En vanavond klust een webredacteurtje Brian in een paar seconden weer ruim aan kop.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:15 schreef kissa het volgende:
Amanda
6%
Brian
22%
Claire
3%
Jaap
12%
Huub
58%
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, is het niet eens op IP-nummer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef APK het volgende:
Als je na het stemmen de cache van je browser leegt kun je oneindig vaak stemmen.
Neuh, ik ga genieten van de ontwikkelingen in dit topic..quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:22 schreef Gert het volgende:
O ja, is het niet eens op IP-nummer?
Nou, succes ermee hè.
Laat ze fijn komen, het is wat mij betreft een statement wie de echte winnaar is van de kooi, het hokje heeft allang gekozen dus gewoon even geinen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:25 schreef dennisw het volgende:
Werkt het niet nadelig als straks overal vermeld wordt dat Huub overduidelijk een meerderheid qua fans heeft? Dan komen er meer Brian fans en Huub haters in actie?
Ghehe, geloof je dat echt? Zo ja , dat vind ik dan wel weer liefquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef danos het volgende:
bwaha de mensen die op Brian stemmen zijn gewoon niet de kansloze streamertjesGister keihard geownd in de populariteitspol, dat men dit topic nog durft te openen
Klopt inderdaad, de poll is 100% eerlijk en mensen die geen streams volgen hebben er duidelijk een betere kijk op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:49 schreef danos het volgende:
bwaha de mensen die op Brian stemmen zijn gewoon niet de kansloze streamertjesGister keihard geownd in de populariteitspol, dat men dit topic nog durft te openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |