De bewoners kijken een K1 gevecht. Brian leeft zich in en verheugt zich op vrijdag. Amanda denkt dat Brian zich wel in zal houden tegen Huub. De meeste forummers denken dat Brian dat zeker niet zal doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
Brian kan zich (weer?) mooi belachelijk maken in het sparren met Huub (een mager schriel manneke zonder kick-boks ervaring) en voorheen steeds zeggen: "maar hij was15 kilo zwaarder!" in zijn laatste sparring met Dino.
Prachtige cap.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:23 schreef BarryK het volgende:
[ afbeelding ]
H&C wachten op het vervolg van de "terror" van Brr.
En weer dat debiele koetsie koetsie erbijquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:24 schreef Desii het volgende:
Nu staat Brian te neuzen-neuzen met het schilderij van Nicky (het hondje)
soms vraag ik me af, waar ze hem gevonden hebben........
We hebben last van muizen ipv ratten...quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:29 schreef BarryK het volgende:
Kan die Brian niets leuks bedenken... weer over die Popo
Wel zoals altijd vragen maar Huub niet laten antwoorden.
Huub: "ik vraag me af of Brr iets durft"...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk zijn haat staat hem in de weg voor leuke terror.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:30 schreef Disana het volgende:
Brian laat zijn ware aard alweer beter kennen: ook Huubs schoonmoeder wordt weer even genoemd.
Ik begrijp ff helemaal niets van mezelf. Ik trek dit type plaatsvervangende schaamte dus écht niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:31 schreef Desii het volgende:
Ik lig hier helemaal in een deuk....... ohhhh, wat zet Brian z'n eigen voor sjaak
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:34 schreef petraa het volgende:
Ik geef het op ik kan dat gekoetsie koetsie niet meer aanhoren! Dat is wat mij betreft Terror van Brian op MIJ.
Laat het er langzaam maar inzakken..... dat ie z'n terror tegen beter weten in net ietste lang doorzet en dan kaboem.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:36 schreef Disana het volgende:
Huub: Het mooiste is, ik ben met jou aan het spelen en je hebt het niet eens door.
Ja Brian hier is ook alles okay... ik geniet met volle teugen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:39 schreef Prospera het volgende:
Huub: Mensen zijn net horloges, de knopjes draaien.
Brian doet erge terror.
Claire: doe mij zometeen een kopje thee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij denkt dat het echt zware terror isquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:42 schreef Desii het volgende:
tandenpoetsterror
Toch heerlijk hoe Brian scheert en Huub in een slappe lach ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt zowat de slappe lach van Brians poets- en scheeractie.
idd.... vet irritantquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:50 schreef akveor het volgende:
Nou kom op regie..... camera's op H en C... amateurs.
het gaafste idee werd afgeschoten........ met een helicopter en zoeklampen, Amanda uit der bed halenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
HELE andere koek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
hij is zo trots op zichzelfquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:55 schreef Spaarne het volgende:
Brian aait Amanda over haar gezicht slabek. Wat romantisch.
mag ook wel is een keer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
Hoeft hij bar bar weinig voor te doen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
Brian vat het sportief op. Dames en heren hij heb het gehaald, slaap lekker.
Ik dacht om 2.45 al instructies gehoord te hebben dat het nog 15 minuutjes zou duren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian, zou je in de la onder de plasma durven kijken... misschien ligt er wel een papiertje in namelijk. [ ] Een papiertje waarop staat dat ik vandaag examen heb gehad.
Ze verraden het nu.
Ik vind het prima.... biertje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
Zo, en nu de rollen omgedraaid, door tot 5 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |