De bewoners kijken een K1 gevecht. Brian leeft zich in en verheugt zich op vrijdag. Amanda denkt dat Brian zich wel in zal houden tegen Huub. De meeste forummers denken dat Brian dat zeker niet zal doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
Brian kan zich (weer?) mooi belachelijk maken in het sparren met Huub (een mager schriel manneke zonder kick-boks ervaring) en voorheen steeds zeggen: "maar hij was15 kilo zwaarder!" in zijn laatste sparring met Dino.
Prachtige cap.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef BarryK het volgende:
[ afbeelding ]
H&C wachten op het vervolg van de "terror" van Brr.
En weer dat debiele koetsie koetsie erbijquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:24 schreef Desii het volgende:
Nu staat Brian te neuzen-neuzen met het schilderij van Nicky (het hondje)
soms vraag ik me af, waar ze hem gevonden hebben........
We hebben last van muizen ipv ratten...quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:29 schreef BarryK het volgende:
Kan die Brian niets leuks bedenken... weer over die Popo
Wel zoals altijd vragen maar Huub niet laten antwoorden.
Huub: "ik vraag me af of Brr iets durft"...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk zijn haat staat hem in de weg voor leuke terror.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:30 schreef Disana het volgende:
Brian laat zijn ware aard alweer beter kennen: ook Huubs schoonmoeder wordt weer even genoemd.
Ik begrijp ff helemaal niets van mezelf. Ik trek dit type plaatsvervangende schaamte dus écht niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:31 schreef Desii het volgende:
Ik lig hier helemaal in een deuk....... ohhhh, wat zet Brian z'n eigen voor sjaak
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:34 schreef petraa het volgende:
Ik geef het op ik kan dat gekoetsie koetsie niet meer aanhoren! Dat is wat mij betreft Terror van Brian op MIJ.
Laat het er langzaam maar inzakken..... dat ie z'n terror tegen beter weten in net ietste lang doorzet en dan kaboem.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Het mooiste is, ik ben met jou aan het spelen en je hebt het niet eens door.
Ja Brian hier is ook alles okay... ik geniet met volle teugen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:39 schreef Prospera het volgende:
Huub: Mensen zijn net horloges, de knopjes draaien.
Brian doet erge terror.
Claire: doe mij zometeen een kopje thee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij denkt dat het echt zware terror isquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:42 schreef Desii het volgende:
tandenpoetsterror
Toch heerlijk hoe Brian scheert en Huub in een slappe lach ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt zowat de slappe lach van Brians poets- en scheeractie.
idd.... vet irritantquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:50 schreef akveor het volgende:
Nou kom op regie..... camera's op H en C... amateurs.
het gaafste idee werd afgeschoten........ met een helicopter en zoeklampen, Amanda uit der bed halenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
HELE andere koek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
hij is zo trots op zichzelfquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:55 schreef Spaarne het volgende:
Brian aait Amanda over haar gezicht slabek. Wat romantisch.
mag ook wel is een keer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
Hoeft hij bar bar weinig voor te doen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
Brian vat het sportief op. Dames en heren hij heb het gehaald, slaap lekker.
Ik dacht om 2.45 al instructies gehoord te hebben dat het nog 15 minuutjes zou duren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian, zou je in de la onder de plasma durven kijken... misschien ligt er wel een papiertje in namelijk. [ ] Een papiertje waarop staat dat ik vandaag examen heb gehad.
Ze verraden het nu.
Ik vind het prima.... biertje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
Zo, en nu de rollen omgedraaid, door tot 5 uur?
Maar Brian reageert nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:10 schreef Prospera het volgende:
Brian wil slapen, Huub daagt hem uit.
[ afbeelding ]
ze moeten gaan slapen volgens mij (bericht op de plasma.... en wie ben ik om niet te luisteren naar het hokjequote:Op woensdag 7 mei 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
Zo, en nu de rollen omgedraaid, door tot 5 uur?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:12 schreef Desii het volgende:
[..]
ze moeten gaan slapen volgens mij (bericht op de plasma.... en wie ben ik om niet te luisteren naar het hokje)
Truste.... morgenavond weer terror..... wordt een zwaar weekje
hij viert zijn nederlaag in stilte..quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:09 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen reactie (helaas). Ik hoop dat ie nog even para wordt.
Be my guestquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik lust wel weer eens een lekker sticky.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:12 schreef Desii het volgende:
[..]
ze moeten gaan slapen volgens mij (bericht op de plasma.... en wie ben ik om niet te luisteren naar het hokje)
Truste.... morgenavond weer terror..... wordt een zwaar weekje
awwww...quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:14 schreef Prospera het volgende:
Nee, dat wordt hem niet meer![]()
[ afbeelding ]
ze laat steeds meer van zichzelf zienquote:Op woensdag 7 mei 2008 03:16 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Claire in deze acts scherp en ze heeft humor....i'like
Misschien geen sterke speler maar heb haar altijd een toppertje gevonden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:16 schreef Lady-night het volgende:
Toch is Claire in deze acts scherp en ze heeft humor....i'like
Amanda heeft in het opgevoerde stukje de haarband van Claire om als kettingquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Leuke nachtcos om terug te lezen, bedankt allemaal. TerrorBrian, om je kapot te lachen.![]()
Even iets anders. Hier het filmpje van wat we al wisten maar toch leuk om de bevestiging te zien.
Opgelicht.
Met dank aan Lambal en NL.
Mogguhquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Leuke nachtcos om terug te lezen, bedankt allemaal. TerrorBrian, om je kapot te lachen.![]()
Even iets anders. Hier het filmpje van wat we al wisten maar toch leuk om de bevestiging te zien.
Opgelicht.
Wat acteert Brian super slecht zeg. En Amanda heeft ook lekker veel tekst (NOT). Zou de ruzie na dit geweldige toneelstukje zijn ontstaan door wederzijdse kritiek op elkaars acteerprestatie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:29 schreef beequeen het volgende:
Mogguh![]()
Opgelicht.
Ja, Huub heeft het rond 3 uur gezegd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:12 schreef Dementor het volgende:
Hoi.
Weet Brian al dat Huub een rijbewijs heeft?
Dat filmpje zegt genoeg
ik vond het slecht getimed van Huub omdat gister nog te zeggen dat hij al was geslaagdquote:
ja niet byzonder byster hij sliep al half.quote:
Hij reageerde heel lauw. Huub nodigde Brian uit om een briefje te pakken uit een lade onder de plasma. Brian doet dat niet. Huub pakt het uiteindelijk zelf en leest voor dat hij geslaagd is. Brian reageert alleen met: "Je bent geslaaaaaaaahed." (zo van: nou weten we het wel). En blijft in bed liggen. Daarna proberen H en C om Brian nog even wakker te houden. Lauwe reactie dus. En nee: Brian en Amanda hebben Huub niet gefeliciteerd (schande hm).quote:
hij is in zo een euforie wat gaat die gast hard vallen als hij niet wint zeg ............o men zorg maar dat er beveiliging op pinkafstand staat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:13 schreef Spaarne het volgende:
Verschrikkelijke beelden: Brian reageert heul verrast op de uitslag van de popipoll (ja, ja) en bedankt zijn fans
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Als Jaap slim is...doet hij dat dus juist niet. Zolang B&A er samen in zitten is een deel van hun stemmen wat van B&A fans af komt over die 2 verdeeld. Dat is voordelig. Als de stemmen voor Brian vrij zouden komen gaan die dus echt nooit naar Jaap. Eerder naar Huub en Amanda....heeft hij zelf dus niks aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
als Huub en Jaap nu slim zijn knallen ze brajen eruit de 15 e en dan gaat amanda welvanzelf mee , met dr arrogantie van haar of jij wint of ik pfffffffffffff die arrogantie gaat haar opbreken omdat ze daar heilig in gelooft.
Ik ben bang dat B. niet gaat vallen hoor. Ik ga er nog steeds van uit dat B. wintquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hij is in zo een euforie wat gaat die gast hard vallen als hij niet wint zeg ............o men zorg maar dat er beveiliging op pinkafstand staat.
Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hij is in zo een euforie wat gaat die gast hard vallen als hij niet wint zeg ............o men zorg maar dat er beveiliging op pinkafstand staat.
Wat heeft die retard geslikt, hij is nog gekker dan anders?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Dementor het volgende:
Brian: weer twee verstandskiezen eruit (gespeeld moe) en nu opeens vrolijk.
En hier moeten wij intrappen
Ho, ho, Sint Retard, Dé winnaar van het Gouden Gekkenhuis 2007/2008quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft die retard geslikt, hij is nog gekker dan anders?
Hoeveel verstandskiezen heeft hij eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Dementor het volgende:
Zoveel als nodig is, ze schuiven gewoon steeds een rij op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel verstandskiezen heeft hij eigenlijk?
Kaakchirurg? Dan lul je echt wel anders. Ook zeer onwaarschijnlijk dat ze er er 2 in 1 keer uithalen want dan zou je bek zo opgezwollen raken dat je stikt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Dementor het volgende:
Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kaakchirurg? Dan lul je echt wel anders. Ook zeer onwaarschijnlijk dat ze er er 2 in 1 keer uithalen want dan zou je bek zo opgezwollen raken dat je stikt.
Echt hè? Hij hoopt dat hij mensen heeft laten lachen met zijn terror van vannacht, wat een bosmongool.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:41 schreef yvonne het volgende:
Ho, ho, Sint Retard, Dé winnaar van het Gouden Gekkenhuis 2007/2008
Er is best vaak contact opgenomen met media. Eerst door VOL en daarna door NL. De Party heeft wel eens iets overgenomen. Maar tegenwoordig niet meer. Zelfs niet van B. die aan Fries z'n geslacht zit. Vreemd eigenlijk. De uitzendingen van de laatste tijd zijn idd extreem in het voordeel van Brian. Als het maar even kan gooien de makers er flashbacks van Gaby en Huub onder de douche in of Huub die Berga uitscheldt. Dus zelfs als Huub niets heeft gedaan, worden er 'gemene acties van Huub' ingegooid. Van Brian en Fries: geen beeldje! Van Brian die Amanda door de douche sleurt? Ook niet. Brian die Palma uitscheldt? Nee hoor. Dus ik denk ook dat we er maar op moeten rekenen dat para de winnaar wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.
Wat ik na alle tijd niet snap is dat er niemand redacties van kranten, bladen, tv programma's linkjes, youtubefilmpjes, zat bewijs van St Brian, gestuurd heeft.
Sorry alvast NMNS
Maar deze totale a-sociaal laten winnen is een misstap van jewelste.
Hij is gestoord, kan niet normaal praten, is agressief, heeft een lelijke moer en draagt oorbelletjes, wat wil je nog meer?
Koetsiekoetsie met een paardenlul is nog het "normaalst" van al z'n gestoorde dingen.
Bij mij heeft een of andere kaakterrorist er eens drie in een keer uitgehaald. 'Kan makkelijk'. Dat ik vervolgens een week mijn mond amper een cm open kreeg en amper iets kon eten én helse pijnen uit moest staan, was part of the job.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:42 schreef tipsch het volgende:
Kaakchirurg? Dan lul je echt wel anders. Ook zeer onwaarschijnlijk dat ze er er 2 in 1 keer uithalen want dan zou je bek zo opgezwollen raken dat je stikt.
Ik heb er 2 chirurgisch laten verwijderen. Ze mochten niet beide in 1 keer, want dat zou voor te veel zwellingen zorgen. Ben echt een maand per kies uit de roulatie geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.
Brian zei nog........ach, een beetje knippen en plakken van hier...........quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:45 schreef Dementor het volgende:
Huub: natuurlijk was het te (over gedrag van Brian) maar hij moet zichzelf een houding geven want hij heeft zich gister onsterfelijk voor lul gezet.
Brian is een bikkel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb er 2 chirurgisch laten verwijderen. Ze mochten niet beide in 1 keer, want dat zou voor te veel zwellingen zorgen. Ben echt een maand per kies uit de roulatie geweest.
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als Jaap slim is...doet hij dat dus juist niet. Zolang B&A er samen in zitten is een deel van hun stemmen wat van B&A fans af komt over die 2 verdeeld. Dat is voordelig. Als de stemmen voor Brian vrij zouden komen gaan die dus echt nooit naar Jaap. Eerder naar Huub en Amanda....heeft hij zelf dus niks aan.![]()
Waar hij wel wat aan heeft is de stemmen die Huub krijgt. Daar zou best is een groot deel van naar Jaapie kunnen gaan als Huubsel zou moeten vertrekken. Zowiezo van de mensen die het B&A dus juist niet gunnen.
Het beste voor Jaap zou zijn als Huub er uit ligt de 15e...ga er vanuit dat Jaap niet stom is en dat ook inziet.
Ik ben bezig stappen te ondernemen tegen mijn kaakchirurg hoe hij mij heeft behandeld terwijl (zie brajen ) dat echter onnodig is geweest ,dus ik eis schadevergoeding wegens onmenselijk leedquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Dementor het volgende:
Ik zie het een beetje als linkse kranten/programmamakers, zij weten wel wat goed is voor de kijkers en anderen zijn gewoon onwetend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:54 schreef Spaarne het volgende:
Waarom ze er altijd tandartsen en kaakchirurgen ingooien is mij een raadsel. Er zijn toch ook andere dingen te verzinnen. En waarom moet Huub eigenlijk nooit naar de tandarts? Vragen, vragen, vragen ...
Wat ik wel typerend vind is de arrogantie van de programmamakers. Talpa is ten onder gegaan aan hun arrogantie. Nooit wilden ze luisteren naar hun kijkers. De kijkers wilden de sportwedstrijden anders: minder reclame en de belangrijkste wedstrijden eerst. Maar Talpa wist het beter - de kijkers moesten niet zeiken. Gevolg: steeds minder kijkers, minder adverteerders en weg was Talpa. Diezelfde arrogantie zie je ook bij DGK. Talpa/JdM heeft dus niets geleerd van het Talpa debacle.
die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusiequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:02 schreef Desii het volgende:
[..]
die krijgt tie alleen als ook Brian er nog in zit......... dus maak je geen illusie
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Maar Huub gaat er niet uit , moet je toch ook intussen wel inzien toch ..................Huub is in de finale de meeste die de sms jes krijgt.
Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Er is best vaak contact opgenomen met media. Eerst door VOL en daarna door NL. De Party heeft wel eens iets overgenomen. Maar tegenwoordig niet meer. Zelfs niet van B. die aan Fries z'n geslacht zit. Vreemd eigenlijk. De uitzendingen van de laatste tijd zijn idd extreem in het voordeel van Brian. Als het maar even kan gooien de makers er flashbacks van Gaby en Huub onder de douche in of Huub die Berga uitscheldt. Dus zelfs als Huub niets heeft gedaan, worden er 'gemene acties van Huub' ingegooid. Van Brian en Fries: geen beeldje! Van Brian die Amanda door de douche sleurt? Ook niet. Brian die Palma uitscheldt? Nee hoor. Dus ik denk ook dat we er maar op moeten rekenen dat para de winnaar wordt.
ik durf en niks om te verwedden als ik eerlijk ben , meen ik serieusquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook waar ook gisteren op doelde. Huub ging het spel in om alles te geven. Het zorgen dat de medewannabees vertrekken en daar had ie veel voor over: De slinkse Huub.Nu heeft de Febo het spel veranderd en is het een SMS finale geworden. Nu blijven ze Huub slecht neerzetten en blijven constant zoals jij ook zegt oude beelden herhalen.
Ik vind dat niet fair omdat de Febo blijft vasthouden aan de 'slinkse Huub' door allleen de slechte kant van Huub te belichten.
Goedemorgen een ieder.
Waar B en A bijna constant als het perfecte stel neergezet worden blijf je alleen maar de slechte Huub zien. Dat is unfair omdat ik juist vind dat Huub ook veel lieve kanten heeft en daar hoort, nu de finale is veranderd, ook aandacht voor te zijn.
De laatste keer kwam Amanda met een nieuwe pruik/haarstukken van de tandarts terug. Amanda wil niet meer op beeld met haar eigen haar, denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft weer veel praatjes zeg en dan zit hij nu zo te vertellen ja tuurlijk....................... kun je ook zien dat de leugens van amanda tandarts bezoeken niet echt zijn hij is zo terug en amanda is een halve/hele dag weg.
Nou idd, een kies er uit laten halen geeft wel iets meer problemen dan wat hij laat zien, ik denk dat je 'verstands' kiezen mag zien als synoniem voor therapeut, een sessie angermanagement oid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was er iig flink ziek van, de dochter, die een kei en keiharde is, was er ook ene week flink beroerd van, kon zelfs aan de codeine.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
http://nowlive.eu/nieuws/4899
Ga je Lekker LS?
Dat is wel waar eerder over werd gesproken, en we weten nu dat terror mag de dag voor een vermeend rijexamen, B&A wisten niet beter dan dat Huub moest afrijden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:14 schreef Copycat het volgende:
Wanneer moet Amanda nu eigenlijk op voor haar rijexamen? Morgen?
juist daarom heeft de Febo zowel Brian als Huub nodig....... het draait maar om 1 ding " geld"...... hoe dwing je mensen tot veel sms-en; alleen als zowel Brian als Huub er nog inzitten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als brajen eruit ligt de 15 e wint Huub op zijn sloffen.Huub heeft brajen niet nodig voor de finale.
DGK /febo heeft HUUB wel nodig voor de finale
ja ik had het gelezen bizarrrrrrrrrrquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ga je Lekker LS?
Net zoals Huub in de finale hoort te staan zou ook Brian er in moeten staan. Al gun Ik het Brian voor geen meter. Ik walg gewoon bij het idee dat het zg perfecte stel wel samen de finale mag behalen en dat Claire dan moet vertrekken. Ik gun namelijk het ook Huub om de laatste week samen met zijn vrouw Claire door te mogen brengen en samen naar de finale toe te mogen leven. De weg naar de finale zal altijd met een stelletje zijn. In dat geval ga ik voor Huub en Claire.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Geef alleen aan wie z'n vertrek het beste voor Jaap zou zijn.
En jij moet ook inzien dat Brian ook nergens heen gaat.
Al is het alleen maar zodat er een spannende finale komt....
Klopt achter heeft voorgehouden dat Huub vandaag moest afrijden weheheeh.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen zegt we zijn voorgelogen. en ze zijn weer van streams af kut regie
Daar ben ik ook benieuwd naar !quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:20 schreef farscapevr6 het volgende:
misschien schiet ik te ver door, maar ik vraag me af wat zo n zaak bij de rechter zou doen, stemmers en kijkers die moeten betalen voor sms jes en dan op deze manier opgelicht worden.
tuurlijk weet ik wel dat er nooit een rechtzaak zal komen maar ben wel ebnieuwd of zoiets een kans zou maken....
wat t ideen van de febo erachter ook is (misschien nog meer smsjes tijdens de finale generenen) ik stop geen euro meer in dit spel bah
ik doe meequote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef trettie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar !
En als iedereen dan mee betaald hoeft het niet zo duur te zijn toch?
Bundelen die krachten en ertegenin!!!!!!!!!!!!!
Ja vastquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef trettie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar !
En als iedereen dan mee betaald hoeft het niet zo duur te zijn toch?
Bundelen die krachten en ertegenin!!!!!!!!!!!!!
Waarvoor krijgt hij anti-biotica?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef akveor het volgende:
Brian moet peniciline slikken. Mooi dat betekend dat ie niet mag drinken de komende weken.
Eerste reactie van Tanjaquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ga je Lekker LS?
Vandaar dat hij geen feestje wil.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:28 schreef akveor het volgende:
Brian moet peniciline slikken. Mooi dat betekend dat ie niet mag drinken de komende weken.
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.quote:
tuurlijk ik vraag me nu echt wel af of amanda weet wat respect betekend.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: Je bent de langszittende miljonair en daarom krijg je zoveel respect.
Dat snap ik niet, preventief anti-biotica?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.
Ik dacht te weten dat peniciline niet samen gaat met alcohol.
Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk voor het trekken van z'n verstandskiezen.
Ik dacht te weten dat peniciline niet samen gaat met alcohol.
Ik heb geen idee... Brian had het over peniciline...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, preventief anti-biotica?
Ze schrijven tegenwoordig al bijna niet meer voor, mijn vriend mocht na 3 weken voor anti biotica komen, als zn voorhoofdsholte ontsteking dan nog niet over was.
hij praat nu zelfs erover als hij vertrekt 15 mei .quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef akveor het volgende:
Als Amanda en Brian samen de finale in mogen vind k dat Huub en Claire dat ook mogen. Ik geniet meer van Huub en Claire dan van Brian en Amanda.
Brian neemt het allemaa; erg rustig op. Te rustig... dat is in mijn ogen niet des Brian's
Hij vertelde toen dat hij een zware pijnstiller had geslikt, Naproxen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef T-lex het volgende:
Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.
Ik dacht dat alcohol de werking van penicilline verzwakte... het doel van penicilline is het versterken van je afweersysteem alcohol doet juist het omgekeerde.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toen ze die andere 2 getrokken hadden mocht hij toen die avond de kok kwam ook geen wijn. Dus zal wel kloppen. De combinatie met alcohol zou een maagbloeding kunnen veroorzaken.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda zegt dat als brajen weg gaat 15 mei de andere lucht krijgen de andere verstikken onder brajen en amanda zegt ze.
Ik hoorde Brian net zeggen: Als ik 15 mei weg moet, is dat een groot verlies.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, want Amanda en Brian dragen de kooi. Zonder hen is er helemaal niets te beleven, gebeurt er niets en zijn de dagen ellenlang.
Is gewoon gewenning hé...op den duur weet je niet beter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
ze heeft nog steeds een blaasontsteking. amanda zei van niet en brajen zegt van wel ojaaa zegt amanda mijn hemel wat een dom wijf.
Dit is precies de reden waarom ik ervan baal dat B en A nooit inhoudelijk reageren op de vragen van Huub. Voor het spel is het juist interessant om te weten of die verhouding kan van slagen heeft. Als dat niet zo is... dan is het logisch dat de een de ander dumpt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda praat weer over na 22 mei brajen geeft niet echt antwoord erop.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Brian en vooral Amanda lijken al verdrietig te worden bij de gedachte dat misschien één van hun het veld moet ruimen de 15e...en ze alleen achter blijven of alleen naar huis moeten. Kan ik me wel wat voor voorstellen.
Ik ook.... van de ander kant geld dat ook voor Huub en Claire. Daarbij geniet ik meer van Huub en Claire dan B en A. Jaap is de grote sta in de weg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:51 schreef T-lex het volgende:
Brian en vooral Amanda lijken al verdrietig te worden bij de gedachte dat misschien één van hun het veld moet ruimen de 15e...en ze alleen achter blijven of alleen naar huis moeten. Kan ik me wel wat voor voorstellen.
weet je dat een langdurige blaasontsteking uit kan lopen op een nierbekontsteking ...die dus levensbedreigend kan zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon gewenning hé...op den duur weet je niet beter.![]()
Voor Amanda is het inmiddels normaal dat ze om het half uur de wc moet.
Het bewijs vind ik in 9 van de 10 gevallen geen hard bewijs. Integendeel, het is veelal subjectief speculatief geneuzel van mensen die niet een eventueel verlies van hun "idool" kunnen en willen aanvaarden. Ieder zogenaamd bewijs kun je ontkrachten/weerleggen. Er zijn veel teveel openstaande vragen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor dat Brian gaat winnen, kijk naar de reguliere uitzending, kijk naar de kranten, kijk naar alle publiciteit van de laatste weken, we worden klaargestoomd om Brian als winnaar te begroeten.
Wat ik na alle tijd niet snap is dat er niemand redacties van kranten, bladen, tv programma's linkjes, youtubefilmpjes, zat bewijs van St Brian, gestuurd heeft.
Sorry alvast NMNS
Maar deze totale a-sociaal laten winnen is een misstap van jewelste.
Hij is gestoord, kan niet normaal praten, is agressief, heeft een lelijke moer en draagt oorbelletjes, wat wil je nog meer?
Koetsiekoetsie met een paardenlul is nog het "normaalst" van al z'n gestoorde dingen.
Dat weet de rest ook?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Amanda verlult zich, ze moet dus morgen afrijden.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook.... van de ander kant geld dat ook voor Huub en Claire. Daarbij geniet ik meer van Huub en Claire dan B en A. Jaap is de grote sta in de weg.
Dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef beequeen het volgende:
Amanda verlult zich, ze moet dus morgen afrijden.
Yep, ze hebben al een plan om Amanda wakker te houden vannacht. Zal wel niet mogen van de FEBO, vrees ik.quote:
Goffer......wie komt er op dat idee...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:02 schreef BarryK het volgende:
Nmns wordt op NL even verward met Mr.D
Is al rechtgezet overigens
Er is ook gesproken over vrijdag, vandaar.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer......wie komt er op dat idee...
hai lekkersimpelquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer......wie komt er op dat idee...
De Febo zou van mij ook een dikke onvoldoende krijgen, ze hebben hun eigen regels verbroken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik kan me grotendeels wel in jouw verhaal vinden NMNS. Je puntverdeling is geheel objectief op basis van je eigen mening.. ik zou daar Brian onderaan zetten, maar dat komt toch vooral wegens mijn voorkeur richting "groep Huub"
Ik vind overigens ook dat je de FEBO een te hoog cijfer geeft. De streamers wat mij betreft ook een 3 of 4. Zeker op basis van de laatste maanden, halve burgeroorlog soms. Terwijl het vorig jaar toen ik nog volop streamde voor mij echt een dikke 9 was, gezellig, geen gezeik en geziek.
FEBO een dikke 0quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is de Febo de grootste verliezer van DGK. En door dit zelfgemaakte verlies heeft de Febo de 'spelers' in de val meegenomen.
Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het bewijs vind ik in 9 van de 10 gevallen geen hard bewijs. Integendeel, het is veelal subjectief speculatief geneuzel knip
En de boer? Wel, hij ploegde voort......
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef mootie het volgende:
Brian had gister een lijstje gemaakt met plannetjes, dat vertelt hij nu vol trots aan Huub. Hij kreeg ook zomaar spontane ideetjes.
Oh, en ook denk ik daarbij aan de medewerkers die de been there, done that, got the but ugly T-shirt ideetjes spuien en de altijd overlappende planning maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.
Vannacht hoorde ik dat het plan om een helicopter met zoeklichten is afgeketst.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze hebben al een plan om Amanda wakker te houden vannacht. Zal wel niet mogen van de FEBO, vrees ik.
Tevens degene die de uitzendingen knipt, plakt, van commentaar voorziet en de mensen verantwoordelijk voor de site. De cameramannen en vrouwen die het voor elkaar krijgen om met gevaar voor eigen gezondheid dagelijks bezig te zijn met hun werk een dikke 10.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft al weeeeeeeeeeer een hele leuke voor Huub en claire pffffff wordt hij niet moe van zichzelf?
Zie je (soort van) tegenstelling in het vet gedrukte. Los van alles, ik ben ook streamer en behoor dus tot de groep streamers......die van mij een 3 krijgt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.
Het is te vaak politiek correct geleuter ipv van inhoudelijk een mening verkondigen. Zelf ben ik pro Huub maar ben niet te beroerd om Huub's fouten toe te geven.
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?
Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
Nope, folders over borstvoeding en zwangerschap/morning afterpil. Voor Huub een folder over brandend maagzuur, heeft hij nodig nadat Brian hem in zijn maag gestompt heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?
Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
Het wordt wel érg overheersend NMNS, je verzetsstrijd. Gisteravond voor je naar bed ging, postte je nog dat men hier dwangmatig en neurotisch bezig is. En nu, de volgende morgen, heb je het al weer over "demoniseren" door de "grauwe massa". Op een "bewuste en smerige" manier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ik mij bij voortduring aan stoor is dat het ene feit onder een vergrootglas wordt gelegd en het andere wordt weggemoffeld. Het bij voortduring en continu afschoffelen/afbranden van de ene en het ophemelen van de andere. Stigmatisering en demonisering door de grauwe massa, heel bewust en heel smerig gedaan. Het fragmentarisch weergeven van de werkelijkheid in het voordeel van de één, in het nadeel van de ander.
Oeioeioei!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef mootie het volgende:
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...
Voor wie?? voor de immer ochtendziek zijnde en buikpijn hebbende Amanda?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...
het is te danken aan de Febo dat we nog steeds met Huub, Brian en Amanda zitten opgescheept. Al ben ik niet eens met dat beleid ik kan het uit televisie oogpunt wel begrijpen. Wat ik wel vind is dat in mijn ogen er een onterrechte partijdigheid in is geslopen. Het mag niet zo zijn dat wanneer je er een wannabee inlaat en gebruikt voor TV je hem in deze belemmerd in het spel. Daarin horen de kansen gelijk te zijn. Tegen Huub spelen prima... maar dan ook omgekeerd. Te vaak heb ik gehoord dat plannen zijn afgeschoten. Als ik dan een Amanda en Brian een tijdje geleden hoor zeggen dat ze het zo gemakkelijk hebben en dat niemand iets tegen en durft geeft mij het gevoel dat er iets niet klopt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Jaap hebben de bootcampdrillserganten uitgenodigd, die komen vanavond laat!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
Huub roept op om op Nowlive een topic te openen om vanavond bij de live chat van B en A valse informatie te geven.
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:43 schreef akveor het volgende:
Huub roept op om op Nowlive een topic te openen om vanavond bij de live chat van B en A valse informatie te geven.
ja hij zei net al ik krijg fucking pijn in me bek .......................dus A : das fijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, degene die Brian voorgelogen heeft mag zich wel schuilen. Hij houdt nu nog zijn mond maar als hij straks opgeknapt is...aiaiaiai.
Komt ie weer aan met zijn dreigementen.
Ik denk dat de Amanda en Brianfans nu al in de chat zitten.Hoop echt dat er ook Huubfans nu inkomen en dan wat leuke dingen vragen over paarden enzoquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al![]()
Ik geloof ook dat ze vuurwerk af willen steken in de slaapkamer..
Misschien leuk om een topic te openen, met ideeën.. en dat heel veel mensen dan ideeën daaruit halen, zodat ze wel meerdere zelfde dingen te horen krijgen van verschillende mensen![]()
Tegenstelling? Juist niet... het een is het gevolg van het ander lijkt me.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie je (soort van) tegenstelling in het vet gedrukte. Los van alles, ik ben ook streamer en behoor dus tot de groep streamers......die van mij een 3 krijgt.
Het onderstreepte deel is benoemd, hullie zullie, verharding, etc.
En ja, ik vind de massa grijs, kan er niets aan doen. Dat laat onverlet dat er ook pareltjes zitten in de COS, leuke en lieve mensen, niet noodzakelijkerwijs mijn mening delend.
knipoog terug, goedensmorgens dezen morgenquote:
Alsje.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef Kaat38 het volgende:
iemand gister Jensen gezien? Ik hoor Claire net vertellen dat Natasia er weer was en Jensen zei dat Huub er ook was maar ze wou niet in zijn lucht staan. Vervolgens kwam er een lilliputter binnen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt wel érg overheersend NMNS, je verzetsstrijd. Gisteravond voor je naar bed ging, postte je nog dat men hier dwangmatig en neurotisch bezig is. En nu, de volgende morgen, heb je het al weer over "demoniseren" door de "grauwe massa". Op een "bewuste en smerige" manier.
Mag het een klein tandje minder?
Probeer je in ieder geval te beperken dan, tot het weerleggen van positieve zaken die over Huub gezegd worden of zo. In plaats van een groep mensen te blijven neerhalen die hier ook post en waar jij urenlang per dag tussen verkeert, vrijwillig.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Zielige lui die Brian en amanda ze willen nu opheldering omdat ze voorgelogen zijn over het rijbewijs van Huub.
maar eh...... ze had het toch zelf gezien bij de rij-instructeurquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Zielige lui die Brian en amanda ze willen nu opheldering omdat ze voorgelogen zijn over het rijbewijs van Huub.
echt???quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Thanks youquote:
Ah gossie, het is niet volgens de regeltjes van ons koninklijk paar gegaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef rooie3 het volgende:
Dan zullen er wel koppen gaan rollen, achter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef Prosac het volgende:
Ah gossie, het is niet volgens de regeltjes van ons koninklijk paar gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |