De hoeveelste portie spare ribs is dit al, deze week?quote:
Oeh, we hebben een luis in de pels!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef Lady-night het volgende:
Bedreigingen naar Huub toe zijn niet mis
Ik ben binnen
quote:
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
Jaap kan Nando net zo goed afzeggen en een personal slager in de plaats vragen.
(En ik word onpasselijk als ik dat vieze lijf zie/hoor eten)
En wie is hier een pauper dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
misschien als ze het hardop voorleestquote:
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?
Vertel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het volgen van die chat....
Ik heb na het lezen kwaad mijn pc uitgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
Airwolf to the rescue!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-
helicopter vast starten ?
Ik zit in de wachtende lijst..het gaat erg snel....nauwelijks te volgen..voordat ik een paar regels heb gelezen gaat ie weer omhoog..en weer..en weer..quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef mootie het volgende:
Brian zit weer klaar met pen en papier... gaat alles weer noteren.
Brian met zijn seminars voor basischool tot universiteit en Amanda al paaldansend en nagelverneukend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ze willen kinderen,alleen nu nog niet, eerst carriere maken
Hij is een artiest , zegt bwian. Hij gaat Held Huub niet met fysiek geweld een trap gevenquote:
alleen teh oren, zij tikken zelf nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schrijven ze zelf eigenlijk ook mee op de chat of is het alleen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |