Er is ook gesproken over vrijdag, vandaar.quote:
ikke nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer......wie komt er op dat idee...
hai lekkersimpelquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goffer......wie komt er op dat idee...
De Febo zou van mij ook een dikke onvoldoende krijgen, ze hebben hun eigen regels verbroken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik kan me grotendeels wel in jouw verhaal vinden NMNS. Je puntverdeling is geheel objectief op basis van je eigen mening.. ik zou daar Brian onderaan zetten, maar dat komt toch vooral wegens mijn voorkeur richting "groep Huub"
Ik vind overigens ook dat je de FEBO een te hoog cijfer geeft. De streamers wat mij betreft ook een 3 of 4. Zeker op basis van de laatste maanden, halve burgeroorlog soms. Terwijl het vorig jaar toen ik nog volop streamde voor mij echt een dikke 9 was, gezellig, geen gezeik en geziek.
FEBO een dikke 0quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is de Febo de grootste verliezer van DGK. En door dit zelfgemaakte verlies heeft de Febo de 'spelers' in de val meegenomen.
Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het bewijs vind ik in 9 van de 10 gevallen geen hard bewijs. Integendeel, het is veelal subjectief speculatief geneuzel knip
En de boer? Wel, hij ploegde voort......
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef mootie het volgende:
Brian had gister een lijstje gemaakt met plannetjes, dat vertelt hij nu vol trots aan Huub. Hij kreeg ook zomaar spontane ideetjes.
Oh, en ook denk ik daarbij aan de medewerkers die de been there, done that, got the but ugly T-shirt ideetjes spuien en de altijd overlappende planning maken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.
Vannacht hoorde ik dat het plan om een helicopter met zoeklichten is afgeketst.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ze hebben al een plan om Amanda wakker te houden vannacht. Zal wel niet mogen van de FEBO, vrees ik.
Tevens degene die de uitzendingen knipt, plakt, van commentaar voorziet en de mensen verantwoordelijk voor de site. De cameramannen en vrouwen die het voor elkaar krijgen om met gevaar voor eigen gezondheid dagelijks bezig te zijn met hun werk een dikke 10.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft al weeeeeeeeeeer een hele leuke voor Huub en claire pffffff wordt hij niet moe van zichzelf?
Zie je (soort van) tegenstelling in het vet gedrukte. Los van alles, ik ben ook streamer en behoor dus tot de groep streamers......die van mij een 3 krijgt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.
Het is te vaak politiek correct geleuter ipv van inhoudelijk een mening verkondigen. Zelf ben ik pro Huub maar ben niet te beroerd om Huub's fouten toe te geven.
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?
Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
Nope, folders over borstvoeding en zwangerschap/morning afterpil. Voor Huub een folder over brandend maagzuur, heeft hij nodig nadat Brian hem in zijn maag gestompt heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?
Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
Het wordt wel érg overheersend NMNS, je verzetsstrijd. Gisteravond voor je naar bed ging, postte je nog dat men hier dwangmatig en neurotisch bezig is. En nu, de volgende morgen, heb je het al weer over "demoniseren" door de "grauwe massa". Op een "bewuste en smerige" manier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ik mij bij voortduring aan stoor is dat het ene feit onder een vergrootglas wordt gelegd en het andere wordt weggemoffeld. Het bij voortduring en continu afschoffelen/afbranden van de ene en het ophemelen van de andere. Stigmatisering en demonisering door de grauwe massa, heel bewust en heel smerig gedaan. Het fragmentarisch weergeven van de werkelijkheid in het voordeel van de één, in het nadeel van de ander.
Oeioeioei!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef mootie het volgende:
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |