een zielig figuur.... zoeken naar kots. Sorry hooor...
Het resultaat mag er zijn, thnx all!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
Tilly tegen de Hamster: Je wang wordt wel erg dik, het is net een ei. Eet even een ijsje.
Hamster: Ik heb al 4 festini's op.
Call me blond, maar hoe haal ik cookies eraf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
51% dus nog 49% te gaan, kom op, we kunnen het: gooi je haar los, de cookies eraf en stemmen als een gek
Oh ik zie de andere percentages wel zakken, nu is Huub bv 56 en Brian 22, en net nog 23quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:00 schreef Kinga het volgende:
Hoe kan Huub zo stijgen in die Poll, terwijl die andere percentages hetzelfde blijven?
Oud nieuws.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
tnxxx Kahaarin
leuke poll op rtl.nl
[ afbeelding ]
extra, internet-opties, cookies verwijderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Call me blond, maar hoe haal ik cookies eraf?
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef Kaat38 het volgende:
Yessssssss top! we gaan ervoor en allemaal stemmen, gooi je haar los en stem je rot! eens kijken of we het kunnen halenhttp://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
quote:“Ik ga nog liever dood dan dat ik nu tegen Brian ga vechten!”, brengt hij nog uit. Dat wordt nog heel, heel hard oefenen, Huub. Succes!
TY!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
extra, internet-opties, cookies verwijderen.
ga naar extra, dan internet-opties, dan cookies verwijderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?
Het is complete bullshit. Hij heeft dat niet 1 keer gezegd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
In de laatste alinea van dat stukje op de website van Talpa wordt de heading wel ietwat ontkracht. Maar nog steeds niet zoals het door Huub gezegd is, begrijp ik?
[..]
cookies eraf en kan nog steeds niet stemmen! Beter ook want vind ook dat iedereen maar 1x moet mogen stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ga naar extra, dan internet-opties, dan cookies verwijderen.en we gaan ervoor! even een polletje dollen!
Nope, hij zei dat ie liever dood zou gaan, dan opgeven. Dus hij wilde zich absoluut niet laten kennen. En toen zei hij ook nog wat ie er wel heel veel over had om B een keer op zijn bek te mogen slaan. Want de training viel hem best zwaar (tot kotsen aan toe). Wat Jaap dan weer jammer vond, want die was zich net binnen aan het omkleden en die heeft de kots gemist. Toen ging ie zoeken in de tuin, maar hij kon vervolgens de kots niet vinden. Huub stelde voor dat Jaap dan maar de grond moest gaan ruiken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
In de laatste alinea van dat stukje op de website van Talpa wordt de heading wel ietwat ontkracht. Maar nog steeds niet zoals het door Huub gezegd is, begrijp ik?
Klopt. Huub zei: Ik ga nog liever dood dan niet te vechten tegen Brian.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Dus datquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Vind dat gepost over die Poll maar wat overdreven hoor.... en wat heb je eraan als die poll nu ook nog eens gemanipuleerd word.
ik heb 2 keer gestemd, dus één keer cookies eraf gesmeten maar kan mij het schelen, na al die oneerlijkheid mogen wij ook wel even dollen vind ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef petraa het volgende:
[..]
cookies eraf en kan nog steeds niet stemmen! Beter ook want vind ook dat iedereen maar 1x moet mogen stemmen.
Het is gewoon een leuk verzetje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Vind dat gepost over die Poll maar wat overdreven hoor.... en wat heb je eraan als die poll nu ook nog eens gemanipuleerd word.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:10 schreef Prosac het volgende:
Als iedereen gewoon 1x stemt, dan heb je een "representatieve" poll, ga je meerder keren stemmen, zien ze steeds hetzelfde IP stemmen en beschouwen ze de poll als ongeldig.
niet dat het er ook maar iets toe doet.
gewoon een lolletjequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Flashback: Natasja, Brian, Dennix, Amanda en Naad .....in de schaduw liggend omdat die zwarte heks niet bruiner mocht worden dan ze al was.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De FatBoys zijn weer uit de kast getrokken, waarschijnlijk ivm met het aanhoudende goede weer
Proxies ook ready?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Kaat, m'n haar is los, ben er helemaal klaar voor..........hoe haal ik m'n cookies eraf?
Ach JdM denkt dat hij polls kan manipuleren dan kunnen wij dat ook. De Telegraaf is ook niet binnen gebracht warin duidelijk werd dat huub favoriet was. Ook een poll die doorJdm niet kon worden gemanipuleerd dus dan wordt deze genegeerd. Nu weer deze poll waar Brian wel heel erg ver bovenaan stond en zie na een paar oproepjes om vooral te stemmen is Brian nergens meer. Dat er enige foutmarge is mag duidelijk zijn maar de voorsprong van Huub is zo groot dat op geen enkel moment het mogelijk is dat Brian 43% had in de popoquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
Zo zie ik het ook, de boom in, ze zijn anderhalf jaar al oneerlijk tegen ons dus so what! even geinenquote:
quote:
Ze lijken weer op haar buik te hangen.quote:
Welke poll gaat er eerlijk aan toe?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:06 schreef akveor het volgende:
En Ricardo blijft maar proberen ertegen te kletsen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:14 schreef Kinga het volgende:
En weer slaapt het restafval.... en net doen alsof ie een boekje leest...
Is dat uberhaupt nog mogelijk dan??quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
zwarte heks niet bruiner mocht worden dan ze al was.
Ik heb ook maar 1 keer gestemd. Oh en mijn vriend ook 1 keerquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:15 schreef Smash-it het volgende:
En niemand zegt hier dat op Huub gestemd moet worden.. Vrije keuze van een ieder, lijkt me. Ik heb btw maar 1x gestemd. Op Huub, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |