Toch heerlijk hoe Brian scheert en Huub in een slappe lach ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt zowat de slappe lach van Brians poets- en scheeractie.
idd.... vet irritantquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:50 schreef akveor het volgende:
Nou kom op regie..... camera's op H en C... amateurs.
het gaafste idee werd afgeschoten........ met een helicopter en zoeklampen, Amanda uit der bed halenquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
HELE andere koek!quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:54 schreef akveor het volgende:
Morgen hebben we de buurman met zijn racewagen om Amanda wakker te houden... da's ander koek.
hij is zo trots op zichzelfquote:Op woensdag 7 mei 2008 02:55 schreef Spaarne het volgende:
Brian aait Amanda over haar gezicht slabek. Wat romantisch.
mag ook wel is een keer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
Hoeft hij bar bar weinig voor te doen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 02:59 schreef Desii het volgende:
Och.... . één ding moet ik Brian nageven....... hij doet wel zijn best om zijn eigen voor lul t zetten
quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:05 schreef Disana het volgende:
Brian vat het sportief op. Dames en heren hij heb het gehaald, slaap lekker.
Ik dacht om 2.45 al instructies gehoord te hebben dat het nog 15 minuutjes zou duren...quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:04 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian, zou je in de la onder de plasma durven kijken... misschien ligt er wel een papiertje in namelijk. [ ] Een papiertje waarop staat dat ik vandaag examen heb gehad.
Ze verraden het nu.
Ik vind het prima.... biertje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
Zo, en nu de rollen omgedraaid, door tot 5 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |