idem... snap er nix vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:39 schreef Lady-night het volgende:
Ik krijg bij iedere zin: deze actie is niet teogestaan en heb alleen maar hallo gezegd??
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef mootie het volgende:
http://www.rtl.nl/active/(...)eam_broad_popup.html
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij meechatten, ik namelijk niet.
ik zie de nodige cossertjes voorbij komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die chat wordt volledig gedomineerd door B en A fans, er is geen doorkomen aan, goh...![]()
Op de streams mogen we het doen met die pisnicht, joepie.
Misschien is hij ingehuurd door Natasja.quote:
Zeg..ff dimmen jahquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
dan kijk je toch niet naar hem!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Please kunnen ze die huub niet afschieten, word kotsmisselijk ervan om hem te zien, 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
100 euro ?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Commentaar op welke stream is dit precies?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kun je svp dat linkje hier posten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb het linkje waar je alleen maar het beeld ziet straks.
En je mag denk ik niet chatten zolang je in de wachtrij staat.
Geen daarom doe ik even een topicreport.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Commentaar op welke stream is dit precies?
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:49 schreef sander-3 het volgende:
waarom is alleen de butler op de streams:? Doe dan gewoon een streamlock..
Dat is de goden verzoeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar is Peter6000 nou om te zeggen dat de sfeer niet leuk is in de villa omdat Brian en Amanda er niet zijn
100 euro zozo jij met de eurosquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Doe es effe normaal ! Er zit een knop op je pc als je je stoort !!quote:[b]Op woensdag 7 mei 2008 19:43 100 euro voor de eerste die hem tussen de ogen raakt met een kogel
Klopt het is een pauperchat maar toch gooi ik er wat rare plannen doorheen om B en A een beetje gek te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Ik kan inmiddels meeposten maar het pauper gehalte is nogal hoog. Laat maar.
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemmingquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen daarom doe ik even een topicreport.
Ik zit te wachten op B en A in beeld, dan praten we verder.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
hey, ik zit er ook he, als Amanda-fan ......... maar ikke geen pauper zijn
jaha op Bonairequote:Op woensdag 7 mei 2008 19:57 schreef mspoez het volgende:
Brian heeft een dochter?
Dat mag jij doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe dan gelijk ook even over die zes pagina's van die RTL stemming![]()
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
De hoeveelste portie spare ribs is dit al, deze week?quote:
Oeh, we hebben een luis in de pels!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef Lady-night het volgende:
Bedreigingen naar Huub toe zijn niet mis
Ik ben binnen
quote:
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
Jaap kan Nando net zo goed afzeggen en een personal slager in de plaats vragen.
(En ik word onpasselijk als ik dat vieze lijf zie/hoor eten)
En wie is hier een pauper dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
misschien als ze het hardop voorleestquote:
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Tanner mag wel in zijn stal blijven hoop ik?
Vertel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik word een beetje misselijk van het volgen van die chat....
Ik heb na het lezen kwaad mijn pc uitgezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag te horen van de moderator dat ik het niet over grauwe massa mocht hebben.......schijnbaar zijn paupers wél toegestaan
Airwolf to the rescue!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nu je het zegt !! Kan iemand effe nowlive contacten dat ze de dierenbeschermings-
helicopter vast starten ?
Ik zit in de wachtende lijst..het gaat erg snel....nauwelijks te volgen..voordat ik een paar regels heb gelezen gaat ie weer omhoog..en weer..en weer..quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:11 schreef mootie het volgende:
Brian zit weer klaar met pen en papier... gaat alles weer noteren.
Brian met zijn seminars voor basischool tot universiteit en Amanda al paaldansend en nagelverneukend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Kinga het volgende:
Ze willen kinderen,alleen nu nog niet, eerst carriere maken
Hij is een artiest , zegt bwian. Hij gaat Held Huub niet met fysiek geweld een trap gevenquote:
alleen teh oren, zij tikken zelf nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schrijven ze zelf eigenlijk ook mee op de chat of is het alleen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |