abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 11:08:24 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_58528295
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef BarryK het volgende:

Dat was toch al bekend?
Er is ook gesproken over vrijdag, vandaar.

Tijd voor het zonnetje, tot straks.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:13:13 #252
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58528380
Ik kan me grotendeels wel in jouw verhaal vinden NMNS. Je puntverdeling is geheel objectief op basis van je eigen mening.. ik zou daar Brian onderaan zetten, maar dat komt toch vooral wegens mijn voorkeur richting "groep Huub"
Ik vind overigens ook dat je de FEBO een te hoog cijfer geeft. De streamers wat mij betreft ook een 3 of 4. Zeker op basis van de laatste maanden, halve burgeroorlog soms. Terwijl het vorig jaar toen ik nog volop streamde voor mij echt een dikke 9 was, gezellig, geen gezeik en geziek.
pi_58528416
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Goffer......wie komt er op dat idee...
ikke niet .......... tssssss die NL-ers
pi_58528445
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Goffer......wie komt er op dat idee...
hai lekkersimpel
Goedemorgen :W
pi_58528490
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Prosac het volgende:
Ik kan me grotendeels wel in jouw verhaal vinden NMNS. Je puntverdeling is geheel objectief op basis van je eigen mening.. ik zou daar Brian onderaan zetten, maar dat komt toch vooral wegens mijn voorkeur richting "groep Huub"
Ik vind overigens ook dat je de FEBO een te hoog cijfer geeft. De streamers wat mij betreft ook een 3 of 4. Zeker op basis van de laatste maanden, halve burgeroorlog soms. Terwijl het vorig jaar toen ik nog volop streamde voor mij echt een dikke 9 was, gezellig, geen gezeik en geziek.
De Febo zou van mij ook een dikke onvoldoende krijgen, ze hebben hun eigen regels verbroken.
Voormij as dat het punt dat Amanda kop thee of koffie over Huub heen gooide, dat had een exit moeten zijn.
Goedemorgen :W
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:21:10 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528523
Voor mij is de Febo de grootste verliezer van DGK. En door dit zelfgemaakte verlies heeft de Febo de 'spelers' in de val meegenomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58528562
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:23:13 #258
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58528570
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
Voor mij is de Febo de grootste verliezer van DGK. En door dit zelfgemaakte verlies heeft de Febo de 'spelers' in de val meegenomen.
FEBO een dikke 0
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:23:22 #259
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58528574
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het bewijs vind ik in 9 van de 10 gevallen geen hard bewijs. Integendeel, het is veelal subjectief speculatief geneuzel knip

En de boer? Wel, hij ploegde voort......
Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.
Het is te vaak politiek correct geleuter ipv van inhoudelijk een mening verkondigen. Zelf ben ik pro Huub maar ben niet te beroerd om Huub's fouten toe te geven.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:25:58 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528640
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je bij de FEBO alleen denkt aan Flens, dan zou je lager kunnen uitkomen. Ik denk daar aan alle medewerkers die onder druk van alles en iedereen, zelfs bij conflicten tussen bobo's daar (althans, als ik het moet geloven) toch neerzetten wat ze neerzetten. De gewone jongens en meisjes zeg maar..... Flens en die andere bobo's zou je misschien in het kielzog van JdM kunnen noemen.
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.
pi_58528686
Brian had gister een lijstje gemaakt met plannetjes, dat vertelt hij nu vol trots aan Huub. Hij kreeg ook zomaar spontane ideetjes.
pi_58528718
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:28 schreef mootie het volgende:
Brian had gister een lijstje gemaakt met plannetjes, dat vertelt hij nu vol trots aan Huub. Hij kreeg ook zomaar spontane ideetjes.
hij is een genie....... ik wist wel dat hij het in zich had
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:30:22 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528735
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook aan de 'gewone medewerkers' bij de Febo. Die de sprookjes op de site 'schrijven' en de sprookjes in de televisieuitzendingen knippen en plakken.
Oh, en ook denk ik daarbij aan de medewerkers die de been there, done that, got the but ugly T-shirt ideetjes spuien en de altijd overlappende planning maken.
pi_58528744
brajen heeft al weeeeeeeeeeer een hele leuke voor Huub en claire pffffff wordt hij niet moe van zichzelf?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:32:03 #265
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58528772
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, ze hebben al een plan om Amanda wakker te houden vannacht. Zal wel niet mogen van de FEBO, vrees ik.
Vannacht hoorde ik dat het plan om een helicopter met zoeklichten is afgeketst.....
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:32:12 #267
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58528778
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tevens degene die de uitzendingen knipt, plakt, van commentaar voorziet en de mensen verantwoordelijk voor de site. De cameramannen en vrouwen die het voor elkaar krijgen om met gevaar voor eigen gezondheid dagelijks bezig te zijn met hun werk een dikke 10.
Maar medewerkers als Flens en Roekiepoekie passen niet eens op een positieve schaal.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:33:00 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528801
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen heeft al weeeeeeeeeeer een hele leuke voor Huub en claire pffffff wordt hij niet moe van zichzelf?
Laat me raden ... een kinderwagen? Een luier? Een speen?
Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
pi_58528817
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:23 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben geen BAJ fan en voel niet de behoefte om voor BAJ op te komen. Dat moeten de BAJ fans maar doen. Op onverklaarbare wijze zijn die weinig te vinden in de Cos. Irritanter vind ik posters die menen ander posters op te moeten voeden maar het vaak zelf in hun post het keer op keer niet kunnen laten een sneer te geven. Met andere woorden: Het lijkt alsof alleen de tegenstanders van BAJ dat doen terwijl er ook voorstanders van hen net zoveel boter op hun hoofd hebben. Daarbij wordt voorbij gegaan aan de grotere groep pro Huub users. Waardoor het lijkt alsof het hele forum tegen BAJ zou zijn. Dit wordt slechts door de massa bepaald die jij grijs noemt.
Het is te vaak politiek correct geleuter ipv van inhoudelijk een mening verkondigen. Zelf ben ik pro Huub maar ben niet te beroerd om Huub's fouten toe te geven.
Zie je (soort van) tegenstelling in het vet gedrukte. Los van alles, ik ben ook streamer en behoor dus tot de groep streamers......die van mij een 3 krijgt.

Het onderstreepte deel is benoemd, hullie zullie, verharding, etc.

En ja, ik vind de massa grijs, kan er niets aan doen. Dat laat onverlet dat er ook pareltjes zitten in de COS, leuke en lieve mensen, niet noodzakelijkerwijs mijn mening delend.
pi_58528826
Wat een focking sukkel is die Brian...
pi_58528847
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of misschien gaat ie wel de hele dag met zijn minifoon rondlopen om te roepen dat Claire een pijpslet en Huub een met kanker smijtende hoerenloper is.
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2008 @ 11:35:05 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_58528855
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:

Nope, folders over borstvoeding en zwangerschap/morning afterpil. Voor Huub een folder over brandend maagzuur, heeft hij nodig nadat Brian hem in zijn maag gestompt heeft.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 11:35:26 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58528867
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar ik mij bij voortduring aan stoor is dat het ene feit onder een vergrootglas wordt gelegd en het andere wordt weggemoffeld. Het bij voortduring en continu afschoffelen/afbranden van de ene en het ophemelen van de andere. Stigmatisering en demonisering door de grauwe massa, heel bewust en heel smerig gedaan. Het fragmentarisch weergeven van de werkelijkheid in het voordeel van de één, in het nadeel van de ander.
Het wordt wel érg overheersend NMNS, je verzetsstrijd. Gisteravond voor je naar bed ging, postte je nog dat men hier dwangmatig en neurotisch bezig is. En nu, de volgende morgen, heb je het al weer over "demoniseren" door de "grauwe massa". Op een "bewuste en smerige" manier.

Mag het een klein tandje minder?

Probeer je in ieder geval te beperken dan, tot het weerleggen van positieve zaken die over Huub gezegd worden of zo. In plaats van een groep mensen te blijven neerhalen die hier ook post en waar jij urenlang per dag tussen verkeert, vrijwillig.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:35:52 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528877
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef mootie het volgende:
Hij heeft foldertjes over zwangerschap uit het ziekenhuis meegenomen...
Oeioeioei!
Zul je zien dat Claire en Huub een papercut krijgen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:36:02 #275
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_58528882
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef mootie het volgende:
Wat een focking sukkel is die Brian...
Het is een RIOOLRAT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: